Jump to content

Lumini Bord


boond
 Share

Postare recomandată

Daca nu te grabesti, te ajut eu dupa ce termin cu sesiunea.... :)

spune macar cum dau display-urile jos sa schimb culoare la filtru(din verde in rosu) am bord din ala cu leduri cred.....nu am reusit sa dau partea aceeia alba in care sunt incastrate ecranele lcd deoarece piciorusele de la ecran trec prin acest plastic pina la placa !!!

sunt cu ele date jos ....am reusit sa dezlipesc folia si trebuie sa o intorc pe dos....

astept raspunsurile voastre

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am cu leduri, dar daca il vad "pe viu", il pot rezolva.... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa poti scoate display urile trebuie sa dai limbile jos, dupa ce in prealabil ai desfacut surubrile din spate , ai nevoie de o surubenita torx 9 (in stea), sub display ai cate 2 suruburi care prind o carcasa alba unde sta display, am sa revin cu poze.

Edit:

uite aici: http://www.blauertacho.de/doc/vw/golf_3/ta...(motometer).htm gasesti plasticul alb de care spuneam sper sa te descurci daca nu yahoo:yooela dupa ora 19

Modificat de Silviu_yoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit si mai in fata si am vazut ca la tipul meu de ceasuri...tre sa dezlipesc display-urile de pe placa si apoi sa schimb ledul smd care ii da culoare verde....nu este ca in cazul celor cu bec care au acel dispersor de lumina de culoare verde si care se poate schimba.

in fine am rezolvat cu inversarea foliei si acum am contrastul invers fata de original....dar k problema am vazut ca acum acul de la vitezometru are limita undeva mult mai jos de 0 si cind roata se invirte incet el atunci ajunge la 0!!! am fost bolovan si nu am notat locul in care era inainte de-a umbla la el

merci !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa faci o poza sa vedem si noi mai exact cum a iesit ? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poze inca nu am facut si nici nu fac pina nu consider ca este in "regula".....nu s-a schimbat nimik decit faptul ca acum cifrele sunt verzi si restul negru la ecranele lcd

1 cum naiba scot becul de la scrumiera ca am incercat de n ori si nu stiu cum sa-l scot d p rigleta aia transparenta???

2 la scrumiera spate am vazut locul unde trebuie pus becul dar nici urma de fir ...sa nu fie trase?

keep on :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt becul de la scrumiera din bord trebuie desfacut panoul ala cu totul si umblat prin spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut chestia asta de vreo 3 ori dar am ajuns la becul acela montat in soclul ala gri pe rigleta aia din scumiera dar nu reusesc sa inteleg in ce fel este prins becul pe acea rigleta !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se extrage soclul pe care e prins. Becul este doar cu firicele, nu are fasung. Vezi ca dupa ce il scoti, se extrage o bucatica mica din soclu de plastic gri si iti apar 2 gaurele mici pe unde strecori cu grija firele becului cel nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am cu leduri, dar daca il vad "pe viu", il pot rezolva.... :blink:

poti sa ma ajuti si pe mine cand ai timp? :Driver:

Modificat de koala_boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa poti scoate display urile trebuie sa dai limbile jos, dupa ce in prealabil ai desfacut surubrile din spate , ai nevoie de o surubenita torx 9 (in stea), sub display ai cate 2 suruburi care prind o carcasa alba unde sta display, am sa revin cu poze.

Edit:

uite aici: http://www.blauertacho.de/doc/vw/golf_3/ta...(motometer).htm gasesti plasticul alb de care spuneam sper sa te descurci daca nu yahoo:yooela dupa ora 19

am dat jos fata jos aia te tabla cu gradatiile si acele da nu pot desface plasticul ala mare alb ce inconjoara ceasurile si display urile...nu am gasit surube in stea :-s

am facut chestia asta de vreo 3 ori dar am ajuns la becul acela montat in soclul ala gri pe rigleta aia din scumiera dar nu reusesc sa inteleg in ce fel este prins becul pe acea rigleta !!!

eu am tras afara tot plasticul transparent si apoi mi`am dat seama ca trebuia rasucit soclul gri pt a trage becul afara...(plasticul transparent trebuie fortat umpic si impins de clemele alea 2 care le are pe fiecare capat)

am citit si mai in fata si am vazut ca la tipul meu de ceasuri...tre sa dezlipesc display-urile de pe placa si apoi sa schimb ledul smd care ii da culoare verde....nu este ca in cazul celor cu bec care au acel dispersor de lumina de culoare verde si care se poate schimba.

in fine am rezolvat cu inversarea foliei si acum am contrastul invers fata de original....dar k problema am vazut ca acum acul de la vitezometru are limita undeva mult mai jos de 0 si cind roata se invirte incet el atunci ajunge la 0!!! am fost bolovan si nu am notat locul in care era inainte de-a umbla la el

merci !!!

nu trebuie sa notezi nimica...bagi acul inapoi si il invarti pana ajungi cu el pe zero si o sa porneasca de acolo...eu asa am facut si indica corect

Din acel tutorial ar trebui sa inteleg ca pentru a scoate displayurile trebuie topit cositorul? :vaidecapulmeu:

( http://blauertacho.de/doc/vw/golf_3/tacho_...er_mit_smds.htm )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am incercat ieri si singura solutie sa dai ecranele jos la tipul ala de bord este sa dezlipesti de pe placa toate contactele care vin sub forma unor tablite in jur de 10-13 in display prin partea de sus...si apoi ai acces la la leduri(cred ca aici sunt leduri) smd pe care la fel trebuie sa le dezlipesti si sa pui ce culoare vrei.

pt koala_boy merci atit vroiam sa stiu ca trebuie sa rasucesc soclul ala din scrumiera... am sa mai incerc

cit despre ceasuri :daca duc acul la vitezometru la 0 si il pun apoi pe verticala nu cade iar in jos pina la nivelul unde este acum cam (- 5 km) poate detaliezi mai bine sa pot sa-ti mai multumesc odata

:rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cit despre ceasuri :daca duc acul la vitezometru la 0 si il pun apoi pe verticala nu cade iar in jos pina la nivelul unde este acum cam (- 5 km) poate detaliezi mai bine sa pot sa-ti mai multumesc odata

:vaidecapulmeu:

pai am facut ceva de genu le`am bagat acele la loc unde s`a nimerit (sa zicem indicand 2000 de ture) le`am infundat la loc pana jos...si am tras de ele pana au ajuns pe 0 (probabil ca s`a invartit tija motorasului nu acul pe tija)

ce nu inteleg eu este de ce trebuie sa notezi unde era acul? adica nu de pe 0 l`ai scos ? am inteles ceva gresit?

Modificat de koala_boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cit despre ceasuri :daca duc acul la vitezometru la 0 si il pun apoi pe verticala nu cade iar in jos pina la nivelul unde este acum cam (- 5 km) poate detaliezi mai bine sa pot sa-ti mai multumesc odata

:D

pai am facut ceva de genu le`am bagat acele la loc unde s`a nimerit (sa zicem indicand 2000 de ture) le`am infundat la loc pana jos...si am tras de ele pana au ajuns pe 0 (probabil ca s`a invartit tija motorasului nu acul pe tija)

ce nu inteleg eu este de ce trebuie sa notezi unde era acul? adica nu de pe 0 l`ai scos ? am inteles ceva gresit?

sunt ceasuri care au automat .. adika se invarte tija pe motoras cu tot cu ac .. si se regleaza automat cand pui pe baterie.

cel putin la mine asa este.

dar ..reglarea tot tu o faci . eu am pus pe prima linie .si imi indica foarte ok .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asta am incercat si eu sa explic :)

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la schimbarea ledurilor la blocul de lumini. Urmand instructiunile de-aici (http://www.blauertacho.de/doc/vw/golf_3/lichtschalter/umbauanleitung_lichtschalter_golf_3_auf_blau.htm), nu pot ajunge la paianjenul ala transparent...e capsat oarecum un plastic negru peste el...si in plus nu pot ajunge la partea verde care trebuie curatata pestru a schimba culoarea. Cand decapsez plasticul ala...trebuie sa topesc punctele alea in care e prins? au ce alta metoda de a curata punctele alea verzi am...de a avea acces la ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa si tu o poza sa vedem unde zici ca e lipit/capsat. Este un plastic negru in spate, dar e prins in niste cleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti, am o problema si eu cu luminile de la incalzire, alea de comut aerul cald/rece, defapt toate cele 3 butoane, la fel si cu luminile de la reglajul farurilor, nu se mai aprind deloc butoanele astea. ati patit asa ceva, aveti un sfat? ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, trebuie sa citesti topicul de la inceput, macar asa pe sarite, sunt multe informatii si pagini intregi cu poze, explicatii si sfaturi utile. Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema

in trecut am curatat paianjenul,se vedea super bine luminile,acum de la o vreme se vede sters tare de tot,chiar nu stiu care ar fi problema

daca aveti ideii va rog sa le postati

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema

in trecut am curatat paianjenul,se vedea super bine luminile,acum de la o vreme se vede sters tare de tot,chiar nu stiu care ar fi problema

daca aveti ideii va rog sa le postati

multumesc

Curata bine si becul, asta de la un timp se innegreste, cel putin asa l-am gasit pe-al meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Work in process

inca nu am gasit ce vreau, pentru monent am pus o foaie printata deasupra

astept pareri

post-26152-1265300409_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este led in partea de sus e ok nu stiu in ce masura poate sa lumineze tot rotundu. banuiesc ca vrei sa pui autocolant peste plexiglas? :( spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tutror, urmaresc de mult aceasta discutie de pe forum, am un vw passat b4 si vreau sa imi modific culoare la luminilor la interior, am incercat sa desfac cumutatorul de lumini si am reusit cu chiu cu vai. Comutatorul are vopsite semnele in verde, daca sterg acele semne nu o sa se mai inteleaga nimica, o sa se vada toate semnele o culoare. Ce trebuie sa fac ca sa se inteleaga semnele. M-am inspirat de pe siteul http://www.blauertacho.de/doc/vw/golf_3/li..._3_auf_blau.htm. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!