Jump to content

Info Sharan


gabriel randasu
 Share

Postare recomandată

Incerca usor sa tragi cum am spus, eu zic ca,trebuie sa iasa afara duza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se ridica e bine, asta in ideea ca are presiune acolo. Intrebarea este daca este presiunea corespunzatoare sau daca nu este cumva crapat carcasa pompei, deoarece atunci in loc se arunce jetul, ea va pierde presiuniea pe crapatura. Nu ai vazut vreo baltoaca sub masina? Eu personal nu am reusit sa repar fisura de la a mea (ar merge o lipitura de afara insa fara a deforma intr-un fel cilindrul, ca  dupa aceea nu mai are cum sa faca presiune si fasss...nu ai incotro decat sa-l schimbi), astfel ca am fost nevoit sa achizitionez una din dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici o baltoaca sub masina cred ca a crapat ceva in el cand am uitat solutie de vara si a inghetat asta iarna pe la exterior nu se vede nici o fisura...culmea ca celalalt nu are nimic.Apropo cat ai dat la dezmembrari pe piston?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
sir.alexxxino

Salutare tuturor ! Sunt nou pe forum, in sensul ca e prima mea postare si nu stiu dc e topicul "perfect" pentru intrebarea mea ! Am citit undeva ca la pornirea masinii , pe liber,consumul trebuie sa fie undeva intre 0,4-0,6 ! Mie imi porneste cu mult fum , in sensul ca se "umple" parcarea de fum si consumul pleaca de undeva de la 2 , si scade usor spre 0.6 insotit de un trepidat usor si un tacanit usor la motor , iar dupa 1-2 min totul revine la normal ! Mentionez ca am schimbat uleiul recent ( aprox. 1000 km facuti ) si nu cred ca ar fi asta problema ! Vreo sugestie cam ce ar avea ? P.S Rog un moderator sa`mi mute post`ul , dc am postat intr`un topic gresit Va multumesc !

Modificat de sir.alexxxino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi valorile la injectoare dimineata cind o pornesti,uitate si avansu cit e,filtru de motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir.alexxxino

Cand am facut schimbul de ulei , mecanicul mi`a zis doar sa`i cumpar filtru de aer, de habitat si cel de ulei . Sa fie filtrul de motorina problema ? Cat despre valorile la injectoare , cum pot fi verificate ? Nu prea ma pricep in domeniu ... :( Nici afisajul central din bord, cu consumul nu`mi prea merge , in sensul ca trebuie sa il privesc dintr`un unghi anume sa poata fi vizibil ! Am verificat de fiecare data cand scoate fum , cunsumul pleaca de pe la 1.7-2 si scade usor ! Nu mi se intampla tot timpul asta ... Off ..ce ti`e si cu mecanica asta :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi si din filtru,injectoarele se verifica cu vag-com,afisaju e defect o boala frecventa se remediaza prin inlocuire.Prima data dute si verifica injectoarele pt ca spui ca are si un tacanit la prima pornire si verifica si avansu sa nu fie mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul infundat = fum negru+tremurat in sarcina,pentru tacanit verifica tachetii care s-au uzat si scapa presiunea sau este vreunul chiar spart.La prima pornire/rece,e normal sa ai un consum instant mai mare,decupleaza A/C-ul pune-l pe ECON si verifica si dupa consumul instant.Daca fumul  este de motorina nearsa(alb)verifica injectoarele cum a spus si colegul Adrian sau daca sti ca-i pui ulei mai mult decat normal verifica turbina(fum alb/albastru)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvi dece nu mai pot sa-ti trimit pm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Aveti idee, un plan de revizii ptr. Sharan unde gasesc si eu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Acum dupa schimbarea curelelor i-a cazut puterea motorasului. Nu mai trage peste 110km/h si nu mai ajunge la 4000rpm.

Unde sa caut problema? Nu scoate fum, nu se poticneste, doar ca nu mai are cuplu suficient, asta e senzatia...

Modificat de luck33ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare vezi ce defecte iti da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, stiti cumva la ce folosesc (ce sunt aceste ,,site,,)?

 

In plus, imi puteti spune si mie va rog cum pot dezactiva alarma din fabrica? Doresc sa las geamul intredeschis sa se racoreasca masina (cand o las la soare) si ... imi porneste alarma (probabil intra vantul in masina prin crapatura lasata).

 

Va multumesc.

post-4551-0-03982800-1376383614_thumb.jp

post-4551-0-72666200-1376383620_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo se afla senzorii de miscare de la alarma de fabrica,daca nu vrei sa o dezactivezi cu VAG-ul scoate mufele de la senzori sau de la claxonul de lanaga motorasul stergatoarelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Voi incerca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Are cineva xcarlink montat pe masina (de preferat pe RNS 8 pini - navigatia veche de pe Sharan).

De unde ati cumparat si ... ati montat singuri?post-4551-0-14601400-1380496288_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara , imi tocesc cauciucurile pe interior ambele fata , am  schimbat flansele cu rulmenti de la amortizoare  si am refacut unghiu de fuga , aceeasi problema verificat toate bucsele si sunt ok . Ma mai gandesc la amortizoare cu toate ca nu arata semne de oboseala chiar daca sunt cele originale banuisec . sa mai lovit cineva de problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am descoperit rezolvarea problemei la un meserias de roti. Amortizoarele tocesc cauciucurile la interior ( exteriorul e la unghiurile de fuga), este o toceala putin neregulata ca si cum anvelopa devine patratoasa. 

Amortizoarele cu pricina reveneau f. greu/ incet la pozitia initiala desi aveau forta suficienta... Le-am schimbat: 600 lei cu manopera inclusa (amortizoarele) + inca 600 anvelopele :(  Am avut si belea cu un surub rupt in fuzeta.... grozavie! 

 

In vara schimbasem si amortizoarele pe spate si stiam ca si cele din fata o sa faca probleme pt. ca proprietarul initial a mers cu cele pe spate praf mult timp :( Masina facea ca barca pe valuri, te lua ameteala la drum lung :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,nu mai prinde frina de mina pe spate dreapta se poate face ceva la etrier sau trebuie inlocuit?nu am desfacut inca etrieru sa vad ce e peacolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil etrier blocat sau varianta mai ieftina cablu care vine de la repartitor spre etrier sa fie blocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luck33  si ce model ai pus ca eu nustiu ce sa aleg intre monroe  si sachs ?

Modificat de Greg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@

adrianf

La mine a fost ruginit sistemul de la etrier, dar am schimbat si cablul repartitor (ieftin) ca sa fiu sigur, rugina lucreaza in draci.... Sistemul de la etrier l-am dat jos usor si am dat cu degripant, curatat bine, uns si fixat la loc.

Modificat de Mahtub
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!