Jump to content

Functie in plus la computerul de bord - Range


voinea
 Share

Postare recomandată

@ Al Bundy

omu a intrebat:

SKC- codul de securitate, e acelasi cu codul de login?

Pentru scrierea chipurilor din cheie se poate folosi vagtacho?

Pentru invatarea bordului nou si implicit a cheilor trebuie cod SKC sau cod LOGIN! De obicei nu multi au codul SKC si atunci se folosesc de cod login.

Pentru scrierea CIPURILOR se foloseste alt aparat nu VCDS sau Vagtacho!

Modificat de max4ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul SKC este din 7 cifre pe cand cel de LOGIN este din 4 , cum sa fie unul si acelasi lucru.

Si procedura de adaptare a cipurilor din chei noi sau folosite IMMO 2 si 3 se face cu VCDS, procedura exista si pe wiki.ross-tech.com

NU e prima data cand se vorbeste de ea si am aplicat-o de multe ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy

Nu vreau sa intru in polemica,dar, xdx a intrebat:

SKC- codul de securitate, e acelasi cu codul de login?

Pentru scrierea chipurilor din cheie se poate folosi vagtacho?

iar eu am raspuns:

Pentru invatarea bordului nou si implicit a cheilor trebuie cod SKC sau cod LOGIN! De obicei nu multi au codul SKC si atunci se folosesc de cod login. Banuiesc ca de aia a intrebat ce cod trebuie !

Pentru scrierea CIPURILOR se foloseste alt aparat nu VCDS sau Vagtacho!

Daca se pot scrie cipurile cu VCDS te rog impartaseste-ne si noua metoda!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SKC- codul de securitate, e acelasi cu codul de login?

Raspuns clar: NU

Daca se pot scrie cipurile cu VCDS te rog impartaseste-ne si noua metoda!

IMMO 2

  1. [select]
    [17 - Instruments]
    [Login - 11]
    [use 7-digit PIN/SKC]
    Enter the 7-digit PIN, Date on which the PIN was generated by the dealer, along with the Workshop Code (WSC) and the Importer number of the dealer that generated the code.
    [OK]
  2. VAG-COM will validate the data you have entered and return you to the Login screen, where the Login Code will show as "XXXXX".
    [Do It!]
  3. [Adaptation - 10]
    Enter 21 in "Channel Number"
    [Read]
    The "Stored Value" is the number of keys currently matched.
    Enter "new value" of 0
    [save]
    This clears out the old key-matchings.
    Enter a "new value" corresponding to the total number of keys to be matched, including any existing keys
    [save]
  4. [Done, Go Back]
    [Close Controller, Go Back - 06]
    Switch ignition off and remove key
  5. Insert next key to ignition and switch ignition on again. The warning light for the Immobilizer will light up for ~2 seconds, then go out. Switch ignition off and remove key
  6. Repeat step 16 with each key until all keys have been matched.
    ASTA ce o fi ?

Si IMMO 3:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_III_Key_Matching_(Cluster)

NU e scriere cipuri in IC ?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...domol baieti, ca pierdem ideea principala - sa ne ajutam intre noi, nu sa ne ...

Vorbim de procedura strict pentru masina de mai sus - G4 si masinile din generatia ei.

SKC - codul de securitate este cel format din 7 cifre....

PIN-ul se citeste cu seriala, Vag Commander, Vag Tacho...etc, de pe cluster. Se foloseste prin adaugarea cifrei "0" - daca ai pin 1234, introduci 01234.

Max, ai confundat codul PIN cu cel de LOGIN. Despre SKC http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/pin-skc.html

Si eu, cipurile cheilor le scriu cu VCDS...si nu am scris doar una...

La modelele mai noi, gen Octavia2, etc....situatia se schimba. SKC-ul nu mai poate fi citit asa....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Al Bundy si @Florin

1.Sa zicem ca am cipuri blank, pe care vreau sa le scriu, pentru a putea porni masina cu cheia in care a fost introdus cipul blank.O sa porneasca masina mai mult de 1 secunda? Daca pot fi scrise cu procedura descrisa de Al Bundy,ma intreb de ce Gokey a trebuit sa-si cumpere aparatul ala de clonat cipuri si pe care a dat xxxx Euro?

2.Pentru a schimba bordul NU trebuie cod SKC, ci cod PIN (gresala mea de exprimare!) adica 0 urmat de cele 4 cifre citite prin OBD cu interfata corespunzatoare, la ambele borduri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Max, citesti pin-ul (din cluster) cu o interfata. Dupa ai, cu Vag-ul te loghezi cu pin-ul, pe Adaptare si in canalul 21...stergi cheile...bagi nr. de chei cate vrei sa scrii, si le rezolvi. Procedura exacta e descrisa de AlBundy....de fapt Ross Tech.

GoKey, a luat aparat ca sa faca cam tot ce tine legat de chei...banuiesc ca pt mai multe marci. Asa e ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce intelege fiecare prin "scrierea" cipurilor. Prin procedura de adaptare(mai corect spus decat scriere) bordul citeste 8 sau 4 byte's(depinde de fabricant VDO, BOSCH/MOTOMETER, Magneti Marelli, etc) din cip si ii salveaza in eeprom lui. Cand pui contactul cu o cheie se citesc cei 4 sau 8 byte's si se compara cu cei stocati in bord, daca coincid te lasa sa pornesti.

La bordurile immo3 exista o secventa de 7 byte's care trebuie sa fie la fel in ecu, bord si chei pt autorizarea pornirii. Cand se mai adauga o cheie bordul scrie acei 7 byte's in cip(dupa care cipul se blocheaza) si memoreaza ceilalti 4 sau 8. La immo4 e cam acelasi lucru doar ca fiecare cip difera in functie de marca(skoda audi vw sau seat). Cheile vin preprogramate cu acei 7 byte's deja, astfel te obliga sa inveti doar pe masinile care au aceeasi 7 byte's in bord(masina pt care a fost comandat la reprezentanta cipul). Cei care se ocupa cu chei, au aparate care pot citi/scrie toate informatiile astea.

Si revenind la topic Bordurile immo3 sunt doar VDO sau BOSCH(RB4,BPV sau RB8) nu si MOO, BOO care sunt immo2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Profesorul tot profesor! Descrierea facuta de Terrabyt este cea corecta, mai ales ca e spusa de un "meserias" in ale bordurilor! Mersi Terrabyt pentru interventie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina mea se poate activa aceasta functie? Daca da, este cineva din Alba Iulia sau pe-aproape care poate face asta? Un pret?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru afisare km pana la pompa (functia RANGE), dar nu merge decat pe I.C. VDO, immo3.

La adresa 0x416 valoarea originala in hex C1 se schimba in E1.

La tipul de I.C. 3B0 920 849 A adresa 0x44E (original este E1, deci nu se modifica)

Motometer 1J0920826A incearcati:

0x0381=00 rkm aus Licht aus

0x0381=02 rkm an

0x0381=0b rkm und Licht an

Sa auzim numai de bine!

Toate cele prezentate mai sus, se pot face pe Passat, Golf IV sau Bora, care au Instrument Cluster VDO si immo3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau macar mai ieftin k pe aici am gasit la 2 milioane....multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 milioane de citit pin-ul? :))

se cunoaste ca e criza!!

Extrem de mult, e urat cand se ajunge la niste sume de bani destul de piperate cand toata treaba dureaza 2 minute!

@calude vezi ca mai sunt si oameni cu suflet bun si te pot ajuta, asa ca mai cauta, nu renunta! Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic > Ne mutam la Brasov !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic

la banii aia iti iei vag tacho de pe net si iti citesti tu codul si ramai si cu cablu

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult de raspunsuri:)...da asa mam gandith si eu sa imi iau vag tacho si raman si cu mufa dect sa dau atati bani....dar ma gand ca poate e cineva de la brasov sa ma ajute:P....mai am niste prieteni care au interfete dar nu stiu exact ce trebuie facut si cu care anume mufe se poate citi pinul,bordul vechi este un BPV iar cel nou un vdo

Am gasit sa imi cumpar mufa va tacho la 150 de lei dar trebuie sa fiu sigur ca va merge sa nu o iau si pe aia de geaba.:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@claude

vezi aici: LINK

Exceptie IMMO3 ca nu sunt(exista) decit IMMO 2 BOO si MOO!

Modificat de max4ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu daca am imobilizatorul la vitezometru am IMO3 ? Masina este di 2001 dar la 45000 de km a avut rechemare in service pentru instrument cluster (action 90C5) scrie pe cartea service pe ultima pagina si langa stickerul de la roata de rezerva.atunci poate a schimbat si a pus IMO 3 IMAGINEA CU BORUL AICI

Modificat de gianys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care face curse cu tirul la bucuresti daca asi ajunge cu bordurile cine mar putea ajuta:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce sa faci doar cu bordurile? AI nevoie si de masina,. sa imperechezi bodrul nou cu ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi la bordul original al masini BPV masinuta adica imobilizatorul e la turometru adica este imo2.iar la cel care vreau sa il pun tot asa este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci mam convins la bordul meu original am immo 3 am imobilizatoruul la vitezometru iar la cel nou e immo 2 imobilizatorul la turometru..asa ca nu imi mai pun maxi dot nu imi mai ramane dect sa il vad sa iau altul:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ gianys

Daca ai masina cu cheie sub in sectiunea vitezometru este sigur IMMO3! Dar ca sa fii sigur scaneaza cu vagcom 17 Instruments si posteaza scanul aici!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned şi locked this topic
  • Aerofan unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!