Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Exista si firme care inlocuiesc si monteaza core nou pt Dpf uri. Acum, cat si cum lucreaza,  etc....nu va pot preciza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunoașteti in Cluj? Pe cineva ? 
nu as face Dpf Off dar nici asa nu pot sta, când incepe și își face regenerarea îmi scoate fum și miroase, și trebuie sa ies pe autostrada ca sa și revina.. și tot odata la 400 km e prea mult 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu trebuie sa ii faci regenerari fortate, din tester, mergi asa. Asta e dieselul vechi cu dpf, nu ai ce ii face. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil problema e la motor ,nu la dpf .

Dupa anulare mirosul e permanent ,posibil si fumul

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta zic, motorul merge perfect și tot. Când porneste regenerarea atunci doar scoate fum și miroase. Ce treaba ar avea motorul?

Ulei nu consuma. Consumul de combustibil este normal, între 6.5-8 pe oras și 5 afara

Modificat de Wizzes8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine o sa merg la o diagnoza VCDS sa vad ce e cu DPF-ul , la ce valori ar trebui sa fiu atent ? Sa stiu dacă e pe duca sau nu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 minutes ago, Wizzes8 said:

Ce treaba ar avea motorul?

-Motorul consuma ulei (nivelul uleiului se completeaza cu motorina)

-Injectoare defecte/uzate (prea multa motorina la postinjectie)

-egr

-senzori temp/press/maf...

-....etc

3 minutes ago, Wizzes8 said:

Maine o sa merg la o diagnoza VCDS sa vad ce e cu DPF-ul

Se pare ca nu vorbim aceeasi limba .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încep sa cred și eu ca nu vorbim aceeași limba dacă îți spun ca masina merge impecabil in rest. As observa și eu dacă ar fi mai multă motorina pe undeva dar masina consuma putin inclusiv la regenerare. 


Cand am facut revizia acum 2 luni mi a fost pusă și o diagnoza și mu aveam nicio eroare pe motor.

 

Scriu aici pentru ca am nevoie de niște sfaturi nu de altceva.
 

Modificat de Wizzes8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu le iei in considerare ...degeaba scrii si degeaba primesti sfaturi .

Fa cum vrei ca e pe banii tai.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios cat fum scoate, poate pui un video cu fumul si o poza in care sa se vada cum arata finalele. Apropo, motorul e EU4 doar in acte, el este EU5 de fapt (bine si asta tot in acte daca luam in calcul dieselgate :))), dar a fost VW mai lenes cu omologarile pentru masinile cu motoare CR gen I produse in 2008 pana prin luna septembrie-octombrie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/11/2021 at 10:22 PM, powershot said:

 

Fa o regenerare fortata daca ajunge la 25 gr smm si nu porneste reg singura. 

Cum se face regenerarea fortata?Se merge  in treapta 3 si rulat la o viteza de 70km/h, circa 15 minute?

Regenerarea filtrului de particule se face eficient si in stationare, asteptand la relanti, finalizarea procesului sau este indicat sa faci aceasta regenerare in deplasare, ruland constant cu 70km/h, in treapta 2-3, timp de 15 minute?

 

Modificat de florin71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regen forțată se face din tester. 

Mersul la 70 la ora poți sa îl faci în tr 4, deja in treptele 2-3 mi se pare ca omori inutil masina.

Se face regen și în staționare dar durează mult, depinde si de model, an, softul implementat de producator, etc, ideea e ca nu va începe o regenerare nouă direct din staționar decât dacă a fost întrerupta una anterioară.

Cam trebuie sa înveți sa știi când face si ideal sa nu o întrerupi, ai cum sa o urmărești: sunet puțin schimbat la motor, relanti mai ridicat cu 100-150rpm (atenție ca relantiul creste și de la baterie scăzută), simți ca trage mai bine, miros de ars și căldură la evacuare, ventilatoare motor pornite.

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In popor asa se stie, mers turat si omor, ca asa se curata dpf. 

Romanu greu il mai scoti din spusele poporului. 

Am demonstrat la multi ca reg se poate face si in 1500ture, chiar cu furtun admisie spart. Totul e sa simti masina, sa ai un meseeias bun care sa te indrume. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, powershot said:

In popor asa se stie, mers turat si omor, ca asa se curata dpf. 

Romanu greu il mai scoti din spusele poporului. 

Am demonstrat la multi ca reg se poate face si in 1500ture, chiar cu furtun admisie spart. Totul e sa simti masina, sa ai un meseeias bun care sa te indrume. 

Eu sunt pe acest forum ca sa ma informez.Sa aflu practic cum sa procedez.In 2 ani, la masina mea s-a aprins de doua ori martorul de bord al filtrului de particule.Si din lipsa de informare, am mers cu motorul turat la 3500rpm, in treapta 2, cativa km.A functionat.Nu sunt genul care isi hinghereste motorul.

Am aflat si eu cum sa imi dau seama cand are loc regenerarea, ca sa nu opresc motorul.In stationare, acul indicatorului sta sub 1000 rpm iar la regenerare, sta in jurul valorii de 1000 rpm.Acum 0 luna de zile, stationand la semaforul unui drum aflat in lucrare, am constatat, avand climatronicul oprit, ca acul turometrului este in jur de 1000rpm, poate chiar un pic mai mult.Evident ca nu am oprit motorul.Regenerarea probabil a inceput in timp ce ma aflam in deplasare si s-a finalizat in timp ce stationam.

Fii amabil si lamureste-ma si pe mine cum se poate face regenerarea, in mod civilizat.Cu siguranta postarea ta va fi utila si altora.Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treapta 4, 2400 rpm e cazul optim, dar e ok și treapta 3. Regenerările se fac oricum, doar că durata depinde de sarcina motorului, de aceea se recomandă și AC-ul pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este bine cum ai spus, numai că aș completa că nu este cazul să se limiteze la aceste valori. Ce vreau să subliniez, este faptul că dacă ne aflăm în trafic și cumva ne dăm seama că începe regenerarea, nu reducem/creștem viteza/turația pentru a se face regenerarea cum ,,scrie la carte”. Se continuă mersul la valorile de trafic. Marea majoritate a regenerărilor le facem în trafic, fără a ști că au avut loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca sa iti dai seama cel mai bine cum functioneaza regenerarea e nevoie de o mufa obd si apk Vag Dpf. 

Asa se poate monitoriza usor dpf, modul in care acesta lucreaza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de un ECU suportat de aplicatie, in general toate care au UDS (cred ca prin 2010-2011 a fost introdus).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor, as dori si eu sa stiu o parere despre un motor 2.0 TDI BMP la un Passat B6 DSG.

De ceva luni cand e motorul rece cam pana se ridica la 70 grade imi scoate un fum alb destul de dens. Mirosul lui nu stiu daca este ceva specific, nu prea ma pricep si de fiecare data cand ajung la un mecanic nu mai scoate fumul sau chiar eventual o las peste noapte si cand o porneste el nu mai scoate. Dar cand scoate fum uneori scoate si apa pe esapament(ma gandesc ca poate fi si condens deci nu prea il iau in calcul).

Initial mi s-a spus ca ar fi Turbina deoarece nu consum antigel. Bun, am reconditionat turbina, pentru inceput a scos mai putin, dar de ceva saptamani iar scoate foarte mult. 

Am schimbat intre timp si chiulasa ca asa mi s-a recomandat.

Ce imi recomandati? sa fac o regenerare fortata? sa duc filtrul la curatat? 

Ah da, mentionez ca masina o am de 1 an de zile si am facut aproape 20.000 km cu ea si am schimbat uleiul exact cand am luat-o.

Si cand am reconditionat turbina mi s-a spus ca masina a fost cam neglijata cu schimbatul de ulei de fostul proprietar ca aveam turbina foarte murdara si deja imi consuma ulei de la turbina.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi cu DPF la curatat si vezi pe urma, de recomandat la o firma serioasa, sunt multi care curata DPF cu compresor si nu mai seteaza valorile pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/23/2021 at 9:35 AM, powershot said:

Si ca sa iti dai seama cel mai bine cum functioneaza regenerarea e nevoie de o mufa obd si apk Vag Dpf. 

Asa se poate monitoriza usor dpf, modul in care acesta lucreaza. 

 

Ce nu inteleg la VAG e de ce la unele modele arata avertizare filtru particule/ regenerare iar la unele nu - sau nu inteleg eu bine principiul de "luminitze bord"?

La Octavia imi dau seama de regenerari doar dupa consumul de adblue.

 

Cat despre DPF daca vorbim de masini cu peste 250-300k km bord nu stiu cat de mult tine o curatat DPF si cat de des va face regenerarea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu intelegi bine, luminite in bord = problem :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai martor in bord, deja e problema. 

Nu exista martor sa te avertizeze cand regenereaza, la masinile mici. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

29 minutes ago, powershot said:

Cand ai martor in bord, deja e problema. 

Nu exista martor sa te avertizeze cand regenereaza, la masinile mici. 

Masini "mici" sa inteleg ca faci comparatie cu camioane.etc?

Adica un a6/octavia/passat break nu sunt chiar "mici"

36 minutes ago, adrian001 said:

Nu intelegi bine, luminite in bord = problem :lol:

Asta e regula simpla :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • gabriel88
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!