Jump to content

Spalata e ca noua ;)


tonic
 Share

Postare recomandată

Ok merci,

daca sambata e uscat pe jos o sa ies si eu in probe cu broscuta sa vad cum sau daca imi prajesc degetele pe pata calda.

Dar daca mergi asa mult cu masina fierul din teava aia nu se incalzeste de la temperatura motorului chiar daca e infundata teava? :D :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tonic

    16

  • RaduI

    13

  • tipatescu

    13

  • MikeRG

    9

Top Posters In This Topic

Ok merci,

daca sambata e uscat pe jos o sa ies si eu in probe cu broscuta sa vad cum sau daca imi prajesc degetele pe pata calda.

Dar daca mergi asa mult cu masina fierul din teava aia nu se incalzeste de la temperatura motorului chiar daca e infundata teava? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok merci,

daca sambata e uscat pe jos o sa ies si eu in probe cu broscuta sa vad cum sau daca imi prajesc degetele pe pata calda.

Dar daca mergi asa mult cu masina fierul din teava aia nu se incalzeste de la temperatura motorului chiar daca e infundata teava? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-e frica de derapaj? :D Intzeleg la mine, care-s incepatorul de coshmar, da' tu, care ai condus atitea masini!

Nu prea cred ca se incalzeste. Pe acelasi ratzionament, si galeria de admisie ar trebui sa se transforme in gretar de mici...

<{POST_SNAPBACK}>

Bubule, eu merg de 15 ani cu masini. Dupa 30 min de mers, se incalzeste orice piesulica din motor ;) Doar daca nu are instalatie frigorifica :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe acelasi ratzionament, si galeria de admisie ar trebui sa se transforme in gretar de mici...

<{POST_SNAPBACK}>

am pornit-o si eu in sfarsit azi dupa lupte seculare si tin sa precizez ca dupa 30 de secunde pe galeria de admisie nu se mai putea tine mana ( daca tineti minte eu am taiat si schimbat bucata de sub mantaua de aluminiu)

deci daca nu se incalzeste la fel de repede ( sau aproximativ...) e mai mult ca sigur ca e infundata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-e frica de derapaj? :) Intzeleg la mine, care-s incepatorul de coshmar, da' tu, care ai condus atitea masini!

<{POST_SNAPBACK}>

nu e vorba de frica de derapaj, chiar mi-ar face placere o asa distractie cu tractiune spate, dar mi-e tarse de mizeria de pe strazi ( ca masina e curata, inclusiv pe dedesubt) si mi-e lene sa o spal, plus (in cazul in care ninge) mi-e tarse de sarea care probabil o dau pe strazi....sau nu stiu ce solutie ecologica puturoasa...apropos ce contine de pute asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... dimineata, merg taras-grapis pana la gradinita unde depun piticii. Stau acolo pe loc vreo 5 min; dupa pauza asta merge motorul boboc. (vorbesc despre vremea asta cu temp. dimineata de -14 - -5)

- Exact asa se manifesta si masina mea. Murea la ralanti dupa ce o porneam. Dupa inca 20 min isi revenea la mersul uniform. (probabil ca se incalzea galeria). Sa vad cind ii pun galeria curatzata ... cel tirziu zilele astea, cind imi fac timp.

Cred ca nu conteaza atit de mult socul ... l-am reglat si de-reglat in ideea ca nu se deschide suficient in timp. Geaba. Se observa cite ceva (consumul, turatie mai mare, uneori mergea mai neuniform) dar problema de fond nu mi-o rezolva: Exista o anumita perioada de cca 20 - 30 min in care ma scotea din minti: trebuia sa apas pe acceleratie sa o tin. Si asta si in timpul verii, indiferent daca socul era sau nu deschis(in functie de reglajul care-l faceam).

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Exact asa se manifesta si masina mea. Murea la ralanti dupa ce o porneam. Dupa inca 20 min isi revenea la mersul uniform. (probabil ca se incalzea galeria). Sa vad cind ii pun galeria curatzata ... cel tirziu zilele astea, cind imi fac timp.

Cred ca nu conteaza atit de mult socul ... l-am reglat si de-reglat in ideea ca nu se deschide suficient in timp. Geaba. Se observa cite ceva (consumul, turatie mai mare, uneori mergea mai neuniform) dar problema de fond nu mi-o rezolva: Exista o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus (atunci nici nu ma gindeam ca era infundata - observam doar efectele dar nu stiam sa fac legaturile). In nici un caz nu era incinsa cum spune ca este dupa ce a rebuild-uit-o ultimul_venit. Si oricum se incalzea dupa cel putin 30 minute de mers, altfel, la inceput era friguroasa (firesc). Inca o chestie ... ceea ce poate contrazice o teorie ca benzina in ulei nu e din cauza asta. ... Imi aduc aminte ca am pornit odata motorul de citeva ori si l-am lasat de fiecare data 20 min sa se raceasca. Rezultat: cind m-am uitat la ulei ... se subtiase :eek: ...

Totusi, chestia cu gheata pe carburator ... nu stiu cit sa cred. Imi aduc totusi aminte ca doar o singura data am avut gheata pe carburator - cind l-am spalat :eek: Poate gresesc ...

BTW, cred ca e un pic mai greu de scos la 1200 galeria, care e dintr-o bucata ... nu are "saxofoanele" (nu stiu cum sa le numesc altfel) detasabile. Deci cred ca va trebui scoasa cu totul carcasa turbinei ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi vine sa expun urmatoarele observatii:

1. Benzina in ulei e posibil sa fie din cauza asta (desi nici mie nu-mi vine sa cred). In urma discutiilor avute cu un mecanic si a unor experiente asemanatoare expuse pe forum am dedus ca acest fenomen apare mai ales la pornire (!) in conditiile in care bujiile, si setul motor era nou (nu am detalii despre compresie din pacate) si delcoul bine reglat.

2. In mod sigur incalzirea amestecului duce la o detentie mai buna (putere mai mare a motorului)

3. Faptul ca apar disfunctionalitati in mersul la ralanti (turatii coborite) nu stiu daca sa o leg inca de galerie. Voi vedea dupa ce o pun. Poate ca are oarece legatura ... Ce-mi trece mie prin minte - mersul la ralanti se caracterizeaza prin faptul ca nu apesi pedala de acceleratie -> nu actionezi pompa de spritz de pe carburator <- (carburatorul scuipa singur benzina in virtutea presiunii create ...) ; Aici e beleaua ... cuiul de relanti nu rezolva problema. Poate ca zic eu ... din cauza givrajului ... ingheata unele canalicule prin care se aspira benzina ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut chiar distantzoare din bachelita care se montau intre carburator si flansa galeriei pentru a preintimpina fenomenul asta. Ideea era ca se givra galeria intii si se disipa frigul si la carburator. Unii au spus ca asta era o solutie pentru a evita problemele ... (zic din auzite dar nu sunt sigur ca sunt corect). Parca Cristi (?) din Brasov spunea ceva de genul asta. Cine mai are numarul lui ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar pana la urma ai reusit sa desfunzi teava de pata calda? si Cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, chestia cu gheata pe carburator ... nu stiu cit sa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus (atunci nici nu ma gindeam ca era infundata -
Modificat de ultimul venit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa asa: porneste motorul si du-te la el. Dar sa fie frig afara :(. Accelereaza-o un pic. Se face zapada pe exteriorul galeriei vazand cu ochii !!! Asa ca nu vad de de nu s-ar face si in interior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cred ca un rol important il mai are si depresurizarea (sau nu stiu cum sa-i zic) facuta de mersul pistoanelor. Vezi un spray cand il apesi si il tii mult se raceste.

<{POST_SNAPBACK}>

:(

pai si aici tot de aceeasi chestie cu esenta tare e vorba...

cand tu apesi butonul spray-ului presiunea din tub scade si alcoolul in stare lichida din container se evapora pentru a inlocui pierderea de presiune ( de fapt explicatia mai logica e ca alcoolul nu se evapora decat pana la o anumita presiune . de la acel prag ramane in stare lichida )

tot acelasi principiu il au si brichetele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi vine sa expun urmatoarele observatii:

2. In mod sigur incalzirea amestecului duce la o detentie mai buna (putere mai mare a motorului)

Sa fie oare de la poansoane??? :( ;)

Modificat de mihaiachi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) Daca ajung sa detonez e doar din vina aircooled -urilor ... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Update ! O alta metoda de desfundare a galeriei este spalarea ei intr-o baie cu ultrasunete. Impreuna cu un prieten am facut rost de un astfel de echipament - ramine sa-l punem in functiune (intr-o luna - doua, cel mai devreme). Cu chestia asta se pot "spala" profesional si carburatoare, jiglere, injectoare, semicartere (cred ca un semicarter incape in baie, carterul intreg, nu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vin la tine si pentru un detartraj? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice doctor isi are doctorul, nu ? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

galeria mea nu-i infundata complet: in amandoua tevile se poate sufle si iese p partea cealalta aerul, si in consecinta voi incerca, fara s-o dau jos:

demontat carb., slabit si indepartat burdufurile de cauciuc, desprins de toba, rasucit k sa am acces la intrarile in teava (cat permite), ars cu flacara mica oxi inauntru, suflat aer comprimat.

povestesc rezultatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am desfundat f. bine o galerie partzial infundata bagand pe la un cap cu pistolul de sablare, daca se infunda bateam in galerie si curgea nisipul si repetam operatzia. A mers fffff bine, dupa ce debitul s-a marit se vedea cum iese nisipul mai negru, iar tzeava s-a desf. complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am desfundat f. bine o galerie partzial infundata bagand pe la un cap cu pistolul de sablare, daca se infunda bateam in galerie si curgea nisipul si repetam operatzia. A mers fffff bine, dupa ce debitul s-a marit se vedea cum iese nisipul mai negru, iar tzeava s-a desf. complet.

<{POST_SNAPBACK}>

mi se pare o idee foarte buna, mai bine fac asa cum ai facut si tu. ma tem de flacara aia, un pic daca-i gresesc marimea, am topit teava. si in plus se poate face cu teava pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!