Jump to content

Functie in plus la computerul de bord - Range


voinea
 Share

Postare recomandată

Da Kitaro se poate!Incearca cu vagcom pe care-l ai si softul Vag EEprom Programmer 1.18 sa citesti epromul bordului, faci modificare si rescrii!Sau daca nu te descurci trimite .bin-ul si il modific eu si ti-l trimit inapoi modificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu interfata mea si cu Vag EEprom Programmer 1.18 nu am reusit nimic. Am patit exact cum spun si alti colegi pe la mijlocul topicului. Cu bifa pe COM1 imi da messaj "No ECU found" iar cu bifa pe USB imi da mesaj "wrong baud rate". VagCom merge bine cu interfata. Am vorbit la telefon cu RedFighter si urmeaza sa ne intalnim spre sfarsitul saptamanii sa vedem daca reusim ceva cu sculele lui.

O sa revin cu rezultatul indiferent daca este favorabil au ba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu n-am reusit sa fac cu Vag-Com pt ca nu se poate citi "the 2nd pass" , numai cu Vag-Tacho sau Vag K+ Can Commander se poate la bordul RB8!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De azi sunt fericitul posesor al functiei Range pe computerul de bord (RB8 V28, 1J0 920 826 B), multumita lui RedFighter. Cu un laptop cu port serial s-a conectat cu Vag EEprom Programmer si a modificat valoarea de la adresa 0x381 din 00 in 0B. Ca sa nu mai scoatem borna de la baterie, am scos siguranta numarul 11 si am intrerupt alimentarea bordului. Dupa ce am pus inapoi siguranta, bordul s-a luminat la punerea contactului si a aparut si functia Range. Ceasurile lumineaza slab, exact ca si cand as da potentiometrul de luminozitate la minim.

Initial, fara informatii stocate, mi-a aratat ca mai pot face 450 km, dar dupa aproximativ 15 km deja imi arata 530. Astept sa fac mai multi km ca sa imi indice cat mai exact.

Deci uite ca este posibil sa se activeze Range si la bordurile RB8 cu IMMO 3 :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La bordurile B00 V28, nu se poate nimic?:D

Poate totusi exista o speranta:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata nimic....din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puneti un Dump de MMO si IMMO 3 sa vedem ce putem face!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un Bora 2005:

1J0 920 826 B

KOMBI+WEGFAHRSP VDO V23

Se poate activa Range-u?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xdx

Scaneaza 17 Instruments si pune fisierul aici sa vedem daca se poate.O poti face cu Vag-com pe serial si programul VAG EEprom Programmer 1.18

Valabil si pentru cei care citesc acest topic si au borduri MMO sau BBO cu IMMO 3 numai!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum imi dau seama daca am IMMO 3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza sau o scanare si vezi ce apare la 17 instrument si posteaza aici. DAca nu ai BC, cate randuri si coloane de pictograme ai? Cele cu IMMO 3 au 4 coloane, cele cu IMMO 2 au doar 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap, asa e sorry

la scanare am asa:

Vag no 1J0290825 A; soft coding 01113; Component KOMBI+WEGFAHRS. BOO V04; extra: ident. nr. WEGFAHRS.: VWZ620Y2090948

dupa pozele puse de kitaro am IMMO 2,... deci nu se poate :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@max4ever

Bordul meu este IMMO2, am cheita de la immobilizer la turometru, se poate face ceva?!

Ca daca e va pun si eepromul meu aici, sa-si dea cineva cu parearea:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry xdx, dar la IMMO 2 nu se poate, deoarece marimea dump-ului are 256Kb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate reusesc sa schimb ceasurile de bord, cu unele cromate + BC, insa am inteles ca e o problema cu chip-ul din cheie, trebuie schimbat chipul sau se poate face adaptarea?

Sa se citeasca bordul, si sa se rescrie chipul!?

Daca stie cineva exact ce pasi se parcurg i-as fi recunoscator!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cind cumperi ceasurile sa iei si cipurile aferente bordului respectiv, sau...vorbesti cu userul Gokey si iti faci alte cipuri pe care le adaptezi pe masina ta!Atentie insa: trebuie codul pin (SKC)la ambele ceasuri!

Cauta in forum ca este un tutorial despre schimbare ceasuri. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate reusesc sa schimb ceasurile de bord, cu unele cromate + BC, insa am inteles ca e o problema cu chip-ul din cheie, trebuie schimbat chipul sau se poate face adaptarea?

Sa se citeasca bordul, si sa se rescrie chipul!?

Daca stie cineva exact ce pasi se parcurg i-as fi recunoscator!

1. trebuie adaptat clusterul, cu vag com-ul (ai grija, clusterul immo 2 si immo 3 - merge pe masina immo 2. Cluster immo2, nu merge pe masina immo3 - deci conteaza ce an e masina ta si clusterul pe care il cumperi.

3. Daca cumperi cluster immo3 si masina e immo2, s-ar putea sa iti trebuiasca si chipuri noi (cate unul pt fiecare cheie). Eu am intalnit si cazuri (printre care si la masina mea) cand au mers scrise si cele vechi. Daca masina e immo2 si clusterul tot immo2, merg scrise cipurile care le ai acum, in chei.

SKC - codul de securitate - se obtine de pe cluster, cu ajutorul unei interfete, cand faci adaptarea. Tot el iti trebuie si cand scrii cipurile cheilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intetionez sa achizitionez un cluster maxidot si am cateva intrebari:

- cum pot sa-mi dau seama daca este immo2 sau immo3? se interpreteaza codul de pe cluster?

- cum aflu codul de login de la bordul meu vechi immo2 si cel nou !?

SKC- codul de securitate, e acelasi cu codul de login?

Pentru scrierea chipurilor din cheie se poate folosi vagtacho?

Va multumesc!

L.E: Daca bordul vechi nu indica cand aveam usa deschisa, crede-ti ca acest maxidot va indica ce usa am deschisa/portbagaj/capota ? Am acest noroc? :D

Cer scuze moderatorilor daca nu am postat in aria corespunzatoare! Don't warn me! :rolleyes:

Modificat de xdx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. DA, vezi cateva posturi mai sus sau pagini in urma.

2. Cu o scula care citeste coduri de login.

3. SKC e un cod folosit doar de dealei din reteaua VW.

4. rescrierea cheilor se face cu VCDS

5. O sa arate.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xdx

1.Clusterul trebuie sa fie 1J 920 XX6 pictograma cu masinuta in cadranul de la vitezometru.

2.De la bordul tau se poate cu Vag-Com pe serial si Vag EEprom Programmer.

3.SKC- codul de securitate = Cod de login

4.Pentru scrierea cipurilor se foloseste o alta scula care este foarte scumpa si de obicei cei care scriu cipuri au si cipuri blank.

Daca ai avut bord Immo2 si pui bord Immo3 oricum nu o sa-ti arate usa deschisa chiar daca cel vechi arata lucrul asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 Nu prea ai ce face cU skc la VCDS deoarece se genereaza pe baza unui ID de dealer si trebuie sa stii acel ID si data cand a fost generat.

4 invatarea cipurilor in IMMO se face cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned şi locked this topic
  • Aerofan unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!