Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Recunosc ca nu sunt mecanic de meserie dar nici chiar pe langa nu sunt. Bateria a fost primul lucru care l-am verificat. In caz ca era bateria de vina nu cred ca nu pornea impinsa. Mersi oricum pentru interes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică în primul rând partea electrică a contactului (vezi schema).

Apoi legarea la masă (minusul de la baterie şi vezi că undeva pe motor mai este un loc unde este o legătură la masă)

alimentare electrica.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contactul este în regulă. Ar putea să fie din cauza unui releu? Sau să fie dus electromotorul dus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum ai spus,daca era electromotorul dus pornea impinsa.

Eu am patit cu bateria...a fost asa dusa incat nici impinsa nu a vrut sa porneasca.Am schimbat bateria si merge si acum perfect :D

La ce ai scris tu mai sus...ori nu are masa....ori nu are curent destul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si cu alta baterie si i-am dat curent si de la cealalta masina si nimic. Astazi am auzit un tacanit care vine din zona electromotorului dar acest tacanit se aude doar daca o las vreo 10 minute cu bateria deconectata, iar dupa ce conectez bateria se aude doar la prima incercare cand ii dau la automat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la tine poate sa fie din solenoid(bobina) asa a fost si la mine,numai ca eu am desfacut masa cu piulitele de pe solenoid,apoi le-am frecat cu o perie de sirma si am schimbat si saiba grover(la mine saiba asta era aplatizata si nu mai tinea in tensiune filetu ala pe care este masa). spor la treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut electromotorul,l-am testat,curatat si asa mai departe si e totul in regula. L-am montat la loc si tot asa face... Curent ii vine. Ma gandesc sa nu fie vreo problema cu cablul de masa care merge la electromotor ca nu am apucat sa il verific inca. Alte idei nu imi vin deocamdata. Daca mai are cineva vreo sugestie va rog sa imi spuneti. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut revin cu soluționarea problemei la mine poate mai are si cineva aceeași problema. De vina a fost calculatorul de numi pornea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Am si eu o problema si nu reusesc sa ii dau de cap... Am un Golf III din ´94 motor ABD, de 1,4 pe benzina care nu mai vrea sa porneasca. Cand ii dau cheie nu se intampla absolut nimic... in schimb cand iau contactul se reseteaza bordul. Daca las contactul pus vreo 5-10 secunde se sting afisajele de la bord. Nici macar impins nu am reusit sa il pornesc... Are cineva vreo idee ce ar putea sa fie??"

 

Salut din nou. Revin cu problema mea de mai sus. Dupa ce am verificat contactul, bateria, electromotorul si solenoidul - toate fiind in regula- nu am ajuns la nici o concluzie si nu am reusit sa rezolv nimic. Am observat doar ca atunci cand scot mufa de la solenoid nu se mai reseteaza bordul cand dau la cheie... Are cineva vreo idee ce ar putea sa fie de vina? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o pornire la al meu golf III 16 abu din 93', cand e rece motorul nu conteaza dimineata sau dupa amiaza porneste foarte greu dupa a 3-4 cheie , si trebuie sa apas repetat pe acceleratie ca si cum as amorsa si o ia mai repede, precizez ca dupa prima pornire dupa porneste pine pana nu se raceste iar, ? ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa pui contactul de cateva ori inainte sa dai la automat si vezi ce se intampla. :D E posibil sa se duca combustibilul inapoi in rezervor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un golf 3 1.6 din 94 de ceva timp are probleme cu pornirea,la rece porneste din prima aproape tot timpu,insa la cald are momente cand porneste din a 2 sau a 3a ,stie cineva de la ce poate fi?(eu presupun ca e de la bobina de inductiie).

Modificat de bogan28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Vilcomeanu Florin

O intrbare va rog cei care cunosc daca senzorul hall ese ars nu mai da inpuls la ecu si mai departe la bobina scinteie ....

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna seara,,,,,,,o parere va rog,dupa un scurt circuit nu mai porneste masina (1,4 ABD)electromotorul anvirte dar nimic ,am verificat direct de la bobina nu face scanteie numai cand opresc atunci face 3 ,4 .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică siguranţele să nu se fi buşit vreuna.

Apoi verifică dacă atunci când dai la automat pulverizează benzină că scânteie zici că nu dă. Dacă nu dă nici una nici alta cauze posibile sunt de origine electrică (fire întrerupte, siguranţe, legături la masă) sau senzorul Hall.

Unde ai făcut scurtul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate sigurantele e ok ,functioneaza absolut tot pe masina,senzorul Hall am schimbat,dar nimic,anca nam verificat daca vine,pulverizeaza benzina,,,,,,,,,scurt a facut la torpedo unde vine doua fir(maro si negru cu rosu)pt iluminat,este un intrerupator cand deschiz usa se aprinde un beculeti,asta nu era pusa la loc si intrerupatorul a facut masa cu sasiu,firul negru cu rosu era topit destul de urat(firul asta am taiat direct de la cutie de siguranta,unde intra o mufa albastra.)oare nu sa stricat bobina de inductie(cred,ca nu face scanteie)sau ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvian91imAuto
On 7/7/2015 at 5:46 PM, Silvian91imAuto said:

Buna. Am un GTI din Ianuarie 1996, motor 2.0 8v AGG, acum invarte dar nu porneste. Inainte pornea aleator, cand vroia.
Recent am schimbat distributia si restul curelelor (are AC), pompa de apa, senzor de turatie impuls a arborelui cotit fiindca am de gand sa refac masina, dupa service am gasit niste erori fiindca omul a lucrat cu bateria conectata :/. Carcasa si senzorul de aer sunt de asemenea noi. Baterie noua Varta 72Ah.
ECU dupa cum se vede in VAG-COM zice ca-i ADY dar dupa cod motor e AGG, dupa decodarea de sasiu. Am inteles ca-s gemene, AGG si ADY.
Address 01: Engine        Labels: 037-906-025-ADY.lbl
   Part No: 037 906 025 H
   Component: SIMOS 4S           1964  
   Coding: 00000
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 1835B9C45053
4 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
            P1570 - 35-10 -  -  - Intermittent
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
            03-10 - No Signal - Intermittent
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
            16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent
Readiness: N/A
Le-am sters, nu au mai reaparut (exceptie ce voi explica ulterior), dar masina nu a mai pornit de atunci (doar invarte), mecanicul s-a asigurat ca a montat distributia corect.
Bobina e buna, am verificat-o pe alta masina dar nu da scanteie la fisa, fisele si bujiile sunt bune. Delcou bun.
Pompa de benzina e buna, este presiune dar injectoarele nu deschid desi baga presiune in sistem.
Am citit (search) pe aici, am inteles ca mi-ar trebuii alt senzor hall, urmeaza sa-i verifice legaturile la actualul senzor de pe masina.
Initial am crezut ca senzorul de impulsuri e de vina fiindca cablajul celui original era compromis (cand a schimbat filtrul de ulei a tras de el si s-a facut praf) si-am luat unul nou de la Auto-Log dar acum vreau sa-l schimb cu unul VDO-Siemens fiindca mi-a zis mecanicul ca Auto-Log mai vin si gata stricate. Sunt sceptic, ma gandesc "death from the box" cu senzorul de impulsuri Auto-Log, acum il astept pe cel VDO-Siemens.
Eroarea de imobilizator reapare doar cand incerc sa pornesc cu cheia originala, care nu are baterie din cate stiu, e cheie principala cu chip, imi apare o a doua eroare pe modulul imobilizatorului la pornire "1 Fault Found: 01176 - Key 07-00 - Signal too Low" cu cheia clasica originala. Daca tin cheia cu briceag pe contact in timp ce invart cu cheia clasica originala nu mai apare eroare de immo (niciuna). Cealalata cheie e tip briceag facatura cu chip scos din o cheie a masinii (cred fiindca are ceva reziduuri pe ea) are baterii noi, nu apare eroare de imobilizator cand incerc sa pornesc cu asta dar cand invart si ajung cu cheia asta in pozitia de pornire trebuie sa ii dau impuls dublu sa invarta/porneasca (dar nu porneste) iar butucul meu de contact e cam obosit. Intodeauna astept sa se stinga beculetele, am incercat in repetate randuri porniri cu ambele chei (stergand in repetate randuri eroarea de immo). Inainte pornea cu ambele chei chiar si din prima incercare in unele zile si nu trebuia sa dau dublu impuls cu cheia briceag. Chiar ma gandesc ca-mi trebuie alt butuc, ca asta trebuie sa-l pipai la invartire ca e obosit si nu se apasa siguranta din start si nu pot invarti, iar "ca sa fie treaba treaba"... masina are si alarma aftermarket partial scoasa din uz (de fosta detinatoare) plus inchidere din telecomanda care functionaza bine (are inchidere centralizata din fabrica). Pareri? Nu cred ca are treaba immo si contactul cu faptul ca masina nu porneste dar... poate? Mai ales ca simptomele sunt  "pentru" senzorul hall din cate citesc pe aici.

 

On 8/9/2015 at 1:19 PM, Silvian91imAuto said:

Revin cu un feedback. Am primit senzorul de impulsuri volant / arbore cotit (crankshaft) pe producator VDO-Siemens (cu seriire sterse deci e cel ce vine pe OEM care e a pret dublu fata de producator VDO cum am achizitionat eu) si acum masina porneste cu o singura problema, anume contactul/cheile. La motor nu mai sunt probleme, s-a dovedit a fi senzorul aftermarket primit defect (death from the box).
Repet, desi simptomele aratau inspre senzorul hall, in cazul meu problema a fost senzorul de impulsuri de arbore cotit (cel de langa filtrul de ulei).

Fiindca e tot o problema de pornire, problema mea cu contactul, o voi detalia fiindca poate ajuta pe altcineva. Am prima cheie OEM, masina porneste cu ea dar se opreste dupa nici o secunda si inregistreaza pe diagnoza eroare de semnal slab a cheii (o eroare pe motor si una pe modului de imobilizator). Cheia este clasica turnata si nu are baterii inauntru, are doar cipul. Am facut mai multe porniri de test.
Address 01: Engine        Labels: 037-906-025-ADY.lbl
   Part No: 037 906 025 H
   Component: SIMOS 4S           1964  
   Coding: 00000
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 1835B9C45053
1 Fault Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
            P1570 - 35-00 -  -
Readiness: N/A
Address 25: Immobilizer        Labels: 1H0-953-257.lbl
   Part No: 1H0 953 257 B
   Component: IMMO VWZ3Z0S3336023 V00  
   Coding: 09600
   Shop #: WSC 00046  
   VCID: 2A51730CFE3F
1 Fault Found:
01176 - Key
            07-00 - Signal too Low
A doua cheie este una aftermarket cu cipul din o cheie OEM, are baterii noi. Cu aceasta cheie pun contact, astept ca masina sa-si faca "pregatirea" (stinga martori din bord), dau sa porneasca si nu se intampla nimic, las cheia sa revina chiar pana inainte de a se bloca contactul iar dupaia invart sa o pun din nou pe pozitia de pornire iar masina porneste fara probleme. Nu se inregistreaza nici o eroare in ECU pe diagnoza la asemenea porniri, am facut mai multe teste.
Revin cu info dupa ce remediez si problema asta de pornire, probabil intr-un viitor mai indepartat.
Ca fapt divers, am pornit masina si cu prima cheie, cea OEM turnata DAR tinand cheia aftermarket in partea de sus a contactului. Presupun ca acea cheie turnata, cipul din ea, si-a sfarsit ciclurile de functionare.

:)

Revin cu un nou feedback, am gasit problema. Din seria masinilor vechi.
In timp masina mea a ajuns sa nu mai transmita semnalul de pornire aproape deloc, anume trebuia sa tot invart cheia spre pornire cu speranta ca urmatoarea invartire de cheie va fi cea care trimite semnalul si porneste masina, uneori pornea dupa 10min, alteori dupa o ora, trebuia sa imi planific o plecare cu minute bune in avans sau sa scot masina din ecuatie daca era urgenta. Am frecat la ambreajul ala de frica sa nu omor motorul vreodata... altfel eram gata. Iarna pornea in 5 sau 10min, dar vara sau cand era cald bordul (de la venilatia blocata pe cald) pornea in 20min, 60min sau deloc (ca ma plictiseam la dat de chei).
Totul era din cauza electronicii de la contact. Nu broasca/iala unde intra cheia ci electronica din spatele ei. Pt a o schimba a fost nevoie sa demontez volanul, sa extrag mansonul/bucsa pe care sta volanul, toata tija spre caseta de directie si carcasa contactului dupa care am putut desface siguranta carcasei contactului si respectiv surubul de siguranta ce fixa electronica si-am inlocuit electronica.
Intamplator si cu noroc am gasit acest tutorial. Bagati de seama ca dansul n-a scos tija fiindca se pare ca acea carcasa a contactului nu a avut siguranta de prindere pe ax.
https://www.youtube.com/watch?v=mfYklmph07k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare . dupa multi ani in care masina mea a functionat fara probleme de putin timp nu vrea sa mai porneasca. am schimbat bujii,capac delcou, fişe, controlat bobina, totul e ok. porneste foarte foarte greu sau chiar deloc. la scanare nu da eroare. ce pot sa fac? 

 

Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic.

Modificat de taz21
Topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvian91imAuto
On 8/17/2016 at 0:31 AM, Silvian91imAuto said:

 

Revin cu un nou feedback, am gasit problema. Din seria masinilor vechi.
In timp masina mea a ajuns sa nu mai transmita semnalul de pornire aproape deloc, anume trebuia sa tot invart cheia spre pornire cu speranta ca urmatoarea invartire de cheie va fi cea care trimite semnalul si porneste masina, uneori pornea dupa 10min, alteori dupa o ora, trebuia sa imi planific o plecare cu minute bune in avans sau sa scot masina din ecuatie daca era urgenta. Am frecat la ambreajul ala de frica sa nu omor motorul vreodata... altfel eram gata. Iarna pornea in 5 sau 10min, dar vara sau cand era cald bordul (de la venilatia blocata pe cald) pornea in 20min, 60min sau deloc (ca ma plictiseam la dat de chei).
Totul era din cauza electronicii de la contact. Nu broasca/iala unde intra cheia ci electronica din spatele ei. Pt a o schimba a fost nevoie sa demontez volanul, sa extrag mansonul/bucsa pe care sta volanul, toata tija spre caseta de directie si carcasa contactului dupa care am putut desface siguranta carcasei contactului si respectiv surubul de siguranta ce fixa electronica si-am inlocuit electronica.
Intamplator si cu noroc am gasit acest tutorial. Bagati de seama ca dansul n-a scos tija fiindca se pare ca acea carcasa a contactului nu a avut siguranta de prindere pe ax.
https://www.youtube.com/watch?v=mfYklmph07k

Am recitit postarea asta si imi cer scuze dar in loc de electronica contact vroiam sa scriu electrica, comutatorul electric din spatele ialei ce l-am schimbat si a rezolvat complet problema, scuze de la oboseala de atunci. N-am mai avut problema de atunci.
In tutorial nu s-a scos tija, cum am facut eu, fiindca a decuplat blocatorul volanului cu cheia iar eu n-am facut asta si n-am realizat ca trebuia sa fac si-am scos toata tija de la cuplajul din podea... cat traiesti inveti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. De ceva vreme am probleme cu pornirea. Dau cheie, se ridica turatiile apoi se opreste motorul. Odata am facut asa pana mi s-a descarcat bateria si a pornit impinsa, din prima, fara probleme. Mi-a venit tampita idee de a o pune in viteza si de a da cheie, si ca prin minute o las 2-3 secunde sa smuceasca, apoi accelerez si merge fara probleme. Clapeta de acceleratie e curata, fluctuatii la relanti nu am. Ce ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare am un golf 3 1,6 injectie multipunct din 96 porneste si se opreste daca accelerez putin porneste care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Buna, am si eu o intrebare.

Daca temperatura de la ulei are 90 ge grade apa poate sa aibe mai mult sau mai putin?

Mentionez ca am doi senzori de temperatura (ECT) cu unu porneste la orice cheie dar cand se incalzeste apa si ajunge pe la 75 de grade motoru nu mai trage parca nu mai are putere.

Cu alt senzor porneste doar la prima cheie mai bine zis doar cand e rece si parca sta putin mai turat aproape de 1000RPM, idea e ca nu imi indica mai mult de 80 de grade doar daca stau pa loc(90-95) si motoru trage mult mai bine, dupa ce se incalzeste nu mai porneste deloc si miroase a benzina daca ridic capota, 

Dupa parerea mea cred ca temperatura de la ulei e cea indicata corect. Cel mult 94 de grade mi-a indicat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

sal am si eu o problema cu pornirea la rece la golf 3 benzina 14 dimineata nu vrea sa porneasca deloc invarte pana termina bateria si nu vrea deloc pana nui deschid capota sa bata soarele 10 min in motor nu porneste si dupa nu mai am probleme toata ziua pana a doua zi dimineata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

verifica cand iti face figuri daca ai scantee la bujii

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!