Jump to content

Info Sharan


gabriel randasu
 Share

Postare recomandată

Vezi ca sa ars si siguranta daca ai vrut sa stropesti parbrizul cu solutia inghetata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat-o da nu era arsa.

Siguranta nr 19 e pt stropitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A mai patit cineva sa nu-i mai traga masina numai pe vreme rece?Azi am venit de la Focsani numai cu a 3-a (nu m-am ofticat prea tare ca oricum nu se putea merge mai tare)

Nu mai trecea de 2000rpm.

Am mai avut si alta data socuri de putere pe vreme geroasa dar erau de scurta durata.Sau reporneam motorul si isi revenea...azi n-a vrut cu repornirea.

O idee pana cobor sa fac o diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina care se blocheaza,pierdere presiune,capsula vacumatica intepenita .....diagnoza sa vezi ce eroare este cu pozitive sau negative deviation,si dupa aia log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ma gandesc si eu,de la ceva condens a inghetat un furtun de vacuum,nu am intampinat dar banuiesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar ca am mers fara turbo.Nu am reusit diagnoza ca nu-mi mai recunoaste interfata trebuie s-o reinstalez maine.Da,am mai avut eroarea cu deviatia da nu mai tin minte cum era pozitiva/negativa.

Condensul cum sa se formeze?Ca am dormit 2 ore in parcare caldura la greu dupa care opresc motorul si dupa alte 2 ore plec spre casa?E plauzibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu banui turbina blocata,iarna deobicei de la mers mai subturat.Fum ceva in exces la accelerare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mers subturat ca au fost drumurile bune pana azi si i-am dat destul cox.Fum nu am vazut.

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana reinstalezi interfata,curata senzorul de presiune turbo,e la indemana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa am patit eu la Sharan. Turbina intra in Limp Mode si geometria variabila se blocheaza, astfel ea baga presiune doar pana acolo unde agata geometria variabila. Fa o scanare, dar, eu zic ca o curatare de turbina iti face bine si scapi de problema.

ps: intradevar, nu scoate fum si nici nu va scoate pentru ca ea de functionat functioneaza, doar ca e limitata din cauza geometriei blocate. Succes ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi baieti cred ca ma programez pt o curatare a turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era blocat egr-ul pe inchis.Posibil sa fie de la asta?Inca nu am unde sa ies la drum lung s-o testez.Turbina e ok nu e blocat nimic la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal,daca nu sa mai deschis clapeta nu mai trage aer,la mine sa rupt tija de plastic ce o actioneaza si la fel nu tragea,erori nu avea nici una dar masina nu mergea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna si sarbatori fericite sa aveti! Am incalzire in parbrizu de pe fata si cum am schimbat modulu confort cind apas pe buton nu mai cupleaza,se poate activa cu vcds dar nu stiu unde sa intru si ce sa fac,ma poate ajuta cineva sa-mi explice pe PM ce trebuie sa fac si unde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Care este siguranta si releul pt rezistenta din parbriz?Vreau sa le verific astazi nu a mai facut servici,martorul din buton se aprinde dar parbrizul nu se incalzeste.Dati-mi ceva sfaturi.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvian91imAuto

Eu vad c-am rezistente in parbriz dar nu l-am simtit sa se incalzeasca vreodata. Intrebari din partea mea ar fi, se incalzeste daca apas pe acel buton de incalzire din locasul stanga sus? Pe acel buton e comanda pentru luneta si parbriz? Luneta se incalzeste cand apas si devine galben/portocaliu.

Sa gresesc eu si sa am defapt ceva elemente de rezistenta fizica in parbriz si nu rezistente de incalzire?

In cant timp ar trebuii sa fie parbrizul cald? Dupa 10-15 min de cand am pornit masina si comanda de incalzire parbrizul inca era rece... masina tinuta de doua zile afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butonul este urmatorul in jos langa cel de luneta,in maxim 3 min ghiata este topita de pe parbriz fara sa fie ajutat de caldura din bord.Dar care este siguranta si eventual releul?Dimineata vreau sa-l fac sa fie din nou functional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranta este S19 de 5A...iar releul este J410 iti dau poza cu locatia pe mess daca vrei.

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, duminica am observat ca imi picura apa pe langa ceasul din plafon.....si nu imi dau seama de unde....sa fie de la condens.......Luni, cand sa dau cheie s a auzit un carit si nu a mai miscat, am dat din nou o cheie si a pornit normal....ma lasa electromotorul?......Marti, cand am iesi din bloc am vazut o pata sub masina si in masina mirosea a disel, am schimbat furtunele de la retur sper sa fie ok,de dimineata era doar o picatura sub masina...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stie nimeni nr de telefon a lui muller,as avea mare nevoie de el pt cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o problema ....am observat ca am nivelul la ulei ridicat(peste max cu0,5cm) si imi picura sub masina ulei si nu stiu de unde....aveti ceva sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da scutul jos sa vezi exact de unde curge.Posibil de la buson daca ai probleme cu filetul sau...la mine mai arunca de la turbo si picura pe scut dar putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul la ulei iti creste(asta daca iti creste sau ai completat din greseala cu mai mult ulei) din 2 surse,motorina sau lichid de racire.Motorina poate sa ajunga pe la injector(oringuri duse) sau pompa tandem.Lichidul de racire cel mai des pe la garnitura de chiulasa arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un service si am scos uleiul in plus....dar am facut o tampenie ,defapt mecanici au uitat sa-mi puna busonul la motor si am mers 50km ....cand am ridicat capota era stropit tot cu ulei.....afecteaza cu ceva motorul ca am mers fara buson?.....si cu ce sa curat sub capota? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai pierdut bushonul nu e nici un bai.Acum uita-te cat ulei ai pierdut si completeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!