Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Bun, si cand vrei sa pornesti si nu porneste se stinge martorul ala care clipeste?

Martorul de la casetofon clipeste tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma laudasem acum 2 saptamani ca am rezolvat problema cu pornirea... insa iata ca am revenit. Dupa ce mi-a facut ceva un mecanit de pornea la sfert chiar si pe frigurile alea de -15 grade, incet incet pornirea s-a ingreunat, a pornit la a doua cheie, la a treia... si acum porneste extrem de greu, dau de 10 ori la automat si abia abia o ia. Stau 10 minute si dau la automat (noroc ca am pus baterie de 80 Ah, cu alta nu cred ca porneam deloc). Daca motorul e cald (dupa o ora-doua), masina porneste la sfert. Daca motorul se raceste, porneste la a 2 sau a 3 cheie (nu la a 10-a, cum face dimineata). Azi dimineata am observat ca daca tin acceleratia apasata masina porneste mai repede, ceea ce mi-a adus aminte de Dacia 1300 cu soc manual. Stie cineva ce dracu are? Pompa de benzina? Bobina? Electromotorul vad ca invarte saracul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa senzorului de temperatura si vezi daca afecteaza pornirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma laudasem acum 2 saptamani ca am rezolvat problema cu pornirea... insa iata ca am revenit. Dupa ce mi-a facut ceva un mecanit de pornea la sfert chiar si pe frigurile alea de -15 grade, incet incet pornirea s-a ingreunat, a pornit la a doua cheie, la a treia... si acum porneste extrem de greu, dau de 10 ori la automat si abia abia o ia. Stau 10 minute si dau la automat (noroc ca am pus baterie de 80 Ah, cu alta nu cred ca porneam deloc). Daca motorul e cald (dupa o ora-doua), masina porneste la sfert. Daca motorul se raceste, porneste la a 2 sau a 3 cheie (nu la a 10-a, cum face dimineata). Azi dimineata am observat ca daca tin acceleratia apasata masina porneste mai repede, ceea ce mi-a adus aminte de Dacia 1300 cu soc manual. Stie cineva ce dracu are? Pompa de benzina? Bobina? Electromotorul vad ca invarte saracul...

Cel mai bine ai face o scanare,daca nu ai posibilitatea incearca o resetare clasica a clapetei de acceleratie.Daca tot la fel face incearca sa pui contactul de cateva ori dimineata inainte sa o pornesti si asa iti dai seama daca e din cauza la pompa de benzina sau daca ai vreun furtun fisurat prin care sa se piarda benzina peste noapte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, merge netul prost si nu am vazut ca ai postat.

Si la masina ta in rest merge cum trebuie?

Ti-am atasat ce zice in autodata pentru pornire grea la rece (nu am gasit chiar pt. motorul tau dar se mai potrivesc). Bifeaza ce esti sigur ca nu este si verifca ce a mai ramas

Ms am verificat....trb e ca daca il las mai mult 4-5 ore o ia imediat.....daca il las o ora sa zic si vreau sa o iau atunci face figuri..o ia "la prima cheie" dar dupa ce tin vreo 5-6 secunde.....pe tester nu apare nici o eroare...poate sa fie de la bujii oare nu leam schimbat niciodata???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile intra in functiune de pe la +5 grade in jos, daca o ia la sfert la -15 nu este din ele. De exemplu la a mea cand au fost -20 grade a luat-o dupa ce s-a invartit motorul de vreo 6-7 ori, dar erau toate bujiile duse

Uite aici

http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...t&p=1169959

unde am descris ce si cum.

eu cred ca este de la un senzor ceva, un contact electric oxidat care nu mai face contact cum trebuie la o anumita temperatura. Iti trebuie rabdare, un instrument de masura, schema electrica si sfaturile colegilor de pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti,

am si eu o intrebare senzorul de la volant nu e tot una cu senzoru hall, nu?? pana acu nu prea s-a vb de el..daca poti sa pui o poza mai clara cu pozitia sau cum arata ca am incercat sa-l gasesc dar nu am reusit..

o alta intrebare -poate sa fie pierderea de compresie o cauza pt care golfuletu nu porneste?? asa mi-a zis un mecanic ,momentan nu pot sa -i fac testu de compresie pt ca nu porneste -deci nu ma pot deplasa cu ea :P

eu am avut probleme cu pornirea asta-vara si am zis ca e de la ploi-umezeala( am verificat tot la vremea aia mai putin senzor volant si hall)..cum masina a pornit nu am mai acordat atentie desi mi-a mai facut de cateva ori asa( am lasat-o sa se "usuce" si a luat-o)

in decembrie mi-a facut iar figuri am descarcat bateria incercand sa o pornesc, am lasat-o cateva zile am pus o baterie de diesel incarcata bine si a luat-o din prima; am concluzionat ca e bateria de vina si am zis ca o s-o schimb..pana sa o schimb am lasat-o 4 zile nepornita si nu a mai vrut deloc s-o ia..am adus iar bateria de diesel dar nu am mai avut noroc de data asta :P

simptomele la mine sunt urmatoarele: la cald porneste la sfert dar cu cat trece timpu si o las nepornita invarte de mai multe ori pana porneste(daca se mai intampla asta) sigur e de vina si bateria dar atata timp cat invarte electromotoru normal nu chinuit nu vad de ce nu ar porni..scanteie am ( nush cat de puternica) ,pompa se aude cand pun contactul ,injectorul nu l-am verificat(urmeaza) dar sigur primeste benzina..astept sa fac rost de un capac de delcou o bobina si un senzor hall de proba( sa nu le iau degeaba)

daca poate cineva din bucuresti sa ma ajute cu cv piese de proba masina zace in grozavesti, multumesc si scuze de roman

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut imi cer scuze ca sunt off topic dar sincer sunt disperat, acum cateva zile a aparut o mica problema la golfuletzul meu, uneori cand invart cheia in contact nu se intampla nimic, adica nu se aprinde nici un bec si nici aratatoarele ceasurilor nu se misca , se aude doar un click ,bineanteles ca daca pun pe demarol invarte dar nu porneste , daca insist la un moment dat (iau contacul pun contactul) isi revine. Dupa m-ai multe discutii si patanii pe la tot felul de asa zisi electricieni auto mi-am dat seama ca masina pe langa alarma stock m-ai are si ceva chestie care nu lasa sa se puna contactul daca masina a fost inchisa pe dinafara si ledul din portiera incepe sa palpaie , acum sunt sigur ca este sursa problemelor pt ca atunci cand face figuri nu mi se lasa nici geamurile jos (am testat sa las geamurile cand usile sunt inchise pe dinafara si bineanteles ca nu se lasa), chestia respectiva din cate stiu se poate anula , va rog frumos daca ma puteti ajuta cu orice sugestie v-as fi recunoscator, as vrea sa o anulez icon_cry.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel a fost si la mine,am schimbat delcoul cu senzorul hall.defect era senzorul hall.in magazin senzorul ii undeva la 80 ron.eu am schimbat tot ca am avut un "ajutor".ia de la cineva imprumut sa vezi daca porneste.pana nu cumperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut imi cer scuze ca sunt off topic dar sincer sunt disperat, acum cateva zile a aparut o mica problema la golfuletzul meu, uneori cand invart cheia in contact nu se intampla nimic, adica nu se aprinde nici un bec si nici aratatoarele ceasurilor nu se misca , se aude doar un click ,bineanteles ca daca pun pe demarol invarte dar nu porneste , daca insist la un moment dat (iau contacul pun contactul) isi revine. Dupa m-ai multe discutii si patanii pe la tot felul de asa zisi electricieni auto mi-am dat seama ca masina pe langa alarma stock m-ai are si ceva chestie care nu lasa sa se puna contactul daca masina a fost inchisa pe dinafara si ledul din portiera incepe sa palpaie , acum sunt sigur ca este sursa problemelor pt ca atunci cand face figuri nu mi se lasa nici geamurile jos (am testat sa las geamurile cand usile sunt inchise pe dinafara si bineanteles ca nu se lasa), chestia respectiva din cate stiu se poate anula , va rog frumos daca ma puteti ajuta cu orice sugestie v-as fi recunoscator, as vrea sa o anulez icon_cry.gif

Cauta un electrician bun si incearca sa anulezi doar treaba aia.Vezi poate gasesti unitatea centrala la alarma,cauta pe google modelul respectiv si skema electrica.Alte sfaturi nu vad ce ar putea sa-ti dea colegii de pe forum tinand cont ca nu stiu exact despre ce e vb.Succes :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , revin cu noi info. astrazi am schimbat delcoul cu tot cu senzolur hall , dupa ce nu a mai vrut sa porneasca iar , si vad ca merge , sper sa fi fost de aici, de asemenea observ si faptul ca nu imi mai fluctueaza atat de rau turatia la relanti si nici ij accelerare, dar asi dori sa o fac sa nu ma fluctueze deloc si dupa cate am inteles se poate sa fie de la clapeta de la "carburator" , pe unde trage aerul , imi poate spune cineva cum se curata , ca la mine am vazut ca e neagra. Si , daca are cineva din Ploiesti un set de tacheti ieftini care sa mearga corect il rog sa lase un msg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Imi cer scuze pentru off topic

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o problema pe care o am la golfuletul meu din '94 motor 1.6 pe benzina:

In zilele in care ploua sau e ceata nu pot sa pornesc decat foarte greu, cand aproape 'omor' bateria la a 20-a cheie. Electromotorul se invarte dar nici un semn ca ar vrea sa porneasca. Precizez ca in zilele in care au fost -30 grade afara a pornit la sfert de cheie, la fel se intampla cand e vreme frumoasa afara sau cand motorul e incalzit. Am mai observat ca palpaie si martorul la ulei cand dau la automat si nu porneste. Nu cred sa fie problema de la ulei, l-am schimbat recent: 10W40 + filtru nou.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba capacul de delcou pt ca iti face condens in zilele umede si de aceea porneste asa greu

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , revin cu noi info. astrazi am schimbat delcoul cu tot cu senzolur hall , dupa ce nu a mai vrut sa porneasca iar , si vad ca merge , sper sa fi fost de aici, de asemenea observ si faptul ca nu imi mai fluctueaza atat de rau turatia la relanti si nici ij accelerare, dar asi dori sa o fac sa nu ma fluctueze deloc si dupa cate am inteles se poate sa fie de la clapeta de la "carburator" , pe unde trage aerul , imi poate spune cineva cum se curata , ca la mine am vazut ca e neagra. Si , daca are cineva din Ploiesti un set de tacheti ieftini care sa mearga corect il rog sa lase un msg.

am un prieten care are un logan si tot asa are probleme cu relantiul si mecanicul lui in urma unui test a concluzionat ca e de la compresie(mai schimbase 2 injectoare inainte si degeaba) acum nush daca e la fel si la tine dar poti sa incerci..bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut imi cer scuze ca sunt off topic dar sincer sunt disperat, acum cateva zile a aparut o mica problema la golfuletzul meu, uneori cand invart cheia in contact nu se intampla nimic, adica nu se aprinde nici un bec si nici aratatoarele ceasurilor nu se misca , se aude doar un click ,bineanteles ca daca pun pe demarol invarte dar nu porneste , daca insist la un moment dat (iau contacul pun contactul) isi revine. Dupa m-ai multe discutii si patanii pe la tot felul de asa zisi electricieni auto mi-am dat seama ca masina pe langa alarma stock m-ai are si ceva chestie care nu lasa sa se puna contactul daca masina a fost inchisa pe dinafara si ledul din portiera incepe sa palpaie , acum sunt sigur ca este sursa problemelor pt ca atunci cand face figuri nu mi se lasa nici geamurile jos (am testat sa las geamurile cand usile sunt inchise pe dinafara si bineanteles ca nu se lasa), chestia respectiva din cate stiu se poate anula , va rog frumos daca ma puteti ajuta cu orice sugestie v-as fi recunoscator, as vrea sa o anulez icon_cry.gif

cred ca am gasit problema mea http://faculty.ccp.edu/faculty/dreed/Campi...larmhelp2.htm#6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Imi cer scuze pentru off topic

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o problema pe care o am la golfuletul meu din '94 motor 1.6 pe benzina:

In zilele in care ploua sau e ceata nu pot sa pornesc decat foarte greu, cand aproape 'omor' bateria la a 20-a cheie. Electromotorul se invarte dar nici un semn ca ar vrea sa porneasca. Precizez ca in zilele in care au fost -30 grade afara a pornit la sfert de cheie, la fel se intampla cand e vreme frumoasa afara sau cand motorul e incalzit. Am mai observat ca palpaie si martorul la ulei cand dau la automat si nu porneste. Nu cred sa fie problema de la ulei, l-am schimbat recent: 10W40 + filtru nou.

Multumesc!

acelasi lucru patesc si eu dar doar daca peste noapte este umezeala. diferenta la mine este ca porneste dintr-a 3 a incercare. am ridicat capota intr-o dimineatza si am vazut ca electomotorul este umed. am inteles ca poate sa fie de la carbunele de la electromotor or bendix datorita faptului ca face condens . adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e si la mine la un motor de 1,4 ABD 60CP...am intrebat si mi s-a spus ca pot fi si fisele ca se carbonizeaza in timp si fura curent....acum o sa vad ca trebuie sa le schimb si o sa revin

Daca a mai avut cineva problema asta sa ne zica si noua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da carbunii de la demarol (perii) cum li se m-ai zice si in popor sunt consumabile si trebuie schimbate din cand in cand , la inceput fura curent (invarte greu chiar daca bateria e' buna) sau si mai rau la o uzura mare firele de cupru din carbuni ating la rotor si face scurt circuit ducand la defectarea permanenta a rotorului. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojocariu.marian

va salut

mi-a parut si mie o problema azi: am pus ca de obicei contactul, s-au stins bujiile-moment in care s-a auzit un sssss- apoi cand sa pornesc.......nu mi-a invartit deloc, decat la a patra cheie. dupa 2 km, am incercat din nou sa pornesc si la fel am patit. la alta pornire a luat-o fara probleme. stie cineva ce o avea? merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez si eu doarece am cateva simptome la pornire si anume : cand o pornesc scoate un zgomot ca si cum ar freca in ceva, numai ca e ascutit, un fel de zumzait timp de cateva secunde dupa care dispare. Se aude in zona electromotorului. Cineva mi-a zis ca e de la bendix :icon_thumright: altcineva mi-a zis ca bobina de la electromotor este defecta si ca acesta ramane cuplat si freaca pe volant. Presupun ca pana la urma o sa se strice ceva. Are idee cineva daca e bobina ? ati mai avut astfel de probleme ?

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de la bendix. Ramane cuplat pe volant.

@cojocariu : daca nu e de la electromotor poate fi si de la contact (partea electrica - asta daca nu se aude nimic la electromotor cand dai la cheie). Verifica si bornele de la baterie ( la mine era + slabit si pornea la a 3-a cheie)

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de la bendix, ramane cuplat - imi amintesc de la vechea Dacie cand imi eraarsa bobina si o porneam cu surubelnita si mai ramanea cuplat cateodata :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am citit cap coada acest topic (si cel cu Oprirea in mers) si as vrea sa intreb daca oprirea motorului la 2-3 minute dupa pornirea la rece poate fi cauzata de o spartura destul de mare in teava de evacuare (intre catalizator si toba de mijloc).

In urma cu cateva zile am patit acelasi lucru, dar in cele din urma am reusit sa o pornesc si a mers perfect dupa ce s-a incalzit. Dar azi dimineata, dupa ce s-a oprit n-a mai vrut sa porneasca, desi i-am dat de peste 10-15 ori la cheie. Uneori pornea, dar ralantiul scadea brusc si se oprea. Simptomele sunt similare celor prezentate de ByZ in filmutele sale.

De asemenea, daca spartura este de vina, cum as putea porni, ca sa merg la un service sa remediez problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorrin,a mea facea figuri doar in diminetile ploioase sau cu ceata.Pana la urma am schimbat capacul la delcou dar a doua zi tot la fel a pornit.Ciudat e ca atunci a fost ultima oara cand a mai facut figuri,acum o luna jumate :| .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am si io o problema de ex cand alimentez cu benzina dau sa pornesc si nu porneste apoi dau din nou si porneste dar asta se intampla foarte rar ce poate fi?mentionez bendix schimbat ca facea figuri bujii capak delcou fise toate astea schimbate ma gandesc sa nu fie de la bobina sau o masa de la rezervor era legata de supa de ventilare si cu inelul de etansare am dat rezervorul jos si am uitat sa o pun e vreo problema poate fi de la aia stie cineva ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!