Jump to content

Lumini Bord


boond
 Share

Postare recomandată

si de unde se poate face rost de plastic albastru(ce se poate folosi) si cum se ajunge sa schimbi acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa ajungi acolo trebuie sa desfaci bordul, iar cand vei desprinde carcasa aceea cu geamul protector de suportul placii si al indicatoarelor o sa vezi un plastic mic de culoare verde pe lateral si albastru in mijloc cu semnalul de la faza lunga inscriptionat. Nu stiu cum ai putea schimba culoarea in albastru la sagetile semnalizarilor decat prin inlocuirea lateralelor verzi cu unele albastre sau suprapuse cele albastre pe cele verzi. Poti incerca sa confectionezi dintr-o mapa albastra o forma care sa se potriveasca in locul ala si sa incerci.... incercarea moarte nu are:)

post-34455-1235559844_thumb.jpg <-- Asa se vede in lumina | Asa se vede cand nu trece lumina prin ea -->post-34455-1235559849_thumb.jpg

Deci normal cea din mijloc pentru faza lunga nu prea poate fi modificata pentru ca nu poti reproduce acel indicator in rest trebuie doar sa incerci mai multe metode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa fi fericit daca ai un ceas de asemenea tip de oti scoate asa usor plasticul ala de la faza lunga si semnalizari ptr ca sunt tipuri de cesuri care au incorporat in chenar si nu ai ce face decat sa schimbi culoareea din verde in rosu si asta cu leduri superflux. albastru se poate dar daca folosesti mapa de lastic ca plastic conductor sa folosesti si leduri mai bune nu de alea de la bricheta taiate ca o sa itzi apara in loc de sageata un punct :biggrin:. testezi si u si incerci vba colegului incercarea moarte nu are. sa ai spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

leduri oricum nu folosesc din alea de bricheta , am ceva superbright, cred ca mai am albe si albastre..

dar pentru a schimba culoarea nu cred ca e suficient doar led colorat,trebuie schimbat obligatoriu si plasticu ala , nu?

oricum , mersi de info!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, culoarea este data de plasticul acela. Poti sa pui ce leduri vrei plasticul tot va influenta cum o sa se vada!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o intrebare. Am vazut la mai multe posturi ca colegii au intors folia pe ceasuri si in urma cifrele aveau culoarea ledului. Am facut si eu "operatia" respectiva, dar folia respectiva era lipita si a ramas lipiciul pe folie, acuma nu stiu cu ce fel de substanta se poate lua jos lipiciul fara sa deteriorez folia? Pot sa incerc cu spirt??

Astept raspunsul vostru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am facut "chestia aia" .... merge cu spray, si freci cu un betisor cu vata... dar necesita multa rabdare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o mica problema : Cand apas pedala de frana mi se aprinde (partial) ledul ce indica lumina de ceata (galben-portocaliu). Nu se aprinde la intensitatea maxima (ca in cazul pornirii luminii de ceata) dar totusi se aprinde....si cred ca undeva face masa.... Stiti cumva unde ar putea sa fie problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceasta problema este frecvent intalnita la dacia logan. face undeva in spate la contacte un scurt, scoate plasticul cu becuri din spatele stopului si verifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat sa schimb lumina la blocul de lumini dar m-am descurajat foarte repede .... cum se poate lua vopseaua verde din spatele semnelor fara sa dispara semnele si negrul din jurul lor .... am reusit peformanta sa "stric" un semn . multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee ce ace se potrivesc (la gramaj si dimensiunea orificiului pt montaj) la masinile noastre? Ca nu m-as duce cu cele originale la o alimentara sa le cantaresc. :icon_thumright: ca pe urma cand iau altele nu am cum sa le cantaresc.... Eventual si de unde pot sa le achizitionez....? Multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pe un site un DIY in care s-au montat ace de Bora 1.9 TDI (nu stiu exact anul - oricum peste 2000). Erau asa... portocaliu-rosiatice si erau iluminate din interior, din cate am vazut s-au potrivit perfect persoana respectiva tragand doar niste fire sa se aprinda acele... nu mai stiu exact link-ul daca o sa-l gasesc o sa postez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vazut intr-un filmulet ceasuri de golf 4 pe bord de golf 3 si arata super tare va pun aici linku cu filmuletu

si un link de pe un site nemtesc unde se vand ceasurile astea cu mufele adaptate pt golf 3 http://www.kunset.de/onlineshop/502275969e...96a4111e2ec.php

Modificat de mihai2ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nykey link`ul ala l-am gasit si eu de am ramas :-O Dar nu stiu cum sa calibrez acele. Adica in ce pozitie le pun dupa ce le scot. Inainte de GOlf am avut un Wartburg si la el era o linie mica undeva sub 0 km/h in dreptul careia trebuia sa pui acul ca sa indice corect... La Golf mi-e frica sa nu ma trezesc ca imi da niste valori din alea de te sperii :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde ce bord ai, ce fel de ceasuri, daca sunt ca ale mele este mai simplu ca schimbarea unui bec

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricat ai pozitiona acele inainte sa introduci mufa in spate o sa i ceva probleme. de fapt la toate e asa, u le pozitionezi scoase din bord si cand le pui sus si introduci mufa constati ca stai pe loc dar u totusi ai 100 rpm si vreo 3 4 chiar 5 km / h ideea e ca atunci cand primesc energie cesurile oarecum se"recalibreaza" si cel mai bine e sa le reglezi cu mufa pusa inauntru si atunci vei fi sigur ca pe loc ai 0km/h si 0 rpm cat despre libile acelea ptr ceasuri am folosit ptr cineva limbi de pe un ceas de audi 80 B3 "gogosar" si s-au potrivit numa bine iar despre bora e din 2000 sigur ca am avut un asemenea ceas in bratze. limba colorata e buna doar daca sunt si cifrele colorate acum fiecare cum doreste. prefer limba originala eventual vopsita cu ceva vopsea reflectorizanta si 4 5 leduri UV si se rezolva problema. spor la treaba baietzi si mai asteptam si pe altii cu posturi cu reusitele lor. sa nu fitzi zgarcitzi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandesc sa fac lumina acolo unde schimbi directia aerului, turatia la aeroterma cu fir electroluminiscent.... am gasit pe la o firma da nu au de 1,2mm .... au de 2,3 mm ..... inca mai caut si ma interesez, poate a facut cineva cu asa ceva si stie un site cu niste preturi acceptabile. spor la treaba golfistilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricat ai pozitiona acele inainte sa introduci mufa in spate o sa i ceva probleme. de fapt la toate e asa, u le pozitionezi scoase din bord si cand le pui sus si introduci mufa constati ca stai pe loc dar u totusi ai 100 rpm si vreo 3 4 chiar 5 km / h ideea e ca atunci cand primesc energie cesurile oarecum se"recalibreaza" si cel mai bine e sa le reglezi cu mufa pusa inauntru si atunci vei fi sigur ca pe loc ai 0km/h si 0 rpm cat despre libile acelea ptr ceasuri am folosit ptr cineva limbi de pe un ceas de audi 80 B3 "gogosar" si s-au potrivit numa bine iar despre bora e din 2000 sigur ca am avut un asemenea ceas in bratze. limba colorata e buna doar daca sunt si cifrele colorate acum fiecare cum doreste. prefer limba originala eventual vopsita cu ceva vopsea reflectorizanta si 4 5 leduri UV si se rezolva problema. spor la treaba baietzi si mai asteptam si pe altii cu posturi cu reusitele lor. sa nu fitzi zgarcitzi :(

electrobeat85, te asigur ca la bordurile ca al meu (MotoMeter made in Germany din acela cu motorasele si displayurile digitale lipite pe placa) se pun la loc foarte usor acele, cu bordul dat jos si merg la fix. Eu l-am desfacut pe al meu de 50 de ori am incercat sa schimb fundalul pe alb sau alte culori si de fiecare data cand l-am pus mi-a indicat corect. Am verificat turometrul cu acela digital si bateau perfect iar viteza am verificat-o cu un GPS si era ok si aceea. Temperatura indicata era ok deoarece pornea termocupla exact cand atingea temperatura indicata in bord (la fel cum facea si inainte de a desface bordul) iar la benzina... ce sa zic coboara la fel de repede ca si inainte =)). Cand voi avea mai mult timp si o sa mai dau bordul jos o sa fac si niste poze si am sa explic ce si cum am facut eu. Repet, nu cunosc la alte modele de borduri si nu garantez pentru nimeni doar ca la mine a mers fara probleme de fiecare data. O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am si eu o intrebare: stie careva ce fel de bec trebuie pentru lumina de la incalzire? Sau pe unde sa caut asa ceva? Ca nici mie nu imi merge. Am inteles cum se schimba, am inteles treaba cu curatzarea "paianjenului", da n-am vazut niciunde ce fel de bec trebuie acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo iti trebuie un bec fara soclu de 12v cu 1.2 w (sau poate gasesti de 2w, lumineaza mai bine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul am problema asta doar la turomentru de nu imi indica bine daca pozitionez limbile. trebuie sa il dau in sens invers la toasta daca le pun la 0 acolo raman si cand conectez mufa in spate dar la turometru trebuie sa il dau inapoi ca si cum ar fi " - aproximativ 100 rpm" asta ca sa imi ramana pe 0 cand e motoru pornit si undeva usor peste 900 cand e la relantiu. poate nu toti au problema asta si le merge din prima eu doar spuneam ca mai sunt unele cazuri in care se recalibreaza cesurile sa ii spun asa. in reste ce sa zic multumesc de corectare :) iar ptr becuri ptr butoanele de incalzire eu am pus la cineva de 2 w dar de pozitie de la osram. ideea e ca nu se incalzeste si nu topeste paianjenul altfel daca as pune un bec normal ar face prapad pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti.am si eu o mica problema.ieri am cumparat un vw vento,'96,1.9 TDI.Acum 5 minute am coborat sa vad ce functioneaza si ce nu in bord.spre supriza mea imi merge iluminarea numai la kilometraj si la ceas,respectica la blocul de unde pornesti luminiile.restu intuneric.oare dece? sigurantele sunt de vina sau s-au ars becurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru electrobeat: nu cumva iti arata mai mult de 900 rotatii pentru ca e motorul rece si.... ai defapt mai mult de 900 rpm? Ai incercat la peste 70 grade temperatura apa in motor?

Dodo probabil becurile, altfel nu mai aveai lumini nici la ecranul cu kilometraj. Becurile se gasesc usor, cere becuri de bord si se potrivesc 90%

Modificat de G3 1.6 16v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand pornesc motorul imi indica undeva spre 1100 rpm iar daca stau vreo 5 minute tinde sa ajunga spre 900 si temperatura ajunge undeva la 80 grade. :icon_rambo: am uitata sa precizez asta. sory

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate spune cineva daca se poate gasi led-uri si rezistente in cluj?.acum daca tot sunt arse sa o fac putin mai frumoasa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!