Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Seamana cu niste fise. Nici nu stiu cum altcumva le poti spune.

Trebuie sa porneasca si fara bujii (ARO nici nu avea bujii). La rece oricum porneste destul de greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian_alex

Salut, sunt posesorul unui VW Golf III din anul 1997 si am urmatoarea problema:

- La pornire trebuie sa apasa pedala de acceleratie pentru a-si mentine relantiul, care oscileaza intre 800 si 900 rpm, iar daca nu tin pedala apasata se opreste masina;

- Cand sunt cu ea la semefor de exemplu trebuie neaparat sa tin piciorul pe acceleratie pentru a-si mentine turatia;

- Am fost cu ea la un service (nu stiu cat de profesionisti sunt mecanicii de acolo, dupa parerea mea stiu putin mai mult decat mine) si mi s-a spus ca ar fi de la filtrul de benzina. L-am schimbat si am aceeasi probleme.

Ceea ce am observat eu este ca daca incerc sa o tin la relatiu si dau drumul pedalei de acceleratie ea isi mentine relantinul putin timp dupa care, daca pornesc farurile de exemplu, sau casetofonul relantiul imi scade brusc si masina se opreste.

Sunt ingrijorat de acest lucru.

POATE CINEVA SA MA AJUTE, SA IMI DEA UN SFAT ???

MULTUMESC ANTICIPAT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica clapeta de acceleratie, daca ai motor tip AEE sigur e de acolo, fa si o scanare cu vag com ul, sa nu fie senzorul de pe clapeta busit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian_alex

Da motorul este de tip AEE. Sa fie de acolo? Cum pot vefirica singur? Unde pot gasi clapeta de acceleratie?

P.S. La cat poate ajunge o scanare cu VAG-COM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o scanare o poti face la unu din colegii de pe forum, iar clapeta se afla sub filtru de aer, cutia mare neagra ovala de deasupra motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian_alex

M-as duce sa fac o scanare cu VAG-COM-ul la unul din colegii de aici dar cum sa il gasesc pe acela? Eu sunt din severin dupa cum se vede la semnatura. Stiti pe cineva din Severin pe aici?

Am sa ma uit si de clapeta aceea de care ai spus tu. Sper sa o gasesc, mentionez ca nu prea ma pricep masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca nu gasesti nici un coleg dute si tu la service , o scanare e' aprox 20-25 RON. Bafta. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
arici nastase

cojocariu.marian ai rezolvat problema? aceeasi problema cred ca am si eu!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
arici nastase

gata,s-a rezolvat ,aceeasi problema ca la danyel 1979,mufa din spatele contactului.Precizez ca la mine invartea electromotoru dar in momentu cand invartea nu facea contact cu papucul de la electrovalva de la pompa de injectie si astfel nu deschidea(electrovalva)debitul de motorina. Invartea pe uscat,nu-i dadea motorina.Sper sa fi fost de folos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am si eu o problema la pornire, cred ca tin prea mult cheia si invarte prea mult, se aude un carait si cred ca e electromotorul. A mai patit careva asa? Dimineata sau cand pornesc prima data in ziua respectiva imi invarte de 2-3 ori pana porneste, dupa ce o pornesc o data pot sa o opresc ca o ia la sfert (si atunci tin mult pe cheie si iar se aude sunetul ala). E aiurea, uneori reusesc sa o pornesc fara sa caraie si de asta cred ca electromotorul scoate sunetul asta. Cred ca problema e piesa dintre scaun si volan, cum sa indrept eroarea? Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu problema dar nu la pornire . Am cautat un topic in care sa postez si nu am gasit exact ceea ce cautam eu. Am observat ca de cand am spalat motorul cu jet de apa masina "imi da in nas" . Mentionez ca dupa ce am spalat-o nu a mai pornit decat dupa ce am sters capacul delcoului. Acum dupa o zi de ploaie continua cand am plecat acum pe seara am mers aprox. 1 km dupa care a inceput sa intrerupa si sa dea in nas. Am oprit, am sters capacul delcoului dupa care nu a mai facut nicio problema. Sa fie oare capacul de vina? Sau are vreo garnitura / oring care vine intre capac si suport ca sa nu faca condens? Va rog foarte mult sa ma ajutati.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se aude si dupa ce porneste masina acel harait e posibil ca sa fie de vina si bendixul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dey aceasi problema o are si un prieten deal meu . cand da sa dea la cheie se aude doar un carait fara sa invarta nimica. si tre sa dea iar la cheie sa porneasca.. poata sa faca asa de mai multe ori . sa dus cu ia la service si ia zis ca este de vina electromotorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Asa pateste un prieten la o Dacia 1310 . Bendixul electromotorului e de vina ca numai se impinge pe roticica ai dintata. D'aia caraie. Si acum v-as ruga sa imi spuneti si mie :cool:

Am si eu problema dar nu la pornire . Am cautat un topic in care sa postez si nu am gasit exact ceea ce cautam eu. Am observat ca de cand am spalat motorul cu jet de apa masina "imi da in nas" . Mentionez ca dupa ce am spalat-o nu a mai pornit decat dupa ce am sters capacul delcoului. Acum dupa o zi de ploaie continua cand am plecat acum pe seara am mers aprox. 1 km dupa care a inceput sa intrerupa si sa dea in nas. Am oprit, am sters capacul delcoului dupa care nu a mai facut nicio problema. Sa fie oare capacul de vina? Sau are vreo garnitura / oring care vine intre capac si suport ca sa nu faca condens? Va rog foarte mult sa ma ajutati.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Asa pateste un prieten la o Dacia 1310 . Bendixul electromotorului e de vina ca numai se impinge pe roticica ai dintata. D'aia caraie. Si acum v-as ruga sa imi spuneti si mie :Driver:

Am si eu problema dar nu la pornire . Am cautat un topic in care sa postez si nu am gasit exact ceea ce cautam eu. Am observat ca de cand am spalat motorul cu jet de apa masina "imi da in nas" . Mentionez ca dupa ce am spalat-o nu a mai pornit decat dupa ce am sters capacul delcoului. Acum dupa o zi de ploaie continua cand am plecat acum pe seara am mers aprox. 1 km dupa care a inceput sa intrerupa si sa dea in nas. Am oprit, am sters capacul delcoului dupa care nu a mai facut nicio problema. Sa fie oare capacul de vina? Sau are vreo garnitura / oring care vine intre capac si suport ca sa nu faca condens? Va rog foarte mult sa ma ajutati.

Multumesc.

Schimba capacul , sunt singur ca-ti face condens si de aceia iti da in "nas" , ne este f. scump 40-50 ron . Bafta :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit sa caraie si sa nu invarta, la urmatoarea cheie o lua. Foarte rar am patit, dar am patit. Cica electromotorul are niste perii/carbuni si alea se pot schimba si gata treaba, dar eu tot cred ca eu is de vina ca tin prea mult contact, eu zic ca tin prea mult pe cheie, e tot aia. O sa o duc la un electrician sa vad ce si cum mai exact. Multumesc baieti pentru ajutor. Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, tuturor, am si eu o mica problema. Nu va suparati ca postez aici, desi am un Seat Cordoba, dar codul motorului este ABS, si cum aria Seat e cam pustie, va cer ajutorul aici. Pana ieri masina a mers perfect, cu o singura exceptie, pe la inceputul lui aprilie, intr-o dimineata dupa mai multe zile de ploaie, nu pornea. Deschid capota si vad cum facea arc electric intre capatul fisei principale, capatul de la bobina de inductie si caroserie. Am curatat, degresat fisa si a pornit imediat. Azi de dimineata, trebuia sa merg la munca si cand dau cheie, motorul invarte, iar dupa ce iau contactul darateuri in carburator, adica fum, se simte mirosul de benzina partial arsa si zgomot. Am scos fisele, le-am curatat, am desfacut capacul de la delcou, nu avea condens, dar contactii de la fisele de la bujii, parca erau un pic oxidati. Ce verificari as mai putea face, inainte sa ma apuc de cumparat. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat o problema. Masina o am de 1.5 ani, am trecut cu ea prin 2 ierni. Prima iarna nu am avut nici o problema, pornea la prima cheie. Iarna asta care a trecut a inceput sa porneasca mai greu, bateie de 80 amperi veche de 6 ani, am luat bateria de pe dacie 62 amperi veche de 2 ani si am trecut si de iarna, cei drept cand era foarte frig imi pornea la prima cheie dupa ce invartea de vreo 4 ori simi lua tot curentul imi reseta tot din bord. De cateva zile am observat ca la pornirea la rece trebui sa invarta de cateva ori (3 4) si dupaia o ia. La ea am schimbat doar consumabile, filtrele, uleiul, distributia se aproprie de schimbare. Ce credeti ca ar avea, bujiile au vreo importanta pe timpul asta cumva sau bateria sa fie prea slaba si sa o fi omorat. doar la prima cheie a zilei face asa in rest e perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la un diesel iarna bujiile fac toata treaba in pornirea motorului dar si o baterie buna(ti-as recomanda o baterie noua uscata 74+ Amperi).Ar mai fi multe de zis aici ..socul electronic(sa-ti fie bun senzorul de temp bun la pompa de injectie), vechimea masini ..uzura motorului(o compresie mult mai slaba).Eu am aceeasi motorizare ca a ta si iarna asta nu am avut probleme dar sa luam si in calcul temp scazuta.Apropo conteaza f mult uleiului si calitatea lui, cel mai bine e sa-i tai prima data uleiul si apoi sa incerci sa o pornesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca pe timpul asta de cateva zile porneste mai greu. Bujiile au vrun rost acum sa le schimb sau pt. Ca am folosit o baterie de 62 amperi toata iarna pana acum sa o fi omorat cumva? Distributia nu cred sa aibe vrun rol intro pornire mai usoara, se apropie de 60000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema,cateodata nu porneste la prima cheie si chiar nici la a 2'a....

ce ar putea fi?am inteles ca are un senzor in delco care ar putea fi oxidat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ass1 stai linistit ca si a mea porneste la fel nu chiar tare greu dar totusi invarte parca un pic cam mult, mai bine porneste cand e frig.Sunt destul de batrane si nah au si ele o varsta.Distributia daca e cam veche nu e mare problema, problema e sa nu sara vr-un dinte de la aliniere si poate porni mai greupt ca nu se aliniaza corect cu restul conponenetelor, oricum nu e distributia de vina cu vechimea masinei. Bafta :emthdown:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele noastre (ca si eu am abu) controlul aprinderii, injectiei se realizeaza de catre ECU. Verifica starea bobinei tale respectiv releul ecu.

Sal...

Am si eu aceeasi problema 1.6 ABU din 93..as vrea sa siu care este releul de la ecu ...si ce nr are in tablou.

am citit tot ce se putea citi din acest material f.interesant dar poate ma lamuriti voi unde sa caut : daca opresc motorul cind este cald si ma duc undeva cind vreau sa-l pornesc nu m-ai merge dupa un timp porneste la sfert de cheie,mentionez ca nu de fiecare data i-mi face acest lucru.

sa m-ai intimplat ca m-a lasat si pe mine masina in intersectie , s-au in tmp ce rulam cu 80 la ora dar dupa ce am lasat un pic masina iara a pornit la sfert de cheie

si m-ai am o problema se aprind becurile de ulei si acel de la baterie in mers .

Nu stiu unde sa ma uit anume s-au dati-mi un sfat .

Va rog mult .

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.6 ABU cu injectie mono-motronic nu ai releu pentru ECU asa cum are in schimb motorul 2.0 de pe golf gti cu injectie digifant.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi forumisti. Imi cer scuze daca s-a mai discutat in legatura cu problema mea dar nu prea le am cu cautatul subiectelor. Acum ceva timp am spalat motorul (singur, cu furtunul cu apa) dupa ce am terminat de spalat am dat sa pornesc masina si nu pornea. Ca si cand nu ii venea benzina sau nu ii dadea scanteie. Am luat la puricat toate mufele pe acolo , am mai incercat odata ...nimic. Pana mi-a venit in gand sa sterg capacul dedlco-ului pe interior. Intr'adevar era umed. Am pornit masina...a luat-o.

Acum cateva zile dupa 2 zile de ploaie continua, am plecat dimineata cu ea la servici si dupa o portiune de drum incepe sa dea in nas . Am oprit-o cand am ajuns la munca si zic sa-i mai dau o cheie sa vedem daca porneste. Nimic.....am stat eu asa un pic pe ganduri in fata capotei deschise si mi-am amintit de ce am facut atunci cand am spalat motoru'. Pac iau o carpa , dau capacul delcoului jos , il sterg pe interior , il pun la loc , ii dau cheie si porneste.

Asa ca stau si ma intreb ... ce-o avea jegu ala de capac al delcoului ? o fi fisurat si face condens?

Va rog sa ma lamuriti si pe mine cu aceasta problema. Dar cei care stiu...nu vreau pareri.

Multumesc.

L.E - Precizez ca masina NU se opreste in mers.

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!