Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Nu testez pe nimeni.Incerc cu ajutorul celor care cunosc,  sa aflu răspunsuri la întrebările mele.Sa vad dacă chiar merita sa cheltui bani pe ceva care sa îmi fie cu adevărat util.Nu am nevoie de un produs care doar îmi indica ca se face regenerarea pentru ca o sesizez când are loc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci explica-ne ce inseamna pentru tine "daca e utila" aplicatia? Ce vrei sa faci cu ea daca tu simti cand se face regenerarea? De unde stii ca nu este load managementul bateriei care intra in functiune si ridica turatia? 😉

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru
2 hours ago, iceman_30 said:

Când își face regenerarea, se simte și vede, fara sa ai nevoie de o aplicatie.

La relanti, cu climatronicul oprit, motorul are 1000rpm în loc de 700 și are un zgomot metalic, sesizabil.

Gresit as putea spune. Mie pe 1.6 TDI CAYC imi statea sus la relanti si daca nu isi facea regenerare ( ori era frig afara ori avea consumatori ) asa ca de f multe ori am folosit o aplicatie pt a vedea daca isi face regenerare sau nu.

 

Pt android, exista aplicatia VAG DPF.

Pt posesorii de iphone, recomand Car Scanner, eu am versiunea platita pt ca m-a ajutat de fiecare data. Poti vedea o gramada de parametrii printre care corectiile injectoarelor, daca e regenerare activa sau pasiva, temperaturi, grad de umplere dpf, etc etc. 

 

Pe ambele le-am folosit cu success cu interfete elm bluetooth luate cu 2-4 usd din China.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, o sa încerc aplicația VAG DPF.Mi-am comandat OB2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

        La cat costa aplicatia si ce iti ofera, eu o vad ca o intrebare retorica :vaidecapulmeu:.  

 

        Nu numai ca iti spune daca este in proces sau nu, dar poti urmari multi parametri : km intre regenerari, evolutia "soot-ului" calculated/measured, evolutia presiunii (in functie de ECU), cum variaza temperaturile in filtru si cel mai important : iti poti programa drumurile a.i. sa nu te incurce (nu e nimic mai "placut" decat sa parchezi masina si sa vezi ca isi face damblaua).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu Adria_n.👍

Și eu o folosesc mai ales ca să văd când urmează să-și facă regenerarea. O scot la drum, își face regenerare și totul e ok.

Deci, consider utilă aplicația!👍

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 19 ore, robert.alexandru a scris:

Pt posesorii de iphone, recomand Car Scanner, eu am versiunea platita pt ca m-a ajutat de fiecare data. Poti vedea o gramada de parametrii printre care corectiile injectoarelor, daca e regenerare activa sau pasiva, temperaturi, grad de umplere dpf, etc etc. 

 

Car Scanner ELM OBD2 este aplicația?  Poți pune numele EXACT? Aș fi interesat să testez (văd că-s mai multe)... Încă o întrebare: cea de pe aifon oferă mai multe date decât VAG DPF?

în urmă cu 9 ore, iceman_30 a scris:

Bun, o sa încerc aplicația VAG DPF.Mi-am comandat OB2.

Dacă vei folosi VAGDPF îți recomand KONNWEI KW902. Eu l-am luat de pe ali, în vreo 9 zile a ajuns. Posibil să-l găsești și la noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/29/2024 at 4:48 PM, EEXCALADE said:

Problema a fost si in continuare e la motor ,nu la dpf.

Multumesc mult de raspuns. Imi poti da mai multe detalii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constatare amanuntita la motor.

Consum ulei/antigel,defectiuni,distributie pusa gresit….toate astea incarca dpf-ul rapid

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am folosit azi, pentru prima data, aplicatia VAG DPF.Am constatat ca dupa 67km parcursi doar in oras, gradul de incarcare a filtrului de particule este de 49%. Are ceva dacă las  OBD2 în mufa mașinii sau trebuie luat jos, de fiecare data după folosință?

Cineva mi-a spus ca în cazul motorului 2.0 tdi de 140 cai putere, euro 5, cel mai bine se face regenerarea în treptele trei și mai ales, patru de viteza, la cele cu cutie manuala de viteza, la 2000rpm.Asa o fi probabil și la motorul 2.0 tdi, 150 cai putere, euro 6, nu?

Pana acum am crezut ca regenerarea se face cel mai bine circulând în treapta treia de viteza și viteza de 70km/h.

Modificat de iceman_30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unele OBDuri au un butonel de ON/OFF pe ele. 

Poti sa il lasi, dar daca te lasa bateria, mai ales ca vine sezonul rece, o sa te intrebi daca de la OBD se trage...

Porneste si pe loc regenerarea... cauta in cartea masinii ce scrie despre regenerare. Sint unele indicatii.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ținând cont că se oprește regenerarea în staționare (nu imediat) îmi este greu să cred că pornește de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornește și pe loc regenerarea însă corect se face în mișcare.In staționare o faci când nu te poți deplasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ! A venit timpu să dau și eu pe aici...

Nu mi s a sprins martorul dar , am zis sa o iau din timp. Cenușa 34 g.

Am curatat filtru  cu spray, nu a iesit fum de nici un fel. Mi a scazut gradul de incarcare la 2% de la49 % insă, cenușa a rămas neschimbată. Cat de frecvent pot să curat DPF cu spray ? Căt de mult dăunează ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solutia introdusa in dpf a ramas in mare parte acolo ,astfel de “curatari” mai rau fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am făcut operatiunea asta deoarece aveam presiunea diferentiala cam mare, la relanti, cam 14.

Nu s a modificat decat gradul de incarcare, adica funinginea.

Deci să nu mai procedez așa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea diferentiala e variabila ,poate fi azi 20 si maine 2 ,ceea ce e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@albinaru

Presiunea diferentiala este mare inainte de o regenerare pentru ca... filtrul e incarcat si de aia porneste regenerarea 😉

Verifica cat ai presiunea dupa regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate ! Azi dimineața am verfivat și presiunea diferentială a scăzut la 5.

In prostia mea mă găndeam să fac regenerări din spray pentru a rări regenerările din Ecu care, contaminează uleiul cu motorină.

Să ințeleg că spray ul este doar pentru cazuri fortuite, nu poate fi folosit preventiv ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu faci nimic preventiv "din spray"!

Poti sa urmaresti (cu VAGDpf, OBD11 sau alta aplicatie) incarcarea filtrului pentru a te asigura ca atunci cand porneste regenerarea nu opresti motorul. Contaminarea motorinei cu ulei este de la regenerarile multe si dese oprite (adica a inceput regenerarea, iar pentruc a tu mergi preponderent in oras vei opri regenerarea. Ulterior se reincearca regenerarea si tot asa).

Ce poti sa faci preventiv este sa schimbi uleiul des, sa mergi cu masina si la drumuri mai lungi si sa ai motorul functional ca sa nu se colmateze DPF inutil din alte cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc !

Ați fost foarte expliciți !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Dupa ceva timp am reusit sa descopar ca am un soft 9982, dar nu stiu daca este soft dieselgate, deoarece linkul de verificare nu il pot accesa. Regenerare filtru DPF se face vara cam la aproximativ 520-550 km , iarna in jurul valorii de 450 mers preponderent urban*(Bucuresti-ilfov). In extraurban cam in jur de 800 km. Ca idee folosesc cam o data la 2-3 plinuri de motorina normala, un flacon de aditiv de la liqui moly pentru sistem injectie sau DPF. Urmaresc regenerarea cu aplicatia Carista.

 

Intrebarea mea este daca ar trebui sa faca un downgrade de soft)(nu cunosc varianta originala) si unde recomandati. O alta nelamurire am si anume ca nu am reusit sa inteleg daca sita montata de producator pe tubulatura de admisie trebuie data jos sau nu.(am citit cateva zeci de pagini in urma). 

 

Referitor la soft 9982  am vazut ca nu il au multi useri ,decat @nicusan. Vis a vis de zogomot injectoare si putere mai mica pana in 2000 turatii nu pot sa zic nimic pentru ca nu am mai detinut un vw cu astfel de motorizare, sau cineva cunoscut. este vorba de o VW Jetta an fabricatie 2012 cod motor cayc , kilometri 222.000.

 

Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut !

Oare care ar fi traducerea corectă pentru "paticulate filter carbon mass "  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masa de carbon a filtrului de particule

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ar fi sinonim cu cantitatea de cenușă ?

Sau "oil ash mass" este de fapt cenușa ?

Modificat de albinaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!