Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Salut. Am un golf 3 cu probleme la pornire, adica nu da scinteie pe fisa centrala.

acum ceva timp am inlocuit bujiile si bobina de inductie.

Ma poate ajuta cineva cu cateva sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauze posibile: bobina defecta, lipsa tensiune alimentare 12v, lipsa tensiune alimentare calculator, contactul, sensor hall defect-se verifica daca injectorul da benzina. daca nu da, e din sensor; cureaua de distribuite sa nu fie rupta.

Modificat de arabel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intra tensiune in bobina cand pun contactul, benzina vine la injector, dar tot nu vrea sa porneasca.

daca porneste se intrerupe cam dupa 5-10 min, dupa aceea revine problema(lipsa scanteie la fisa centrala)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am urmatoarea problema la masina: dupa ce pornesc motorul se aude un carait timp de 2 secunde dupa care totul e ok.

Care este problema?

Bateria e pe duca de vreo saptamana dar pana acuma nu a mai facut asa.

P.S. pun contactul,dau cheie, porneste si in secunda urmatoare se aude acel carait.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bendixul intarzie putin pe coroana.Cauze posibile: starter-arc sau piston(se gripeaza din cauza mizeriei,scos din locas,curatat,sters cu putina vaselina.Ideal ar fi sa faci doua sau trei canale longitudinale mici pt al ajuta sa piarda presiunea ce se formeaza in capul lui spre starter )

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bendixul de la electromotor ramane cuplat pe volant mai mult decat e necesar pt. pornire

ps. cred ca nu e necesar sa scrii in mai multe topic-uri despre aceiasi problema

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, as avea si eu o problema, am alimentat acum2 zile cu benzina cu motorul pornit de la luk, dupa 2 km masina a inceput sa mearga in suturi si la un moment dat s-a oprit definitiv. De pornit nu mai porneste, nu stiu c sa fac, pompa de bezina functioneaza. Chiar nu stiu c sa ma mai fac, va sunt foarte recunoscator daca ma ajutati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mai zis cineva aici ca nu e bine sa alimentati cu motorul pornit... acum na fiecare face cum vrea... incearca macar sa porneasca macar ? sau nici la automat nu merge ? sau mai e o varianta ... benzina e sigur buna ?>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am un golf 3 1,6 75CP , monopunct, 1994. masina a fost cumparata de 2 luni. ii moare motorul in timpul mersului, din ce in ce mai des,in 1 km chiar de vreo 6 ori, in momentul cand schimb viteza si apas acceleratia. Masina nu tremura, pur si simplu se opreste motorul. Daca ajunge in viteza 3 masina merge destul de ok, problema este la semafor.

A fost facuta revizia masinii, s-au schimbat ulei, filtrele inclusiv cel de benzina (care era original). Am fost cu masina la 2 electricieni si am pus-o pe test care nu arata nimic, mecanicii nu mai stiu ce sa-i faca, a fost reverificata am mai schimbat 2 furtune de aer ce mergeau la injecie, dar fara rezultat. Clapeta de la injectie este ca noua. Concluzia unui electrician este ca pompa de benzina este cauza ... azi o s-o schimbe. Daca aveti ceva sugestii sau posibile cauze pentru care se opreste masina va rog sa ma ajutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar putea sa fie pompa. poate cand se incalzeste nu mai alimenteaza. dar daca mergi cu aceasi treapta oarecare mult. fara sa o schimbi mai moare? ai incercat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la automat merge, si la benzina m-am gandit si eu. O sa ma duc azi acolo sa fac reclamatie ca oricum inca mai am bonul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DumitruConstantin

salut colegi va rog ajutatima ,de vreo 3 saptamani masnina mea g3 1600 75cp 94 nu mai porneste cand e ceata afara sau cand ploua,invarte dar nu porneste ,cand e ceata seara ca sa o pornesc dimineata trebuie sa o dau afara din garaj si sa ii deschid capota vreo 40 de minute sa se usuce condensul de pe motor si apoi o ia la a doua a treia cheie pornesate circa 2-3 secunde dar nu merge rotund parca merge in doua buji abia la a treia cheie si cu pedala de acceleratie in podea porneste.

am verificat daca primeste scnteie de la fisa centrala de la bobina si acest lucru se intampla

am verificat capacul de delcou si nu era impuscat era un pic umezit pe interior l-am sters da dar tot nu a pornit imediat tot trebuie lasata sa se usuce condensul de pe motor

va rog ajutatima cecredeti ca se intampla cu masina mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal asta se intampla cand este condens la delco. Incearca sa schimbi capacul delco, scoate toate mufele din motor si da cu spray contact. Dupa aia mai vedem daca isi revine sau nu.Vezi si starea in care se afla filtrul de aer, poate este imbacsit si impreuna cu umiditatea nu mai primeste aer motorul si nu isi face aprinderea cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema poate sa fie de la aprindere. Daca ar fi doar condens la delco, daca scoti capacul delco si lasi cateva minute ar trebui sa dispara condensul si apoi sa-ti porneasca masina. Eu unul as verifica si bujiile si eventual avansul.

Faptul ca iti porneste cu acceleratia in podea ma duce cu gandul si la senzorul de temperatura ...

Ia-le si tu pe rand si tine-ne la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DumitruConstantin

acum am venit de la masina ,am scos bujiile la-am curatat ,pareau in regula un pic corodate ,am verificat si filtrul de aer era in regula si el capacul de delcou l-am mai verificat o data si nu e deloc impuscat sau ciobit am scos sa luleau mi sa parut si ea in ordine ,este un mic senzor pe capacul de delcou asta este senzorul hall ca nu stiu am incercat sa il scot si pasta dar nu am reusit sa scot siguranta ,acest senzor ce rol are astept pareri in continuare multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Senzorul Hall primeste de la modulul sistemului de aprindere comanda referitoare la momentul de conectare si deconectare la bobina de aprindere si odata cu aceasta si avansul la scanteie." citat din Manualul de Golf 3 ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un golf an fab 96 motor aek 1,6 de 101 cp 74 kw.intrebarea mea este pentru cei ce au acelasi motor daca si lor la pornire electromotorul invirte cam2 sec indiferent daca e cald sau rece afara sau motorul oprit de citeva minute. nu ma deranjeaza asta dar vroiam sa stiu daca asa ii da comanda calculatorul la aprindere sau e o setare ceva..si cind au fost -20 g a luat-o la prima cheie bineinteles dupa ce a invirtit acele 2 secunde..bateria este noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un golf an fab 96 motor aek 1,6 de 101 cp 74 kw.intrebarea mea este pentru cei ce au acelasi motor daca si lor la pornire electromotorul invirte cam2 sec indiferent daca e cald sau rece afara sau motorul oprit de citeva minute. nu ma deranjeaza asta dar vroiam sa stiu daca asa ii da comanda calculatorul la aprindere sau e o setare ceva..si cind au fost -20 g a luat-o la prima cheie bineinteles dupa ce a invirtit acele 2 secunde..bateria este noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am AFT, seamana AEK si porneste la sfert de cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ai bagat benzina si nu altceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati: Am fost la mecanic si s-a uitat la masina.A ascultat si el caraitul acela si a zis ca nu este de la bendix ci alta este cauza( bucse,perii).Ma gandesc ca trebuie curatat si eventual schimbat perii,bucse( exact ce ziceau colegii de pe forum).M-am mai linistit.

Am plecat de la el si s-a auzit un carait mai slab. Dupa ce am circulat un pic cu masina, la urmatoarea pornire nu s-a mai auzit caraitul(concluzia este ca la rece se aude caraitul si la cald nu).Tind sa cred ca este cam murdar,lipsa de vaselina,etc.

Imi poate spune cineva cum se demonteaza electromotorul si daca se poate sa il dau jos singur.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema. Am un prieten care mi-a zis ca a avut acelasi aceasi problema la un Golf 4 si a umblat la mesteri destul de priceputi din Cluj fara sa-i dea de cap. pana la urma si-a vandut masina dar abia cand a mai patit-o un prieten s-a luminat: intradevar era pompa de benzina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmatoarea problema:

1. Masina uneori nu se alimenteaza cu benzina. Uneori nu porneste decat daca ii pun eu putina benzina direct in clapeta de aceleratie.

2. Cand desfac busonul de la rezervor, se aude un "fffssssss" si trage aer in interior. Cred ca se formeaza un vid acolo, ceea ce nu cred ca este normal.

3. Cand alimenteaz la peco, nu imi da voie, trebuie sa apas foarte usor pe pistolul acela ca altfel imi sare. Dureaza cam 10-15 minute sa alimentez de 50 lei. Am incercat in toate pozitiile si nu reusesc si au mai incercat si alti lucratori de pe la peco si nici ei nu au reusit.

Cine ma poate ajuta ? Dau o bere :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!