Jump to content

Modificari modul confort


Stefaann
 Share

Postare recomandată

am luat alt actuator si asta ramanea iesit dupa ce dadeam impuls. l-am desfacut si nu avea arc, am pus arcul din cel vechi al meu si merge acum. multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era modelul fara, de Hatch....sau de Passat b5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da

 

Inca nu am apucat sa probez solutia spusa de terrabyt. Ar trebui sa mearga asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Terrabyt, am facut modificarea cum ai zis tu si a mers din prima. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut! Va intreb pentru ca sunt curios. Daca am un modul de confort pe masa, fara sa fei coenctat la masina. pot sa ma conectez la el in vreun fel?

Am la dispozitie: laptop cu seriala nativa + cablu serial - obd2 . Am si vcds si KKL.

Idea daca se poate umbla la eeprom fara ca acesta sa fie pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
3 minutes ago, aditzu' said:

Salut! Va intreb pentru ca sunt curios. Daca am un modul de confort pe masa, fara sa fei coenctat la masina. pot sa ma conectez la el in vreun fel?

Am la dispozitie: laptop cu seriala nativa + cablu serial - obd2 . Am si vcds si KKL.

Idea daca se poate umbla la eeprom fara ca acesta sa fie pe masina.

iti trebuie mufa de la confort plus o mufa OBD - conectezi alimentarile si linia de diagnoza - K.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poti ghida catre o schema electrica? Sau un pdf ceva? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

o sa iti scot diagramele, sa imi zici ce cod are modulul pe care vrei sa te joci - 1j0 sau 1c0 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod : 1C0 959 799 B Dar daca ai si penru 1j0 nu ma supar. :D Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

nu am deja pregatite, trebuie sa am un pic de timp si o sa iti scot diagramele - dupa care trebuie sa te descurci in ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Eu doar vreau sa vad la mufele modulului unde e alimentarea si unde sunt datele...sa stiu la ce fire ma leg. 

Multumesc frumos inca o data. :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

no, eu stiu ce vrei.....;).... intrebarea pe care nu am pus-o direct, in postul de mai sus...era de genul - daca iti dau diagrama electrica, te descurci sa o citesti ? sau ai nevoie de ajutor, sa iti identific eu pinii si sa iti dau direct ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Admit, am nevoei de ajutor. Va trebui sa imi spui care pin e alimentarea si care pin e cu date. Mi-ai citit gandurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te pot ajuta eu  pentru 1CO  plus pe T23/22 - T23/5 minus T23/23    K-LINE T23/11 daca te uiti bine la mufa o sa vezi ca sunt numerotati pinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna seara .As cere ajutorul vostru cu o problema la modulul de confort VW Bora.Am avut o mica incendiere electrica pe partea motorului si sa schimbat instalatia electrica de la calculator spre motor si tot ce e in compartimentul motor.Dupa aceasta activitate am probleme cu inchiderea centralizata .Cand inchid masina se deschide portbagajul.Am mai citit pe forum ca poate fi din cauza ca nu functioneaza contactul de la capota {idea e ca nu se deschide portbagajul cat lucrezi la motor sa nu te fure cineva iar daca inchizi cu inchidere se deschide automat sa te avertizeze ca careva usa e deschis} sau ceva de genu.

E dupa schimbare de instalatie cea inlocuita nu are acest cablu {nu stiu de la ce masina sa montat era second}

Intrebarea mea este ca poate fi din aceasta cauza fenomenul acesta?si daca da ma poate ajuta cineva cu o schema care ar fi firele care merg de la modulul de confort la acest contact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat cumva si modulul confort ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu doar cablajul de la calculator la electronicele de pe motor.Interesant ca in legatura de cablaj ce duce la senzor presiune clima,motoras sprituitoare ,senzor map,far,si ce mai e pe acolo nu gasesc cele doua fire de la contactul de broasca capota.Banuiesc ca de la masina de la care sa donat cablajul nu o fi avut.Si inca o chestie ce am depistat azi ca  nu are mufa nici senzorul de nivel ulei de pe baia de ulei in schimb nu imi indica eroare  in bord si nici pe tester nu apare.

Si ce mai e 100% ca nici softul nu a fost modificat pentru ca saptamana trecuta am schimbat calculatorul motor din alte probleme electrice.

Modificat de aspargilius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate au acel switch.... deci trebuie verificat ce s-a intamplat cu donatoarea, de nu-l mai avea

nu prea are legatura switch-ul de la capota cu portbagajul

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

Vreau sa supun atentiei d-voastra o situatie. Am un Golf 4 1.9 AXR scurt care nu are telecomanda..insa daca bag cheia in butucul  de la sofer si descui se deschid toate portierele. Modulul de confort este 1c0 959 799. Voi pune o poza cu el aici.

Pot face upgrade la 1c0 959 799 B? Vreau sa pun chei cu butoane si alarma de fabrica.

Pana acum am inteles ca am nevoie de 1 x modul confort 1c0 959 799 B, 2 telecomenzi, 4 x calculatoare de usi. Nu e problema de asta.. dar exista scheme sau tutoriale pt. acest retrofit? Intreb pt ca modulul meu are 1 mufa..si cel cu B are 2 mufe...

Stima.

62150694_304769267098365_3404569139010863104_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie de modul confort - 1c0 959 799b + 2 chei briceag compatibile. Din a doua mufa tragi antena + firele pentru confirmare cu semnalizatoarele, la incuiat/descuiat. Calculatoarele de uși nu necesita înlocuire 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chei am. Modul merg sa cumpar acum. Te rog, ma poti ajuta cu o schema pt a doua mufa? Multuumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta este cea mai mica problema

cheile sa fie de G4 dupa 2002, Passat b5.5, octavia 1 dupa 2002, Superb 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 2 cu AG / CT care sunt 433.92mhz. Si daca nu merg..tot iau altele. Voi încerca sa caut o diagrama ceva..sa vad cu firele alea unde duc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!