Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Am citit undeva, nu mai stiu unde, ca pentru crapaturi buclucase pe la delcou, bobina etc. cand nu ai nimic la indemana este buna zeama de usturoi pana ajungi sa schimbi piesa. S-ar putea sa fie adevarat pt. ca acum cateva sute de ani foita de aur se lipea pe tablouri cu asa ceva si avand in vedere ca mai tin si astazi este plauzibila solutia in disperare de cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e buna si asta....dar astept sa vad daca e bun ceea ce am facut....oricum o sa imi iau alta bobina....insa am o intrebare....unchimiu e mecanic(nu stiu cat de priceput)....si a venit la mine si mi-a dat o bobina noua de Lada Niva....mie, mi-e frica sa o pun pe masina...dar el a zis ca nu are treaba...merge struna....sa ma risc sa o pun pe aia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea ca fiecare bobina(adica cea de lada are o tens, cea de golf alta) de pe masini da o anumita tensiune in secundar(la bujie),deci parerea mea sa nu pui decat bobina de masina care o ai tu si sa incerci sa gasesti cat de cat de capacitatea motorului pe care il ai,pt ca e pozibil sa difere bobina de 1,4 cu cea de 1,6;1,8;2.0;2,8

deci parerea mea sa cauti bobina de golf si daca se poate donatoarea sa aiba motorul cat al tau la capacitate

Modificat de dragosica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

am un golf 3 1,6, 75PS din 95. Dimineata nu porneste. Dau de 3 sau 4 ori si nimic sau cateodata o ia si dupa merge normal toata ziua. Daca nu o pornesc dimineata ci numai la amiaz porneste normal. Ce poate sa fie? Ma puteti ajuta si cu un manual de golf 3 benzinar?

Multumesc!!!

Modificat de sil_sol2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu o carte cred ca te pot ajuta eu , o pun pe cd si cand am drum prin sibiu o sa trec sa iti las cd

(asta cu conditia sa imi dai un nr de tel pe privat si sa astpeti ceva pana o sa trec eu prin sibiu,sunt sofer int si incarcam din broscarie de acolo de langa autonet)

daca nu iti pot pune pe mess arhiva cu arhiva ,cum vrei tu,dar cred ca daca cauti bine bine inca mai gasesti linkurile cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 Be3, cum se comporta dupa ce ai "imbracat" bobina in lipici? Intreb pt ca am observat aceeasi problema si la cumnatu' meu (pasat B4 variant din '95) probleme la pornire din cand in cand, si mai nou se opreste motoru' si in mers. Am inspectat bobina (fara sa o dau jos) si am observat vreo 3 fisuri pe capacul ala de plastic, poate cand o dau jos apar si altele...

Concluzie, rezolv ceva daca imbrac bobina in ceva lipici (gen poxipol), sau trebuie neaparat sa-si cumpere alta?

Mersi!

Modificat de f@ne_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu prea mai stiu nici eu ce sa zic.....ieri mi-a mers masina formidabil....insa doar pana seara. Sa va spun povestea:

Aseara dupa ce masina statuse vreo 3 ore in parcare, m-am dus am pornit-o(nici o problema)......am comutat-o pe gaz(am gpl pe masina) si am plecat.....dupa vreo 5 km de mers fiind pe sosea libera si mergand la vale, am lasat masina pe liber(scoasa din viteza) si surpriza.....turometrul nu mergea mai jos de 1700 rpm ......am tras pe dreapta, am oprit motorul si am zis sa merg pe benzina ca poate e de la gaz...pornesc pe benzina, se duce la 800 rpm apoi la 200 rpm iar pe la 400 rpm si apoi moare motorul.....acceleratia nu ma asculta deloc. Noapte si la periferia orasului m-am panicat un pic....Apoi m-am gandit sa o pornesc pe gaz.....si surpriza, pe gaz statea tot la 1700 rpm...

Am plecat spre casa pe gaz.....masina zornaia de nici nu o mai suportam.....si am ajuns in fata blocului.Am oprit motorul, am deschis capota, m-am uitat un pic pe acolo, am tras putin de cablul de acceleratie apoi am miscat de mufa de la motorasul pas cu pas, am apasat toate fisele si am pornit masina....Formidabil...isi revenise....nu stiu ce a avut...

PS: Azi nu am pornit-o deloc, ma duc mai tarziu sa vad ce si cum...

Modificat de 2_Be3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu o carte cred ca te pot ajuta eu , o pun pe cd si cand am drum prin sibiu o sa trec sa iti las cd

(asta cu conditia sa imi dai un nr de tel pe privat si sa astpeti ceva pana o sa trec eu prin sibiu,sunt sofer int si incarcam din broscarie de acolo de langa autonet)

daca nu iti pot pune pe mess arhiva cu arhiva ,cum vrei tu,dar cred ca daca cauti bine bine inca mai gasesti linkurile cu ea

Sal,

adresa mea este sil_sol2001@yahoo.com, te rog daca merge pe mail sa imi trimiti cartea sau daca nu da un bzzz can esti pe mess si sa mi-o trimiti.

Mersi mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, problema mea este in felul urmator, dupa ce am pus astazi lichid de parbriz dau sa plec pun contact sterg parbrizul, pornesc motorul si parca mi-a taiat cineva curentul pe moment. Numai mergea nici casetofon, si daca puneam contactul doar licareau martorii aprinsi in bord si se auzea un carait tot undeva prin bord ...tin sa mentionez ca am mai scapat ceva lichid undeva pe langa baterie dar nu am mai avut probleme pana acum. nu stiu, sa fi facut vreun scurt? nu am mai pornit masina de aprox. 1 saptamana, poate sa fi uitat ceva aprins la ea ultima oara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil ti-e moarta bateria. Incearca sa il schimbi cu altul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, intradevar e moarta bateria, a pornit impinsa, oricum vine frigu si e bine sa stai fara o grija ca asta :Driver:, ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile, de cand s-a schimbat vremea, cand o pornesc imi sta la 1500 rot/min si cand se incalzeste motorul pe la 900 rot/min.Si in 2 randuri dupa ce am pornit masina s-a ambalat singura pana in 2000 rot/min si apoi urca spre 3000 dar am oprit rapid motorul sa nu il tureze aiurea la rece.Ce poate sa fie?Benzina sau vreun senzor care nu citeste bine cand ii temperatura mai scazuta?Mentionez ca toata vara a mers impecabil masina, cu motorul la rece 1200 rot/min si la cald cam 750 rot/min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand o mai ia asa razna, scoate mufa de la senzorul de temperatura. Sunt sanse foarte mari sa fie de la el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si senzorul de temepratura ii sub filtru de aer ?mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi de dimineata cand sa pornesc masina...nu pornea. Am scos bujiile si erau umede. Din ce cauza imi baga prea multa benzina? Sa fie oare injectorul dus? Sau mi-a zis un "cunoscator" ca lui la nu stiu ce masina i s-a stricat "senzorul relantiului" :huh: . Sunt intr-o mare dilema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca ar fi ''senzorul relantiului'' asa cum zice ''cunoscatorul'' ar trebui sa stea ori prea turat ori subturat motorul dar eu cred ca alta e problema ta;e f posibil sa nu fi avut scanteie la bujii si tu dand mereu la cheie sa pornesca injectorul tot a scuipat benzina acolo si normal ca benzina aia daca nu a ars a udat bujiile,deci lipsa de scanteie (asta ar fi o varianta ...daca motorul totusi nu a pornit) alta varianta ar fi chiar injectorul dar motorul trebuie sa porneasca si merge innecat. si etc etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact cum zice spionu la tine tindem sa credem ca nu e problema de senzorul de relantiu sau pas cu pas sau cum naiba ii mai zice \

cel mai bine roaga pe cineva sa iti dea la cheie iar tu scoate o fisa de la bujie si vezi daca ii da scanteie,dupa vezi daca ai senzorul hall dus sau altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok f frumos ;trebuie lucrat mai intai la ceea ce inseamna aprindere ,verificat scanteia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta stiam. Dar ma gandeam in sinea mea asa...daca nu cumva e din injectie. Multumesc baieti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Nu stiu daca asa se procedeaza, sunt nou pe forum. Am o problema cu pornirea. e benzinar de 1.6 MPI AEE. dimineata motorul porneste repejor dar dupa asta la a doua cheie. daca il pornesc imediat dupa ce l-am oprit o ia la sfert, dupa o ora trebuie sa-i dau doua chei si cand o ia scoate putin fum.daca ma pute-ti ajuta cu o ideie va multumesc.

Modificat de sorin_nistor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai fratilor nu stiu ce sa mai ma fac cu masina asta. Cand e motorul rece porneste si dupa 1 minut ii scade relantiul intrerupe ca la balamuc si se opreste. Ma chinui asa un sfert de ora sa ii dau la automat . Daca porneste si o tin turata la peste 3000 de ture aproximativ 5 minute numai are treaba. Dar imi afuma rau de tot bujiile. Ce sa ii mai fac? Pe deasupra am mai observat si ca imi picura antigel intre galerie si delcou pe jos pe langa galerie.Sa se fi slabit chiulasa? Ma dispera de la un timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten are 1.9TDI si nu ii mai porneste deloc la rece. A schimbat bujiile si nimic. Asa de cand a fost la un meserias si i-a facut ceva la pompa de injectie pentru ca galopa la relanti, a mers cat a fost cald.

Acu cum a venit oleaca de frig nu mai porneste. Am tras-o cu a mea pana a pornit si vad ca a inceput iar sa galopeze la relanti, dar daca se raceste motorul nu mai porneste. Ce sa mai verifice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai fratilor nu stiu ce sa mai ma fac cu masina asta. Cand e motorul rece porneste si dupa 1 minut ii scade relantiul intrerupe ca la balamuc si se opreste. Ma chinui asa un sfert de ora sa ii dau la automat . Daca porneste si o tin turata la peste 3000 de ture aproximativ 5 minute numai are treaba. Dar imi afuma rau de tot bujiile. Ce sa ii mai fac? Pe deasupra am mai observat si ca imi picura antigel intre galerie si delcou pe jos pe langa galerie.Sa se fi slabit chiulasa? Ma dispera de la un timp.

Bujii afumate inseamna amestec incorect ... care poate fi de la sonda lambda. Verific-o!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mica mare problema ... care ma tachineaza de vreo 2 ani . La golfu` meu de 1.8 , cand pornesc , intotdeauna invarte motorul de cateva ori ( 4-5 ori, dupa care porneste ). Niciodata nu pleaca la sfert. Nu conteaza anotimpul , asa porneste de fiecare data , chiar daca motorul e cald. Am bujii noi ( NGK). bobina noua ( Beru ), fise de bujii noi , capacul de la delco e curat si nu are fisura ... adica tot ce tine de aprindere , e nou. Mai pateste cineva asa ceva ? Poate cineva sa-si dea cu parerea ? Mersi anticipat pt orice gen de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e si la mine, rar porneste la sfert...in rest invarte de 2 .....3 ori...dar porneste bine(cand nu ploua) si nu ma deranjeaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!