Jump to content

Motorul AUS - detalii, intretinere, exploatare


mihaitm
 Share

Postare recomandată

Posibil nici segmentatea sa nu rezolve toata problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nacrabu

    10

  • bigdi

    7

  • catalinosera

    6

  • mihaitm

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Incearca sa schimbi uleiul pentru a mai reduce un pic din consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta e problema lor, fie ca e 1.4, 1.6, toate ajung dupa un anumit numar de kilometri sa consume mult ulei.

In primul rand trebuie sa-l segmentezi, dar cum spunea si @EEXCALADE, s-ar putea sa fie si alte probleme.

Gasesti aici topic cu problemele specifice: 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult rau ai facut cu solutia aia de curatare la un motor atat de obosit...si baga 10w40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Address 01: Engine Labels: 036-906-034-AZD.clb

Part No: 036 906 034 BB

Component: MARELLI 4LV 3408

Coding: 00031 Shop #: WSC 31414 VCID: 53A2A40EA16E08D904-4B4A

2 Faults Found:

16804 - Catalyst System; Bank 1 P0420 - 35-00 - Efficiency Below Threshold

16786 - EGR System P0402 - 35-10 - Excessive Flow - Intermittent

Am gasit aceste erori la colegul meu de facultate ( G4 1.6 16v AUS). Intreb si eu: Oare sa curete EGR si dupa adaptat?

Iar eroarea de la sonda de ce apare? Pentru ca EGR nu functioneaza cum trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda nu are treaba cu EGR-ul. Poate sa fie aer fals si de aceea sa primesti eroare, sau poate sa fie dusa sonda lambda sau si mai rau catalizatorul sa fie dus. Cu EGR-ul problema e ca e ca la loto, il cureti si ai noroc si merge, sau il cureti si nu mai merge. EGR-ul are o bobina care din caza caldurii se cam duce si nu mai ai ce sa-i faci decat sa-l schimbi.
Sfatul meu, incearca sa curatati EGR-ul, adapatati-l, verificati daca nu trage aer fals pe undeva (special evacuarea) si apoi scoateti masina la drum sa o mai curatati, presupun ca masina merge preponderent in oras. La drum folositi turatii (3000-3500 de ture) dar nu mergeti cu 160, mergeti intr-a 4-a macar vreo 20 de minute sa curatati evacuarea, poate asta e problema.
Eventual schimbati si benzinaria (cand aveam Golful 4 bagam de la MOL)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda a schimbat-o acum 3 luni. Am sters eroarea si am iesit pe europeana...tinuta cu a 4 a la 4000rpm timp de 5 minute. Nu mai apare check engine in bord. Eu nu inteleg. Daca apare din nou cred ca vom da egr jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si eu un Golf 4 1.4 16 v motor AXP iar in ultima vreme mi-a dat de 2 ori bec rosu direct ( avarie ulei ) desi aveam ulei in baie suficient ( peste media de jumatate a jojei  ) ! Opream 2 minute si continuam drumul fara probleme si alte semnale luminoase si acustice . Mentionez ca avariile de lipsa presiune le-am primit in bord dupa mersul a aprox. 10 km in rampa cu un unghi de urcare de aprox 10 grade .  in motor am ulei 5w40 mobil Super 3000 . Ce ziceti , sa trec la o cifra superioara , adica 10w40 tinand cont ca motorul are 206 mii km ? Eventual v-as ruga sa-mi recomandati un ulei sintetic care sa fie de calitate , multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut acel tip de ulei(oferta de nerefuzat)si urcam saptamanal  in primavara/vara o panta din Gastesti plus dealuri inspre Iasi(cine cunoaste zona) destul de abrupte si nu am avut astfel de probleme(motoarele sunt asemanatoare) dar in nici un caz incat sa dea probleme presiunii de ulei.In primul rand verifica senzorul de pe baie sa nu fie defect apoi presiunea care o face pompa de ulei iar dupa schimbarea uleiului desi nu asta este rezolvarea...probleme sunt ori la senzor ori la pompa.Si cu 10 w40 nu ai ce cauta in nici un caz iarna ca sa numai zic de problemele ungerii la rece si de performantele lui din cauza ca este parte sintetica deci o dispara mult mai repede din baie...5w30 este recomandat si marci gasesti in topicul unde trateaza problema uleiurilor.In concluzie nu schimbarea uleiului este problema ta(rezolva cauza nu efectul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problemă , sper sa ma ajute cineva.

Iarna cand este frig ( de vreo 2 ierni)mi se aprind martorii ESP si EPC si raman fara putere la masina 

Mentionez ca am fost si  cu martorii aprinși la mai multi mecanici ( inclusiv pe testar)si nu i am dat de cap! Am curățat clapeta accelerație,  senzorul MAP, senzorul abs !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut,

Am o problema si nu ii dau de cap.

Am citit, am schimbat piese, nu stiu ce sa mai fac sau sa mai schimb.

Am o eroare care imi tot apare de vreo 500 km aleator, din distante parcurse mici. De exemplu apare la 60 km sau dupa 30.

Eroarea este

P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1)
Recent am schimbat prima sonda lambda cu una ntk de la japonezi, cam cea mai scumpa sper ca si cea mai buna.

Am schimbat si fise, bujii, bobina inductie numai de la beru.

"Potential causes include a vacuum leak", scrie pe site-ul obdcodes si ma face sa ma gandesc la urmatorul lucru.

Acum vreo jumate de an, aveam pedala de frana foarte tare cand motorul era pornit. Am citit ca se poate trage din cauza unei scurgeri de vacum, si intradevar am gasit un furtun la masina care era crapat. N-am stiut si nici nu stiu nici in ziua de azi ce face furtunul ala.

Ca solutie eu l-am carpit, l-am taiat 10mm dupa care l-am infipt din nou si l-am prins cu un racord. Acum la o inspectie vizuala nu pare a fi ceva in neregula acolo, insa va intreb pe voi.

Eroarea mea de mai sus sa fie de acolo ??

Cum pot testa eventualele scurgeri de vacum sau cum pot sa verific daca masina trage aer fals.
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna ziua! 

Am o problema cu al meu Golf 4 motor 1,6 16V cod motor AUS care se manifesta astfel: pornesc, plec cu mașina, merg 50, 100, 300 km nu contează nr de km, în momentul când stationez cu motorul pornit apare un trepidat ciudat și dacă plec motorul merge ca și cum ar merge în 3, cu scădere de putere și tremurat. Opresc motorul aștept aproximativ 5 minute pornesc și totul  e ok, nu mai tremura merge foarte bine. Apare martorul check în bord care inițial nu sta permanent aprins ci e intermitent după care rămâne aprins dar dispare după aproximativ 3, 4 porniri ale motorului. Am scanat cu VAG și am cylinder 1 misfire detected intermitent. Dacă șterg eroarea nu mai apare decât în momentul când apare iar problema cu tremuratul. În ultimul timp am sesizat și o scădere brusca a relantiului pentru o secunda de la 700 la 500 turații aproximativ fără sa se oprească motorul. Am schimbat urmatoarele:

Bobina inductie, fise, bujii, curățat și adaptat clapeta

Problema a devenit stresanta pentru ca apare mai des, va rog poate ma ajutați cu sfaturi. 

Mulțumesc! 

Modificat de taz21
Topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie de la bobina proasta,in momentul cand se incalzeste face figuri pe unul din elementi...practic merge in 3 si apoi isi revine.

Am intalnit astfel de cazuri.

ia o bobina de la cineva sa faci o proba sau ia una sh bunicica sa faci o proba cu ea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înlocuit bobina cu una sh de pe o mașină care nu avea probleme, și face la fel. Am pus bobina noua și tot asa face. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un test de compresie verifica si injectorul

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi ai verificat aproape tot, mai ai injectorul 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ar fi injectorul sau compresia, ma gândesc ca ar trebui sa facă tot timpul, sau cel puțin în cazul compresie când motorul este rece. Cu motorul rece nu a făcut niciodată. Am verificat și mufa și firele de la injectorul 1, nu am verificat traseul firelor.... 

Eu bănuiesc un contact imperfect sau lipiturile de pe placa calculatorului. Oricum este ceva care are legătură cu cilindrul 1 și în cazul meu singura componenta care este conectata electronic la cilindru 1 este injectorul, adică logic el poate fi monitorizat într un fel. Ce alta piesa poate genera eroare pe cilindrul 1?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa test de compresie si daca iese bine inverseaza injectorul 1 cu 2 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua!

Am facut test de compresie si au iesit urmatoarele valori:

Cilindru 1 (de langa distributie) = 9

Cilindru 2 = 13

Cilindru 3 = 13

Cilindru 4 = 13

Intre timp a disparut acea eroare --cylinder 1 misfire detected intermitent, dar problema cu tremuratul nu. Am scanat si a aparut eroarea urmatoare:  17757 p1349 ignition coil power output stage 2 open circuit, din cate stiu se refera la bobina. Am inlocuit bobina din nou cu una de pe o masina pe care functioneaza perfect, uite asa am acuma 3 bobine si 2 seturi de fise.

Este o problema la supape?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

O problemă asemănătoare am și eu, șterg check-ul din bord reapare când încep să bag piciorul în ea și din momentul acela nu mai are putere și merge în 3...

Soluții? 

FB_IMG_1560617154271.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa inlocuiesti si cablurile odata cu bobina?

Mi-a facut si mie asa si am inlocuit bobina si s-a rezolvat. Dar vezi sa nu ai problema pe cabluri, incearca sa schimbi si cablurile care vin din bujii in bobina.

Modificat de spzHades
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc @spzHades am schimbat bobina și acum totul este în regulă (fișele și bujiile le-am schimbat cu ceva luni în urmă).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu golf 4 AUS, distributia a fost schimbata in 2009 la 147000km, acum are 230000km si suntem in 2019 si tot n-am apucat sa o schimb. Ma pregatesc anul asta sa o schimb, nu m-a interesat asa tare.. daca se rupea pana acum.. aia e , alta masina ca asta oricum nu mai valoreaza mai mult de 1000 euro. Chiar eram curios daca e adevarata treaba asta cu distributia la 4 ani, eu cred ca e o chestie inventata de mecanici, sa mai faca niste bani. Chiar si acum , am tot verificat distributia si arata destul de bine, nu vad crapaturi sau cauciuc imbatranit. Planuiesc sa iau pompa apa hepu si kit contitech si sa o schimb in urmatoarele luni.. imi pare rau ca nu stiu ce distribuite e acum pe ea, ca tare buna e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai e un aspect ce trebuie tinut cont la distributie:  cat de tensionata e cureaua, se poate intampla fenomenul ca sa ai cureaua buna dar se duce intinzatorul, caz in care sare de la punct.

La tine e vorba de 10 ani de functionare, ai cam depasit termenul si ar trebui schimbat kitul de distributie totusi

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!