Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Suntem off topic un pic... Cumpăr o mașina sh... (adică nu poți da un sfat numai din tastatura - la cumpărare se ridica mașina pe elevator, se verifica, se fac teste, scanări, istoric, etc)... Nu un filtru de particule. Haideți sa păstrăm acest topic pt problemele tehnice.. 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa va rog sa ma ajutati cu cateva idei despre ce se intampla in poza de mai jos...

Masina este un Audi SQ7 2017, cod motor CZAC, km se pot citi in poza ( 49545 ). Aplicatia e VAG DPF. Unitatea de diagnoza este Konnwei 902. Nu este masina mea, este masina unui prieten, cu care mai dezbat subiecte tehnice, in masura in care ma pricep, si pot sa-l ajut, dar aceasta pb ma depaseste, asa ca va intreb si pe voi.

E normal ca incarcarea DPF-ului sa fie 100%+17%, iar aceasta sa creasca in continuare? 

Soot mass calc. pana la ce valoare ar trebui sa urce pana sa intre in regenerare?

Multumesc!

Edit: Masina a fost scanata cu OBD11, si nu prezinta nicio eroare.

Edit 2: M-am mai gandit, si poate VAG DPF nu citeste chiar bine parametrii? Avand in vedere ca CZAC nu e un motor foarte des intalnit, deci poate nu e foarte accesibil pentru a dezvolta aplicatia VAG DPF pentru el? 

 

IMG-20200131-WA0018_DPF_SQ7_31012020.jpg

Modificat de daniel1982
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are o problemă probabil cu egr-ul, de aceea nu pornește regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma îndoiesc, având în vedere când arata ultima regerenare... Precum și presiunea diferențiala afisata, km mașinii, etc... Părerea mea.. Lasă jucăria.. Și verifica cu un vcds. Par informații eronate cele afișate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Casuta de egr nu o citeste. Era marcata cu punct rosu. S a incercat si cu alt obd Elm327 si nici el nu citea valoarea egr.

Pana la urma, am ajuns la concluzia ca panica a fost degeaba, si ca valorile citite de vag dpf nu sunt ok, motorul fiind unul foarte rar, si probabil aplicatia nu e foarte bine dezvoltata pt el, ca si pentru un 2.0tdi de ex. Masina nu are nicio eroare, asa cum am zis. S a dorit doar urmarirea regenerarilor, dar din pacate aceasta varianta vag dpf+konnwei sau elm327 nu este solutia ( cel putin nu momentan )

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau pt ca o astfel de combinație = adaptor obd+aplicația respectiva trebuie privita ca  este strict hobby, cu informații orientative. 

Soluția recomandata, pt o verificare este mereu o interfață de diagnoza originala cu soft licențiat. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, dar pt masina mea de ex functioneaza fara probleme combinatia :)

ok, nu e o diagnoza serioasa, dar cat sa urmaresc regenerarile, cred ca e suficient, iar pt 2.0tdi cred ca vag dpf face o treaba ok.

cu siguranta, daca e/va fi o problema, o diagnoza facuta de cineva priceput va fi solutia.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin te contrazic.

Vag dpf e cat se poate de ok. Singura problema este la un anumit parametru presiune diferentiala la unele motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/29/2020 at 3:10 PM, CdeB said:

Daca urmez procedura de adaptare G450 fara sa il fi schimbat, risc sa defectez ceva? Multumesc.

 

Buna,

oare 0% pe acolo e OK?

Va multumesc!
                Address 01: Engine  (03G 906 021 NK)

10:25:13 Group 067: Particle Filter (Exhaust Gas I)
  150.0°C  Temperature bef. Turbo Charger
  180.0°C  Temperatur in Particle Filter
  5.10  Press. Difference Particle Filter
  0.00  Press. Difference Offset

10:25:13 Group 075: Particle Filter (Exhaust Gas IV)
  150.0°C  Temperature bef. Turbo Charger
  150.0°C  Temperature bef. Particle Filter
  17.8 %  Particle Filter Load Coefficient
  210.0°C  Temperature after Particle Filter

10:25:13 Group 068: Particle Filter (Exhaust Gas II)
  17.8 %  Particle Filter Load Coefficient
  0.0  Particle Filter Carbon Mass
  0.0 %  Carbon Mass Learned Value

       

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, powershot said:

Florin te contrazic.

Vag dpf e cat se poate de ok. Singura problema este la un anumit parametru presiune diferentiala la unele motoare.

Ma contrazici degeaba... E o jucărie. Ma îndoiesc ca exista vreun profesionist care o folosește în diagnoza pe care o face clientilor și pe baza căreia repara/diagnostichează o mașina... Un soft de 60 lei și un adaptor chinezesc de 100 lei. 

Ca te poți juca cu ea.... E alta poveste. 

 Ca idee, din prisma serviciilor pe care le ofer, încerc sa ma țin la curent cu orice noutate apare. M-am jucat și cu acesta, acum mai bine de 1 an .. .... Dar nu îndrăznesc sa ii verific unui client, cu asa ceva... Merita sa primească ceva profesional, asa cum am scris mai sus. 

În rest, ca jucărie.... Interesant.. Și atât. Hobby... Pt cei care nu știu /nu au un vcds. Dar pt mine, ce îmi oferă în plus? În minus... Și bălării... Da. 

Imi pare normal ca atâta timp cât nu cunoaște parametrii unui motor, sa nu ii afișeze. Dacă afișează eronat, e mult mai grav. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua. Va rog ma poate ajuta cineva cu un sfat am probleme cu un passat b6 2.0 bmp. 

am schimat recent ax cu came tacheti verificat ax pompa ulei totul este ok acum.

dar a aparut dupa 2 zile mers cu masina cam vrio 50 km martoru in bord de dpf am facut regenerare in mers si masina scotea un fum dupa mine de numa si sa stin martoru din bord. acum dupa ale 2 zile mi sa aprin martoru dpf si spirala. nu stiu care ar fi cauza.

masina o am de 5 ani si ii prima data când face asa ceva.

 

Sunday,02,February,2020,13:38:38:53046
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.3.0
Data version: 20140905


VIN:    License Plate: TRR

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-021-BMM.clb
Control Module Part Number: 03G 906 021 MR    HW: 03G 906 021 MR
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  9389
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 06325 000 00000
                      VCID: 7BF3812B3A2A56C6CEF-802E
1 Fault Found:

008194 - Particulate Trap Bank 1 
               P2002 - 000 - Efficiency Below Threshold - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 290870 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 13:17:21

             Freeze Frame:
                    RPM: 1890 /min
                    Speed: 82.0 km/h
                    (no units): 1.0
                    Duty Cycle: 46.9 %
                    (no units): 198.90
                    Temperature: 12.6°C
                    Time: 4492.8 s


Readiness: 1 1 0 0 0 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ax came de motor cu dpf, da?

Altfel, trebuie verificat senzori, umplere dpf, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axu a fost luat de pe masina cu dpf. 

Doar eroarea aia o am si martoru de la dpf

received_242998386710177.jpeg

received_772288636614295.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema aparuta in urma reparatiei incarca dpf-ul ,isi face regenerari la fiecare aprox 25km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil axu sa nu fie de pe motor cu dpf.? Si de aia sa faca probleme? Ii prima reparatiela motor de cand am masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a zis si Florin ,posibil sa nu fi pus axa care trebuie.

Se pune axa,tacheti,cuzineti....toate noi ,piese de calitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, MCD30 said:

Posibil axu sa nu fie de pe motor cu dpf.? Si de aia sa faca probleme? Ii prima reparatiela motor de cand am masina

Da, am intalnit astfel de cazuri 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate verifica cumva axu daca este de pe otor cu dpf sau nu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/31/2020 at 8:47 PM, CdeB said:

 

Buna,

oare 0% pe acolo e OK?

Va multumesc!
                Address 01: Engine  (03G 906 021 NK)

10:25:13 Group 067: Particle Filter (Exhaust Gas I)
  150.0°C  Temperature bef. Turbo Charger
  180.0°C  Temperatur in Particle Filter
  5.10  Press. Difference Particle Filter
  0.00  Press. Difference Offset

10:25:13 Group 075: Particle Filter (Exhaust Gas IV)
  150.0°C  Temperature bef. Turbo Charger
  150.0°C  Temperature bef. Particle Filter
  17.8 %  Particle Filter Load Coefficient
  210.0°C  Temperature after Particle Filter

10:25:13 Group 068: Particle Filter (Exhaust Gas II)
  17.8 %  Particle Filter Load Coefficient
  0.0  Particle Filter Carbon Mass
  0.0 %  Carbon Mass Learned Value

       

Va rog frumos o parere. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am un Passat 1.6TDI CR, CAYC, 2013.

Sunt OK valorile din poze?

Multumesc!

Screenshot_20200205-084323_DIAG PRO.jpg

Screenshot_20200205-084330_DIAG PRO.jpg

Screenshot_20200205-084338_DIAG PRO.jpg

Screenshot_20200205-084350_DIAG PRO.jpg

Screenshot_20200205-084407_DIAG PRO.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa diagnoza cu vcds.

Launch da parametri aiurea in cazul tau. Nici nu a ales parametri care trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Masina a intrat in limp mode astazi in urma unei regenerari ale filtrului de particule.

Mai jos valorile ale dpf-ului. A mai fost eroare pe egr in trecut. Trebuie curatat dpf-ul si inlocuit egr-ul? S-a regenerat pana la 35%, sootul ajungand pe la 9g.

Masina: golf 6 1.6tdi cod motor cayc , km 220k.

Multumesc

 

Screenshot_20200206-194934_VAG DPF.jpg

Modificat de belami
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!