Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Hai sa lamurim si problema asta, pentru cei care mai au simptomele astea cu condensul in capac.

A ajuns apa in interiorul delcoului (in capac)!! 1-2 picaturi, nu conteaza, dupa cum nu conteaza nici cum a intrat acolo... trcut prin balta, spalat motor, etc.

cea mai rapida metoda e sa stergem capacul. Porneste masina. Dar a ramas apa in restul partii superioare a delcoului... apa care v-a condensa tot timpul. Trebuie sa lasati la uscat, aerisit, delcoul cu capacul scos. Macar la soare vreo ora.

Bineintels ca este necesara o inspectie vizuala a capacului, pentru a verifica daca e crapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-ti un raspuns va rog la postul

448.

Multumesc .

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine s-a ivit problema asta de vreo cateva ori. Solutia la mine a fost WD40. Am dat calumea pe delcou, si pe interiorul capacului, si pot sa zic ca face minuni, nu am mai avut probleme cu pornirea de atunci ... Nu am lasat solutia sa se usuce, am pus capacul inapoi "ud" de solutia din spray, si a pornit masina la sfert de cheie!!

PS: WD40 are proprietatea de a "evapora" apa, plus ca opreste formarea condensului.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde gasesc acest WD40 si cum arata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver: Gasesti in hyper market-uri si in magazinele de piese auto sau constructii.

Acesta este ambalajul arhicunoscut :

post-10002-1274796483_thumb.jpg

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WD-40 se gaseste prin toate magazinele de piese si nu numai, eu de exemplu am cumparat din carrefour.

Atentie ca WD-40 nu evapora nici o apa. Este facut pentru dizolvarea oxizilor, s-a mai discutat pe forum. Nu numai ca nu evapora apa dar daca dai cu asa ceva peste un metal umed el avand densitatea mai mica decat apa (pluteste pe apa) sta la suprafata ei si o impiedeca sa se evapore.

Este facut dintr-o substanta care dizolva oxizii si o substanta care greseaza, ambele fara capacitatea de a conduce electricitate. De aceea se pot lasa contactele umede cu WD-40 fara sa faca scurtcircuit.

Parerea mea este ca apa trebuie eliminata in prealabil si dupa aia dat cu spray.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ca info ( pt lupo_bv ) : uite ce zice WD-40 Wiki : The long term active ingredient is a non-volatile, viscous oil which remains on the surface, providing lubrication and protection from moisture. This is diluted with a volatile hydrocarbon to give a low viscosity fluid which can be sprayed and thus get into crevices. The volatile hydrocarbon then evaporates, leaving the oil behind. A propellant (originally a low-molecular weight hydrocarbon, now carbon dioxide) provides gas pressure in the can to force the liquid through the spray nozzle, then itself diffuses away.

These properties make the product useful in both home and commercial fields; lubricating and loosening joints and hinges, removing dirt and residue, extricating stuck screws and bolts, and preventing rust are common usages. The product also may be useful in removing moisture.

Iar de pe situl WD40.ro:

WD-40 va ofera o linie completa de produse pentru a obtine cel mai bun rezultat. Daca sunteti mecanic, expert in splarea si curatarea automobilelor sau pur si simplu va place sa mesteriti cate ceva pe acasa, folositi produsul exact de care aveti nevoie pentru a duce la bun sfarsit treaba inceputa. Cu mii de utilizari, WD-40 este produsul universal, numarul #1 in rezolvarea problemelor. El curata, protejeaza, penetreaza, lubrifiaza si indeparteaza umezeala ca nici un alt produs

Modificat de robex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK ai dreptate, eu am zis mai mult din experienta proprie, consider (parere personala) ca este mai sanatos sa indepartezi umezeala in prealabil, asa fac eu suflu si-n iaurt cand vine vorba de contacte oxidate :flower:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da robex , asa e. am citit si eu pe site. ok. multam fain. :*

sper ca o problema s-a rezolvat...let's drive :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegii, am si eu o problema (mai bine zis cumnatul meu) la pornire si din cate am vazut mai are cineva pe aici aceeasi problema dar nu a primit raspuns. Daca lasa masina nepornita doua zile cand sa o porneasca invarte dar nu porneste abia dupa cateva chei bune, si atunci balbait rau cateva secunde pana incepe sa-si revina la turatiile normale. Am scos senzorul de temperatura al lichidului de racire si tot aceeasi problema. Am facut o scanare cu VAG-ul si nu apare nimic, ce poate sa aibe??? Singura chestie ce nu are nici o logica e ca daca o porneste zilnic nu face figuri, porneste la prima cheie, doar daca sta masina nepornita mai mult de o zi abia atunci face figuri. Cine ne poate ajuta cu idei???

Mersi!

Scuze, am uitat, motorul e 1.6 benzina 101CP, cod motor AEK.

Modificat de f@ne_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate are vreun furtun de la benzina fisurat si ajunge greu in injectie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegii, am si eu o problema (mai bine zis cumnatul meu) la pornire si din cate am vazut mai are cineva pe aici aceeasi problema dar nu a primit raspuns. Daca lasa masina nepornita doua zile cand sa o porneasca invarte dar nu porneste abia dupa cateva chei bune, si atunci balbait rau cateva secunde pana incepe sa-si revina la turatiile normale. Am scos senzorul de temperatura al lichidului de racire si tot aceeasi problema. Am facut o scanare cu VAG-ul si nu apare nimic, ce poate sa aibe??? Singura chestie ce nu are nici o logica e ca daca o porneste zilnic nu face figuri, porneste la prima cheie, doar daca sta masina nepornita mai mult de o zi abia atunci face figuri. Cine ne poate ajuta cu idei???

Mersi!

Scuze, am uitat, motorul e 1.6 benzina 101CP, cod motor AEK.

Incearca cu o alta baterie. Si mai masoara si curentul consumat cand e motorul oprit sa nu fie ceva care descarca bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema golf3 1.4 ABD '95. Nu porneste tot timpul.Nu conteaza daca e cald sau rece motorul,dau cate 2-3 chei. Am schimbat bobina de inductie ca era crapata, cu una second hand, si 2 sapt nu am mai avut probleme...Mentionez ca daca tin acceleratia putin apasata porneste. Bateria e noua, bujiile ok.Am o mufa scoasa pe langa bujii pe care daca o bag imi palpaie uleiul in bord cu motorul pornit. Astept sugestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor !

Am si eu o problema la masina de sub avatar. Am aflat de ce nu mai pornea. cand o pornesc trebuie sa fortez cheia, sa rotesc putin fortat peste cat ar fi trebuit. este problema la partea electrica sau mecanica a contactului ?

multumesc astept un raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut si eu patesc cateodata daca invart mai repede de cheie nu invarte si nu porneste , dar daca invart mai usor si tin o secunda porneste fara nicio pedala, si mie mi-sa spus ca ar fi de la electromotor, urmeaza sa il desfac sa vad ce e pe acolo (am acelasi motor ABD)

salutare tuturor !

Am si eu o problema la masina de sub avatar. Am aflat de ce nu mai pornea. cand o pornesc trebuie sa fortez cheia, sa rotesc putin fortat peste cat ar fi trebuit. este problema la partea electrica sau mecanica a contactului ?

multumesc astept un raspuns.

Cred ca la partea electrica , aceea se strica de obicei si e in jur de 25 de lei (a schimbat-o un prieten, da la el nu mai pornea masina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zeci de incercari am facut sa o pornesc pana ieri cand am fortat cheia. mai astept pana maine o sugestie/rezolvare.. daca nu.. o sa schimb sa vedem ce se intampla. era sa schimb si pompa de benzina din cauza unui mecanic :rolleyes:

Modificat de SmoKeyBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci tu nu poti invarti cheia in contact! inseamna ca e partea mecanica si aia e injur de 50 de lei ca si prietenul meu a vrut sa schimbe partea mecanica dar la sfatul vanzatorului a cumparat partea electrica si zice ca nu mai are probleme :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchablle

trompete de masini. Mie cateodata imi porneste si dupa cateva secunde mi se opreste. Inainte imi facea des acum mai rar. In fine ! Merg ele bine dar parca se strica totul. Astazi am stat 10 minute sa o pornesc pentru ca se oprea tot la fel, dupa 3 secunde. Am tinut pe contact si 1 minut ca am zis ca e de la bujii dar degeaba. Si ca sa mi se incheie ziua frumos s-a blocat macaraua si am fost nevoit sa scot geamul de pe sina si sa il blochez cu o surubelnita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se opreste dupa 3 secunde, se poate sa ai chip in cheie si sa fie vreo eroare in sistemul de citire al chip-ului. Eu am cheia de rezerva fara chip (s-a pierdut inainte de a cumpara eu masina) si daca incerc sa o pornesc cu rezerva, nu imi vede chip-ul si imediat ii taie alimentarea, motorul invarte de cateva ori (2-3 secunde) si se opreste. Poate si la tine e ceva asemanator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchablle

da am bagat azi un dispozitiv de citire al erorilor. L-am conectat la VAG si mi-a gasit o eroare. Ceva de genul engine start blocked by immobilizer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo. deci ai imobilizator pe masina. Ala iti oprea motorul. Il repari sau il scoti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchablle, este posibil sa se fi deplasat bobina antidemaraj sau dintr-un motiv sau altul ea sa nu mai comunice bine cu cipul din cheie.

O varianta ar fi sa scoti cipul din cheie si sa-l lipesti undeva unde in apropierea bobinei (vezi in atasament pozitia ei)unde il "citeste" bobina antidemaraj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai avut o problema legata de pornire si am remediat-o. Ieri cand sa plec la munca , pornesc frumos masina , o las un pic la relanti , o turez de vreo cateva ori dar se balbaia. Am oprit motorul. Deschid capota, eu credeam ca se dezlantuie mecanicul din mine :D . Desfac capacul delcoului , cum eram invatat si incep sa sterg pe acolo ( eu crezand ca e iar condens in capac ) pun capacul la loc si da-i nenica la automat. Pana la urma nu a vrut si am plecat cu autobuzul la munca.

Acum o jumatate de ora cand a venit tata de la munca s-a uitat el la ea. M-a pus sa o pornesc. A luat-o dar la fel se balbaia. Ce credeti? Mergea intr-un piston. Cand am scos bujiile erau nu foarte afumate dar erau, numai una singura era cum trebuie. Le-am curatat, mile-a pus la loc si a pornit masina foarte frumos.

Asta sa-mi fie invatare de minte ca sa numai ma enervez si sa stiu si eu si multi alti necunoscatori ce trebuie facut cand are simptomele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, dar problema este de ce s-au afumat bujiile, nu cumva ai probleme pe la fise?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo...asta nu mai stiu. Cred ca din cauza ca i-am dat mult la automat ? :;-?

...oare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!