Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

salut. ma lovesc si eu de o problema legata de pornire. am facut azi un drum scurt am oprit in parcare iar dupa 10 minute dau sa plec din nou. pun contactu astept sa se stinga marorul de la pompa si cand dau cheie (demaror) se stinge tot bordul inclusiv cd-playerul. eliberez cheia iar bordul se aprinde. mentionez ca, cand pun contactul uneori afisajele din bord se vad mai slab iar lumina martorilor oscileaza putin exact ca si cand ar fi un contact imperfect undeva, iar in panoul cu relee se aude acel zgomot specific firelor aflate sub tensiune in contact imperfect (sau arc electric). va rog sa imi dati cateva sfaturi de unde as putea sa incep. intre timp o sa verific releele si sigurantele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa misti de cheie in contact sa vezi daca se intimpla ceva daca nu incepi cu bornele de la baterie,panoul de sigurante. Dar eu cred ca contactul este de vina sau o borna slabita.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masurat tensiunea la bornele bateriei 9.5v cu bornele puse 10.5-11v cu bornele luate. in mod normal ar trebui sa aiba putin peste 13v. sub papucul bornei + am gasit un praf de culoare albastruie (presupun oxid). e posibil ca din cauza asta sa nu incarce alternatorul iar bateria sa fie descarcata? curios e faptul ca indicatorul bateriei e verde (ma refer la fereastra aia de pe baterie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa nu mai ai probleme cu oxidarea bornelor curata bine totul si ungele cu miere de albine ( nu glumesc). pana la urma ti-a pornit sau nu ? eu zic sa stringi bine bornele. Daca nu-ti mai invarte electromotorul da la masa si fura curent . Eu ies de pe forum acum mai discutam maine dimineata salut.Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. ms mult. m-am stresat degeaba pana al urma e vb de baterie descarata. bordu se stinge si daca incerc sa aprind farurile. ramane sa gasesc o "victima" in fata blocului sa ma impinga sau sa imi dea curent :P . ms de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masurat tensiunea la bornele bateriei 9.5v cu bornele puse 10.5-11v cu bornele luate. in mod normal ar trebui sa aiba putin peste 13v. sub papucul bornei + am gasit un praf de culoare albastruie (presupun oxid). e posibil ca din cauza asta sa nu incarce alternatorul iar bateria sa fie descarcata? curios e faptul ca indicatorul bateriei e verde (ma refer la fereastra aia de pe baterie)

Schimba bateria!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit s-o pornesc impinsa dar nu are incarcare. cred ca nu exista contact intre firul de la alternator si borna + a bateriei. am masurat firul cu aparatul de masura, ori e intrerupt firu ori sunt oxidati papucii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat partea cu incarcarea. problema e ca e descarcata bateria aproape de tot. e posibil sa se gate asa dintr-odata sau mai am vreo sansa sa o incarc? bateria e un cyclon cu calciu de rombat

am mai pus si putina apa distilata in ea si acuma imi dau seama ca nu e idnicat :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca mai intai sa-i faci un ciclu complet de incarcare pe un redresor, poate-si revine, mai ales ca nu a fost bateria de vina.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut pe toti! in primul rand imi cer scuze fata de initiatorul topicului dar sunt nou pe forum si nu pot face topic-uri noi.

am un g3 1.6 75 cp ABU, si intr-o dimineata cand am vrut sa pornesc nu imi statea masina la relanti. porneam, se ducea pe la 1200 apoi scadea pana murea motorul. am fost nevoit sa o pornesc si sa o tin eu din acceleratie vreun minut si apoi nu au mai fost probleme.

o a doua intrebare ar fi: de ce uneori cand pornesc motorul clipeste martorul de la temp apei, timp de vreo 30 de secunde?

p.s. as mai avea si alte intrebari si probleme dar as fi vrut sa le pun pe toate intr-un topic, si nu stiu cate posturi trebuie sa am pentru a avea acces la un nou topic

Modificat de alin12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptomele tale arata catre senzorul de temperatura a lichidului. Incearca sa pornesti masina cu mufa de la senzor scoasa,o sa porneasca un pic mai greu si va sta mai turata dar daca nu moare e senzorul bulit.

arunca un ochi pe aici http://vwforum.ro/index.php?showtopic=48782

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am si eu o problema cu pornirea va rog ajutati ma am un golf 3 1.6 75 cp cand este canicula nu porneste, dimineata si seara porneste la sfert de cheie,

daca o imping porneste si dupa aceea pot sa o pornesc de cate ori vreau, am fost la service dar nimeni nu gaseste nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dacro iti multumesc de raspuns.....nu am precizat ca indicatorul temperaturii la motor imi sta mereu la minim iar daca e sa se ridice putin atunci imi clipeste becul la temperatura....

Modificat de alin12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cu vag com senzorul de temperatura! daca e stricat sau da valori false catre ecu nu o sa-ti mearga nici pornirea calumea si nici indicatorul temperaturii din bord! daca senzorul e bun insemana ca in bord ai un contact imperfect sau trebuie recalibrat indicatorul!

am observat o chestie ciudata la mine! pornesc motorul si merge putin subturat sau asa il simt .cam cu ~100 rpm mai jos decat sta el atunci cand e la 90 C! dupa aproximativ..3-7 minute de mers la relanti se aude in panoul de sigurante un click de la un releu si deodata motorul isi revine la turatie pe care o stiu dintotdeauna si merge mai aerisit mai rotund parca ar scapa de o sarcina!

am intrebat pe cineva si a zis ca incarca nush ce la baterie sau ceva de genu! cert este ca el face ceva pana cand se aude clikcul la releu si apoi revine la normal! care ar fi explicatia?

Modificat de Al3csutzul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de rapuns....o sa ajunga si la un test dar mai tarziu (trebuie sa scap mai intai de benzina "buna" achizitionata de la benzinaria SORA :icon_thumright: ca sa nu apara alte erori)

DACRO ziceai ca sa pornesc fara mufa de la senzorul de temeratura.....nu stiu exact care e.... e cel inconjurat cu rosu? tot el e responsabil pentru ceasul din bord?

am mai gasit firul incercuit cu albastru rupt (un singur fir cu papuc).... l-am legat inapoi, si nu s-a observat nici o diferenta....ce e?

p.s. in cercul rosu e mufa scoasa (operatiunea curata contactele)

post-73058-1280173808_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, aia e mufa de la senzorul de temperatura. el trimite date si la ecu si la ceasu din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian_alex

Buna dimineata,

am si eu 2 probleme la vw meu. Prima este ca la pornire trebuie sa invart cheia de cateva ori pentru a porni, foarte rar imi porneste din prima.

Iar ce-a de-a doua problema este ca relantinul nu mi se mentine. Mai de mult timp am curatat clapeta de acceleratie pt k asa am mai auzt de la cineva care patise acelasi lucru cu relantiul. Dupa curatarea clapetei a mers binisor o perioada dupa care in ultimul timp a inceput sa faca iar figuri cu relantiul. Aseara am citit diverse posturi de pe forum si am vazut ca la majoritatea problema era cu Sonda Lamba. Am deconectat-o si eu aseara si mergea mai prost decat eu ea conectata, sa fie din cauza ei?

Si sa nu uitam si problema cu pornirea de prima data :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dacro am pornit dimineata motoru fara acea mufa......o fost mai rau, adica pornea motorul da murea imediat....nici nu apucam sa apas pe acceleratie

nici ceasul in bord nu functioneaza

ar mai fi ceva (nu stiu daca e corect sau nu)....cand merg mai mult cu masina imi clipeste uneori becul de la temperatura, iar acul se ridica putin. toata treaba asta dureaza aproape un minut, dupa care becul se stinge si acul coboara pe 0. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate mufa de la senzorul de temperatura si ar trebui sa mearga ok! sonda lamba din cate stiu daca ar fi defecta ti-ar consuma mai mult motorul! iar clapeta de acceleratie dupa ce se curata cik ar trebui echilibrata,asa citisem aici pe forum,eu am diesel si nu ma lovesc de aceasta problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

dragi co-forumisti

am schimbat sonda de temperatura si acum cand e motorul rece, mi-l tine pornit...totul e ok

dar tot nu imi indica ceasul - temperatura motorului. aceasi sonda e si pentru ceas? daca da inseamna ca e ceasul defect, nu? sau e alta?

off topic: spuneai Al3csutzul de lambda. azi am schimbat-o si pe ea, intradevar cu una universala. motivul - respingere rar din cauza noxelor. sper din suflet sa fie numa atat, daca tot nu se rezolva nu mai stiu ce sa ii fac :)

Modificat de alin12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut! Nu credeam ca o sa ajung sa postez si in acest topic insa de cand am masina(15 mai anul curent) am patit-o de 2 ori...a 2 oara fiind astazi...

Problema mea este cauzata de ploaie/ umiditate nu stiu cum sa ii zic....Mai precis-dupa ce a plouat toata noaptea, m-am dus la masina sa o pornesc. Elecromotorul a invartit bine, motorul a pornit normal insa dupa ce a atins 1000 turatii(o secunda sau maxim doua) a murit....nu am mai putut nici sa-l accelerez nici sa-i mai fac nimic......Am pornit-o a 2 oara, de data aceasta dupa ce a pornit am inceput sa o turez... i-am dat si pana la 3000....dupa care, am lasat pedala libera ...si la fel...a murit motorul....o mai pornesc de cateva ori....si la un moment dat am inceput sa o tin turata la 2000rpm....dupa vreo 10 minute de "incalzire" relantiul statea constant.....

Dupa ce am citit tot topicul am inteles ca ar trebui sa testez.....bobina......capacul de delcou.....si senzorul de temperatura a apei.

Prima data vreau sa incerc sa scot mufa de la senzor si sa o pornesc fara el....insa nu stiu unde e situat....unde este mufa...si cum trebuie sa procedez?

PS: Cand este cald afara nu am nici o problema cu masina...porneste "la sfert"(nici chiar, dar porneste foarte bine....)

Modificat de 2_Be3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In astfel de situatii cel mai vizat este capacul delcoului. Desfa si curata cu alcol tehnic, usuca bine si vezi de eventuale fisuri. Si mare atentie la montarea fiselor la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceea si problema am avut si eu si la mine s-a rezolvat cu o bobina noua...era fisurata cea veche...te sfatuiesc sa desfaci bebina(2 surube de 10 daca nu mah insel) sisa o verifici daca e fisurata la umiditate pierde curent si de asta nu sta la relantiv si de pornit porneste greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In capacul delcoului poti sa dai cu spray WD-40, lasi sa se scurga putin si pui la loc (nu trebuie sa astepti sa se usuce) si daca avea condens trebuie sa porneasca imediat si sa mearga rotund. Daca are aceleasi simptome, inseamna ca e din alta parte... WD-40 are proprietati de curatare si ungere dar nu conduce curentul electric (adica nu fura scanteia), este o solutie foarte buna pt curatat capacul delcou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut din nou...azi am stat numai la masina...abia acum am terminat......

Prima data am desfacut capacul la delcou si am gasit cam multa mizerie pe acolo insa condens mai nimic(adica deloc)...intradevar tablita de scanteie de la ruptor era un pic "carbonizata"-"impuscata" nu stiu cum sa zic insa am pilit-o si apoi am montat totul la loc insa nu inaite de a da cu WD-40 in interiorul capacului....(+ ca am dat si pe la toate fisele si contactele pe care le-am vazut cu wd).

Apoi am luat la inspectat bobina si surpriza....am gasit o fisura....m-am enervat si am dat si bobina jos...si am numarat nu mai putin de 7 fisuri....3 dintre acestea fiind mai "grave"....astfel, am apelat la o metoda mai neortodoxa(pana cand o sa iau o alta bobina) si anume: am luat 2 flacoane de Picatura si cu un penson mic am inceput sa imbrac incet, incet toata bobina.....Am lasat-o la uscat, am montat-o si cand am pornit motorul mi-ai furat cheia pur si simplu...a pornit la secunda.

Spre norocul meu, acum a venit si ploaia si mai astept putin si ma duc sa vad daca are vreun efect ceea ce am facut eu azi....Revin cu un rezultat concret abia maine dimineata...dupa ce voi incerca sa o pornesc din nou.....acum motorul fiind deja cald.....

Modificat de 2_Be3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!