Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Daca masina nu a mai facut figuri cel mai probabil a fost de la apa din delcou, probabil din cauza asta cele 3 bujii n-au mai primit tensiune sau au primit din cand in cand, benzina a continuat sa intre si de asta s-au afumat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchablle
untouchablle, este posibil sa se fi deplasat bobina antidemaraj sau dintr-un motiv sau altul ea sa nu mai comunice bine cu cipul din cheie.

O varianta ar fi sa scoti cipul din cheie si sa-l lipesti undeva unde in apropierea bobinei (vezi in atasament pozitia ei)unde il "citeste" bobina antidemaraj.

Mersi mult :)) !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am gasit problema la masina cumnatului meu, nu ii vine destul curent la senzorul HALL, in manual scrie minim 9V, iar lui ii vin doar 5.10V. Am masurat si la mine fiind motoare asemanatoare (al meu AFT al lui AEK) si la mine vin 11.8V. Problema e ca nu-mi dau seama de unde poate fi diferenta asta de tensiune, exclus contact imperfect am curatat mufele, inclusiv cea de la calculator si tot degeaba. Are cineva idee din ce cauza vin doar 5V in loc de minim 9V???

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca acolo este problema, la motorul ala tensiunea trebuie sa fie cel putin 4.5v, deci 5.1 este ok.

Vezi atasamentele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai intrebat dar nu am primit nici un raspuns si tot persista aceasta problema

masina MK3 1.4 ADB din 94 si porneste greu dimineata si daca e multa umezeala in atmosfera daca o las mai mult timp si ce-l mai enervant e situatia in care daca dau intr-o balta mai mare se opreste motorul...

mai zic ca am schimbat fisele, capac delcou si rotor si numic aceeasi problema

Rog un coleg care s-a mai intalnit cu aceasta problema sa mah ajute.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu mai poate fi bobina de inductie fisurata...Incearca cu alta bobina si vezi cum se comporta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am si eu un golf 3 ,motor 1,8gl,90 cp serie abs.Am scos masina din parcare si am mai mers 400 de metri dupa care motorul nu a mai vrut sa porneasca .am ridicat capota si am observat ca bateria era scursa.nu a mai vrut sa porneasca deloc. am inceput sa inlatur cauzele si sa o gasesc pe cea mai plauzibila.1 am pus benzina in rezervor pt ca aveam ff putina 2am verificat bujiile sunt bune si dau si scanteie 3 i-mi vine benzina4 delcoul nu este fisurat5 toate sigurantele sunt intregi.Cu siguranta e ceva legat de aprindere dar ma depaseste.Multumesc anticipat celor care citesc postul si ma pot ajuta cu ceva sfaturi.....

sorry. 6 bateria am schimbat--o dar nimik

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electromotorul invarte dar nu da sa porneasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobina de inductie- arpinderea electronica- trebuie verificata, sau senzorul Hall mai degraba.

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde este pozitionat senzorul HALL ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe delcou,ii o mufa neagra in care intra alta mufa cu 2 sau 3 fire.aceea mufa duce in interiorul delcoului si zice cand sa dea scanteie si cand nu.un senzor nou ii in jur de 80 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ahaaa...o stiu. Acolo imi intrase apa mie cand am spalat motorul . A trebuit uscata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am avut mari probleme cu pornirea la cald. Simptome: invartea electromotorul saracul de credeam ca o sa se sature si o sa se puna pe impins; motorul avea relantiul instabil, se tura singur intre 900 si 3000 de ture; cand in sfarsit pornea (aproximativ 10-15 sec de dat la automat) scotea un fum... Trebuia cu prima ocazie sa dau bujiile jos sa le curat ca ce aveau pe ele.... Am facut un test cu pornirea fara senzorul de temperatura la apa si pornea la sfert. In prealabil am schimbat capac delcou, bobina, fise, bujii :)). Concluzia: senzorul de temperatura defect, am cumparat altul cu 49 lei si acum merge brici. Cine are probleme de genul asta luati aminte sa nu patiti ca mine si sa schimbati aproape toata aprinderea pt un amarat de senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa vad si eu de problema asta! mie nu imi oscileaza asa de mult, intre 800-1100rpm! Senzorul de temperatura al apei, l-am schimbat cu unul nou acum juma` de an, l-am luat tot cu 45RON de pe Autokarma! Nu stiu sa fie ala, sa se strice asa repede?! Cel vechi habar n`am daca era stricat! L-am dat la cineva, sper ca il mai are, sa testez!

Mie imi era rupt furtunul de tur in radiatorul de bord, si curgea toata apa in masina :)) si normal, ca se incingea motorul de il lua naiba, nu invartea elicea de la radiator, si am crezut ca aia poate fi, nu stiam ca e rupt furtunul, ca statea in pozitie norlama, iar cand am schimbat radiatorul, am schimbat si termocontactul, desi banuiesc ca nu aia era cauza ca nu imi invartea elicea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor !

Am si eu o problema la masina de sub avatar. Am aflat de ce nu mai pornea. cand o pornesc trebuie sa fortez cheia, sa rotesc putin fortat peste cat ar fi trebuit. este problema la partea electrica sau mecanica a contactului ?

multumesc astept un raspuns.

A fost contactul electric. A costat 30 lei made in germany si 70 lei manopera. Multumesc celor ce m-au ajutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau daca risc sa fiu offtopic dar tot o problema de pornire am si eu! sunt nou pe forum si nu prea stiu pe unde sa postez!

Am o masina golf 3 JOKER pe motorina cu motor 1y(fara turbo sau altele..simplu) , cand am luat masina pornea normal in sensul ca ii dadeam cheie acul de la turometru se ridica la ~950 rpm si asa mergea perfect toata ziua! dar acuma am observat ca o pornesc acul de la turometru are valoarea de ~800 rpm si merge asa parca mai infundat mai greoi mi se pare ,probabil ca e si mai jos turatia dupa vreo 4-5 min de mers asa la relati in gol deodata isi revine parca ii da cineva un vant si gata se ridica inapoi la 950 rpm si asa ramane la mers normal!

aveti vreo idee din ce cauza face asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am motorul 1Y si sta pe torometru la 800 (850 mi-a masurat la itp). Mai puturos e si la mine cand merg mai mult prin oras si e motorul mai incins. Nu prea ai ce verifica la motorul asta inafara de filtre si vezi ce motorina bagi, cu toate ca merge si cu ulei de la cartofii prajiti de la McDonals

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am auzit ca ar fi niste motoare foarte fiabile chiar si atunci cand am cumparat masina si am deschis capota.. :icon_thumright: ce simplu si gol parea totul pe acolo prima data am zis ca ii lipseste ceva din compartimentul motor :icon_cool:

hmm deci sa nu`mi fac griji despre treaba asta nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojocariu.marian

ai soc automat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate mi-am dat seama DA ! e un piston electric care trage de o clapeta..daca se trage clapeta se tureaza daca nu..ramane normal!da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! Am un g3 1.6,75hp, '94 si nu porneste.Am tot schimbat la bujii cu un mecanic si ft rar o lua.In final,il pot porni doar daca scot mufa aia de langa carburator (am inteles ca e pt benzina ) si porneste ,apoi o bag repede si merge.Am schimbat acum 2 zile flansa de apa si mi-a sarit siguranta aceea de la sonda de temperatura si am pus o sarma,desi nu se mai misca.Plus ca acum imi porneste termostatul pe la 30-40 grade,cel putin asa imi arata.Ce parere aveti? sa fie sonda?Sau baga prea multa benzina si uda bujiile? Ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar in legatura cu pornirea la un motor diesel postasem si mai sus!

Nu ma deranjeaza problema dar e sigur ca nu e bine ce se intampla! Cum spuneam la motorul meu 1y pornirea la rece se face perfect ,mi se aprinde spira aia de la bujii in bord ,se stinge dau cheie si porneste! asta la rece,,buun ,daca motorul ajunge la temperatura de 90C si il opresc de ex sa ma duc la magazin cand revin si dau contact nu se mai aprinde spira de la bujii,am inteles ca ar fi ok si treaba asta deoarece motorul e fierbinte si nu necesita incalzire! dar cand dau la cheie NU PORNESTE decat foarte greu! ( de obicei raman fara baterie pana porneste)

Masina a venit cu o improvizatie bineinteles:D un buton sub bord conectat la releul ce se ocupa cu incalzirea bujiilor si face un fel de by`pass, practic dupa 90 de grade nu mi se mai aprinde in bord martorul bujiilor Dar tin eu apasat 4-5 secunde pe butonul respectiv(ca sa-mi incalzesc singur bujiile) si porneste normal!

Modificat de Al3csutzul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
salut! Am un g3 1.6,75hp, '94 si nu porneste.Am tot schimbat la bujii cu un mecanic si ft rar o lua.In final,il pot porni doar daca scot mufa aia de langa carburator (am inteles ca e pt benzina ) si porneste ,apoi o bag repede si merge.Am schimbat acum 2 zile flansa de apa si mi-a sarit siguranta aceea de la sonda de temperatura si am pus o sarma,desi nu se mai misca.Plus ca acum imi porneste termostatul pe la 30-40 grade,cel putin asa imi arata.Ce parere aveti? sa fie sonda?Sau baga prea multa benzina si uda bujiile? Ms anticipat

chiar nu a intalnit nimeni problema asta? macar o idee daca as avea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la sonda de temperatura si vezi cum porneste asa . Inca o precizare : Nu este carburator !!!

@Alecsutzul . Incearca un alt releu pentru bujii poate scapi usor.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu a intalnit nimeni problema asta? macar o idee daca as avea

MAESTRE daca iti arata 30-40 grade si termocupla porneste,schimba atit termostatul cat si ( dupa caz) senzorul de temperatura scoate mufa de la sonda lambda asta dupa ce ai verificat daca ai scanteie si nu in ultimul rind verifica starea furtunului de aer posibil sa fie spart .da-mi un PM cu mai multe detali in special daca ai copiuter de bord etc. poate reusesc s-a te ajut. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!