Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

As sta cat mai departe de orice solutie de genul ... asta daca nu vrei sa iti faci singur de lucru, asa preventiv. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

am citit pareri bune pe alte forumuri din strainatate ... nu ma astept sa il faca luna, dar nici sa il strice.

Modificat de robert.alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu folositi astfel de solutii.

astea cimenteaza cenusa in porii dpf.

ea nu mai iese de acolo decat in sens invers.

.. deci dpf dat jos si trimis la firma specializata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ce parere aveti despre cantitatea de cenusa(reala cu km?) sau alti parametri, masina este seat toledo 2015 1.6tdi cayc si zice ca are 185k km, mentionez ca presiunea este intre 4 6 la relanti si in mers 20 40. 

Regenerari cam la 200 km 250 km mix

Screenshot_20210521-103944_VAG DPF.jpg

Modificat de vics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are pe puțin 350k km. În rest este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am o Škoda Octavia cu motorizarea de 1.6tdi pe care am compărat-o cu DPF-ul aftermarket. Vreau să stiu dacă cel de 2.0tdi este compatibil si pe motorizarea de 1.6 pentru a cumpăra unul original şi să îl curăț. 

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare : dupa ce incepe procesul de regenerare si santeti cu masina la drum in afara localitatii , cam cati KM au fost necesari de parcurs , pt regenerare completa ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine am vazut regenerari terminate cu succes si in 5 minute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

 

Confirm acelasi lucru  .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de motorizare. Mie la BITDI, in conditii optime, imi trebuie cam 12-15minute pentru o regenerare cap coada, si cam aprox tot atatia km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai important factor in durata regenerarii, este  "load-ul" pus pe motor, astfel, daca mergi pe autostrada lansat, sau urci la munte, regenereaza in 5-7 minute, insa daca mergi lejer, chiar daca ai 3000 rpm de exemplu, dar esti cu a 3-a pe drum intins...  poti ajunge si la 15 minute. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Salut ! Care este presiunea diferentiala ideala/buna pentru un filtru de particule la un regim de turatie 2-2500rpm? In relantii sta undeva la 5mbar iar in full la acceleratie ajunge si la 150mbar. In poza era mers constant.

Screenshot_20210529-095457_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare
am o problema cu filtrul de particule.
mi s-a stricat senzorul de temperatura motorina, in timp ce eram pe autostrada. 
am avut la mine testerul si am reusit sa identific problema,dar nu am putut sa o remediez
din pacate am venit cu ea stricata destul de mult timp (vreo 1500 km) si in cele din urma mi s-a aprins si check engine light.
cand am verificat aparea ca am prea multa cenusa acumulata (59.99g), cred ca nu a putut sa efectueze regenerare din cauza senzorului stricat.
in cele din urma am reusit sa ajung acasa,masina nu a intrat in limp mode
am schimbat senzorul si am incercat sa fac o regenerare (am mers cu masina in treapta a 4-a la peste 2000 ture vreo 160 km)
din pacate nu am reusit nimic, iar valoarea de la cenusa ii tot 59 g
masina inca nu ii in limp mode, trage foarte bine, fara probleme.
ce ar trebui sa fac sa remediez problema?

 

1 Fault Found:

23902 - Diesel Particle Filter 
          P2463 00 [175] - Excessive Soot Accumulation
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 449946 km
                    Date: 2049.01.12
                    Time: 19:32:40

                    Engine RPM: 2368.75 /min
                    Normed load value: 34.9 %
                    Vehicle speed: 50 km/h
                    Coolant temperature: 88 °C
                    Intake air temperature: 17 °C
                    Ambient air pressure: 950 mbar
                    Voltage terminal 30: 13.140 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Counter for regeneration time of particulate filter: 0 s
                    Particle filter: kilometers since last regeneration: 1646.0
                    Particle filter: soot mass measured: 1.10 g
                    Particle filter: soot mass calculated: 59.99 g
                    Particl.filt.: differential pressur.sensor 1 bank 1: dyn.offset: -3.7 mbar
                    Particle filter: field regeneration lock status: 11


Readiness: 1 1 0 0 1 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca o regenerare fortata din vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data cand vad sa coboare sub 24/25% incarcarea filtrului imediat dupa regenerare - 17% - (pana acum in 99% din cazuri se oprea la 24%)

Totodata si SMC a scazut pana la 3,9x g... ( si ar mai fi scazut )

Intradevar am prins regenerarea extra urban, mers 90kmh pe tempomat, M tr5, si in localitati 60/70kmh tr4...

Daca nu ajungeam la un sens giratoriu unde a trebuit sa franez ( si atunci s a si intrerupt regenerarea ) cred ca mai regenera in continuare, dupa cum se vede si din poza, inca mai avea -377mg/km.

 

Masina din semnatura, Passat B8 2.0bitdi, 2016, 121000km

 

Screenshot_20210529-201901_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba scade mult soot mass, daca regenereaza la 450 km. Un 750 km intre reg ar fi extra.

 

si ca sa ii raspund colegului care intreaba de km in regenerare, am scos cel mai putin 5 km, mers pe serpentine cu a3a in urcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kosmyn_aurel89 Despre ce motor e vorba ? Ceva e ciudat acolo, 1234 KM de la ultima regenerare si doar 12,12 grame de cenusa. Teoretic cu valorile alea ai merge peste 3000 km intre regenerari. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

2.0tdi automat caha a6

Aici e continuarea numarului de km, intre poze am facut aproximativ 900km dintre care 700km regim de autostrada si dn si restu oras.

IMG-20210530-WA0002.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, powershot said:

Degeaba scade mult soot mass, daca regenereaza la 450 km. Un 750 km intre reg ar fi extra.

Nu toti km facuti au fost extraurban. Doar regenerarea m a prins in extraurban. Daca fac 1000+km doar extraurban dupa o regenerare completa urmatoarea va fi la 600 700km, dar in extra urban, pe autostrada la un ritm mai sustinut de ex. regenereaza si pasiv... deci cresc km intre regenerarile normale ( poate si pana la 800km ).

Oricum, la mers normal urban sau mixt, de cand am masina toate regenerarile aproape au fost facute in intervalul 300-350km urban si 400-500km mixt ( ca medie ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu circul 90% in oras si am regenerari la 200-300 km e normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine. Ai grija sa nu le ratezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai urmaresc cu Vag Dpf pe cat pot ies odata pe săptămână la un drum de 50-100km si tin rezervorul plin. Cand am ocazia merg mai turat dar asta pot face doar in Sport pe Drive il subtureaza motorul la greu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Ma puteți ajuta va rog cu cateva pareri la pozele de mai jos cu privire la starea dpf-ului? 

Mașina in cauza este un Passat B6, 2.0 diesel, 170 cai, 4motion din 2010 cu aprox. 215k km la bord. 

Menționez ca masuratorile au fost efectuate la cald, dupa terminarea ciclului de regenerare. Va multumesc. 

Screenshot_20210530_233709_com.voltasit.obdeleven.jpg

Screenshot_20210530_232310_com.voltasit.obdeleven.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Valoare mare la nivel umplere dpf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exact e un semn de alarma ca rulajul din bord nu este cel real. Valoarea nu e chiar asa mare, e de masina cu 300 000 km +/- in functie de cum s-a mers cu ea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • jnipy
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!