Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

va salut,o ruda are un golf 3 tdi ,din 1997 care nu mai porneste decat cu o improvizatie facuta cu 2 fire care alimenteaza direct de la baterie bobina electromotorlui, altfel la incercarea de a o porni din contact nu zice nimic -liniste totala , a facut probleme de vreo cateva luni , incerca de 2-3 din contact pana reusea,de capul lui a schimbat carbunii si curatat electromotorul dar problema nu s-a remediat,nu se aude decat bobina care arunca bendixul cand da la contact, de ce sa se lege?

si rezolvarea :bobina defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denismoc....ideea e ca am pus o bobina noua si a functionat o saptamana si a revenit la simptomele vechi.

 

nu as vrea sa fac colectie de bobine ca deja am vreo trei si nu merge cu niciuna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzor Hall din delco, sau mai ieftin ia un delco sh cu tot cu senzor. Daca nu vine scanteie pe fisa central chiar daca e bobina noua de vina e senzorul Hall, sau in cel mai rau caz ECU, dar nu cred ca e cazul. Vezi ca eu am patit o chestier interesanta in sensul ca bobina noua era defecta si am mai tinut masina pe dreapta o saptamana pana ne-am descaltat si am pus ambele bobine ( si cea noua si cea veche) pe alt Golf si bineinteles nu a pornit. Acum stau cu un delco functional pe raft, pe langa alte piese schimbate de aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin : astazi am scos senzorul de temperatura si a pornit la sfert chiar daca a stat in soare.Nu mergea acul la temperatura si relantiul crescuse la 1200 , insa dupa ce am pus senzorul inapoi totul a revenit la normal.Deci trebuie schimbat da?

Problema care ma macina ramane mersul pe ploaie......nu inteleg cum ajunge apa la bobina sau cum as putea sa o protejez....ori sa ma mut in Sahara..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_mihai

Schimba senzorul,sigur e decalibrat.Nu iti ajunge apa la bobina,umezeala din aer fiind foarte mare si bobina obosita (fisurata) face descarcari fata de masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexVolfmk3

Va salut baieti din nou.Revin Cu problema nerezolvata.Cand a pornit se auzea cum bendixu electromotorului freaca/ramane cumplat/nu decupleaza.Am pornito/oprito si sunetul a disparut.Ma-m plimbat cu ea,apoi a doua zi nu a mai pornit.Toate astea se intamplau cu pornitu/blocatu electromotorului inainte de a refuza sa porneasca.

Masina a stat o perioada,mi-am pornit apoi a refuzat sa porneasca.Am zis sa descarcat bateria.I-am dat curent,nimic pauza.Am impins-o cum povesteam in posturile de mai sus si a pornit.Apoi am scos firele de la electromotor/baterie si curatate.Din nou incercare si nimic.II dau cheie nu se aude nici un sunet al electromotorului.Am schimbat electromotoru si la prima cheie a scos un sunet de parca "ar macina ceasurile " in bord.Am zis a stat cateva sapt sa ii dau curent,nimic nu face absolut nimic electromotorul.

Cand ii dau cheie pana in capat la blocu de lumini ledul acela micut se stinge in rest toate becurile raman aprinse.

Sa se fi ars ceva releu sau?Totul sa intamplat din senin fara sa fi facut ceva........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La mine porneste destul de greu cand e motorul rece.Cand are 90 de grade parca porneste relativ bine.Am schimbat senzorul de temperatura si imediat dupa a pornit bine , insa a doua zi la fel a pornit greoi.De la ce poate fi?Bobina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,


Am o problema la golful meu din '95 1.6 benzina monopunct cod motor ABU 55KW .


Nu are scanteie,insa am scos delcoul Senzor hall   imi comanda carburatia daca invart de axul de la delcou.Am inlocuit bobina de inductie,ECU si tot nu am scanteie.Am verificat cu diode comanda senzorului Hall si este ok.


De asemenea am masurat bobinele de inductie (am doua) conform indicatiilor de pe forum si par in parametrii normali.


Am masurat tensiunea de alimentare de pe bobina de inductie intre pinii exteriori si este 12,65V cu mufa scoasa care indica de asemenea ca este ok.


Masina a avut alarma de fabrica insa am demontat-o de un an ,am facut un strap intre doi pini si de atunci pana acum nu am avut probleme.


Este posibil sa se fii intamplat ceva din cauza asta?


As avea nevoie de schema electrica a ECU sa masor cablajul sa nu fie problema pe acolo ceva...


Cu multumiri anticipate astept raspuns...


Modificat de mindrubber
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică continuitatea firelor dintre pinii mufei ECU şi fiecare mufă de senzor (vezi că la senzorul Hall pe schemă îi spune crankshaft sensor).

Verifică semnalele (care se pot verifica cu instrumentul de măsură, adică tensiunile, pentru celelalte îţi trebui osciloscop) de la mufa ECU conform celei de-a doua scheme (mufa trebui să fie introdusă în ECU şi trebuie să găseşti o metodă să măsori pe fiecare fir, cred că dacă ataşezi nişte ace de fişele instrumentului de măsură, prin spatele mufei pe lângă fire poţi măsura). Mai ales verifică alimentarea şi masele conform pdf 4

Verifică cu un led dacă vine semnal la bobină conform pdf nr. 3

Ar fi recomandat un vagcom să vezi ce erori are stocate.

 

ABU-SCHEMA.pdf

ABU-SEMNALE.pdf

verificare bobina.pdf

verificare allimentare ECU.pdf

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua sunt nou pe form am u nvw golf 3 1.9 aaz 75 cp si acum 2 zile a inceput motoru sa faca urat (parca avea suruburi in el ) si am descoperit ca cauza acestor sunete este problema eterna la aaz pinionul de la arbore problema este ca nu pot sa desfac surubul a iest cam 1 cm si s a blocat nu mai merge nici sa strang nici sa desfac 

are cineva vre o idee/ solutie despre problema asta  ? 

 

ps cand a inceput sa faca urat era in mers cam la 1800rpm este posibil sa fi lovit supape etc ? 

Modificat de ozzy_alexx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând ar fi trebuit să cauţi puţin pentru că problema a mai fost discutată aici

http://vwforum.ro/topic/38434-surub-distributie/?hl=distributie#entry2209377

Poţi încerca să încălzeşti ansamblul iar apoi să răceşti şurubul numai cu jetul de la un spray degripant (presupun că pe ăsta îl ai la îndemână şi că deja ai încercat să deblochezi şurubul cu ajutorul lui, dacă nu încearcă întâi cu ăsta) sau orice spray ai la îndemână, dar întors invers (gazul propulsor fiind sub presiune este lichefiat şi prin urmare are o temperatură foarte scăzută). Restul problemelor legate de distribuţie postează-le în topicul indicat mai sus sau în alt topic dedicat (foloseşte căsuţa Search din dreapta sus)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Am incercat ambele solutii si nu se misca X(X(X  am facut si parghie cu o teava de 1,5 metri si tot nu se misca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut 

 

Dupa un an si jumate de opriri in sensuri giratori/intersecti/drumuri/cand imi era mai draga lumea eu am schimbat sensorul Hall si nu mai am probleme de vreo 2 saptamani.

 

Pt cei carora li se opreste aleator recomand sa il inlocuiti deoarece este la fel de scump ca si o bobina de inductie pe care o banuieste orice electrician.

 

Spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua!am un golf III AEA , am incercat de trei ori sa il pornesc, merge o secunda apoi se opreste si martorul ulei ramane aprins! ce sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Ai un defect de nu porneste, dar sigur martorul de ulei nu este defect. Este normal sa ramana aprins pentru ca nu ai presiune de ulei si nici nu ai de unde sa ai de vreme ce pompa de ulei sta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă are imobilizator, este posibil să nu mai citească cheia, de obicei aşa face când nu o citeşte: porneşte şi se opreşte imediat. Rămâne şi un cod de eroare stocat pentru asta.

Alte cauze, vezi în poză

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu nu am mai pornit masina, i-am schimbat si bobina de inductie si degeaba. Chiar nu stiu ce sa-i mai fac. Am verificat toate posibilitatile dupa carte, am urmat toate instructiunile voastre, am citit tot topicul, am ramas in pana de idei. Fac apel din nou la un coleg de forum care locuieste in zona Craiova sau Slatina, si care se pricepe la golfuri, sau care are un golf 1.6 ABU, sau poate stiti un mecanic sau electrician bun care este dispus sa se deplaseze la domiciliu, platesc cheltuielile de transport si reparatia. Help please!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu Costin

Va salut,

 

Apelez si eu la acest forum cu o problema legata de pornire, poate gasesc aici solutia.

 

Detin un Golf III ABU 1.6 55kW/75CP din 1993 care imi porneste foarte greu. Mentionez ca problemele la pornire le intampin doar vara, cand este foarte cald si se manifesta astfel:

La prima cheie, daca dau automat fara sa astept, masina porneste, dar turatia scade treptat pana moare motorul (indiferent daca apas acceleratia sau nu). In cazul in care astept cateva secunde dupa ce ii pun contactul masina porneste foarte greu, dupa 30-60 secunde de automat, cu apasare pe pedala de acceleratie (daca nu apas acceleratia nu porneste cand patesc asta) si merge inecata, cu turatie joasa. Odata ce a pornit, masina trebuie turata pana la 3000-4000 rpm si apoi accelerata in suturi pentru a functiona corespunzator (altfel ramane subturata si moare motorul - eu il iau dupa ureche) - presupun ca a doua parte apare deoarece masina este inecata, mai ales ca atunci cand intampin aceasta problema se simte miros puternic de benzina nearsa si de asemenea scoate benzina pe esapament (un fum alb si dens la pornire). Ulterior, in mers, motorul functioneaza normal, trage bine, rar ramane subturata (undeva la 750-800 ture, fara sa moara motorul), dar cateodata ramane blocata turatia la relanti la 2000 de ture (de ex la semafor).

 

Iarna sau la rece nu am intampinat probleme la pornire, deci presupun ca trebuie sa fie ceva legat de temperatura ridicata.

 

Mentionez ca am schimbat bobina de inductie, iar la test nu au aparut erori (in afara de aceea legata de senzorul hall cand era oprita, asa cum este normal). Problema are deja 2 ani vechime, dar s-a agravat treptat si nu reusesc sa ii dau de cap.

 

Multumesc anticipat pentru orice informatie utila!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa o pornesti cu mufa de la senzorul de temperatura si cea de la sonda lambda scoase,asta bineinteles pe rand si vezi cum porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu Costin

Am incercat cu mufa senzorului de temperatura scoasa, nicio modificare. In prezent masina este la mecanic (n-a mai pornit nici chip de data asta) si se pare ca imi inunda injectorul. Momentan are canalul ocupat si nu a putu verifica si celalat senzor, urmeaza sa verice pompa de benzina (pentru a verifica returul...din nou) si sa demonteze injectorul/carburatia. Le luam pas cu pas pana gasim buba se pare.

Voi reveni cu mai multe detalii, pana atunci astept si alte sfaturi/pareri daca ati intalnit situatii asemanatoare.

 

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea:

 

1.9 TDI 1Z..nu vrea sa pornesca ,martorul de buji sta aprins . Bujile au fost schimbate acum 2 saptamani.A mai facut figura asta de cateva ori cu martorul care nu se stinge, dar luam contactul si il puneam de cateva ori si se stingea ,dupa care pornea imediat .

Ce credeti ca poate fi ?

Modificat de gaby22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat releul de la bujii ,senzorul de temperatura daca lucreaza corect ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeşte cu atenţie topicul ăsta

http://vwforum.ro/topic/83123-lampa-bujii-aprinse-tot-timpulmotor-nu-porneste/

Pe la postul 32 la vale cineva descrie exact aceeaşi problemă şi a fost de la închiderea centralizată.

Dacă îţi vine ideea să alimentezi direct electrovalva de la pompă să nu faci asta fără să scoţi firul care vine de la ECU pentru că o să-l pârleşti.

Dacă poţi încearcă să faci o diagnoză.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cicit topicurile din urma.Parerile sunt impartite, in prima faza o sa merg la o diagnoza direct la reprezentanta ,cu riscul de a da mai multi bani,poate o rezolv mai repede . Ma gandesc ca au un program  mai performant.Multumesc pentru ajutor. O sa revin cu rezolvarea ,sper cat mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu rezolvarea problemei.In urma diagnozei facuta la reprezentanta volkswagen rezultataul a fost zero erori . Buba fiind din alte probleme : 1-la alarma de fabrica s-au gasit niste fire care ereau rupte si cad faceau atingere cand nu, iar calculatorul taia alimentarea cu curent si de aici se aprindea acel martotr .

2-cipul din chei se misca si nu mai comunica cu imobilaizarul .(cheia mea patind un acident in urama cu ceva timp ,am calcat pe ia si s-a spart putin ).

Cam asa stau lucrurile . Bafta.

Modificat de gaby22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!