Jump to content

Tremurat Motor La Relanti


mihh
 Share

Postare recomandată

netplay, s-a rezolvat problema la masina? Eu as pune pariu ca problema la tine este o banala bobina de inductie care trebuie schimbata. Costa vreo 150-200 ron.

Ca sa te convingi ai putea face un simplu test. Schimba bobina de pe cilindrul 1 cu cea de pe cilindrul 2 (interschimba-le). Daca eroarea de miss-fire se schimba pe cilindrul 2, chici care e problema? :) Simptomele descrise de tine sunt tipice pentru asa ceva. Ma gandesc ca cei de la service s-au gandit ca fac ceva bani pe fundul tau si raman si cu o sacosa de piese care le scot de pe masina ta, ca fiind stricate.

Fenomenul de ardere a bujiei poate fi explicat foarte normal prin faptul ca bobina s-a defectat. Cand bobina se defecteaza, nu mai da curent la bujie, prin urmare se aduna benzina in cilindru care nu mai explodeaza. S-a adunat o cantitate mai mare care nu a fost eliminata si bobina probabil a lucrat intermitent si la un moment dat a generat scanteie care a facut o explozie mai mare decat cea normala (mai multa benzina) si a dus la arderea bujiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@istef , din pacate nu s-a rezolvat pana nu vin supapele. Dupa cum spuneam pe cilindul 1 aveam compresie 0, supapa de admisie era arsa, le-am vazut si o sa adaug si poze cu prima ocazie cand ajung la garaj. Bobinele sunt in regula iar eroarea cu miss fire a disparut dupa ce am schimbat bujiile, doar ca pistonul 1 nu lucra pentru ca nu avea compresie :wub:

Modificat de netplay
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sarbatori Fericite Tuturor!

Imi pare rau sa aud (citesc) despre asemenea incident.Sper sa poti rezolva problema. Ce-i drept nu va fi ieftina reparatia, si nici usoara. Nu as cauta o solutie cat mai ieftina la problema (ce e ieftin acum, va fi mai scump mai tarziu), as verifica cam totul pe motor ,daca tot il dai jos/desfaci. Daca supapa respectiva s-a rupt, atunci oare unde e bucata lipsa? Daca s-a topit atunci atentie la cilindrul respectiv. chiulasa oricum trebuie planata/rectificata. Supape schimbate, scaun supape rectificate, ghidaje noi, simering supape noi si lista continua. Lucrarea sa fie de calitate, degeaba bagi piese noi de calitate daca nu stie omul sa le schimbe sau nu are experienta necesara acestei lucrari.

Cea mai mare suparare e atitudinea celor de la reprezentanta. Daca e utilizare inadecvata atunci de ce nu s-au ars/rupt si restul supapelor? Cu asemenea atitudine nu isi fac prea multi clienti, si isi dovedesc (ne)priceperea. Asa mi-ar fi si mie usor: se duce o bujie => motor nou, se umple scrumiera=> masina noua...

Inca o data Sarbatori (mai) Fericite si bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa fie si de la benzina, mie acum cateva zile mi s-a aprins martorul motor in bord, si cand am pus-o pe tester mi-a dat 2 erori:

1.Combustibil prea sarac la relanti

2.Presiunea la supraalimentare sub limita admisa.

Imi spuneti cum se remediaza aceste erori.

Multumesc.

Eu am rezolvat problema , era stricat DV-ul (cut-off valve, sau valva deconectare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Done! De azi am din nou masina, operatiunea a durat 12 ore, am montat toate supapele noi, totul a mers ca la carte masina a pornit din prima fara nici un cod de eroare sau altceva. Am avut noroc ca turbina nu a fost afectata, deci banuiesc ca bucata de supapa sa topit. Atasat sunt si poze cu bujia si supapa arsa.

22122008225dt9.th.jpg , 17012009255wx0.th.jpg , 17012009254tc8.th.jpg

Toata operatiunea a fost facuta acasa si ma costat in total aprox. 5000 RON. Sunt fericit ca am din nou masina si sper sa nu mai am probleme de genul asta prea curand.

Oricum vw imi lasa un gust din ce in ce mai amar, saptamana trecuta am derapat si am intrat cu un golf 4 intr-un gard cu 30km/h, bascula rupta pe stanga , aripa, far, etc. dar ce ma surpins a fost ca m-am trezit cu airbagul in fata + airbagul pasager chiar daca nu era nimeni in dreapta. Nu am considerat socul atat de puternic incat ambele airbaguri sa sara....

Da asta e ,mergem mai departe, toate sunt o apa si un pamant :D Gti-ul asta are noroc ca ma facut sa ma indragostesc de el :P

Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai rezolvat problema. Scuze de intarzierea pieselor -_-

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

netplay, la Golful 4 ti-au sarit ambele airbaguri pentru ca acel Golf nu avea senzor pentru centruri in scaunul de la pasager. Atat timp cat nu are acel senzor, masina nu are de unde sa stie daca este sau nu pasager in dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am fost si eu astazi la porsche romania cu aceeasi problema,si vreau sa va spun,ca am primit cel mai tare raspuns: da domne observ problema,dar nu avem ce sa ii facem, e o buba a lor.WTF??? :( Adica masina noua si nu avem ce sa ii facem.Nu stiu.daca gasiti vreo solutie va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista o rezolvare. inca mai am masina si cred ca e o scapare a astora de la vw. oricum am inteles ca motorul e de domeniul trecutului.

de precizat ca la mine nu mai face de cateva luni, iar spre final descoperisem ca dispare daca apasam puternic frana. ati incercat?

ASta am auzito si la porsche romania.nu se poate asa ceva,eu am dat mail la vw.de bine masina mea are mult prea multe probleme :P/si mai e si noua saraca.

Eu nu accept niciodata faza cu apasat tare pe frana,scos di nviteza mai usor sau mai tare,e masina frate,trebuie sa functioneze normal,ce avem dacii? SA fim seriosi:))).

ba vibreaza ,ba smuceste,pai eu zic ca nu stie romanu sa rezolve problema,nu e o problema a vw.

EU le-am dat mail,daca o sa rezolv ceva o sa postez ce a zis neamtu,oricum eu o sa ma duc la ei sa rezolv problema ,daca nici in germania nu o fac, FOR SALE!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indreaznesc sa ma bag si eu in seama, dar ce motorina folositi si de unde anume? ma gandesc ca problema aceasta sa nu fie de la carburant, ....de ce spun asta?..ptr ca la masina din semnatura de noua pe la 1000 de km am avut si eu aceeasi problema...porneam....trepida un pic si apoi murea....dadeam cheie din nou...mergea unsa...la mine benzina de la Moll era de vina...

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste FastReply sau AddReply! Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indreaznesc sa ma bag si eu in seama, dar ce motorina folositi si de unde anume? ma gandesc ca problema aceasta sa nu fie de la carburant, ....de ce spun asta?..ptr ca la masina din semnatura de noua pe la 1000 de km am avut si eu aceeasi problema...porneam....trepida un pic si apoi murea....dadeam cheie din nou...mergea unsa...la mine benzina de la Moll era de vina...

am incercat carburanti diferiti,nu e asta problema.nu stiu care e si nici ei nu stiu sau nu le pasa.oricum ma repet vw sucks :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zeny

Eu folosesc( pt masina din semnatura) numai benzina de la MOL( Evo 5 sa fiu mai exact) si nu am avut niciodata asemenea probleme. Adevarat ca nu am nici trepidatiile de care se vorbeste aici, dar am avut la ex-golf si s-au rezolvat prin fixarea tampoanelor motorului. Observ ca aici nu este cazul pentru acesta rezolvare.

Modificat de AUTOBOOM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu mai am incredere in nici un fel de scanare. Si mie imi spune scanarea ca e totul ok. Dar la turatii marii se aude un zomot foarte ciudat in zona motorului. Deci ce sa mai inteleg? Posibile cauze; turbina sau un tampon de sustinere al motorului!

Cred ca am ramas dator cu explicarea cauzei in cazul meu. Acele zgomote la turatii mari era de la bucata de plastic dintre parbriz si capota ( defulator apa ceva de genu) care vibra foarte tare! Dupa reetansare au disparut zgomotele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant!!La mine s-a inlocuit volant! si trepidatiile la "cald" au disparut,erea facuta praf(ohh si nu incepeti masina mea are 2000 de km nu are cum sa pice),ca la mine a picat de la vreo 300 de km *masina noua.Deci eu zic sa va ganditi serios la volant.Cel putin la mine asta a fost.Sa va descriu cum facea: la rece nu facea absolut nimic,cand se incalzea incepe sa smuceasca la relanti periodic,intensitatea smuciturii varia.Acum nu vreau sa par cel intelept,poate in multe cazuri nu este problema asta.La mine asa s-a rezolvat!!Cred ca daca am inteles bine : volant avea arcurile praf si erea descentrata! Bafta

volant=volantaaaa (tast wireless fara baterii :D )

Modificat de florianristea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal.

Golf V 2.0 TDI 2005

motor rece - > ok.

Problema: - > dupa aproximativ 1h de mers prin oras la relanti apar niste trepidatii care se resimt in masina destul de neplacut. Problema e ca apar NU imediat dupa ce motorul ajunge la temperatura optima, ci dupa .. cu cat merg mai mult cu atat se accentueaza. Mentionez ca am fost la service, au facut toate testele de diagnosticare ale motorului si toate au iesit ok , de asemenea exclud si motorina, am alimentat din mai multe locuri, am incercat aditivi.. nici un rezultat.

ps: ulei+ filtre schimbate.

Dezechilibrul asta apare strans legat de temperatura dar cum se explica?

rezolvare? :huh:

Problema este urmatoarea: o supapa de la un piston s-a fisurat, din cauza vitezei excesive, turatiei excesive, prea putin probabil din cauza uzurii. Rezolvarea: cumperi o alta supapa si o alta garnitura de chiulasa+ manopera = 250 E..asta daca nu cumva ai o problema mai grava si s-a dus chiulasa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si al meu face la fel! Nu are un mers regulat la relanti. Nu variaza turatia, dar nu merge perfect regulat si asta numai cand e cald. Daca e frig afara si il pornesc, merge perfect, cum a trecut de 40-50 de grade, incep oscilatiile. Am fost pe la meseriasi si cica...asa fac toate :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu dupa ce am schimbat debitmetrul, am scapat aproape de tot de tremuratul la relanti. Foarte rar o mai simt ca intrerupe. Inainte nu exista semafor sa nu o simt. Acum am si uitat de problema. Si la mine tot la cald tremura. Motorina folosita este OMV Spint, doar pe asta o folosesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf5 BSE 1,6 40k km

cand era noua nu tremura de loc, kiar de loc, de la o vreme la mers in gol (motor cald)"scutura" putin si iar revine, fara variatie in turometru..o fi mom de rasturnare, echilibrare nereusita...

stresul cel mai mare il am ca imi gata in treapta intai si treapta a doua, masina e din martie 2007, daca o las in service are cineva idee cat timp o tine?

sper sa nu stresez pe nimeni ca sunt nou si nu prea stiu cum se fol forumul corect.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine au inlocuit volant,sincroane si pinion treapta 2 si vibratul tot nu a disparut,raspunsul fiind: asa fac toate(rahat de 2lei) si am refuzat sa ridic masina(fiind pe garantie).nu stiu daca ii vor da de cap vreodata.oricum tipati cu totii: vw rulz :))).Deci atatea probleme cu o masina nu credeam ca pot sa am,tinand cont ca e noua si are 20k km.Pai la 50 de mii o duc la remat :->.macar scot ceva din cheltuiala.Trist!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut....Am si eu aceeasi problema numai ca la mine e benzina motor de 1,6 FSI.Dupa ce merg mai mult cu ea sau turez motorul mai tare simt ca nu mai poate merge abia poate urca un deal, dupa ce opresc tremura bine motorul simti si pe scaunele din fata si dupa ce opresc nu mai face nimic.Si parca atunci cand merg cu ea uneori simt ca nu mai trage parca se infunda, uneori parca se infunda ceva trece repede si apoi merge perfect cativa km.stie cineva ce are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant=volantaaa (tast wireless fara baterii :) ) )

:) Corect este volant. De ce te chinuesti sa scrii cu "a" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi problema. am schimbat volant pe garantie si a fost ok 2-3 zile dupa care probabil s-a dus efectul placebo si si-a revenit. iar cand ajung la semafor in blocaj si franez foarte fin si masina aproape ca s-a oprit, incepe bal bal bal par par par, ma zgaltaie pana se opreste si dupa aceea nu mai variaza pe turometru ci ramane in turatia in care a cazut (deobicei 800 si ea sta la 860 normal) si intrerupe nu merge rotund. tin mana pe volan si va cum imi clantane ceasul la mana de la vibratii asa periodic. in rest in timpul mersului masina este in regula. nici nu stiu ce sa mai zic...mi-e sila un pic, imi taie toata pofta de condus.

motor 2.0 tdi 140cai

masina din 2008 iulie

9000km

Pana la urma ce facem? Am citit ca a schimbat lumea la ele o gramada de piese si degeaba. De unde e de la ce face? Si daca stie cineva de ce tot nu se rezolva? uff

Modificat de iLL One
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , sunt un membru nou si am intrat pe forum cu o alta problema , insa ceea ce se discuta aici cu trepidatul la relanti am patit si eu cu 10 luni in urma ... de cand am luat masina(VW Golf 2002 101cp 1.9 TDI tip mot AXR) facea destul de rau ... dupa cca 6 luni se accentuase si mai tare. In primul rand cand apasam pedala de ambreiaj simteam o trepidatie in ea, daca apasam ambreiajul la maxim mai diminua trepidatia de la motor, intr-un final am apelat la un prieten inginer auto , a condus`o si in 5 minute a dat verdictul ->volant, am fost si am cumparat kit complet ambreiaj + volant pe original si daca tot am desfacut am schimbat si distributia, de atunci merge ca unsa! Precizez ca eu mai aveam si un tremurat puternic atunci cand acceleram.... ! Acum am alta problema->ma introceam de la constanta grabit si pe la 170 KM/h nu mai tragea masina de loc , ba chiar accelerata imi scazuse la 160, dupa 2 minute am tras pe dreapta si am pus un prieten sa accelereze in timp ce eu aveam mana pe furtunul de la EGR. Nimic.. turbina nu lucra deloc, am oprit motorul, am pornit iarasi si a mers ok, am accelerat la 170 si iarasi sa intrerupt dar dupa ce opresc/pornesc motorul turbina merge. Daca puteti sa am ajutati in aceasta problema as fi recunoscator. PS sunt membru nou si nu pot sa postez un topic nou. Multumesc si sper sa va fie de ajutor sfatul meu la problemele cu TREPIDATUL!

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste FastReply sau AddReply! Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-am rezolvat problema eu.Am testat-o cu vag com-ul si a dat toate erorile.Era rupt un fir si trebuia schimbata o bujie.am fost precaut si le-am schimbat pe toate.Sper sa va rezolvati si voi cat mai repede problemele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu pot sa fac un topic nou, dar scriu aici:

Seat ibiza motor 1.2, 2004 (masina prietenei mele).

Brusc s-a aprins martorul check engine, si motorul parca merge in 2 pistoane....

La relanti tremura motorul si odata cu el toata masina; cand turez peste 1500-2000 rpm se vede clar ca nu are vlaga, si ca tot in 2 pistoane merge (are un sunet ca de tractor asa), dar check engine se mai stinge 1-2 secunde, se mai aprinde la loc....

Pe langa tremurat, turometrul oscileaza intre 500 si 7-800.

Poate sa faca asa de la debitmetru sau sonda lambda? Eu ma gandesc ca nu...mai degraba bujii, fise...poate pompa de benzina?

Imi puteti sugera un tester si cineva mai de incredere care sa il interpreteza la care sa merg in weekend?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!