Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Da Chestia asta Poate fi si de la Senzoru care indica temperatura Ape. Daca el nu functioneaza corect atuncea motoru nu iti porneste am patit si eu chestia asta cand mi sa defectat denzorul si nu mai imi pornea la cald si nu stiam de ce pana am fost la mecani si mia zis sa schimb acel Senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Chestia asta Poate fi si de la Senzoru care indica temperatura Ape. Daca el nu functioneaza corect atuncea motoru nu iti porneste am patit si eu chestia asta cand mi sa defectat denzorul si nu mai imi pornea la cald si nu stiam de ce pana am fost la mecani si mia zis sa schimb acel Senzor

Daca te referi la problema mea nu este din sonda. Am incercat si cu mufa scoasa si la fel. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Da Chestia asta Poate fi si de la Senzoru care indica temperatura Ape. Daca el nu functioneaza corect atuncea motoru nu iti porneste am patit si eu chestia asta cand mi sa defectat denzorul si nu mai imi pornea la cald si nu stiam de ce pana am fost la mecani si mia zis sa schimb acel Senzor

Daca te referi la problema mea nu este din sonda. Am incercat si cu mufa scoasa si la fel. 

 

Nu ma refer la Problema ta Era Cineva mai sus care avea tot Problema de Genu cu pornirea

 

In Legatura cu Problema ta eu zic Sa Incerci sa Faci Lipitura firelor pe Ceva solid .Spre Exemplu sa fac Ca si Un fel de Piciorus In zenzor cu un metal Parerea Mea Spre sa te ajute..Senzori acceia nui gasesti separat doar cu tot cu Pompa de Injectie

 

 

 

Stima si Respect vWForum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu ţine lipitura foloseşte pasta decapantă pe care o folosesc instalatorii care lipesc ţevi de cupru la instalaţii. Este foarte eficientă şi garantat nu se mai dezlipeşte de acolo. Apoi fixează firele cu  Bison Epoxy universal. Durează aproape o zi până se întăreşte, cam curge, dar acolo moare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvian91imAuto

Buna. Am un GTI din Ianuarie 1996, motor 2.0 8v AGG, acum invarte dar nu porneste. Inainte pornea aleator, cand vroia.
Recent am schimbat distributia si restul curelelor (are AC), pompa de apa, senzor de turatie impuls a arborelui cotit fiindca am de gand sa refac masina, dupa service am gasit niste erori fiindca omul a lucrat cu bateria conectata :/. Carcasa si senzorul de aer sunt de asemenea noi. Baterie noua Varta 72Ah.
ECU dupa cum se vede in VAG-COM zice ca-i ADY dar dupa cod motor e AGG, dupa decodarea de sasiu. Am inteles ca-s gemene, AGG si ADY.
Address 01: Engine        Labels: 037-906-025-ADY.lbl
   Part No: 037 906 025 H
   Component: SIMOS 4S           1964  
   Coding: 00000
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 1835B9C45053
4 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
            P1570 - 35-10 -  -  - Intermittent
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
            03-10 - No Signal - Intermittent
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
            16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent
Readiness: N/A
Le-am sters, nu au mai reaparut (exceptie ce voi explica ulterior), dar masina nu a mai pornit de atunci (doar invarte), mecanicul s-a asigurat ca a montat distributia corect.
Bobina e buna, am verificat-o pe alta masina dar nu da scanteie la fisa, fisele si bujiile sunt bune. Delcou bun.
Pompa de benzina e buna, este presiune dar injectoarele nu deschid desi baga presiune in sistem.
Am citit (search) pe aici, am inteles ca mi-ar trebuii alt senzor hall, urmeaza sa-i verifice legaturile la actualul senzor de pe masina.
Initial am crezut ca senzorul de impulsuri e de vina fiindca cablajul celui original era compromis (cand a schimbat filtrul de ulei a tras de el si s-a facut praf) si-am luat unul nou de la Auto-Log dar acum vreau sa-l schimb cu unul VDO-Siemens fiindca mi-a zis mecanicul ca Auto-Log mai vin si gata stricate. Sunt sceptic, ma gandesc "death from the box" cu senzorul de impulsuri Auto-Log, acum il astept pe cel VDO-Siemens.
Eroarea de imobilizator reapare doar cand incerc sa pornesc cu cheia originala, care nu are baterie din cate stiu, e cheie principala cu chip, imi apare o a doua eroare pe modulul imobilizatorului la pornire "1 Fault Found: 01176 - Key 07-00 - Signal too Low" cu cheia clasica originala. Daca tin cheia cu briceag pe contact in timp ce invart cu cheia clasica originala nu mai apare eroare de immo (niciuna). Cealalata cheie e tip briceag facatura cu chip scos din o cheie a masinii (cred fiindca are ceva reziduuri pe ea) are baterii noi, nu apare eroare de imobilizator cand incerc sa pornesc cu asta dar cand invart si ajung cu cheia asta in pozitia de pornire trebuie sa ii dau impuls dublu sa invarta/porneasca (dar nu porneste) iar butucul meu de contact e cam obosit. Intodeauna astept sa se stinga beculetele, am incercat in repetate randuri porniri cu ambele chei (stergand in repetate randuri eroarea de immo). Inainte pornea cu ambele chei chiar si din prima incercare in unele zile si nu trebuia sa dau dublu impuls cu cheia briceag. Chiar ma gandesc ca-mi trebuie alt butuc, ca asta trebuie sa-l pipai la invartire ca e obosit si nu se apasa siguranta din start si nu pot invarti, iar "ca sa fie treaba treaba"... masina are si alarma aftermarket partial scoasa din uz (de fosta detinatoare) plus inchidere din telecomanda care functionaza bine (are inchidere centralizata din fabrica). Pareri? Nu cred ca are treaba immo si contactul cu faptul ca masina nu porneste dar... poate? Mai ales ca simptomele sunt  "pentru" senzorul hall din cate citesc pe aici.

Modificat de Silvian91imAuto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nici injectoarele nu pulverizează nici scânteie nu ai, cam senzorul Hall este de vină.

Cipul din imobilizator nu are nevoie de alimentare de la baterie pentru a funcţiona. S-ar putea ca cipul cu care dă Signal too low să aibă ceva probleme (au mai fost cazuri pe aici când le-au scos din cheie şi le-au lipit undeva unde le citea bine bobina antidemaraj)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Silvian91imAuto

Revin cu un feedback. Am primit senzorul de impulsuri volant / arbore cotit (crankshaft) pe producator VDO-Siemens (cu seriire sterse deci e cel ce vine pe OEM care e a pret dublu fata de producator VDO cum am achizitionat eu) si acum masina porneste cu o singura problema, anume contactul/cheile. La motor nu mai sunt probleme, s-a dovedit a fi senzorul aftermarket primit defect (death from the box).
Repet, desi simptomele aratau inspre senzorul hall, in cazul meu problema a fost senzorul de impulsuri de arbore cotit (cel de langa filtrul de ulei).

Fiindca e tot o problema de pornire, problema mea cu contactul, o voi detalia fiindca poate ajuta pe altcineva. Am prima cheie OEM, masina porneste cu ea dar se opreste dupa nici o secunda si inregistreaza pe diagnoza eroare de semnal slab a cheii (o eroare pe motor si una pe modului de imobilizator). Cheia este clasica turnata si nu are baterii inauntru, are doar cipul. Am facut mai multe porniri de test.
Address 01: Engine        Labels: 037-906-025-ADY.lbl
   Part No: 037 906 025 H
   Component: SIMOS 4S           1964  
   Coding: 00000
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 1835B9C45053
1 Fault Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
            P1570 - 35-00 -  -
Readiness: N/A
Address 25: Immobilizer        Labels: 1H0-953-257.lbl
   Part No: 1H0 953 257 B
   Component: IMMO VWZ3Z0S3336023 V00  
   Coding: 09600
   Shop #: WSC 00046  
   VCID: 2A51730CFE3F
1 Fault Found:
01176 - Key
            07-00 - Signal too Low
A doua cheie este una aftermarket cu cipul din o cheie OEM, are baterii noi. Cu aceasta cheie pun contact, astept ca masina sa-si faca "pregatirea" (stinga martori din bord), dau sa porneasca si nu se intampla nimic, las cheia sa revina chiar pana inainte de a se bloca contactul iar dupaia invart sa o pun din nou pe pozitia de pornire iar masina porneste fara probleme. Nu se inregistreaza nici o eroare in ECU pe diagnoza la asemenea porniri, am facut mai multe teste.
Revin cu info dupa ce remediez si problema asta de pornire, probabil intr-un viitor mai indepartat.
Ca fapt divers, am pornit masina si cu prima cheie, cea OEM turnata DAR tinand cheia aftermarket in partea de sus a contactului. Presupun ca acea cheie turnata, cipul din ea, si-a sfarsit ciclurile de functionare.

:)

Modificat de Silvian91imAuto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, am nevoie de un ajutor, de un sfat, Golf 3 1.9 tdy 97*, am dat coaja de bord jos, am montato si dupa care am pornit masina a mers 100 km, am pornito din nou, dupa 5 ore incerc sa o pornesc dar nimic, pun contactul-se sting martori-dar nu porneste, nici cel mai mic semn de a invarti motorul, de unde poate fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai verificat deja sigurantele pana acuma,verifica si electromotoru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciubotaru alexandru

fratilor!sincer am avut si eu aceeasi problema cu pornirea!poate fi si cipul!verificati-va bobina de inductie si culoarea scanteii trebuie sa fie cinplet albastra nu cumva sa bata spre rosu(portocaliu).in caz ca se face o diagnosticare si va apare eroare la senzor hall este si normal daca este numai CONTACTU pus.Trebuie pornit motorul sa vedeti daca e ala!umblati la avans cu semn de plecare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna, am si eu o problema acuma cateva zile am lovit masina sau mai bine zis am agatato jos si mi sa rupt cureaua de acesori ,apoi sa oprit in loc masina, am incercat sa o pornesc da nimnic facea un sunet ciudat (parca se invrtea in gol), prima data am crezut ca este electromotoru da nu era pt ca invartea cureaua de acesori ce o mai ramas din ea, dupa am ascultat mai bine si mam dat seama ca nu invarte motoru da cureaua de distributie o invartea.    :tuktuk:   :mellow: daca ma poate ajuta cineva sau daca a mai patit cineva sa-mi raspunda. Multumesc. 


      Precizez ca nu porneste nici inpinsa


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. Am o problema ciudata cu pornirea motorului: ori porneste la sfert de cheie ori nu porneste deloc. Cand nu porneste nu am curent pe fisa centrala de la bobina de inductie. Bobina este noua. Toata treaba se intampla aleator. Ii dau 2-3-5 chei o ia la sfert. O las 2 minute nu mai porneste deloc. Cu motorul pornit am tras de toate cablurile si mufele in speranta ca gasesc un contact imperfect sau un fir intrerupt dar nimic. E posibil sa faca senzorul hall asa ceva?

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu un tester.Si vezi ce eroare da.Cauzele ar fi multe...

Daca faci diagnoza doar cu contactul pus vezi ca o sa iti dea eroare de senzor Hall...pentru ca acesta nu detecteaza miscarea la axa cu came.

 

Iar legat de ce au scris colegii mai sus...o sa povestesc si eu ce am patit cu imobilizatorul poate o sa ajute pe cineva pe viitor.

Masina pornea si in secunda urmatoare se oprea.Am bagat testerul si mi`a dat eroare de imobilizator.

Cand am desfacut contactul sa vad exact care e treaba,inelul acela era plin plin de mizerie(praf,avea asa ca o mazga pe el)...l`am curatat...si de atunci..nici ca a mai facut vreo figura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza nu-i fac deoarece am alt delcou complet cu senzor cu tot. Trebuie doar sa vad cum se schimba...

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca nu vine nici benzina in momentele cand nu porneste,cu siguranta este senzorul hall.Este un tutorial la DIY pentru schimbarea lui la motorul de 1.8.

Am avut si eu problema asta si m-am convins testand in felul urmator:

 

-Cand masina nu vroia sa porneasca si am observat ca nu am nici benzina nici scanteie,am testat senzorul hall.mufa de la senzor are 3 pini,cel de la mijloc este de semnal spre calculator,am pus un firicel pe pinul din mijloc si am facut contact de cateva ori pe masa(contactul pus bineinteles) si in momentul ala dadea scanteie si se auzea injectorul..iar cu mufa pusa nu misca nimic cand dadeam la automat.

Modificat de XtreZz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. 

Ma scuzati daca s-a mai raspuns la ceva asemanator, insa poate mi-au scapat cateva informatii, topic-ul fiind foarte lung.

 

Uite problema mea: Am un Golf 3 GT din 95, de 1.6 si are probleme la pornirea pe umezeala. Cand e uscat afara, porneste la prima cheie, toate bune si frumoase.. merge. Daca incepe sa ploua putin, porneste la a 5-ea a 6-ea cheie, asta daca decide sa porneasca (nu o fortez prea mult, sa nu-i bulesc electromotorul.. daca nu vrea, nu vrea). 

Dupa ce porneste, si merg putin cu ea, nu mai are problema (banuiesc ca intra apa pe undeva si cand se incalzeste motorul se evapora sau se scurge)

Am fost la mai multi mecanici, toti au avut alta idee de ce s-ar intampla asa ceva, insa avand in vedere ca trebuie sa duc masina pana-n service, nici unul dintre ei nu a putut sa o vada cand nu vrea sa porneasca.

Asa se face ca mi-au schimbat senzorul de volant, mi-au umblat pe la pompa de benzina si nimic... tot asa face.

 

Dupa modul in care se comporta, eu ma gandesc ca ar putea fi ceva electronic. Dar am pus testerul pe ea si nu am gasit nicio eroare la ECU. Am schimbat de curand si contactul deci nu ar avea cum sa fie problema de acolo; si fisele, bujiile, bobina si capacul de la delcou.

Dupa toate astea, inca facea la fel.. pana de curand, cand a inceput sa faca si mai urat.

 

Am tinut-o pe dreapta timp de o luna, si cand am inceput iar sa merg cu ea, acum 4 zile, vad ca incepe sa se opreasca si din mers, nu numai la pornire.. gen, cand nu e umezeala porneste bine, merge.. dar daca ma opresc la stop si incerc sa pornesc cu ea de pe loc normal, imi fluctueaza putin turatia (creste pana la 1500 de ture ) dupa care scade la 700 de ture , dupa care eventual moare.

Cand dau la cheie sa o pornesc o ia din prima sau a doua cheie... insa este foarte enervant ca mi se opreste la semafoare, mai ales daca sunt in panta (nu doresc nimenui experienta de a face 3 semafoare in panta pentru ca-ti moare motorul de fiecare data cand incerci sa o iei din loc).

 

Ce am observat este ca daca o tin turata cat stau la stop, cand o iau din loc merge normal. dar daca o las la ralenti, nu am nicio sansa sa mai plec.

Aveti idee ce as mai putea schimba? Devine stresant, mai ales ca am bagat deja o gramada de bani in ea din cauza asta (puteam sa-mi iau alta masina cu banii aia daca nu incercam sa rezolv chestia de la inceput XD )

 

Mersi!

 

Mentionez ca atunci cand mi se opreste imi miroase in masina a benzina , deci nu cred sa fie problema de pompa.

Modificat de exousus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacul la delocu l-ai schimbat....dar rotorul?????

Eu de la rotor am avut aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta poate fi : bobina de inductie, fise, delcou.Ori bobina de inductie e fisurata, ori ai umiditate in capacul de la delcou.Am avut si eu asemenea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. am un golf 3 motor 1.4. Am schimbat 2 baterii intre ele în timp ce motorul mergea. Apoi am oprit motorul. Am încercat sa pornesc masina din nou. Am învârtit prima treapta la cheia totul în Regula la a 2a treapta cea de pornire se aude un ticăit și mi se stinge tot în bord. Nu mai pornește. Ca sa își revină sa meargă km în bord și luminile, trebuie sa iau și sa pun borna din nou, când ii dau cheie din nou același lucru. Ce-i de făcut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil nu face contact borna bine pe baterie.Incearca sa cureti acolo cu ceva...

Sau e bateria descarcata.Incearca cu o baterie care stii ca e buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut băieți sunt nou pe acest forum deoarece m-a confrunt cu oproblema destul de serioasă dețin un golf1,6aee cre nu mai pornește i-am schimbat delcoul bobina de inducție am probato pe mașina unui preten si funcționează. Menționez ca invrte se alimentează pentru că-mi uda bujiile dar nu pornește verificat siguranțe. Cind poun contactul da o mică Schinteie dar cind dau in demaror nimic curent vine la bobina. Știe cineva !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil e senzorul Hall, daca bobina e buna si nu ai scanteie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai aparut o problema la masinuta mea.

Dupa pornire...sta turata undeva la 2000 ture...asa de aiurea.Nu conteaza cat de frig e afara,sau chiar daca e motorul cald.Dupa ce merg cu ea putin...incepe sa mai scada in turatii.Abia dupa vreo 5-6 km isi revine relantiul la turatia normala.

Vreo idee??

Multumesc

P.s Cred ca iar am postat unde nu trebuie dar de pe telefon e greu:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • asa a fost si la mine,incerca sa l scoti toate mufele de la motor,curata daca e necesar sau dai cu un sprey de contact(la mine facea figuri la un mufa,care vine la carburator)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am si eu o problema si nu reusesc sa ii dau de cap... Am un Golf III din ´94 motor ABD, de 1,4 pe benzina care nu mai vrea sa porneasca. Cand ii dau cheie nu se intampla absolut nimic... in schimb cand iau contactul se reseteaza bordul. Daca las contactul pus vreo 5-10 secunde se sting afisajele de la bord. Nici macar impins nu am reusit sa il pornesc... Are cineva vreo idee ce ar putea sa fie?? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!