Jump to content

Info Sharan


gabriel randasu
 Share

Postare recomandată

Si dupa 3 ani cu ce bani se vinde una si cu ce bani cealalta?Sau nu mai conteaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa e, momentan sunt in dubii mai ales ca am vazut ca e si 4motion si are si 4x4 permanent sau are diferential blocabil ?

consum urban cred ca 14-15 si extra 8-9, mixt 10 cred.

Modificat de motorand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvian91imAuto

Are 4motion, anume sistemul Haldex :D. 95% fata 5% spate... iar cand pierzi controlul se mareste procentul puterii pe puntea spate (printr-o actionare hidraulica din cate-mi amintesc, vezi youtube & google), iar evident scade pe fata. E misto! Este permanent. dar decuplabil... banuiesc! Fiindca la S3, ce are tot Haldex, poti sa-i decuplezi spatele... asa am vazut pe net cand trebuiau sa masoare puterea masinii si nu aveau dyno pt 4x4 sau era masina prea smechera pt el si singura optiune ce o aveau era sa masoare puterea pe un dyno ce suporta doar doua roti motrice.

Modificat de SilvianDement91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna,poate sa ma ajute cineva,cu pozitia releului de semnalizare?eu il aud ticaind in stinga in spate la tablou de sigurante sau mai bine zis cum scot tablou de sigurante ca nu-mi dau seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa lungi cautari am gasit si releu bucuclas,numa ca nu-mi dau seama cum se poate schimba releu asta.Mai jos atasez o poza cu releu,poate are cineva ideie cum las putea inlocui si unde gasesc asa ceva pe el scrie TYCO V23076-A3001-C132:

post-36318-0-30223500-1353356822_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are 4motion, anume sistemul Haldex :D. 95% fata 5% spate... iar cand pierzi controlul se mareste procentul puterii pe puntea spate (printr-o actionare hidraulica din cate-mi amintesc, vezi youtube & google), iar evident scade pe fata. E misto! Este permanent. dar decuplabil... banuiesc! Fiindca la S3, ce are tot Haldex, poti sa-i decuplezi spatele... asa am vazut pe net cand trebuiau sa masoare puterea masinii si nu aveau dyno pt 4x4 sau era masina prea smechera pt el si singura optiune ce o aveau era sa masoare puterea pe un dyno ce suporta doar doua roti motrice.

Poti sa`l decuplezi,scoti siguranta de la AWD sau mufa de la haldex....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci mai bine iti pui un intrerupator pe firul de la siguranta sa il ai la indemana, on/off :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna,am o intrebare la voi,cind dati panou de usa jos, va iese foarte greu? eu am reusit sa rup 2 suporti cu toate ca am folosit o chestie din plastic speciala sa poti scoate timburucii care tin panou pe usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai rupt suporti din panou (se repara cu pistol cu adeziv fierbinte,am facut eu)sau clipsurile alea galbene?

Prima miscare cand dai panoul jos e sa ridici in sus de panou.Asta dupa ce ai scos cele doua suruburi de la maner si lasi geamul jos de tot.Clipsurile galbene trebuie sa ramana pe usa nu pe panou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles acum,eu am rupt suportii de plastic,nu stiam ca,clipsurile trebuie sa ramina pe usa si geamu trebuie sa fie dat jos detot,mersi frumos de info pe viitor sper sa nu mai rup nimica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare, am Sharanul din luna iulie si de cand a dat frigul a inceput sa porneasca greu, vreau sa schimb bateria si bujiile.....astept niste sfaturi (marca, putere baterie...etc) Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus rombat de 95AH iarna trecuta si bujii pe producator nu mai tin minte ce erau.Sunt multumit de baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,dupa ce inchideti usile din telecomanda sau cheie se mai aude o fractiune de secunda motorasele de la usi? ca eu inebunesc deja cu masina asta miam schimbat calculatoru de confort si acum nu mai face safe lock si nu pot adapta cheile sa pot inchide din telecomanda masina numa manual o pot inchide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune una cat mai puternica cu conditia sa incapa la locul ei,95 este destul dar se poate si mai mare,bujiile schimba-le doar pe cele nefunctionale,nu arunca banii degeaba schimbandu-le toate

Asa face,la mine clapa de la motorina se inchide ultima si parca si usile se incuie pe rand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa lungi incercari si nervi azi am reusit sa adaptez cheile la noul modul de pe masina.ura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot legat de modulu de confort,el comanda si incalzirea in parbriz?eu am incalzire in el si azidimineata am apasat butonu si nu mai cupleaza,adica nu se aprinde becu acela galben din buton.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am rugat un coleg sa faca o scanare sa sterg eroarea din Climatizare, dar au aparut urmatoarele:

NqQ2q.png

1. De acel Air/Flap s-a lovit careva ? Care a fost rezolvarea ?

2. Monitorizarea de interior banuiesc ca are legatura cu faptul ca nu am cheiea cu inchidere centralizata si cel mai probabil a fost scos modulul. Nu imi pare ceva grav acum.

3. Eroarea cu driver-door ce poate fi ? Masina se inchide si din cheie (mecanic, cand se inchid toate) si din interior de pe butonul de pe usa.

4.Antena - banuiesc ca e cablul de la antena sau mufa de intrare a cablului antenei in casetofon. Intrebare: cum fac sa ajung la mufa de intrare ? Ma gandesc ca acolo e posibil sa fi iesit. Casetofonul este asa - http://c0.dmlimg.com/1fc1c1c2db5852e08ffc380475e26336b32d5cecf6a07a7b8e0f40615af0d573.jpg - vad ca aici e scos cu totul, insa nu-mi dau seama cum as putea sa-l trag de-acolo.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e din ciclul "m-a luat iarna pe nepregatite" :D

Mi-a inghetat solutia pt parbriz(evident de vara).Am turnat 1,5l saramura fiarta si cat a mai incaput solutie de iarna.Fara succes.Astept idei destepte :D (mai destepte decat ale mele)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saramura? Adica cu sare?!

A inghetat la duze,degeaba torni in rezervor...

Saramura aia nu face bine,o sa ai depuneri pe duze si se infunda.

Solutia e sa o lasi undeva la caldura si apoi sa dai solutie de iarna pana ajunge pe tot traseul.

(Parcare subterana la mall...)

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ speedo: Alcool tehnic in solutia de spalat geamuri, Eu bag cam 100-200ml la un plin in functie de cat de crunt se anunta gerul. M-am fript cu tot felul de solutii de spalat iarna care ingheata la primul ger.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vali :Duzele sunt incalzite a inghetat pe traseu sau in motor.Uite ca la faza cu parcarea nu m-am gandit.Saramura sunt convins ca nu face bine eu speram sa-si dea drumu repede si dup-aia se clatea cu solutie de iarna.

@Gabi, eu pun doar solutie la punga de la omv...cam scumpa 30 lei/4l dar nu mi-a inghetat niciodata.Acuma am uitat(daca-mi umbla gandul la barci si alte nebunii ce sa-i faci,nu? :) )

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergi pe varinta cu alcool in doi ani ti-ai luat barca :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!