Jump to content

Modificari modul confort


Stefaann
 Share

Postare recomandată

Nu prea ai cum să le compari dacă nu le citesti si ca sa le citesti  Îți trebui programator gen xp rog nu ai cum cu vds pro sa citești tot dump, vds citește o adresa țintă singura posibilitate cu vds pro sa le citesti pe rand pe toate ,dar cam complicat.  Nu înțeleg exact ce vrei sa faci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlad.andrei

fac upgrade de la 1j0 la 1c0 si nu merg calculatoarele de usi. acum caut in elsa diagramele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Răspunsul era pt sorin....Ai schimbat și calculatoarele de uși?  Instalează elsa și rezolvi cu schemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlad.andrei

da, am schimbat calculatoarele, am inst elsa, acum ma uit in el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un moment dat am vrut sa fac și eu aceasta modificare , dar am renunțat. Sunt pre puține diferențe ca sa faci atâtea improvizați la instalație.  Calculatoarele le ai schimbat cu tot cu motorașe ? Chear sunt curios dacă o sa reușești.  Pe un tdi club este un topic dedicat acestui subiect un fel de tabel cu modificările pe care trebui sa le fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlad.andrei

am schimbat tot, dar mai am niste fire care trebuie cautate, intermediare, in calculatoare usi si in modul confort ajung cablurile ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când ajung acasă mă uit în calculator sa văd ca documentare am mai oprit de atunci. Eu am renunțat deoarece motorasele pe care le aveam eu erau de passat b5. 5 și nu se potriveau la găurile de pe fata de ușă de aceea te am intrebat dacă ai schimbat doar plăcută cu partea electrica din motoras sau motorasul cu totul...cred ca era mai ușor sa iei instalați din ușa de pe mașină donatoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlad.andrei

instalatia din usa pana jps la stalp e identica, buba e in alta parte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caută pe Google dacă nu ai căutat deja după "chaange 1jo799... to 1CO 799...B"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlad.andrei

am gasit topicul, dar tipul si-a pus pe masina dupa 2002, are instalatia deja pregatita, numai a schimbat pinii in mufele ccm, si calculatoarele de usi erau ok la el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În 2002 mai erau ccm 1jo? Ca nu înțeleg.  Și nu cred ca instalație din uși sunt la fel la ambele generați 1jo și 1CO datorita faptului ca doar ușa de la șofer comunica pe can la generația 1jo iar la 1CO comunica toate...zic eu. Deci mai trebui niște fire de la calculatoare la ic ca sa iti arate ușile deschise ca bănuiesc ca acesta este motivul pt care faci modificarea. Oricum maiine când mă trezesc mă uit și eu ca sa văd dacă pot sa te ajut. Acu din păcate nu am acces la calc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce ani ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
8 hours ago, vlad.andrei said:

am gasit topicul, dar tipul si-a pus pe masina dupa 2002, are instalatia deja pregatita, numai a schimbat pinii in mufele ccm, si calculatoarele de usi erau ok la el

ce inseamna erau ok si la el ?

masina dupa 2002 are modul confort 1C0 959 799x - de fabrica si calculatoare de usa 1C19598XX y

masina pana in 2001 - inlusiv- are modul confort 1J0 959 799xx si calculatoare de usa cu 1J19598xx y

Tu ce calculatoare de usi ai ?

Vlad - descarca diagramele de aici (link-ul e valabil 3 zile doar) https://www.xfile.ro/download/9956af1b35ab60ae8549889e3d2cab5f.html

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlad.andrei

Variantul meu este din 2000, am avut confort 1J0 959 799xx si calculatoare de usa cu 1J19598xx y

Am pus modul confort 1C0 959 799b si calculatoare de usa 1C19598XX y

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

ok, v-am dat diagramele, sper sa va fie de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlad.andrei

Multumesc F l o r i n, ajung imediat la birou si le iau la studiat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlad.andrei

am finalizat upgrade-ul. mai am de cautat firul de portbagaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, am nevoie de ajutorul vostru.  Am aranjat, ajustat, lipit samd toate firele de la bord si am ajuns sa finalizez cu upgrade-ul la CCM 1C0. Nu imi merge deschiderea portbagajului. Cand apas pe switchul de la portbagaj se aude sunet in releu, dar nu dechide.Am citit diagramele de foarte multe ori. În diagrame, pentru golf variant, la deshidere portbagaj apar 3 fire: T23/13, T23/18 și T23/2. Am un fir pe care nu l-am conectat Maro/Liliac (T23/13 pe 1j0); daca il leg la masa da impuls si imi deschide portbagajul. Din poza atașata înțeleg că acest fir se leaga impreuma cu T23/20 la T23/18. Am încercat acest lucru, dar după aceea portbagajul ramanea pe deschis. Dupa asta nu mai actioneaza deloc; cred ca am ars motorul sau am busit releul comanda portbagaj.Voi schimba luni motorul defect sau releul. Dar trebuie să știu ce să fac cu acest fir Maro/liliac, il conectez undeva sau nu il folosesc si atunci comanda deschiderii portbagaj vine din alta parte? CCM-ul este 1c0 959 799 ah; ar trebui sa mearga nativ deschiderea portbagajului cu el. Mai am unul 1c0 959 799 B, dar asta fara codare nu ar trebui sa deschida portbagajul. Orice sugestie imi este bine venita, am masina despachetata deja de 2 luni

688865cs-960.jpg

Daca ma poate ajuta cineva din zona cu acesta situatie este si mai bine, platesc, nu este o problema. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modulul confort 1C0... elementul de forta este in confort, respectiv pinul 18. Pe pinul respectiv iti iese +12V cand se cere comanda de deschis portbagaj. Original la tine releul este separat si este comandat prin masa pe pinul13. Eu as zice sa cauti releul si sa gasesti firul care merge in spate la motor(rosu/albastru daca imi aduc bine aminte) , il tai si il legi la pinul 18 in actualul confort. Pinul 2 la confortul 1C0. este semnalul de la butonul de deschidere portbagaj, este comandat prin masa, dar printr-o rezistenta de 180-220 ohm care se afla in butucul yalei din spate. Nu mai retin daca si la sistemul cu 1J0 este la fel, trebuie sa incerci. Nu am elsa pe pc asta  si nici rusa nu stiu :) dar parca e firul verde/maro. Daca ai tinut masa mai mult timp la releu posibil sa fie ars acuma motorul din spate, verifica intai aspectul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa  verifici și dacă motorasele sunt la fel la 1jo și un 1CO.  Nu mai știu sigur și poate gresesc ,dar din ce îmi amintesc la 1CO în interiorul motorasul este o foiță de arc care retrage motorasul foiță pe care motorasul de la 1CO nu o are cel puțin așa este la satul meu. Acesta ar putea fii unul din motivele pt care rămâne pe deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arc are doar motorasul care se foloseste la clapele de deschidere cu switch electric - vezi Passat B5.5, Golf 4 Variant, Leon, etc.

la cele cu deschidere mecanica - Golf 4 - au actuator cu inchidere/deschidere prin comanda electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, multumesc pt explicatii.  Schimb actuatorul, pt ca sigur l-am ars, si incerc. Stiu unde este releul, stiu firul care da alimentare la actuator, il decuplez din relei si il leg la pinul 18 in ccm. Sper sa mearga asa :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca sunt 2 modele de actuator cu arc, am luat de dimineata unul..cand ii dai comanda se trage si iese iar, imi trebuie din acela care sta tras si la comanda iese si se trage iar

Florin - ma gandesc ca ambele au arcul despre care spuneai, nu? iar cel fara arc ar fi al treilea model (pt golf 4 hatchback) care stie numai inchis si deschis, nu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mama lor - acum am vazut ca tu ai variant---- deci ai cu resort. Da, la unele sunt cu impins, la altele cu tras

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!