Jump to content

Tremurat Motor La Relanti


mihh
 Share

Postare recomandată

eu propun sa urmarim zilele acestea mai atent fenomenul si sa vedem in ce directie evolueza apeland si la variantele mai neortodoxe, aprins faruri, pornit/oprit clima etc.

apoi ne intalnim si vorbim...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Pentru problema asta nu exista variante "neortodoxe",cel putin nu la mine.Am incercat toate variantele,inclusiv talpa pana la zona rosie,aprins faruri,apasat ambrreiaj,apasat frana,pus aspiratorul auto la bricheta,etc....Singura rezolvare in cazul meu este sa deschid clima.daca mai credeti inca,ca problema se va rezolva de la sine..........Nu mai chinuiti masina pt ca nu are nici o vina.

Cred ca primul care rezolva problema cu rezultate vizibile si ne spune de la ce este,o sa bea cateva lazi de bere de la noi amaratii...:)

sa auzim de bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cunosc Touarg luat de 3 luni cu 3 volante schimbate, aceeasi problema si cu Skoda Octavia 2, acelasi propietar, aceeasi explicatie de la VW.

In acest caz, ori proprietarul este ghinionist, ori stilul de condus este...problema :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recunosc, stilul este destul de sportiv, iar nici eu nu sunt departe si incep sa ma gandesc ca e pacat... fara mila scoteam mai multe de la corsa 1,7 dti 75cp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez un mic fisier, stiu ca varianta de soft nu este aceeasi la 2,0 TDI dar poate va ajuta.

relantiu_1_.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

A mai aflat cineva ceva?

Multumim Inginerul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine e aceeasi problema. A aparut pe la 11 000 KM. Am observat insa ca exista o legatura directa intre temperatura din mediu si intensitatea acestor trepidatii. Intre 20 - 25 grade afara - trepidatiile dispar. Cum in ultimul timp a fost foarte cald si am avut multe drumuri de facut prin oras, m-a scos din pepeni. Am facut o programare la service (Porsche Nord) sa vedem...

Va tin la curent.

Modificat de MiS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Am un golf 5 2.0 tdi DSG motor bkd adus de curand din germania si cred ca am aceeasi problema ca la voi.

Cand e rece nu trepideaza, dar cand s-a incalzit zici ca are frisoane saracul. face numai cand e pe parcare sau noramal cand e in drive toarce. Problema mea e ca atunci cand se incalzeste imi porneste numai la a doua cheie si la prima face foarte urat zmuceste tot motorul si se aud si ceva zgomote. la a doua cheie o ia imediat. cand a venit masina din germania aveam aprins in bord motorasul. Aveam ca eroare clapeta de admisie care era in scurt si imi ardea siguranta de la ventilatoare. Am schimbat-o cu una second hand aceeasi serie si de atunci am cam inceput sa am aceste probleme. Voi ce ziceti?

Saptamana asta ma duc la acelasi mecanic sa o asculte

Va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

@Ahile...si eu am tot un 1.4FSI si cam de o luna am observat acele trepidatii in relantiu. Defapt nu sunt trepidatii ci mai mult niste smucituri ce se resimt in toata masina. Destul de neplacuta senzatia. De curand am facut o iesire cu niste prieteni si la un stop mai lung, au crezut ca o sa-mi moara motorul. Am schimbat benzina de la 98MOL la 100OMV. Nici o schimbare.... . Mai am insa o sansa: in curand am revizie si schimb filtrele. Sper sa se rezolve problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

face numai cand e pe parcare sau noramal cand e in drive toarce.

Banuiesc ca normal e defapt litera N de pe DSG care este Neutral, nu?

Aveam ca eroare clapeta de admisie care era in scurt si imi ardea siguranta de la ventilatoare.

Dieselul nu are clapeta de admisie. Probabil ca vorbesti de clapeta de cut-off care nu are nici o legatura cu functionarea motorului.

Revenind la problema ta, eu cred ca este defect senzorul de temperatura. Ai putea face o scanare cu VagCom-ul si sa vezi ce valori iti da la temperatura antigelului. Trebuie sa compari valoarea din grupul 01 - Engine cu valoarea din grupul 17 - Instruments. Daca observi o diferenta de mai mult de 1-2 grade atunci senzorul ar trebui schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! problema ta este sigur din volant, a avut problema asta un prieten la un A6 2.0TDi, a dus-o la garantie si dup o sapt de teste au spus ca au primit confirmarea de la fabrica ca ar fi volant,dar ei nu sunt siguri,anyway dupa inca o sapt de asteptat piesa si inca una pt montat am fost sa ridicam masina, care iti spun ca nu mai face deloc. deci, a fost din volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care-i cantitatea de motorina injectata la cald (atunci cand se balbaie)? Ati putea mari cantitatea de motorina injectecatata si s-ar mai potoli (o sa fie nasol ca o sa treb ublat la arborele cu came de pe evacuare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Masina pe care o am acum este un Golf V 1.9TDI care nu are nici 5 luni (aprox 11 000km). Uneori simt si eu niste vibratii aproape imperceptibile cand masina e la "relanti" la semafor. Par a fi periodice (adica se repeta la interval regulat cu cat stau mai mult la stop) si senzatia e ca si cum cineva ar clatina usor masina.

Nu apar de fiecare data dar le-am simtit si in Romania (cu plin de la OMV/Petrom) si in afara tarii (cu plin de la Aral). Eu cunosc masina si le simt, dar multi care intra in masina nici nu le percep.

Inainte am avut tot un Golf V 1.9TDI (primii aprox 14 000km) si nu le-am simtit deloc, dar ceva similar, ba chiar mai puternic, am simtit pe un Seat Toledo 1.9TDI de firma, dar care era "forjat".

Sa fie volant? Sa aiba legatura cu faptul ca nevasta-mea (inca incepatoare) mai conduce (rar, ce e drept) si reuseste sa omoare uneori motorul (ah, ma doare sufletul de masina cand se intampla! :) )?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

e clar trepideaza, faza e ca tot mai multi ne vaitam de problema asta, sa o trecem la capitolul normalitate?

Eu stiu ca a fost o actiune VW in care au schimbat volantele la un lot... nu stiu care insa!?

Putem sa aflam ceva in sensul asta, dar vad ca face si la masini noi, masini vechi ...

E clar ca nu toata lumea le percepe, asta seara mi se parea ca chiar trepideaza, ceilalti doi din masina nu simteau nimic!?

Acum am pus subwofer si cred ca nu ma conteaza :( sa nu crape ceva asta e important.

A face haz de necaz e tot ce am la indemana in momentul de fata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Nu stiu daca toata lumea are acelasi trepidat insa problema mea e un trepidat suspect la fix 1000RPM. Cand stau pe loc si apas acceleratia pana la 1000 de ture incepe motorul sa tremure mai mult si asta dispare odata ce ajunge dupa 1100 de ture. Ce poate fi asta? Am 1.9 tdi de 105 cp.

P.S. Zgomotul repetat de la relanti despre care vorbeati eu l-am auzit in toate golfurile in care m-am urcat, inclusiv la mine.(poate o fi normal :icon_thumright:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Salut,

Masina pe care o am acum este un Golf V 1.9TDI care nu are nici 5 luni (aprox 11 000km). Uneori simt si eu niste vibratii aproape imperceptibile cand masina e la "relanti" la semafor. Par a fi periodice (adica se repeta la interval regulat cu cat stau mai mult la stop) si senzatia e ca si cum cineva ar clatina usor masina.

cunoastem...exact asa imi face si mie uneori...de pe la 6000 km..... ideea e..(am scris mai sus in acelasi topic) ca nu prea ai ce sa-i faci...iar daca te duci la service o sa faci cu capul cat o sa caute baietii aia saracii :lol:....

e o mica intarziere de reactie la reglajul avansului de injectie si a cantitatii injectate...stiu oameni care s-au chinuit un an si jumate cu o skoda care facea asa..... volant, chiulasa, injectoare, cablaje motor, alt comp de motor...puteti sa uitati...asa e mostenirea lui BXE de la BKC....TOATE fac asa..care spune ca lui nu ii face inseamna ca inca nu simtit-o :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tazzz, s-ar putea sa ai dreptate, si eu stiu caz care a schimbat 2 volante, dupa fiecare schimb fericire mare ca s-a rezolvat, cred ca era autosugestia pt ca la 2 zile facea la fel, ultima oara masina a stat ceva mai mult in service si urma sa se schimbe a 3-a volant...

Diagnosticul a fost altul, upgrade de soft, toate bune si frumoase, la 2 zile din nou trepida, acum se gandeste din nou la alta volant!

Sincer, eu incep sa cred ca e o "o normalitate ciudata" si trebuie sa o luam ca atare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema mea:

cind motorul eeste rece, pina urca temperatura apei la 90, in momentul in care las masina pe liber si frinez usor imi apar niste trepidati iar turometru scade (850) jumate de [cenzurat] sub cit ar trebui sa stea (900-950) cind o lasi pe liber (dar subliniez, numai cind am piciorul pe frina!!! ca daca il iau piciorul de pe frina, acul de la turometru revine in pozitia care trebuie sa stea!). Problema nu mai apare cind ajunge temperatura apei la 90 grade!

Aveti idee daca este normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor ! Am un Golf 5 TDI 2.0 140 CP martie 2004. Am mers cu el 130.000 km. Per total nu prea sunt multumit de el . Greieri in bord si usi, CD-playerul inlocuit in garantie, consum de ulei..etc. Le-am categorisit mici probleme.

De vreo 2 ani mi-a aparut urm. problema... La oprirea motorului, se scutura masina iar in bord "Emisions Workshop". Mi-au sters defectul si au zis ca e de la motorina... A disparut iar dupa ceva timp a reaparut si chiar daca l-au mai sters reaparea imediat. (Consumul crescuse cu 0,5-1 litru) . SOlutia a fost Inlocuirea Clapetei de admisie . (11 milioane)

Cam tot in perioada asta a inceput sa tremure motorul la relanti, iar cand bagam AC crestea turatia si disparea zgomotul . Problema e la injectoare ... Nr 1 e pe minus, 2 si 3 sunt bune (pe 0) iar nr 4 pe + . Concluzia : Inlocuite = o gramada de bani

sau curatite - iar aici am nevoie de sfatul vostru . Ce ziceti ? E riscant ? Multumesc !

Bogdan/Vrancea/Focsani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

are cineva idee daca se poate un test,verificare a volantei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo 2 ani mi-a aparut urm. problema... La oprirea motorului, se scutura masina iar in bord "Emisions Workshop". Mi-au sters defectul si au zis ca e de la motorina... A disparut iar dupa ceva timp a reaparut si chiar daca l-au mai sters reaparea imediat. (Consumul crescuse cu 0,5-1 litru) . SOlutia a fost Inlocuirea Clapetei de admisie . (11 milioane)

Cam tot in perioada asta a inceput sa tremure motorul la relanti, iar cand bagam AC crestea turatia si disparea zgomotul . Problema e la injectoare ... Nr 1 e pe minus, 2 si 3 sunt bune (pe 0) iar nr 4 pe + . Concluzia : Inlocuite = o gramada de bani

sau curatite - iar aici am nevoie de sfatul vostru . Ce ziceti ? E riscant ? Multumesc !

Bogdan/Vrancea/Focsani

1. Mai corect spus... ti-au sters eroarea (stocata in calc. masinii), NU si defectul/defectiunea :P

2. Legat de valorile citite la injectoare... depinde si care sunt valorile respective; mai putin conteaza faptul ca sunt cu (+) sau cu (-)

3. Faptul ca motorul se tureaza (putin) in momentul in care pornesti AC-ul, cred ca este un lucru normal dar, asta o pot spune mai clar cei cu motorul tau.

Pe viitor, incearca sa pastrezi si sa postezi, codurile de eroare descoperite, valori citite, etc. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt ca se vb de relanti in titlul topi-ului, va intreb si eu:

la ce turatie trebuie sa stea relanti-ul?

asta pt ca dupa revizie si un upgrade de soft, nu il mai am la 900 ci la 800 - 850?

care este normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

800-850 e normal. De multe ori si la rece (sub 5 grade ca deja avem parte de asa ceva) sta putin sub 900.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt ca se vb de relanti in titlul topi-ului, va intreb si eu:

la ce turatie trebuie sa stea relanti-ul?

asta pt ca dupa revizie si un upgrade de soft, nu il mai am la 900 ci la 800 - 850?

care este normal?

850 din fabrica...dar eu usor de modificat :) :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!