Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

In principiu asa este, problema e ca la VAG corectiile se fac in timp destul de lung...cel mai bine e o diagnoza...

In perioada (8) 9-10 august sant in Bucuresti, si pot sa-mi fac timp si pt cei interesati...care aveti probleme/masini pe GPL sau nu, aveti PM/e-mail/telefon in profil (dati click pe "pana mea"  :) ...poate mai reduc si eu cheltuielile cu deplasarea :) sa-mi scot cafeaua si sucurile...

E bine sa o faceti din timp sa iau "jucarelele" cu mine si sa-mi fac programul...

Stiuberv poti si tu sa ma contactezi, dupa cum ai vazut sant din Iasi...daca ai probleme nu ezita...mai ales pt colegii forumisti nu banii sant in discutie... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin Targu Mures nu ai drum ? :Driver:

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a modificat planul de anul asta :(

Trebuia sa trec prin Targu Mures-Alba-Sibiu-Brasov...si in fiecare oras aveam bautura asigurata deja :)

Teoretic si in Bucuresti as putea sa stau vreo saptamana moca daca as scoate carnetelul cu "datornici" :) ...norocul unora cu remote-ul :)

Pacat ca nu ma duc la mare ...cel putin in Constanta as avea si cazarea asigurata... :) 

Din plan a mai ramas numai deplasarea la Bucuresti cu fiica-mea la Summer Well festival...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu raman dator. :lol:

 

PS: Distractie placuta la festival !

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ca naiba...eu pe 7 plec la mare.

Am in plan pe 4 sau 5 sa ma duc pana la AGR pe Toporasi cu ceva treaba in zona si daca tot sunt pe acolo as trece o fuga la service sa-mi faca o diagnoza si un eventual reglaj.

Instalatia e Tomasetto Stag 200, pusa la Buzau la un partener AGR.

Banuiesc ca ar trebui sa fie in stare cei de la AGR sa-mi faca o/un verificare/reglaj de calitate (ultima oara cand am trecut pe-acolo, montau GPL pe un S-Klasse din 2011).

Treaba e ca masina merge ok si consuma cam 10.5-11 mixt pe GPL dar vede doar Bucuresti, preponderent la ore aglomerate si autostrada A2 de 1/2 ori pe luna cu minim 120 km/h (3700-4400 rpm), iar in ultima vreme clima e permanent pe Auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare : presiunea mai mare nu este si un consum mai mare ??? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Presiune mare rezulta dupa autocalibrare timpi de injectie mai mici,consumul ramane constant cu 15-20% mai mare ca pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci la un mers "cuminte" pe benzina cu un consum de 6 ar trebui la acelasi mers pe gaz , consumul sa creasca cu 15-20 % (adica un consum de 7,5 % ... hai 8 % )  fata de benzina ? Atunci ce influenteaza consumul mare de gaz ??? 10-12% extraurban 

Si presiunea pana la ce valoare pot sa o duc fara sa influenteze ceva,  singura valoare urmarita este cea de multiplicator sa se incadreze intre 1,2-1,6 ???

Modificat de viorelus777
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu poate ai consumul asa pe gaz, ptr ca te gandesti ca e mai ieftin si te dai la ea.

 

Unchiumiu decand il stiu, are acelas consum si in oras si in afara ,uneori chiar mai mare inafara orasului, dar mai mic niciodata. Ptr ca asa are el stilul de mers.

 

Presiunea mare am inteles ca scurteaza viata injectoarelor, deasta e mai bine sa ai duze mai mari si presiune mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum calculezi consumul?


Cum calculezi consumul?


Cum calculezi consumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la plin la plin


interesant " Unchiumiu decand il stiu, are acelas consum si in oras si in afara ,uneori chiar mai mare inafara orasului, dar mai mic niciodata. Ptr ca asa are el stilul de mers." Care e stilul de condus ??? N-am auzit de cand ma stiu sa ai consum urban  mai mic fata de extraurban . In oras merge numai cu viteza de croaziera ??? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se face de la gol la gol doarece nu iti intra aceasi cantitate mereu in rezervor, depinde de mai multi factori.

Cand se termina gazul te uiti pe bord cati km ai facut apoi te uiti pe ultimul bon cati litrii ai bagat si faci calculul.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspundeti la intrebare ... Nu cum se face calculul prin regula de 3 simpla ...

DECI ... 

Ce influenteaza consumul in afara de stilul de condus si trafic ( vorbesc de reglaje : presiune mare , timp de injectie , multiplicator ... etc )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cum se face calculul prin regula de 3 simpla ...

Ti-e tot una ce date introduci in calcul ?

 

Cat despre reglaje si ce influenteaza consumul sa-ti raspunda cei cu experienta.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viorel fa un calcul 2 de la gol la gol si s-ar putea sa ai o surpriza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten are un Mitsubishi cu GPL Vialle si de curand i-a stricat pompa de GPL. A reusit sa o repare doar in Rep. Moldova(oricum avea drum) si cei de acolo i-au spus ca a distrus pompa pt. ca a mers cu gpl putin in butelie.

Stiu ca sistemul Vialle este diferit, dar exista acest risc si la instalatiile noastre??

Eu am butelie toroidala de 54 litri la instalatie Tomasetto si uneori mi se intampla, din comoditate sa mai raman pe rosu sau cu o [cenzurat] verde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre ce pompa gpl vorbesti?esti sigur ca ai inteles bine la ce se referea?din ce punct de vedere este diferit sistemul vialle?si ce ar trebui sa facem sa tinem mereu butelia plina cu gpl?gpl-ul nu are nevoie de nicio pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai deschis valva si "zboara" GPL-ul. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa stiam si eu, insa am vazut respectiva piesa (cea veche) si arata mai mult a pompa decat a electrovalva. Nici eu nu stiu foarte mult despre Vialle sau cat sunt de diferite, insa in Bucuresti n-a gasit niciun service care sa se bage la acest model...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.dar daca nu esti sigur e f simplu sa te informezi inainte de a scrie.nu inseamna ca daca in bucuresti nu sunt service-uri pt vialle ,este o instalatie diferita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vialle e alta poveste decat o stiti voi in Romania...intradevar are pompa...e cu injectie de gaz lichid...

Si intradevar sant foarte putini prin Ro...e unul prin Ardeal din cite stiu si poate Raducu se baga la astea...

Nasol ca nimeni nu adduce piese de schimb...ar trebui aduse de pe extern pe comanda speciala...si nu se baga nimeni ...ca la multe alte raritati de pe la noi...

Zilele trecute venise cineva cu un Stargas...trebuie interfata si din ce am intrebat prin alte parti nu prea se gaseste decat OEM ~80e plus piese etc...la banii astia schimba instalatia...asa si cu Vialle...

Poate daca masina e de valoare, proprietarul se risca sa bage bani, iar un montator sa se apuce de ceva nou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.dar daca nu esti sigur e f simplu sa te informezi inainte de a scrie.nu inseamna ca daca in bucuresti nu sunt service-uri pt vialle ,este o instalatie diferita.

Crezi ca daca as fi gasit ceva concret, mai intrebam aici?

Colegul meu nu stia exact ce model are, nu avea actele cu el si nici n-am vrut sa ma apuc sa-i dau toate plasticele jos doar sa vad eu ce model este.

Sunt diferite sisteme Vialle, din ce am vazut pe net, iar intrebarea mea era despre riscurile existente la instalatiile noastre, daca mergem cu GPL putin, iar ca motiv de "ingrijorare" am dat exemplul colegului, pe care pompa l-a costat vreo 1700-1800 lei romanesti, cu tot cu manopera, in Rep. Moldova.

@ Moog - Multumesc pt. raspunsul obiectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nop e cu totul alta poveste la Vialle...

La noi e riscul sa ramai in pana prostului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noile reglaje cu duze de 2

post-38722-0-18535500-1406960218_thumb.j

post-38722-0-05214600-1406960232_thumb.j

post-38722-0-06443100-1406960251_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Salutare, am citit cu placere ultimele 20 de pagini legate de instalatiile GPL.

As avea cateva intrebari legate de folosirea unei masini cu asemenea instalatie in Germania pentru viitor.

M-ar tenta sa cumpar asa ceva: http://home.mobile.de/KFZTECHNIKKROHWOLFGMBH#des_193956708

si am vazut ca are montata instalatie GPL.

Insa din ce stiu eu, la instalatiile din Germania ar fi obligatoriu ca duza ptr alimentare sa fie montata in interiorul

capacului pentru benzina, dar la aceasta masina pare sa fie prinsa in aripa spate.

E posibil sa fie o masina adusa din Italia ?

Stie cineva daca acest lucru este adevarat ?

Plus de asta, aveti ideea care ar fi costurile pentru revizii la GPL in Germania ?

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!