Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

La mine e la fel ca pe benzina acum ( cu un -2% care nu se simte decit vara cu AC sub 2500 rpm ).

Vezi care e smecheria...la carburatie eu nu am dat nici macar o sticla de bere ca sa invat reglajele ( cum spunea un forumist pe gm :) ) si am "furat" imediat meseria de la cei care mi-au facut reglajul...

Desigur am incercat si 80 de cai cu dacia dar ajunsesem la 20% in oras :) dar la curierat conteaza consumul...scazut la 50-55 de cai si cu un 11-12 consum pe oras.

Imi placea ca pot regla usor totul dar era incomod ca de la gaz la gaz trebuia sa refac ceva reglaje. Acum totul e electronic, merge struna dar e frustrant sa nu ai pe bord o interfata din care sa-i dai 15 cai pe plus sau minus...

Jagoman ma auzi ?

Hai ca poate o hack-uim si p-asta... :)

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut vreau sa stiu si eu daca la masina din semnatura au reusit sa <scoata instalatia gpl ca acum 1<an la fsi bad nu inventase nimic eu ma aflu in germania si o sa ma <interesez si aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista de mult timp...numai ca unii nu isi bat capul cu VW ca e mai aiurea de reglat...

Daca ziceai de TFSI /injectie directa/diesel intradevar sint tehnologii mai noi...

In Germania dupa cite stiu e la moda inst. PRINS mai ales...foarte bune dar si foarte scumpe...

Cica sponsorizeaza si statul german tehnologia verde... dar nu stiu amanunte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

mi-am montat si eu astazi instalatie GPL Tomasetto cu rezervor toroidal de 52 litri.Cand mi-au verificat noxele mi-au zis ca sunt cam mari, ca am hidrocarburile mari de ordinul 300-400 unitati si ca maxim ar fi 150 ceva de genu.Mi-au verificat bujiile si au zis ca sunt cam innegrite si ca am amestecul prea bogat si ca nu am arderile cum trebuie la masina.Daca schimb bujiile reusesc sa scap de beleua asta?O sa imi scada noxele?Trebuie sa ma duc vineri la RAR si nu vreau sa ma trimita aia la plimbare ca am noxe prea mari.Va rog cateva idei pt noxele mai mari.Multumesc. Precizez ca inainte sa imi monteze instalatii noxele pe benzina erau ok.Dupa ce au montat instalatia nici pe benzina nici pe gaz nu mai am noxe bune :(.

Modificat de mikemaniack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact,bujii innegrite inseamna amestec bogat.nu se rezolva prin schimbarea bujiilor decat partial daca sunt vechi si uzate.dupa parerea mea trebuie refacut reglajul GPL.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un golf 4 variant si am pus instalatie gpl un BRC cu rezervor toroidal si sunt super multumit de ea si costul a fost de 2450 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mike daca stii ca bujiile au peste 20.000km ar fi timpul sa le schimbi...

E posibil ca si bujiile noi sa fie de calitate proasta...

Ar fi de preferat sa schmbi bujiile si dupa aia sa-ti faci reglajul la GPL din nou...

Aprindere buna este OBLIGATORIE la mersul pe GPL...ca si la benzina dealtfel dar efectul e mai vizibil pe GPL...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca a aparut o noua instalatie GPL care concomintent cu gazul introduce si putina benzina pentru protejarea scaunelor supapelor.

http://www.instalatii-gpl-auto.ro/insta ... 24.11.html

Mestere @Moog , ce zici de :

1.afirmatia " {"VSR"}.....Aceasta strategie a fost conceputa pentru protectia scaunelor de la supape, special pentru vehiculele care au aceas" e marketing pur , sau are un sambure de adevar ?

2. care mai exact sunt conditile "de lucru turatie si sarcina" care ar necesita aportul benzinei ? E vorba de WOT + RPM peste 4500 , sau orice WOT ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai hai sa o luat de la inceput...

Trecerea pe benzina la turatii/sarcina mari e veche la STAG de ex.

HOT start adica pornire direct pe gaz cind e motorul cald...foarte ok daca faci foarte multe opriri la cald in scurt timp...au bagat-o si STAG la ultimele update-uri de anul trecut...

Oarecum gogoasa asta pt majoritatea utilizatorilor... oricum trecerea e foarte rapida pe GPL cind e cald motorul... ai conditia "timp" mai mica sau mai mare...

Asta cu benzina +GPL la gramada ...hmmm. e vorba de aditivii din benzina...oricum putina benzina = putin aditiv...

Mai degraba o "instalatie" speciala pt asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu un VW Golf 1.6 SR (8 Valve) cu instalatie GPL Milano Secventiala, cu care am facut cam 5000 KM, pe care am montat-o in toamna trecuta.

Dupa calcule "amanuntite" pot sa va spun ca in ultima luna in care am umblat numai in oras (Brasov) aprope zilnic, cu porniri multe dimineata (pornirea o fac pe benzina si cam dupa 5 minute trece pe GPL, dupa care abia apoi plec de pe loc).

In aceste conditii pot sa va spun ca am un consum la 100 de KM de 12,4 L GPL si 1,3 L de Benzina.

Ce parere aveti de consum?

Din experienta voastra, voi cum credeti ca este mai bine la pornire din punct de vedere al consumului de benzina?

1. Sa astept pana trece pe GPL si apoi sa plec de pe loc (cum am facut si pana acum).

2. Sau sa astept cateva zeci de secunde pe benzina si apoi sa plec de pe loc, fara ca sa mai astept trecerea pe GPL.

Multumesc.

Modificat de Computeros
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am luat azi bujii , o gramada de bani am dat pe ele NGK PZFR6J-11 (53 RON/bucata).

Am fost la astia cu instalatia de gaz si am puso din nou pe calculator.Iar nu am noxe bune au puso si pe tester si mia zis ceva la sensorul map.Ia sters erorile i-a dat din nou o scanare si nu a mai aparut eroarea.Masina merge bine dar nu am noxele bune in sarcina la relanti sunt ok.Nu am in bord aprins nici un martor .Intr-o butelie toroidala de 52 de litri cati litri de gaz intra?Cam ce consum ar trebuie sa am pe gaz?Pe benzima am 11-12.

Modificat de mikemaniack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EU tot nu inteleg ce treaba are cartonul cu consumul. Daca termostatul e bun ce mai influenteaza cartonul? A mai fost discutia asta acum vreo doi ani, si atunci raspunsul era ca daca termostatul e ok, nu mai este necesar cartonul. Deci cum e pana la urma?

Nu-mi vine sa cred ca softu BRC nu are reglaje de temperatura. Chiar si Lecho al meu are corectie dupa temperatura reductor si temperatura GPL.

Ce nu stiu eu, extra-injectia pentru ce este, trebuie sau nu activat filtrarea acestora?

referitor la consum, mi se pare aiurea, sa te coste acum mai mult daca circuli pe GPL decat daca ai circula doar pe benzina. Nu imi pot imagina de ce ar fi. Poate din cauza pragului dublu de trecere setabil la BRC.

Eu am trecere la aprox. 30 grade si intarziere de 3s. Motorul se incalzeste repede, si trece pe GPL. Nici nu mai stiu cand am pus benzina ultima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi-am facut programare la service pentru a monta o instalatie tomasetto stag 200 pe fabia din semnatura. Pretul este de 2400 lei cu butelie toroidala in care incap 34litri. Mai are cineva aceasta configuratie (motor+instalatie) pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se pare cam scump eu am dat 2400 sambata trecuta cu butelie de 52 litri tot tomasetto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Computeros:

Consumul e acceptabil.

Nu mai astepta sa treaca, las-o sa scada spre turatia de relanti ~1-2 min cit dai gheata jos si pleaca...consumi benzina si faci ~1km decit sa consumi si sa stai pe loc...se incalzeste si ceva mai repede...

Mikemaniak:

Consumul e cu 1-2l max mai mare pe GPL.

Intra 80% teoretic

Daca dupa ce mergi 1-2 zile pe benzina (obligatoriu la VAG pt reglarea inapoi a LTFT si STFT) si iti ies noxele bune (pe benzina) da-le in cap la montatori... e de la reglaj naspa pe GPL.

Jagoman:

Cartonul este pt a pune stop la "vintul" care bate prin grila...

Vorba tiganului " fie cit de frig numa' vintul sa nu bata"...

In loc sa se incalzeasca sub capota mai repede incluzind motor/reductor etc, bate vintul si se incalzeste mai greu...

E pe verificatelea... Ford Focus model 2011 are "carton" motorizat :)) era reclama si pe la TV...

Negresa:

pretul e acceptabil...si cam asta e configuratia/pretul...vrei toroidala mai mare nu cred ca e diferenta de pret...asta daca iti incape in portbagaj...

Eu am aceeasi butelie...intra 32-34l ...

Unde te-ai programat pina la urma ?

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cartonul nu poate sa faca decat bine iarna, cand temperaturile sunt scazute.

De EX: BMW 320D are niste clapete intre radiator si motor care se inchid atunci cand este frig, nu lasa aerul rece sa patrunda in compartimentul motor. Toate astea se intampla din anii 1998, Ford si-a dat seama de avantajul cartonului abia dupa 15 ani. Eu folosesc carton la Octavia 2 iarna, motorul se incalzeste mai repede, iar consumul este mai bun, deci ma declar : PRO Carton.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carton e generic spus...asa s-a inceput la Dacii in anii "70...si inca mai vezi pe la unele Loganuri TAXI sau microbuze...

In 2012 puteti fi mai inventivi :))

Eu de ex. am pus polistiren extrudat de 5mm , din ala folosit de pus sub parchet...usor de taiat,rigid, impermeabil, ieftin etc...si incape la fix in zona grilei...

Daca ii mai dai si un spay pe el sa fie la culoarea grilei ... nu mai "ride"/face misto nici un fraier de tine...

Eu unul nu m-am obosit sa o fac...

O observatie : e bine de scos la drum lung , la turatii mari se supraincalzeste motorul...nu tare dar poate sa ajunga sa dea eroare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am aceeasi butelie...intra 32-34l ...

Unde te-ai programat pina la urma ?

Si la vectra imi intra 34 litri cand masina este pe plan drept si 37 cand este pe plan inclinat cu fata in sus (statia din podul de piatra in fata la Luk Oil). Programarea este la baietii din Bas-Ceaus (Irinel). Si eu stiam ca nu este diferenta de pret intre aceste rezervoare de 40-50 L. dar ........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu fac 90% drumuri lungi de exterior. Deci sa inteleg ca la mine nu s justifica "cartonul".???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pe exterior (la regim) daca motorul se raceste prea tare(sub temp optima) se inchide termostatul si gata...

Oricum el se incalzeste destul cit sa se deschida circuitul mare...in rest jongleaza din termostat...

Pe extern nu merita mai ales la benzinare...la diesel e alta poveste...

Chiar din contra cum am zis si mai sus poti sa incalzesti motorul ceva mai tare decit trebuie...

Problema e in oras la viteze mici si mai ales pina cind motorul se incalzeste...

Iar merita cind ai opriri destul de dese si relativ lungi cit sa se raceasca motorul...mai ales pe GPL...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acoperitul radiatorului este o gaselnita veche si depasita la masinile cu circuit controlat de termostat. v-as recomanda sa uitati de carton, nu de alta dar poate intr-o zi mai calduroasa stati intr-o aglomeratie si motorul se incinge pana cand ... etc stiti voi:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce zi calduroasa zici tu acolo ?

Ai gresit doza?

Nici un om cu 3 neuroni in functiune nu foloseste "cartoane" vara :)) ...in fine in sezoanele "calde" ...

Daca ai "rumega" ceva mai mult dinamica racirii ti-ai da seama ca atunci cind stai la semafor "cartonul" e "inexistent" ...cu sau fara el masina se "raceste" la fel...

El impiedica racirea in mers nu stind pe loc...in fine, orele sint intirziate si banui ca de asta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cartonul nu influenteaza cu nimc un motor la relanti, ventilatorul raceste radiatorul. Singurul rol al cartonului este sa diminueze cantitatea de aer rece intrata in compartimentul motor in timp ce masina este in deplasare, exact cum spunea si Moog. In tarile nordice se folosesc huse speciale ce acopera aproape in totalitate botul masinii. Ba mai mult am vazut ca exista si niste solutii mai "elevate".

Folosind cartonul am observat ca motorul se incalzeste mult mai repede si nu mai tremur in masina dimineata atat.

Modificat de viliboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...Am un golf 4 1.6 care intentionez sa l pun pe gaz. Problema e ca la ITP -ul facut acum 1 luna nu mi au iesit gazele. (L-am trecut si asa ca doar traim in Romania). Mi au spus ca de vina poate sa fie catalizatorul care ori este infundat ori nu mai are niciun fel de site in el. Inclin sa cred ca este a 2 a varianta pentru ca am si un sunet sport de tobe la masina si posibil de la el. Acum, daca vreau sa pun GPL cum fac cu omologarea de dupa. Trebuie sa merg la RAR si poate observa ca nu ies gazele nici pe benzina. Este posibil sa nu iasa nici la GPL din cauza catalizatorului. Alte probleme nu are masina, se comporta bine fara martori aprinsi.

Astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in aceasi situatie sunt si eu :(. Dar nu stiu de la ce poate sa fie sa am noxele mari.Vineri am programare la RAR sa vad cum fac. :(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!