Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Salutare,aveti idee daca la passat cc 2013 2.0tdi 140cp am senzor pentru dpf? Apare ceva in bord cand isi face regenerare sau creste doar turatia la 1000? Cum imi dau seama daca au sau nu "bec in bord care sa imi arate" Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul rece sau cald, cam tot timpul creste in 1000 de turatii dupa aproximativ 1 minut.

Sa stau cu motorul pornit pana revine la 700/800 turatii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Turatia poate sa creasca si datorita consumatorilor electrici multi, bateriei neincarcate, si alternatorul nu face fata consumului la ralanti. Atunci creste turatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria la -11 azi dimineata a facut fata cu brio desi este cam veche si este de 61ah. 

In timpul regenerarilor trebuie sa scoata mai mult fum sau doar valoarea turatiei la relantii este singurul indiciu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 15 ore, DinuC a scris:

Motorul rece sau cald, cam tot timpul creste in 1000 de turatii...

Regenerarea nu se face niciodata cu motorul rece, deci la tine este o problema de load management, bateria are rezistenta crescuta si nu o poate incarca alternatorul.

Incearca sa cureti bornele si daca persista problema candva intr-un viitor apropiat te va lasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da da corect ...la mine la fel cu turația crescuta până acum o saptamana deja mă enerva ..mă chinuiam de 3 ani...când poc becul roșu al bateriei aprins pe bord.. dat jos alternator schimbat tot în el  rulmenți ,colector ,releu, punte diode.,.deci săracul load management spunea că am probleme dar cine să îl asculte..și curios incarca 14 v fara consumatori cu ,consumatori incarca 13 acum incarca 14 și ceva și cu consumatori și fara..

Eexcalade ai avut dreptate ...ai zis tu undeva mai sus că s-ar putea la mine să fie bateria sau alternatorul....și uite că alternatorul a fost...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Si la mine se tureaza la 1000 rpm cand pornesc caldura si afara e sub 4 grade! Am mai observat ca daca fac un drum mai lung,chiar daca este caldura pornita sta relantiul normal la 900 rpm! 

Doar pe distante scurte sta la 1000 rpm! Daca opresc caldura si o turez pana in 2000,cand cand cade turometrul se opreste la 900! Daca pornesc caldura iar urca.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitate cu vcds cat incarca trebuie sa ai 14 și ceva cu consumatori in relanti daca ai 13 sau sub nu e bine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Buna seara. Daca opresc motorul in timp ce isi facea regenerarea filtrului de particule si il pornesc din nou, imediat, regenerarea se reia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,porneste iar 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Si cand ventilatoarele se opresc, mirosul specific de ars dispare si turatia ajunge pe la 800 rot/min regenerarea se termina normal nu? Adica pot opri motorul.

 

Modificat de Radlog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facit o testare si am observat ca s-a facut prima regenerare a filtrului proaspat inlocuit pe masina si va rog sa-mi spuneti daca valorile sunt bune.

Regenerarea s-a facut dupa aproximativ 400 km de la montarea filtrului.

Multumesc.

 

 

 

 

 

 

IMG_20180226_185041.png

Screenshot_2018-02-26-18-47-58-776_com_miui.gallery.thumb.png.683bfca01ac409ff8385c0f7f2db7511.png

Screenshot_2018-02-26-18-48-09-240_com_miui.gallery.thumb.png.ad1771e9d8b8ba779418eae39c0d01d5.png

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sonda lambda defecta cat de rau afecteaza filtrul de particule????.

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Influienteaza negativ sau anuleaza regenerarile ,se ajunge la filtru colmatat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi face regenerare foarte greu ....am plecat din Bucuresti si abia la Malu sa curatat...nu stiu de ce 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi a mai facut odata regenerare sa regenerat foarte repede....ciudat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa creasca nivelul de ulei din baie din cauza regenerarilor de DPF?se rege.f greu (50km)mai ales acuma cand sunt temp.negative.ce sa fie pb?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal ca motorul sa-si faca ungere cu motorina in ulei. E o problema acolo care trebuie remediata urgent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ma gandeam si eu...maine ma duc sa vad ce erori imi da pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa pateam si eu! Intra motorina in ulei din cauza regenerarilor! Am schimbat uleiul, dupa aproximativ doua luni, iar era nivelul foarte ridicat! Am facut dbf off, am schimbat uleiul din nou, nu se mai fac regenerari, iar nivelul la ulei e perfect!

deci concluzia? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia e ca trebuia sa-ti iei o masina pe benzina pentru drumuri scurte prin oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!