Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Salutare,sunt posesorul unui Golf 3 break din 1996, 1.8 AAM,55 KW si am schimbat motorul cu 1.8 ADZ,66 KW plus calculatorul acestuia.

Mentionez ca pe masina a ramas contactul,cheile si imobilizatorul ,singura modificare fiind noul motor cu calculatorul sau.

Porneste insa se opreste la scurt timp si cred ca problema ar fi de la cip nerecunoscand noul calculator.

Va rog sa ma lamuriti ce e de facut in cazul de fata : ar trebui sa vin cu un alt set format din chei,contact,imobilizator,computer bord sau o inscriptionare de cip? Ce ar fi mai indicat

Manopera s-a efectuat intr-un service autorizat,insa baietii de acolo nu efectueaza inscriptionari de cip.

Va multumesc,astept raspunsurile voastre.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta si cipul si imobilizatorul de la acel motor(calculator),daca nu trebuie sa schimbi totul: calculator,cip si imo toate de pe aceeasi masina sau vezi ca mai sunt baieti care anuleaza de tot imo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cam aşa se manifestă când este problemă cu imobilizatorul (ECU nu recunoaşte imobilizatorul sau imobilizatorul nu recunoaşte cipul din cheie): porneşte şi se opreşte după o secundă.

Trebuie făcută împerecherea imobilizatorului cu ECU cu vagcom-ul (în cazul în care nu s-a făcut).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, imobilizatorul, ecu si cipurile trebuie sa fie imperecheate intre ele, altfel nu porneste masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult ptr raspunsuri,o sa incerc sa fac rost de cele mentionate de voi.

Va doresc un weekend placut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu, exact la fel mi- a facut si mie masina cu doua zile inainte sa nu mai porneasca deloc. Daca ai gasit rezolvarea, zi-mi-o si mie. Am mai bine de jumatate de an de cand nu i-am mai auzit motorul mergand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu Costin

Salut, eu i-am gasit problema la mine, se pare ca a fost de vina senzorul de temperatura, care trimitea informatia ca am motorul supraincalzit, dar nu de fiecare data (avea momente si momente). Cand l-am schimat prima data a facut la fel, deoarece era inca inecata, dar dupa 4-5 ore a pornit la sfert de cheie si n-am mai avut probleme de atunci. 

De asemenea, iti recomand sa schimbi si uleiul, la mine din cauza ca am dat de multe ori la automat am scos 5 litri de ulei din 4 bagati (mecanicul a spus ceva de infiltrare benzina in ulei)

Sper sa iti fie de folos!

Modificat de Ovidiu Costin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. 

Sper sa ma ajutati cu urmatoarea problema (macar un sfat o idee ceva). Ieri a trebuit s afac un drum cu masina si cand am vrut sa plec motorul s-a inecat si s-a oprit. I-am dat cheie, apornit dar in ff scurt timp a inceput sa "tuseasca" (desi nu cred ca e o expriomare tocmai potrivita) si au scazut turatiile pana s-a oprit. Am luat contactul, am repetat operatiunea si a 2-a oara a facut identic doar ca si-a revenit si a urat la 800-900 de turatii si acaolo a ramas. Treaba cu opritul de la pornire cred ca se intampla in 4-5 secunde de cand ii dau cheie. Era in jur de ora 13, deci nu era frig. Dupa ce a pornit am oprit motorul si l-am repornit dar a plecat normal, fara probleme. Odata ajuns acasa am mai pornit motorul de 2-3 ori in cursul zilei si iarasi a pornit normal. Dimineata am vrut sa vad daca face figuri la pornitul la rece si spre bucuria mea a pornit normal. Dupa cateva ore a trebuit sa mut masina si problema a revenit, pornit - inecat- murit, la 2 incercari a murit la a 3-a a luat-o dar greu (mai mai sa moara iar). Daca ii dadeam pedala nu se intampla nimic, ca si cand nu apasam acceleratia. Locul in care sta masina e putin inclinat (sta cu botul in sus dar foarte putin). Nu se aprind leduri in bord si merge ok dupa ce porneste, nu are fluctuatii de turatii, se infige.... Nu stiu ce ar putea sa fie. O sa o duc in service cat mai repede dar daca are cineva idee si poate da un sfat ceva.

Passat 1.6 2001 102CP

consumabilele schimbate acum aprox 600-700km.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi cum vrei să primeşti sfaturi dacă ai postat pe aria de golf 3?

Între maşini sunt totuşi nişte diferenţe şi este mai probabil să primeşti un răspuns de la colegii posesori de Passat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbul de ulei il facusem inainte sa ma lase. I-am schimbat senzorul de temperatura, capac, distribuitor si senzor hall din delcou, bobina noua, bujii curatate, le schimbasem cu putin timp inainte. Am observat ca motorasul pas cu pas nu mai functioneaza la punerea contactului. Nu stiu ce sa-i mai fac. Stau departe de oras, de aceea nu am gasit un mecanic sau un electrician sa vina sa o vada. Sunt dispus sa platesc deplasarea daca gasesc pe cineva sa ma ajute, din zona Craiova sau Slatina. Ma multumesc si daca gasesc un coleg de pe forum cu un golf 3, orice tip de motor, sa schimbam una alta pana ii dam de cap. Sunt dispus sa platesc deplasarea si reparatia. Toate cele bune.

Modificat de iulyan_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut Iulian,

 

Din cate observ problema ta este putin diferita fata de a mea, deci este posibil sa fie alta cauza. Din cate am intrebat si eu in stanga si'n dreapta cand am avut probleme, auzisem de existenta unui alt senzor, pe langa catalizator, care ar putea crea probleme asemanatoare, dar nu a mai fost cazul sa umblu la el (inainte sa-l schimbi incearca pornirea cu mufa scoasa)

In legatura cu schimbul de ulei, si in cazul meu facusem schimbul de ulei cu 2 saptamani inainte sa se agraveze situatia, iar in cazul meu am scos un litru de lichid in plus fata de ce am bagat.

 

Bafta in solutionare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare ,am o mica problema la pornire ,dimineata porneste la sfert de cheie ,dupa un timp de mers opresc motorul si cand pornesc invarte ceva mai mult chiar de 3-4 ori ,dar nu tot timpul ,are toane ,ma poate ajuta cineva e un vento 1.9 tdi ,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauze posibile pentru pornire grea la cald ar fi (sunt puse la întâmplare nu în ordinea importanţei):

- avans reglat incorect sau solenoidul din pompă care reglează avansul defect. Despre avans poţi citi aici. Pentru verificări este necesar un vagcom şi eventual un multimetru

- ceva probleme pe la partea electrică a pompei de injecţii. Pentru verificări la fel ca mai sus.

- aer fals pe partea de alimentare cu combustibil

- capul hidraulic al pompei uzat. Ca să verifici asta atunci când este motorul cald răceşti pompa de injecţii cu apă şi dacă apoi porneşte bine este un semn al acestui defect.

 

Probabil mai sunt şi alte cauze, dar în lipsa altor simptome sau a unei diagnoze este greu de spus.

Ar fi interesant de ştiut codul motorului pentru a fi mai la obiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca postez peste stefan..

Am o mica problema legata de pornire si vreau sa va cer sfatul. E oarecum normal sa porneasca mai greu dimineata/prima pornire insa chiar si vara, la prima pornire astept sa invarta de 3-4 ori. De cele mai multe ori ca sa nu o fortez o las sa invarta 1-2 ori, iau contactul, il pun din nou si o pornesc din a doua la sfert. Practic la prima cheie nu o ia usor. La a doua repet, la sfert porneste. De parca se intepenesc articulatiile in ea si dupa o scurta rotire o ia imediat din loc. Bujii noi, filtre si ulei schimbat. Uneori ramane si fara vlaga 2-3 secunde in mers dupa ce plec din loc dar asta e o alta discutie... Ma gandesc, sa nu dea bobina destula scanteie? ...senzorul hall sau altceva legat de aprindere sau e obosit motorul in partea mecanica?

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă are aşa o ezitare când învârte electromotorul ca şi cum ar da să se oprească şi apoi porneşte brusc, ar putea fi devină bateria sau electromotorul.

Dacă nu este din cauza electromotor/baterie poate să nu aibă legătură cu ezitarea din mers, dar poate să şi aibă. În cazul în care este o problemă de aprindere este relativ uşor de determinat, scoţi bujiile şi după aspectul lor (dă o cautare pe google după "aspectul bujiilor" şi o să afli destule) o să-ţi dai seama de multe. Poate fi şi o problemă pe partea de alimentare cu combustibil, dar mai întâi verifică chestia cu bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria nu cred ca are mai mult de 2 ani.. Foarte probabil electromotorul pt ca intr-adevar are o mica ezitare la ultima invartire inainte sa porneasca. Ceva de genul: vrrrrt, o scurta pauza si apoi o ia brrrr... Scuze pt onomatopee :)) am incercat cumva sa explic. Ce e de facut, sa-l schimb? Ms, salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu trebuie schimbat. Dacă nu te bagi tu, atunci caută un atelier de recondiţionare să ţi-l verifice. În general se rezolvă cu o schimbare de perii, vreo bucşă şi gresare.

Ai descris bine :D fenomenul, aşa făcea şi la mine până n-a mai pornit. A fost de la baterie (mergea pe 11 ani). Ar fi bine să începi cu verificările de la baterie pentru că este cel mai simplu de verificat şi excluzi din start o cauză posibilă (nu trebuie să aibă bateria ceva, dar de exemplu un contact imperfect poate duce la o încărcare deficitară)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am si eu o problema la golf3 nu porneste am sch pompa de benzina releul si numic nu se alimenteaza 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de benzină primeşte tensiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul AFN (110cp ) 1 HXO multumesc lupo_bv

Modificat de stefan33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de un sfat două-trei.

Vreau sa pornesc golful benzinar 1.8 AAM, după ce a stat 1 an nemiscat.

Ce îmi recomandați? pot sa învârt motorul cumva manual sa se facă ungerea înainte de a da cheie?

Sau alte recomandări.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!