Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Stiu Moog, ai dreptate . Dar unde sa o reglez ? la alt montator daca merg, zice ca nu se baga , ca el lucreaza cu alt soft etc motive.

 

Nici mie nu imi convine ,dar nu vad alta varianta .

 

Instalatia n-are nici o vina, se prezinta foarte bine, dar reglajul s-a dus naibii , a mai modificat manual timpii de injectie montatorul,i-a luat naiba de tot, numai trage masina deloc. 

 

Stag 300 Isa , stiu si eu ca e pt motoare mai mari .....mai complicate ,dar asta unde vreau sa merg zice ca numai deastea monteaza si zice ca n-a avut probleme cu nici o masina.

 

 

@Nazy , as face cum zici tu , nici nu e mare scofala pentru cineva care stie cu ce se mananca , mergi ceva km pe benzina si copiezi timpii la fel pe gpl , mare branza.

 

dar sa merg la Pitesti sa-mi fac reglajele pe banii mei ca montatorul e dus cu pluta, nustiu daca are rost. Cred ca tot mai bine montez instalatia undeva unde se stie si despre reglaje.

 

Cel mai simplu ar fi sa imi fac eu reglajul , dar nustiu cum sa copiez timpii de pe benzina pe gpl  , si interfata mea nustiu daca merge sa fac autocalibrare cu ea, parca am incercat odata si n-a mers, sau nustiu eu sa o folosesc.

Modificat de alinbmw1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai decat sa o dai jos,pui la altu, iar bani la RAR...si dai iar peste un fraier, ISA2 nu se regleaza asa usor, m-as mira sa stie ala sa o regleze ...

Mai bine suna pe Alexys si tragi o fuga la Pitesti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti ... Seat Toledo motor 1,6 16v instalatie Tomasetto Stag 300-4, duze de 1,75. Ceva ajustari ??? Toate sfaturile sunt binevenite. Multumesc

post-38722-0-94308800-1406379945_thumb.j

post-38722-0-71062500-1406379958_thumb.j

post-38722-0-91326100-1406379969_thumb.j

Modificat de viorelus777
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E model vechi de Stag...daca iti merge bine las-o in pace....poate pe turatii mari in sarcina sa r putea sa ti faca probleme...in rest pare ok...

Repet , daca merge bine la tine las o asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum mai scad consumul ??? Multiplicatorul intre ce valori trebuie sa fie ? Presiunea reductorului este ok ??? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce consum ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul de fata nu stiu ce consum am ... i-am facut o noua calibrare fata de cea veche ( consum 10 pe extraurban si la peste 4000 rot/min se aprindea checkul de amestec prea sarac ) multiplicatorul a urcat de la 1,8 la aproape 2,3; si acum trage bine in toata plaja de turatie ( pana la 6000 rot/min ) si nici nu se mai aprinde checkul . Intreb pentru viitor. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa ti consumul si discutam dupa...o revizie ai facut la ea? Filtre , injectoare etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele sunt ale ei din 2008. Pana acum am 150.000 km cu ea. Filtrele ( cel din reductor si cel de pe furtun schimbate la 12-15.000 km ) schimbate recent ( nu au 1000 km rulati ) . Revin cu consumul. :)

Modificat de viorelus777
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar cam fi cazul sa te uiti la ele...

La pres 1.3 duze de 1.75 multipl e mare la peste 2....

Normal e 1.2-1.6

Incearca sa maresti pres pina la 1.5-1.6 si vezi ce iti iese...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marit presiune reductor intre 1,5-1,6. refacut calibrarea si iata ce a iesit ... 

 

P.S. A mai dat si eroarea " . Injectoarele GPL sint deschise la maxim  !!, - Verificati semnalul sondei lambda in sarcina maxima a motorului. Daca semnalul are valori normale (fluctuiaza intre min si max) ignorati acest mesaj " ... sters

A aparut din nou la turatie peste 4000 rot/min dar fara sa se aprinda checkul de amestec sarac sau bogat

 

Deci ...

post-38722-0-26968800-1406555926_thumb.j

post-38722-0-63439100-1406555936_thumb.j

post-38722-0-78272400-1406555956_thumb.j

Modificat de viorelus777
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ESti pe calea cea buna :)

Ori mai maresti presiunea ori maresti putin diuzele...multiplicatorul trebuie sa fie max 1.4-1.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune duze de 2, si o sa fie bine, eu la mine asa am facut:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce consum ai ? eu , din cauza consumului exagerat am renuntat la duzele de 2.

Moog ... multumesc pentru sfaturi. Trebuie sa gasesti pe cineva care are experienta si te indruma un pic  :icon_thumright:

Modificat de viorelus777
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde ft mult de stilul de mers, in weekend am scos in 900 km facuti la extern, si pe autostrada cu condus sportiv intrucat am circulat noaptea, un consum de 8,5. Viteza a fost constanta de 150 km/h pe autostrada, si de 120 in afara autostrazii. cosumul a fost facut gol la gol de 2 ori,in care a intrat in total 73 l, si cand eram in drum spre casa ultimii 45 km i-am facut pe benzina ca se terminase gazul

Modificat de PaulG91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The 

multiplier’s value for this point should be between 1.1 and 1.6; if the value is greater than 1.6, longer 

times of petrol injection i.e. greater load and high rpm, may cause overlapping of injection times i.e. 

one LPG injection will begin before the previous one ends (looped injections). In such a case, the 

controller will display the „Too long injection time” error message. However, in such a case, check the 

operation of the lambda probe; if it is in the “rich” mode and the vehicle drives without problems, 

the error can be ignored.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insfarsit cu mare greu am scapat si eu de probleme.

 

Am ascultat de opinia voastra, adica sa nu schimb instalatia si sa incerc sa o reglez.

 

Am fost la baiatul de la Pitesti ( mentionez ca e baiat de nota 20+ ) ,mi-a facut reglajele de la 0 , bucuros si fericit ca imi tragea super pe toate plajele de turatie, ajung acasa  iar a 2 a zi dimineata dau sa o pornesc , abia a pornit la a 3 a cheie si atunci dadea in nas innecata exact cum imi facea si inainte de reglaje. Dar pe bune nu ma asteptam sa porneasca tot in halu ala ,am vazut negru in fata ochilor ,am zis ca ma pun cu ciocanu pe ea.

 

Infine, m-am calmat ,am mers iara la Pitesti , iar dupa verificari de la a la z ,mi-a zis meseriasu ca imi scapa gaz un injector . Am plecat dezamagit , m-am dus la montator si i-am povestit peripetia si a spus ca comanda o rampa noua completa si mio monteaza. Zis si facut, dupa 2 zile mi-a montat noile injectoare.

 

Am mers iara la reglaj la Pitesti ,iar deja se fac 2 zile decand porneste masina la sfert ,trage extraordinar, ce sa mai... sunt foarte multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare bine pt tine :)

Ti am zis de la inceput... Asa sant unii, pana nu dau cu capul nu cred ca peretele e mai tare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi da...cine se gandea ca pica injectoarele in 12 mi km, pardon 3-4 mii au fost facuti cu porniri in ultimu hal, deci vreo 8-9 mii ,plus ca orasu meu duce lipsa de meseriasi ... i-am zis la montator tu nu-ti poti da seama cand un injector numai functioneaza in parametrii ? si zice ''deunde sa stiu eu''.

 

Si totusi injectoarele Lovato is tapene pe langa babaurile de valtek.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun si eu o intrebare, de curiozitate: Cum pot afecta injectoarele de gpl pornirea, daca aceasta se face pe benzina?

Sau cumva la instalatia respectiva, pornirea se face direct pe gpl?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna intrebarea:)) nu nu se face,,,dar poate a fost vreo coincidenta care pana la urma s-a rezolvat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cele xxx pagini s-a mai explicat asta...amestecul GPL trebuie sa fie optim altfel orice abatere +- va fi corectata de ECU benzina, pe care o va aplica si la pornirea pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum inteleg...ideea este ca si eu am niste porniri greoaie uneori si nu prea am m-am putut apuca de schimbat ceva, pentru ca nu am nicio eroare si masina merge/consuma/trage impecabil.

Am descris aici problemele: http://vwforum.ro/topic/19801-pompa-benzina-sau-releu/page-2#entry2400778

Ma gandesc si la ipoteza pornirilor ciudate, din cauza regimului de utilizare, care poate influenta amestecul, pentru ca mi se intampla doar cand merg incet, subturat, cu spatele, manevre multe pentru parcare, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, deci si la mine s-ar putea sa fie o problema.

Cand pornesc la rece e ok, dar daca opresc motorul si vreau sa pornesc imediat porneste greu.

 

Cum pot afla daca totul functioneaza corect?

Am interfata Vag, daca puteti sa imi spuneti cum sa inregistrez ce se intampla e perfect.

Am nevoie si de interfata pentru GPL?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amestecul GPL trebuie sa fie optim altfel orice abatere +- va fi corectata de ECU benzina, pe care o va aplica si la pornirea pe benzina.

Asta inseamna ca daca problemele de la pornire ar fi cauzate de amestecul incorect de gpl si as merge o perioada numai pe benzina 1-200 de km, ar trebui sa nu mai apara problema, nu-i asa?

Sunt dispus sa merg oricat e nevoie pe benzina, numai sa izolez cauza pornirilor balbaite...nu cam-ar incurca prea tare, ci pentru ca imi stau pe creier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!