Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Asa, mai zi... cum verific in fata blocului? Sau ma duc iar la service? Il dau jos?

Stai un pic ca .... de pornit porneste, invarte din cand in cand. Daca ar fi bobina in scurt nu ar face nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

contactule de vina. pentru CVA G3: verifica bobina de pe alectromotor, sa nu fie in scurt.

contactul e bun l-am verificat mi-a zis cineva ca ar avea in partea stanga unde este blocul de lumini un modul cu niste relee???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

releele sint mai jos de tabloul de siguranteinpartea stanga la mine releul de pornire arata ca in pozele de mai jos

http://img840.imageshack.us/img840/8281/09102010203.jpg

http://img294.imageshack.us/img294/1807/09102010205.jpg

http://img246.imageshack.us/img246/7249/09102010206.jpg

apropo de problema mea sambata trecuta am curatat mufa de la ECU cu WD40 sambata si duminica am pornito alimentand direct electrovalvula cu + de la baterie luni dimineata surpriza a pornit la sfert si pana azi nu a mai facut nici o figura. ce sa intamplat?sia facut efectul mai greu WD40? daca mai face figuri o sa folosesc informatiile primite si o sa revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragi forumisti,am urmatoarea problema la golf 3`ul meu diesel! nu mi se mai aprinde martorul bujii incandescente la pornire! ce pot face? sau ce e de vina? m`am uitat la sigurante totul ok ,releele le-am miscat asa putin dar mai mult de atat nu ma pricep macar un sfat de unde as putea porni in cautarea problemei!

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ti se aprinde deloc verifica martorul luminos sa fie k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. Am fost ieri la un test cu masina si i s-au gasit probleme la senzorul Hall. Am scos mufa si masina s-a oprit, semn ca el nu este defect dupa cum mi-a zis si mecanicul. "Ala ori merge, ori numai merge" . Asa ca am cumparat alta lulea (cea din delco) si un spray WD40 . Am dat in capac, l-am pus la loc si am o pornire si un mers rotund de moare lumea. Asa ca baietii care se lovesc de aceasta problema a datului in nas sau sa nu va porneasca masina. E 15 lei o lulea aftermarket. Eu am facut testerul pentru ca am vrut sa vad si ce alte bube mai are. Dar uitati ce a indicat:

post-46029-1286884335_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil este o eroare inmagazinata si nestearsa, avand in vedere ca acum nu mai face probleme poate a fost o problema de conectica, dar mai uita-te si la celelalte cauze din poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dupa ce i-am schimbat "luleaua" mi-a testat-o din nou si nu a mai dat nici o eroare. Ma gandesc ca din cauza piesei vechi nu conducea bine...sau, eu stiu. O sa atasez o poza cu "luleaua" care a fost pe masina sa vedeti in ce hal arata.. De exemplu tablita aceea de cupru care se plimba pe marginea delcoului sa faca contact cu fisele numai exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema cu motoru. Porneste greu la rece, trebuie sa-i dau 3 -4 chiei pana sa porneasca. Cum se incalzeste motoru daca opresc si pornesc pleca la sfert. Am fost la tester nu mi-a dat nici o eroare. A mai avut cineva problema asta? Ajutati-ma si pe mine sau ideei cu problema in culpa. :D Motorul e 1,8 75CP benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. Am fost ieri la un test cu masina si i s-au gasit probleme la senzorul Hall. Am scos mufa si masina s-a oprit, semn ca el nu este defect dupa cum mi-a zis si mecanicul. "Ala ori merge, ori numai merge" . Asa ca am cumparat alta lulea (cea din delco) si un spray WD40 . Am dat in capac, l-am pus la loc si am o pornire si un mers rotund de moare lumea. Asa ca baietii care se lovesc de aceasta problema a datului in nas sau sa nu va porneasca masina. E 15 lei o lulea aftermarket. Eu am facut testerul pentru ca am vrut sa vad si ce alte bube mai are. Dar uitati ce a indicat:

Salutare!

Am si eu aceeasi problema, eroarea 00515 senzor Hall, si daca scot mufa de la el se opreste motorul.

Am urmat sfaturile tale si am umblat in delcou...

Acum mai e ceva ciudat...

Cu motoru pornit scanez motorul cu vag-com si nu am nici o eroare, iar cu motorul oprit la scanare apare iar eroarea 00515 - senzor hall. Mentionez ca motorul functioneaza bine.

1. Aveti ceva idei de ce se intampla acest lucru?

2. Se poate regla avansul cu ajutorul vag-com, nu am stroboscop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nui dus senzorul hall dar asa da eroare cu motorul oprit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu aceeasi problema, eroarea 00515 senzor Hall, si daca scot mufa de la el se opreste motorul.

Am urmat sfaturile tale si am umblat in delcou...

Si mie tot asa...00515 senzor Hall. Da , si eu am scos mufa si s-a oprit motorul. Semn ca senzorul e inca bun. Mie mi-a zis baiatul de la service ca "ori merge, ori nu merge" . Nu poate fi stricat senzorul Hall ca daca se strica, se strica de tot. Cu motorul oprit nu am testat-o ca zicea, tot el ca nu are rost. Cert e ca numai am nici o eroare.

Si ce ai schimbat la delco?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna tuturor ,sunt nou pe acest forum si as dori sa va intreb daca aveti vreo solutie la urmatoarea mea problema

am un vw golf 3 din 1993 tractiune 4 x 4 motor 1.8i 90cp.

l-am achizitionat recent si am observat ca scoate fum si sunetul la toba se aude intrerupt asta doar dimineata ca dupaia "se dadea pe brazda",in timpul zilei avea prostul obicei ca daca mergeam cu el si il lasam sa zicem in parcare 5 minute dupa care ma urcam in el sa plec pornea foarte greu la a 6-7 cheie. tin sa precizez ca si consumul este cam dubios cred eu undeva in jurul a 10l/100km la mers normal.

asa ca am facut urmatoarea fapta neinspirata:am fost la mai multi mecanici ca sa incerc un tester sa vad ce erori are in motor,la nici unul nu se potrivea mufa,asa ca am rugat un baiat care lucreaza la vw la reprezentanta in alta localitate sa imi puna testerul lui personal,sa potrivit mufa dar a avut acces limitat mia spus el.

si acu vine problema majora,de parca nu ar fi fost destule.... dupa ce a plecat baiatul cu testerul am bagat capul pe la motor si am vazut ca un fir era rupt cel mai probabil de la sonda lambda,l-am legat la loc cum ar fi trebuit sa fie,masina a mers ceas vreo 10 minute dupa care a luato razna complet.nu mai vrea sa porneasca de nici o culoare + ca instalatia electrica face figuri,adica ba nu pot aprinde farurile ba nu merge inchiderea,ba merg,nu mai pot deschide haionul deloc.am incercat sa umblu la sigurante si am ramas uimit.scoteam siguranta de la radio/cd si puteam folosi casetofonul fara probleme.

daca a intampinat cineva ceva asemanator va rog sa ma ajutati si pe mine,daca nu nu am de ales decat sa caut o platforma sa o duc la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil firul rupt nu era de la sonda lambda. Chiar daca e defecta sonda masina tot trebuie sa porneasca, doar ca va consuma mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu pornirea . Problema la mine este ca nu mai porneste deloc .... ii dau cheie si nu face nimic , nu porneste deloc motorul ( nu scoate nici macar 1 sunet ) . Masina are ambreiajul stricat si am tinut-o in parca de 1 sapt jumate . Ultima oara am pornit-o ieri si mergea . Acul de benzina ramane pe alb dar cineva mi-a spus ca daca este lipsa de benzina motorul totusi incearca sa porneasca . Stiti careva ce poate fii de vina?

Eu tind sa cred ca este garnitura de chiulasa pentru ca pierdeam mult antigel . Acum 1 luna doua a fiert apa aia din vasul de expansiune pana a dat pe afara si iesea un abur foarte alb de acolo .

Am cumparat masina asta acum 4 luni cu 600 de euro din Germania ( stiu ca este putin dar atat am avut ) . Interiorul arata foarte bine dar la partea mecanica cred ca este dezastru . Disc de ambreiaj defect , nu mai pot sa umblu cu masina , trebuie sa-i mai schimb distributia si acum se pare ca am problema asta si cu garnitura de chiulasa . Schimbat distributie + ambreiaj ma costa cam 1000 ron , schimbat garnitura de chiulasa ( chiar nu stiu cat ma costa , daca stie careva cat costa garnitura + manopera va rog sa-mi spuneti) . Ma gandesc ca daca ii schimb garnitura nu o sa mai pierd nici antigel . Vasul de ulei pentru servo directie este mereu plin si de volan dau ca la o dacie . Cand iau viraje scartaie rotile .

Chiar nu stiu ce sa mai fac cu masina asta mai ales ca trebuie sa o inmatriculez pana la 1 ianuarie . Eu imi doresc foarte mult sa o tin pentru ca este prima mea masina si in astea 4 luni m-am atasat intr-un fel de ea .

Dupa un calcul am ajuns la suma de 1300 de euro ca sa o inmatriculez ( in suma asta sunt incluse reparatile necesare pentru a trece itp : schimbare kit ambreiaj , schimbare distributie , schimbare parbriz ) . Voi ce ma sfatuiti sa fac ?

Daca stiti cat ma costa aproximativ garnitura de chiulasa + manpoera va ros sa nu uitati sa-mi spuneti

LE : Pana la urma am lasat un bec aprins din greseala si m-a lasat bateria ( mi-am dat seama fiindca nu mai poot sa calxonez ) . Totusi sunt inca interesat de garnitura de chiulasa si as mai vrea sa stiu care sunt simptomele daca s-a fisurat chiulasa .

Modificat de marga4433
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-a costat o garnitura de chiulasa e 20 de ron, manopera 100 ron (la motorul meu- ABU , trebuia data jos cureaua de distributie si aparatoarea de curea pt a schimba garnitura)

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu urmeaza zilele astea sa duc masina la service pentru a schimba kitul de ambreiaj si distributia . Daca tot se schimba distributia nu cred ca este mare deranj sa puna si chiulasa aia .....sper sa nu mai bage mult la manopera :) , desi omul acela imi ia manopera 2 mil pe distributie + ambreiaj

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- 200 RON pt distributie si ambreiaj nu e mult deloc deci e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu-mi merge prea rotund la relanti,850-900 rpm,merge si mici intreruperi,nu mari,dar ma inerveaza.M-am uitat la bujii si-s ok,fisele-s bune ,ziua,oare ce o fi de la delcou?? Cind o turez numai un pic cam la 1000-1100 rpm nu mai face asa

Modificat de cristio13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna-ziua la toata lumea. Sunt nou pe acest forum si am intrat pentru ca am o mica/mare problema cu masina - un GOLF 3 '95, 1.9 TDI 90 cp. Sper sa imi poata da cineva cateva idei....

Acum ceva timp am vrut sa imi schimb casetofonul la masina si am apelat la un cunoscut despre care toata lumea spunea ca se pricepe la asa ceva. In fine, a incercat el ceva pe acolo, dar mi-a facut un scurt. A mers cateva secunde dar a inceput sa miroase a fum - miros caracteristic de plastic, cred. Am scos casetofonul si am taiat toate conexiunile pe care le facuse el si am izolat capetele firelor separat. Ideea este ca din acel moment am probleme cu pornirea.... si o sa va dau cateva detalii.

In primul rand nu se intampla de fiecare data sa nu porneasca - face kestia asta numai anumite momente, si culmea, de cele mai multe ori atunci cand graba este mai mare. Ideea este ca ea porneste, ajunge la 1000 de ture, si moare imediat. Daca incerc sa o accelerez imediat ce porneste, urca la 2000 de ture, si moare brusc. Mentionez ca nu am probleme cu bujiile, apa, bateria etc. Dupa mai multe incercari, intr-un final o ia.

Eu unul banuiesc ca problema este la faptul ca, cheile sunt cu cip, iar IMMO isi face de cap - taie alimentarea cu motorina. Nu pot garanta pentru ca nu ma pricep. Ce ar trebui sa fac si cam cat m-ar costa? Daca o tin mult asa, mai mult ca sigur vor ceda si alte kestii pe care le suprasolicit la atatea incercari de pornire. Eventual, daca e cineva din Iasi care imi poate spune un loc in care pot rezolva problema, as fi recunoscator.

Si inca o informatie daca se poate. Pot face cheie tip briceag cu inchidere din telecomanda pentru masina mea? (Mentionez ca am inchidere centralizata) Daca da, ce imi trebuie si cam cat ma costa?

Respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te la sigurante ca altceva nu stiu ce sa-ti zic .Pt cheie tip briceag eu asa. Mi-am instalat alarma la masina si cipul cheii mi la incorporat in alarma si asa mi-am facut cheie tip briceag,mai bine zis asa a venit alarma cu cheie briceag numai a trebuit sa merg si sa-mi taie cheie pt ea.Functioneaza perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu un G3 din 94 1,9 TD

at cand pun contactul nu se aprinde nici un martor la bord, si daca dau al automat, invarte motorul in gol

tin sa precizez ca am montat o alarma pilot(am vazut ca poate ar influenta desi nu cred)am schimbat si partea electrica din contact, am curat tot ce inseamna mufe de pe la motor

din pacate am patit treaba asta si din mers, pur si simplu s-a oprit motorul si nu a vrut sa mai porneasca din cauza becurilor neaprinse in bord

Daca a mai intampinat cineva aceasta problema rog sa dea PM sau pe mess (jumalau_sima@yahoo.com)

pana acum si-a r3eventi singura, dar acum nu mai vrea...

Sa fie partea mecanica a contactului? un releu?(desi ticaie)

aaaaa si inca o treaba....cand pun asa zisul contact(fara becuri) merge ventilatorul de la caldura, merg stergatoarele, dar geamurile electrice NU

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu stiu daca am

dar daca ar fi unde sa il caut si cam cum ar arata

nu de alta dar am ramas cu masina undeva unde nu prea imi convine

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am golf 3 din95 motor 1.6 am schimbat chitu de distributie am pornit masina am stat 5 min cu motoru pornit dupa care a murit motoru si nu mai pornrste.

mecanicu a zis ca este senzoru dupa delcou.

ce parere aveti???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!