Jump to content

Motorul AUS - detalii, intretinere, exploatare


mihaitm
 Share

Postare recomandată

catalinosera

at testat-o mai devreme.nu-mi mai arata eroarea cu redir fail dar o grmada de grupuri din messuring blocks sunt goale(ca inainte)....am mai avut un golf 4 de 1.4 axp din 2001 si toate grupurile apareau....ciudat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nacrabu

    10

  • bigdi

    7

  • catalinosera

    6

  • mihaitm

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna ziua.Am un Golf 4 1.6 16v AUS care are relanti-ul  destul  de min  - 670rot/min in momentul cand ajunge la 90 de grade. Stie cineva din Iasi daca se poate mari relanti.ul cu vag com ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie schimbata terminatia "AZD" in AUS sau merge si asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B-dorin, aia e turatia normala la relanti pentru AUS si NU se poate modifica cu testerul. Doar un tuner poate face asta, dar e destula bataie de cap. Daca nu ai vibratii ciudate sau rateuri, nu o modifica degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba txt in lbl si pune-o in Labels.Daca citesti inauntru la 036-906-034-AZD.txt este deja si AUS.

mersi.o sa icerc zilele astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e ca dupa ce am schimbat un tampon antibalans la motor, acum cu acelasi relanti de 670 rot/min imi tremura masina, bordul, tot plasticul.. si cand dau cu spatele sau plec de pe loc trebuie sa turez putin motorul altfel se ineaca si se opreste..sunt curios in iasi unde sau la cine as putea merge sa modific relati.ul si ce costuri presupune aceasta interventie...daca merita..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Va  salut!

Detin un golf 4 din 2001 cod motor AUS, am o problema cu el si nu reusesc sa o rezolv. Porneste  greu la rece( nu o ia la sfert  ci invarte de 4-5 ori) iar in momentul cand se incalzeste motorul (apa ajunge pe la 70 grade) nu isi mai tine relantiul (motorul balbaie), se chinuie asa cateva minute si se opreste singur. Daca scot furtunasul care urca de la epurator in carcasa filtrului de aer pe acolo iese fum alb.Nu scoate fum pe teava de esapament.

Daca incerc sa l pornesc iar nu mai vrea  pana cand nu se raceste. Mentionez ca am curatat clapeta de acceleratie, senzorul map, verificat senzorul de temperatura a lichidului de raciere, am schimbat toate filtrele si bujiile. S-a mai confruntat cineva cu probleme de genul asta?

 

Multumesc anticipat!

Modificat de voodoo_is
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna ziua

stie cineva unde duc cele 2 fire (albastru si maro-rosu) de la alternator si ce rol au, la golf 4 1.6 16v AUS.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna ziua sunt poseseor de un Bora motor AUS.

trebuie sa fac si eu schimbul de ulei  la masina , pana acuma bagam 10w40 , dar am observat pe oilshop ca imi recomanda 10w60 .

Este ok?   Multumesc anticipat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bună, acum 4 luni am achiziționat un Golf 4 1.6 16V AUS cu aprox 172.000 km rulați. După aprox 2 luni a început să-mi mănânce ulei (cam 1L la 1000 km, apoi 1L la 500 km), până la un moment dat când motorul a început să trepideze urât cu un miros accentuat de ulei ars. Am dus-o la mecanic unde a constatat că se prelingea ulei pe tobă, care încălzită fiind ardea uleiul și ieșea fum de sub capotă. Mi-a zis că trebuie făcută segmentare. A schimbat tot ce se putea, în afară de blocul motor și pistoane, iar chiulasa a fost rectificată și s-a schimbat de asemenea tot din ea. Problema mea este că după ce a schimbat motorul tot nu pornește. A măsurat presiunea cilindrilor care ba era ba nu era, apoi a uleiului, care avea presiune cam mare la automat, undeva la 5 atmosfere. Am pus 8 tacheți noi și se blocau o parte din ei, la pistoanele 1 și 4 (din ce am înțeles cei de pe admisie) și am schimbat pompa de ulei iar acum nu am presiune pe pistoanele 2 și 3 și uleiul tot 5 atm are la automat. Bujiile se udă și nu vrea să pornească sub nicio formă. Ce poate fi ?

Modificat de djiceman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A stiut el ceva de s-a gandit sa masoare presiunea uleiului doar pentru ca nu porneste... :)

Ia masina de acolo si du-o la un service capabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 minutes ago, MyKe said:

A stiut el ceva de s-a gandit sa masoare presiunea uleiului doar pentru ca nu porneste... :)

Ia masina de acolo si du-o la un service capabil.

Este suficient de capabil, a mai fost un golf cu exact același motor cu câteva luni înainte și nu a avut complicații de genul ăsta, deși tot segmentare a făcut. Nu a durat nici 2 zile toată operațiunea.

Aștept alt sfat, nu pot lua mașina de acolo până nu merge (mai ales că am și alte relații cu mecanicul respectiv și omul chiar nu ar avea niciun interes să facă lucru de mântuială, având nevoie de mine și serviciile mele pe altă parte)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu degeaba am spus asta. In mod normal, nu avea de ce sa il ingrijoreze presiunea uleiului fiindca nu porneste motorul. Dar, daca a scapat ceva mizerie prin canalele de ungere sau a facut vreo nevazuta, normal ca s-a dus direct la "problema". Faptul ca a mai fost acelasi model cu acelasi motor, cu cateva luni in urma nu inseamna absolut nimic. Faptul ca se uda bujiile inseamna ca nu ai scanteie (presupunand ca ai compresie). Desi, afirmatia ta cu "are/nu are compresie" ma sperie. Ori are, ori nu are.

Distributia e la punct? Daca da, scoate pe rand bujiile si da la automat, vezi daca fiecare are scanteie BUNA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic că avea de ce să-l îngrijoreze presiunea la ulei pentru că se blocau tacheții, aceștia fiind noi. Am testat și scânteile bujiilor, cu ele scoase se aprindeau perfect. Când aveam compresie la pistoane nu aveam presiune la ulei, când era presiune la ulei se blocau tacheții și tot așa. 

Problema cu bujiile e că nu se udau toate și nici de fiecare dată (am pus distribuția de mai multe ori) uneori se udau puțin alteori mai mult alteori deloc (nu știu din ce motive și ce factori determinau care situație). Am schimbat și pompa de ulei după ce am încercat s-o curățăm pe cea veche și după, nu mai dădea presiune. Mașina e de mai bine de o lună acolo și mecanicul a încercat "all the tricks in the book" ca să zic așa. Omu face asta de mai bine de 20 de ani și până acum nu a plecat nicio mașină nerezolvată din service-ul lui.

Am fost astăzi, am desfăcut și am scos tot, cu excepția blocului. Am verificat să nu fie nimic înfundat și apoi am luat chiulasa și am făcut testul cu "neonul", dacă este planul chiuloasei corect și am descoperit că era o diferență de plan de aprox 1/2 mm între pistonul 1 și 2, ceea ce ne face să credem că acolo este problema de lipsă a compresiei. Mâine vine cineva după chiuloasă să-i facă planul din nou... Aștept să rectifice din nou chiulasa și revin cu alte info..

am uitat să specific: ideea cu monitorizarea presiunii uleiului i-a venit pentru că, cuzineții erau mâncați și pilitura de fier rezultată nu avea unde să se ducă decât în pompa de ulei, fapt pentru care a fost desfăcută și curățată (și chiar acolo la arcul pistonașului era o mâzgă mai densă decât uleiul și de culoare neagră) apoi schimbată cu totul...

 

Quote/Citat ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil. Folosirea nejustificata a quote/citatului, va fi sanctionata.

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna seara sunt si eu nou posesor de golf IV e din 2001 1.6 16v aus am observat ca are acceleratia intarziata , si ce am mai observat cand am schimbat bujiile la prima bujie din partea stanga si a 3 a era ulei cam 6 8mm . din ce cauza se aduna ulei acolo? bujiile nu erau cu calamina e ceva normal ulei acolo? si referitor la aceleratie am curatat clapeta de aceleratie si egr am fost la testar si a resetat clapeta parca acu raspunde alt fel la aceleratie dar tot intarziata este . un sfat ceva sincer cam sunt dezamagit de golf :(   cand am fost la testar a zis ca da eruare si sonda lambda si modu confort ar fi dus. 

15591693_1177396562314470_460476792_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa accelereaza ea, nu are nici un defect, o sa te obisnuiesti dupa ce mergi o perioada cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai mers prima data cu un golf axp 1.4 16v a prietenei inainte sa il iau pe al meu si ala e f sensibil la acceleratie fata de asta la inceput credeam ca e de la clapeta . la bujii gasesti ulei ? adica pe langa ele? la acel axp era luna pe langa ele dar la mine jale

 

Modificat de andrei-vs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o bujie am gasit putin cind am uitat de ele si aveau peste 30k km.O curatare la 10-15k face bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare eu trebuie sa inlocuiesc sonda lambda inainte de catalizator  . se potriveste cea de dupa catalizator sa o pun inainte de catalizator sunt diferente intre ele ? cel care mia pus testaru a zis ca are el una la 150 ron sh dar buna.  ce am gasit pe internet prima sonda costa cam 700 ron iar cea dupa catalizator pleaca de pe la 200 ron . parca nu as da 700 ron pe o sonda . trebuie sa o schimb urgent ca pe 13 ian 2017 trebuie sa ii fac idenificarea la rar in plus consuma cam 10 l la drum intins. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

pana la urma am schimbat sonda am dat 540 ron am luat sonda ngk  consumul a scazut considerabil de la 14l la 7,5 l %. alte diferente nu am simtit la mers doar la consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

 Va salut. Detin aceasta motorizare AUS 1.6_16v pe Golf 4 fabricat in 2000. Ce recomandari de bujii si fise bujii aveti, avand in vedere ca mi s-a zis ca trebuie schimbate? M-am gandit avand in vedere bugetul redus si conform cataloagelor de pe net la:

 - bujii Denso K20TT 

-  Set cablaj aprindere VW GOLF IV (1J1) 1.6 16V, MAGNETI MARELLI 941319170081

    sau

- Set cablaj aprindere VW GOLF IV (1J1) 1.6 16V, BERU ZEF990

 

Masina are in prezent niste bujii Beru Ultra X (cred), sunt oricum cu 4 electrozi de masa, au maxim 2 ani de cand sunt puse, mi s-a zis ca sunt afumate si ca nu prea se potrivesc pentru motorizarea asta si ca trebuie schimbate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Am rezolvat, am pus bujii Denso K20TT si fise bujii Beru.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic
  • 2 weeks later...

Salut,

Detin un Golf 4 1.6 16v AUS care cand l-am cumparat avea un consum de ulei de 1l / 1000 (Castrol Edge 5w40). Dupa niste probleme cu presiunea uleiului am schimbat pompa de ulei si am curatat motorul cu o solutie pentru a elimina depunerile de calamina. Acum imi mananca 1l / 500 km (Mobil Super 3000 5w40).

Acum intrebarea mea este cum as putea sa mai reduc din acest consum de ulei fara a segmenta motorul ?

Modificat de taz21
Topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!