Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

La ce pret ajunge unul nou, am tot cautat dupa cod sa aflu producator dar nimic, am gasit BOSAL, WALKER etc.. de la 4.500 lei pana la 8.000 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 minutes ago, Dan.MDLL said:

Pai da, dar la 40% incepe regenerarea automata, deci nu cred ca e corect ce spui.

in plus daca nu reuseste regenerarea pana pe la 45% se aprinde si check engine

Daca regenereaza la 40% si la 45% intra in limp mode ceva nu e ok, chiar daca ai curatat filtru, schimbat senzori, adaptari, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul AM am gasit cu aproximativ 1500 lei, dar nu stiu ce sa zic. OEM costa 9000lei. Dar daca eu am probleme l motor si pun unul nou iar il infund si pe ala dupa 100k.

 

VCDS-ul zice ca la 40% incarcare incepe regenerarea automata. L-am urmarit, atunci si incepe. Daca nu reuseste de 5 ori intra in limp mode, asta chiar urmarit.

La 2100rpm, motorul cald, in sarcina, presiunea este undeva la 70mbar

Poate daca pun Oil Ash mai mare se fac regenerarile mai rar, momentan dupa curatate am setat valoare 7g, stiu ca 60g e maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Poate daca pun Oil Ash mai mare se fac regenerarile mai rar, momentan dupa curatate am setat valoare 7g, stiu ca 60g e maxim.

 

Masina are 350.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi320diesel

Salutare, incerc sa fac adaptarea noului senzor de presiune diferențiată urmând pași de la Ross tech dar la mine nu apare partea cu Select Adaptation of diff. pressure sensor particulate filter.
Protocolul este UDS, interfață este versiunea 17.8.1.

In prima poza sunt valorile cu senzorul nou iar în a doua sunt cu senzorul nou fara adaptări, senzorul nou este de la Bosch, va MULȚUMESC 

IMG_20221220_215511.jpg

IMG_20221221_223933.jpg

La mine in basic settings apare doar ce se vede in poze

IMG_20221221_224643.jpg

IMG_20221221_224532.jpg

Modificat de Cristi320diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi320diesel

Îmi cer scuze, in prima poza sunt valorile senzorului vechi iar în a doua sunt ale celui nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimbi senzorii de presiune diferentiala la un E6 mai trebuie facuta vreo operatiune cu VCDS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Știe cineva de ce senzorul de pe catalizator indica cu -270 grade ? Am mai văzut la alta mașina.. e normal ?  Dau o bere 

786AADA2-00DD-4704-8C99-D45BC8690E6D.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul ala e înghețat bocnă :biggrin:

 

Eu cred ca e stricata sonda de masurare.

Modificat de Dan.MDLL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Berea nu imi place,palinca e mai combustibila,vezi ca ai temperaturi anormale si pe egr si pe altele pe acolo,probeaza daca fac contact bine in mufe,curata cu vreun spray ceva,masoara rezistenta la senzori,apoi vino aici cu rezultatele sa vedem ce se mai poate face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu, desi am fost tentat

 

Dar daca ies in EU si ma opreste la un control?! Adio masina :lol:


probabil te costa vreo 1500 lei sa il anulezi, down pipe.. si altele ca sa nu mai faca zgomot si fum “extra”


personal prefer sa il am pe masina sau daca nu mai merge deloc, mai bine vand masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi320diesel

Salutare și Crăciun fericit, am schimbat senzorul de presiune diferențială și am următoarele valori pe dpf, sunt ok? Va mulțumesc, mașina Skoda superb 2017, cod motor DFGA, 2.0 tdi.

IMG_20221225_161627.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. La un Passat 4x4 din 2007 cu motor BMP 305000km, valorile la DPF sunt ok? Menționez că nu sunt erori la motor și eșapamentul este aproape curat. Multumesc

IMG_20221229_095308.jpg

IMG_20221229_095204.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, la anii astia, nu cred ca un dpf isi mai poate face treaba corect.

incearca sa il speli, faci un oil ash reset, g450 nou.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si La multi ani!

Sonda lambda de dupa DPF influenteaza in vreun fel DPF-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@powershot ma ajuti te rog cu o informatie: de cand am masina, in grupul 68, campul I, mie nu mi-a scazut niciodata sub 10% Particle filter load coefficient, nici macar cu regenerare fortata in mers, ai vreo idee de ce? :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, silvi70 said:

Salut si La multi ani!

Sonda lambda de dupa DPF influenteaza in vreun fel DPF-ul?

are doar o sonda de oxigen!Si da,este posibil sa influenteze regenerarea...insa la fel de bine se poate testa si diagnostica!

don't be a parts changer!

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sugestie pentru diagnoza, curățare filtru de particule în zona Brăila - Galați? eventual cu demontare /montare și recalibrare după curățare. mulțumesc anticipat pentru răspuns 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă sonda lambda măsoară un amestec prea bogat, una din cauze poate fi că e îmbâcsită cu funingine, atunci ecu reduce cantitatea de gaze recirculate. Asta înseamnă o temperatură mai mare a combustiei, respectiv o cantitate mai mică de funingine. În cazul ăsta filtrul o să se umple mai greu. Dar efectele unei arderi mai fierbinți face motorul să funcționeze la temperaturi mai mari, ceea ce poate dăuna altor componente, cum ar fi arderea garniturii de chiuloasă.

Însă dacă sonda măsoară un amestec prea sărac, atunci se petrece inversul procesului explicat anterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

 

incerc sa ajut un coleg, masina e g6 cffg 2011 avea filtru de particule aprins in bord si valorile din prima poza(masina a fost la mecanic nu stiu daca a umblat la valorile dpf ului).

eu i am sters din greaseala anumite valori...valoarea de 47g am pus o la 0g ( poza nr 2 , dupa ce am pus valoarea incarcare pe 0g) si i am dat regenerare fortata, dupa regenerare martorul din bord a disparut.

as vrea sa stiu daca cum trebuie sa modific iar valorile in functie de kms , are 250kkm.?

multumesc

20230102_191904.jpg

20230103_161515.jpg

20230103_172001.jpg

masina nu are nici o eroare pe motor...merge in limp mode, daca o fortez mult apare p0299 pe turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

las asa valorile la dpf?

masina nu trage, e in limp mode mereu...cand o fortez intra p0299

scoate mult fum alb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Remediaza urgent problema si pune masa de cenusa conform km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • SebastianPopescu
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!