Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Nu e vorba de vreme .. poate fi frig, cald , umezeala , zapada ...orice fel de vreme , plecarea e la fel . Motorul toarce , trage bine , compresie buna, nu am nici un fel de problema cu el . Asta e singura problema. Imi spunea cineva ca asta ar fi din cauza ca e motorul mare , si cei de la VW ar fi facut intentionat ...sa se invarta oleaca motorul in gol, ca sa-si faca ungerea pe pistoane , si dupa aia pleaca. :| Nu stiu daca asta ar fi o explicatie, pt ca am vazut alte motoare de 1.8 similare cu al meu care pleaca la sfert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici niste cauze posibile, pt. cele colorate in albastru iti pot atasa modalitatea de verificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi don` Lupo... se pare ca tre sa ma duc la un nenea meseriasu` calculatoristu`...poate testeru` imi zice mai exact ce problema e. Se pare ca ar fi problema de senzori...care o fi ... ramane inca o mare ghicitoare. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Mi-a aparut o anomalie la pornire cald-rece!La prima cheie se opreste(incearca sa-l mentina turat dar scade turatia pana se opeste,totul se petrece in cateva secunde).La a doua cheie se mentine relantiul,nu se mai oreste dar relantiul este neregulat,variaza uzor,motorul tremura!Dupa ce merg un timp totul revine la normal,relantiu regulat,tremurat foarte usor!Pentru tremurat,relantiu instabil suspectez injectoarele!Miroase a benzina(nu foarte rau).In treptele inferioare a inceput sa dea in nas).In rest,trage de "rupe pamantul"!Deci la prima cheie porneste dar se opreste imediat,la a doua totul este ok(in sensul ca nu se mai opreste)?!Mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa faci cum ai facut, dar cu mufa senzorului de temperatura scos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel!Eu ma gandesc la ceva electric sau injectoare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la un golf 3 din 1995 ,1.8 benzina AAM 75cp!Masina are cheie cu cip si daca dau bateria jos isi uita cipul si trebuie scris iar din VAG COM!Acum cateva zile a uitat cipul fara sa scot bateria sau sa ii fac ceva si nu a mai mers!Surpriza insa astazi a citit cipul si a pornit normal ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat!Ce poate sa fie defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea imicer scuze daca postez prost sant nou pe forum

am probleme si eu cu pornirea am citit tot ce tine de probleme cu pornirea dar nu ma regasesc acolo

am un golf3 tdi 1,9 motor 1z ii dau contact si martorul de la bujii ramane semi aprins (jumatate din intensitate) motorul se invarte dar nici un semn sa porneasca amfost de 3 ori pana acum la electrician prima data mia schimbat contactul electric dupa 2 luni areaparut problema mia schimbat releu a mai mers 1luna siceva dupa care aceiasi problema acum 2luni mia zis ca nu am minus la releu acum 3zile a aparut din nou problema de pornit o pornesc alimentand direct electro valvula cu + ma poate ajuta cineva

PS.cateodata se stinge martorul si porneste la sfert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa cureti cu niste spray WD 40 contactele de la ECU (este pe undeva pe sub grila de la stergatoare cum te uiti din fata masinii).

Vezi ca mufa are un fel de stift care trebuie tras si apoi iese mufa, merge usor nu trebuie fortat, nu mai stiu exact cum arata, dar ceva asemanator a patit un prieten si de acolo a fost buba.

Incearca asta ca este cel mai ieftin si scrie aici daca s-a remediat sau nu.

Oricum problema este electrica, este un contact imperfect undeva.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la un golf 3 din 1995 ,1.8 benzina AAM 75cp!Masina are cheie cu cip si daca dau bateria jos isi uita cipul si trebuie scris iar din VAG COM!Acum c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iam curatat mufa de la ECU DAR nici o schimbare problema este electrica dar undeva pana la releul de pornire sau inaintea lui caci releul nu se alimeneaza daca are cineva scheme electrice sau vreo alta sugestie raman dator multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana una alta uite aici o schema simplificata, o schema cu punctele de masa pe pare ar fi bine sa le verifici, pinii de la ECU si o poza cu cauze posibile pt refuz la pornire.

Daca releul de pornire de care zici este releul K46 din schema atunci el se alimenteaza cu minus direct din ECU din pinul 42, deci problema este ori pe fir de la ECU pana la releu ori din alte motive ECU nu da minus pe pinul respectiv la pornire.

Ar fi util la faci o diagnoza si daca da vreo eroare sa o spui care (codul), ar fi foarte util.

daca nu ai posibilitarea verifica inatai circuitul respectiv si apoi posteaza aici, ar fi bine sa identifici pe schemele trimise elementele la care faci referire si sa folosesti denumirile de acolo pt. ca in practica se folosesc tot felul de denumiri si asta ar usura munca.

Bafta si te asteptam cu noutati :coffee_lol:.

---

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!am si eu o mare problema,am un golf 3 1.4 motor abd si azi dimineata am vrut sa pornesc masina dar nu am reusit!Dau la automat si nu porneste!Am testa bobina de inductie daca da scateie,am incercat si cu alta si tot nu porneste!Am incercat sa vad daca am benzina pe injectoare si am observat ca nu inprosca injectoru,am testat si bujile dar nu am scanteie,am scos mufa de ecu si am bagato inapoi dar tot nu porneste!!Nu stiu ce sa mai incerc,delcoul nu l-am testat!daca s-a confruntat cineva cu problema asta va rog ajutatima si pe mine!Sunt din Cluj!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceleasi simptome le am si eu doar ca al meu e 1.6 abu...am dus masina la mecanic si senzorul hall(cel din delcou) nu lucreaza in parametrii normali asa ca l-a schimbat si mi-a spus ca masina nu se mai opreste si porneste fara probleme..deci la mine a fost senzorul hall..sper sa fie asta numai de vina pt ca numai maine merg dupa masina si urmeaza sa ma plimb mai mult cu ea sa vdm cum merge si la mine..incearca sa faci o diagnoza vag poate reusesti sa vezi mai multe.bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca vin si eu cu una:

De o saptamana nu porneste. Pun contact, dau cheie si.... nimic. Releul face tac,pac si atat... scade intensitatea luminilor dar nu invarte.

Daca dau curent la demaror direct pe mufa, de la baterie porneste instant.

De ce sa ma apuc mai intai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si partea electrica de la contact, si mie imi face la fel cateodata...Si am baterie noua, electromotor aproape nou...La mine e sigur de la asta, si are aceleasi simptome.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contactul nu ar fi deoarece se vede clar ca apare consumator. Se sting luminile deci "suge" electromotorul curentul... totusi e intepenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e posibil sa fie si altceva, cu toate ca si la mine slabeau luminile... Era ca atunci cand nu ai destul curent in baterie ca sa invarta electromotorul.Dupa ce m-am enervat indeajuns, am incercat sa fac contact direct cu firele din mufa, si a mers:D. De asta ziceam ca la mine e contactul.

Modificat de Bogdan29
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contactul nu ar fi deoarece se vede clar ca apare consumator. Se sting luminile deci "suge" electromotorul curentul... totusi e intepenit.

Un caz asemanator am vazut la masina unui prieten. Avea bornele foarte murdare si nu erau stranse bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o zi jumate de ploaie si umezeala am gasit delcoul umed pe interior . Daca pun unul nou, va mai face condens? Imi recomandati unul anume sau nu conteaza? Va rog frumos...ma omoara sa stiu cand ploua ca nu sunt sigur daca imi porneste masina. :angry:

L.E ...am vazut pe un topic dar numai tin minte exact ... Cineva spunea ca se gaseste un spray care se pulverizeaza in delco pt a nu se mai umezii. As dori si niste detalii legate de acest spray.

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil se referea la un spray de contacte, ala care curata si elimina umezeala, da nu e pe termen lung, la urmatoarea ploaie va face la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o zi jumate de ploaie si umezeala am gasit delcoul umed pe interior . Daca pun unul nou, va mai face condens? Imi recomandati unul anume sau nu conteaza? Va rog frumos...ma omoara sa stiu cand ploua ca nu sunt sigur daca imi porneste masina. :icon_thumright:

L.E ...am vazut pe un topic dar numai tin minte exact ... Cineva spunea ca se gaseste un spray care se pulverizeaza in delco pt a nu se mai umezii. As dori si niste detalii legate de acest spray.

Sprayul se numeste WD40, e foarte bun, eu am dat cu el la fiecare contact in parte pe la motor, am pulverizat si in capacul de la delcou. Pot sa zic ca nu am avut absolut nicio problema de pornire de cand folosesc acest spray (aproximativ 8 luni!). Conform specificatiei el "curata, protejeaza, penetreaza, lubrifiaza si indeprteaza umezeala ca nici un alt produs". E indispensabil si chiar isi merita toti banii .

Un flacon de 100ml costa aproximativ 8 lei, unul de 400ml , aproximativ 20 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am si eu o problema cu un golf 3 motor 1,8 benzina cand pun contactul nu se aprinde niciun bec in bord daca invart de chei pana la capat electromotorul invarte dar nu porneste,dupa ce iau contactul si il pun din nou de cateva ori se aprind becuriel in bord ii dau cheie si o ia la sfert.Stie cineva ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

contactule de vina. pentru CVA G3: verifica bobina de pe alectromotor, sa nu fie in scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!