Jump to content

Tremurat Motor La Relanti


mihh
 Share

Postare recomandată

the_punkreas2003

Nu stiu, nu ma pricep, eu am invatat sa fac dinti. D-asta intreb daca poate cineva sa imi schimbe astea fara sa le distruga. Nu ma deranjeaza sa dau 150 ron pe tampon DAR ma deranjeaza sa dau 350 ron pe manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tamponul este sus la vedere sau pe sub masina?

Am un nene cu o astfel de presa (tiganeasca, cu roata mare ce iti da simtul la mana, nu este ca aia hidraulica; sa dea putere bruta) si daca ar fi sus, usor de demontat te ajut eu ca sa nu mai dai un vagon de bani prin service, dar important este cum ajungem la piesa in cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Este exact sub motor, il tine legat de bara transversala (cum dracu' s-o numi, habar n-am). Nu cred ca e chiar simpla treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam da, trebuie o rampa ca sa-l dai jos pe sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceeasi problema cu tremuratul la relanti.

Le-am semnalat lucrul asta celor de la Porsche Nord cand am fost la revizia de 30 k si au zis ca au luat legatura cu producatorul si le-a fost sugerat sa-mi rescrie CHIP-ul masinii cu o editie mai noua a softului. Ceea ce au si facut, si cica ar fi trebuit sa dispara tremuratul. El nu a disparut, dar a fost atenuat destul de tare. Practic, acum trebuie sa fii foarte atent sa-l simti. Io ca sunt in contact cu volanul il simt, dar pasagerul din dreapta nu prea il mai simte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu pe Passatu meu simt tremuratu asta...am auzit ca modelle astea de 1,9asa fac ele;))acum nu stiu , cert este ca daca un picusor o calci nu se mai simte tremuratu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai..sincer problema nu e tremuratul. Daca as sti ca asa e motorul nu as avea probleme cu el. Dar ma tot gandesc sa nu fie ceva stricat. Sa se dea un comunicat si sa zica expres: "Motorul de 105 cai tremura. Asa l-am facut, e normal. Nu va faceti probleme."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina mea am observat ca tremura la un interval de cateva secunde , da nu se simte asa tare doar daca esti atent, face ceva in genu cand opresc aerul tremura putin motoru, dar continua sa faca la un interval de cateva secunde, e normal sau trb dusa la doctor? Masina are 70k km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Rog nu confundati trepidatiile normale ale unor motoare diesel (observati ca toate aceste ultime posturi sunt ale posesorilor de astfel de agregate) cu un eventual defect

Cititi acest topic, topicul referitor la volant si puteti afla informatii ce va vor linisti... sau nu...

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Am G5 1,9TDI 105hp, 150000Km. Am cumparat-o in noiembrie. Pornea perfect la rece si greu (prima cheie dar lunga cam 2 secunde) la cald. Am schimbat toate filtrele (motorina, ulei, aer, polen) si uleiul, am curatat EGR, am uns electromotor si am schimbat platanul cu carbuni, schimbat bujii incandescente. Toate executate in curtea mea. Dupa acest schimb a aparut o pornire mai grea la rece ( cheie mai lunga ) ,o pornire si mai grea decat inainte la cald, un trepidat usor ce se accentueaza pe masura ce merg mai mult cu ea dar dupa 80 de grade, numai la relanti, ca si cum ar merge doar 3 pistoane din cind in cand. Adica dupa ce se incinge motorul si opresc sa zicem la un semafor, se intimpla sa smuceasca usor de vreo 2-3 ori ca si cum nu a ajuns motorina intr-unul din pistoane, si asta pe o perioada de stationare la semafor de sa zicem 40 secunde. La urmatorul semafor face acest tremurat usor de 3-4 ori pe perioada de stationare. Si tot asa numarul de tremuraturi creste pe masura ce merg mai mult cu ea chiar daca am ajuns la 90 de grade cu mult timp in urma. Dupa vreo ora de mers aproapa ca face constant (regulat) la fiecare secunda. La rece nu face nici macar un tremurat, adica daca o las la relanti sa se incalzeasca, pana la 80 grade nu tremura nici macar o data. Vag-com nu da nici o eroare. Ce legatura poate fi intre aparitia acestor probleme si schimburile de consumabile pe care le-am facut? Pompa de motorina din rezervor functioneaza bine, filtrul de motorina l-am aerisit prin surubul cu inbus din capacul carcasei filtrului. Este posibil sa nu se fi aerisit bine? Adica pozitia filtrului de motorina usor inferioara celor 4 furtune poate face ca aerisirea sa nu se efectueze in totalitate? O posibila bula de aer pe aceste conducte poate genera aceste probleme? Multumesc anticipat pentru raspuns. :D

Modificat de BillyMKV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornirea grea la cald poate fi si din cauza soft-ului. Cauta pe forum, vei gasi topicul dedicat.

Vezi in VAG COM valorile de compensare ale injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prinde undeva aer falf si de aia porneste greu daca sta o perioada mai lunga. Ce marca e filtru de motorina?

ma gandesc ca ai golit si curatat de motorina, anainte sa pui filtru nou :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de motorina este mann. Da am golit si spalat carcasa filtrului foarte bine inainte de a schimba filtrul si mai mult de atat am udat filtrul cu motorina curata inainte de al pune. Valorile injectoarelor sunt aproape Zero, deci sunt OK. Cunosc bine ideea de a resofta calculatorul de injectie, dar banuiesc ca atunci cand masina a fost noua nu exista nici o problema de pornire sau de tremurat, deci ce sa defectat intre timp, sau unde este problema? Cand era noua nu avea nevoie de resoftare, de ce are nevoie acum? Resoftarea rezolva o problema de pornire a motorului la o turatie mai mica a electromotorului, nici decum nu are legatura cu trepidatii la relanti, cel putin asta am inteles din ce am citit pe forum. Mie mi se pare o problema de alimentare dar presiune la motorina este OK. Fac un apel catre cei care fac aceasta resoftare, sa ne spuna care este cauza care determina nevoia de resoftare. Adica resoftarea este o SOLUTIE la o PROBLEMA . Care este PROBLEMA. Are cineva si alte idei? Multumesc.

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste AddReply sau FastReply! Citeste Regulamentul! Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jeunderscore

Nu inteleg care-i faza cu golitul carcasei de motorina inainte sa schimbi filtrul. Ca sa ce? Daca il golesti inseamna ca o sa aerisesti mai mult la el. Pt pornirea la cald e o solutie softul dar pt pornirea la rece ce se poate face. La mine porneste rau la rece cu filtre mann si ulei schimbate la timp. Bujiile sunt puse in toamna pe masina toate noi Beru. Bateria e buna are 1 an jumate. Motorina pun numai de la rompetrol, iar injectoarele sunt in parametri cu valori aprox 0.0x. Am impresia ca se dezamorseaza linia de motorina ca alta explicatie nu gasesc fiindca la scanarea cu vag comul nu imi da nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu golesti carcasa filtrului, toata motorina si mizeria din mijjloc de la filtrul vechi se imprastie in toata carcasa si pui filtru nou degeaba si la prima pornire toata motorina iti ajunge la injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jeunderscore verifica pompa tandem,vezi daca pierde motorina! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jeunderscore

Sunt convins ca e de la pompa de tandem fiindca aveam eu o presimtire ca asta e iar ieri parca mi-a confirmat un prieten ca pompa e de vina. Are inauntru niste arculete cu bile in cap(supape de sens) si tare am impresia ca arcurile respective sunt slabe si scapa motorina si se dezamorseaza. Numai ca prietenul meu mi-a zis ca daca incerci sa tragi de arcuri sa le lungesti se cam rup.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confunzi piesa, pompa tandem nu are nici un arc in interior. Putem mai repede sa ii spunem cap hidraulic ca la pompa de injectie clasica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jeunderscore

Iti garantez eu ca are arc cu un fel de bila in cap. O demontai eu azi si mai bine nu o demontam ca ii rupsei stiutul de la alimentare si trebuie sa cumpar alta noua care e 250 E sau sh din dezmembrari care e 100E :icon_thumright:(. Maine imi vine. O sa o montez si nici ca o mai dau jos vreodata. Sa porneasca cum o vrea ca ma enerva cu nervii azi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam aceeasi problema am si eu. Sa-mi zici daca rezolvi cu pompa noua. Ca sa nu am pb la pornire eu tot timpul o las (cand trebuie sa stea mai mult) cu fata mai jos decat spatele :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jeunderscore

Am primit pompa azi, o montai si prima pornire cam imprastiat. Sa vad maine dimineata sau dupa ce o las mai mult timp nepornita. Sper sa se rezolve. Daca nu mai e varianta cu o -ringurile de la injectoare.

Regards,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jeunderscore

Asta cu pompa de tandem e eliminata. Tot asa porneste. :( Mai ramane sa incerc si cu o - rinngurile de la injectoare. Daca nici asa nu vrea se poate rezolva cu o sticla de benzina si o bricheta.

Regards,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Publicat (modificat)

Probleme cu pornirea la rece

2.0TDI pornire grea la rece

Acest topic devine o enumerare de probleme si de solutii ce nu tin de vreun tip de motor si care nu cred ca aceasta insiruire poate ajuta pe viitor

Ramane inca deschis insa nu pentru mult timp

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jeunderscore, parca erai sigur ca e pompa tandem de vina

In cearca dimineata la pornire sa pui contactul de mai multe ori inainte de pornire, s-ar putea sa ai probleme la pompa electrica din rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceeasi problema cu o vibratie neritmata la relanti cand stau la semafor. Am fost la un prieten care are service si mi-a dat scutul jos. Am descoperit, ca se auzea un zgomot la un subansamblu ce se situeaza langa baia de ulei pe partea stanga ( a soferului ). Acest zgomot coincidea perfect cu vibratia. Nu sunt specialist in mecanica si as vrea sa im spuneti cum se numeste subansamblu acela. Mecanicul a fost de parere, ca vibratia este provocata de volant. Vibratia este nederanjanta avand in vedere ca am trecut de la dacie la VW golf 5. Doresc sa rezolv aceasta problema pentru a nu se defecta mai mult decat este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!