Jump to content

Info Sharan


gabriel randasu
 Share

Postare recomandată

kmkm, dupa cum vezi in semnatura, am un Sharan 1.9 TDI PD de 116cp si sunt super multumit de el. Intretinerea este simpla si ieftina, vorbesc aici de consumabile (ulei si filtre undeva la 350-400 ron, la 15000 km), directie, frane, suspensie. Consumul meu este de 9-10% urban si 7-7.5% extra, acum depinde cat de aglomerat este orasul tau si de modul de condus. Am un vecin care are un Sharan din 2002 - 1.8 T, benzina si a spus ca ii consuma 15-16% urban si 8-9% extra. La piese intre diesel si benzinar nu sunt diferente decat la motor si cutie, in rest sunt aceleasi.

Sper ca iti poti face o parere din ce am mentionat mai sus.

Daca mai ai nelamuriri ne auzim.

Bafta la cumparat si sa te vedem printre noi cat mai curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveti probleme cu volant va sfatuiesc sa puneti kit cu volant simpla de la valeo,costa 1700 lei,eu am facut deja 5000 km si este totul ok,nu tremura,nu zmuceste,nu galagie la oprirea motorului.Deci inlocuieste f bine volant cu masa dubla codul este 835050 pt sharan,golf4,bora 6+1 trepte TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor! Va rog sa-mi spuneti care este cantitatea necesara de antigel pentru un VW Sharan vr6 capacitate 2000 pe benzina, din 1997? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan, daca spuneai ceva mai devreme puneam si eu ca am schimbat chitul cu volant masa dubla si rulment de la Sachs cu 2500 lei. Stiam ca smuceste si da trepidatii. E bine de stiut pentru viitor. Ne mai tii la curent cum evolueaza. Intre timp mi-am sudat planetara intermediara de pinionul care intra in cutie. S-a schimbat complet mersul la plecarea de pe loc si schimbatul la viteze mici prin oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius711,eu am riscat ca de obicei,fara sa pun intrebari de genul e bun,nu e bun kitul cu masa simpla,a mai schimbat cineva etc.L-am schimbat am facut cred ca destui km sa-mi dau seama cum se comporta(5000) si am postat.Eu am pinionul sudat de planetara de aproape 150.000 km,nu stiu daca ai fost inspirat sa schimbi rulmentul intermediar cu unul nou,dupa sudare nu mai poti sa-l schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor! Va rog sa-mi spuneti care este cantitatea necesara de antigel pentru un VW Sharan vr6 capacitate 2000 pe benzina, din 1997? Multumesc.

VR6 are 2800 cm3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti dreptate Sharan-ul are 2800, greseala mea. Oricum a fost rezolvata problema antigelului. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan nu am schimbat rulmentul, dar sper sa nu ma lase curand. Si daca va fi, taiem cu flexul schimbam rulmentul si sudam la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti, am vandut sharanul si acum as vrea sa cumpar normal tot sharan.

ca pareri am de ales intre 1.9 tdi 116 cai motorul clasic si

modelul din 2009 motor 2.0 tdi 140 cai bluemotion . ultimul am vazut ca are consumul mai mic.

astept parerile voastre .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cati bani e ala de 140 cai?Eu asa mi-as lua :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pret de export sper sa-l scot sub 8.000 de euro

ca il cumpar pe firma

Modificat de motorand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa iei fara probleme 2.0 TDI PD 8v 140 cp dar cod motor BRT cel cu o singura axa cu came,e si modelul cu 2 axe 16v dar foarte rar,sa fugi cu a 6 a de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,am o problema la masina si nam nici o eroare momentan. problema e ca, atunci cind semnalizez stinga merge normal 2-3 semnalizari dupa care releu ticae de vreo 4-5 ori repede dar lampile nu se aprind de loc iar becu verde din bord pilpie repede si se vede slab,la ce sa ma uit?am schimbat becurile din far,semnal aripa si stop spate,iar daca scot un bec nu face repede semnalizarea tot la fel face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sharan 2.8 benzina an 2005 are distributia pe lant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea voastra merita si in ideea ca o sa-i pun gpl? an 2005 cutie manuala 170.000 de km inmatriculat romania pe o firma, full option, 7 scaune. asigurarea pe pensionar la tara 580 lei an, impozit la primarie tot la tara 10 mil/ an

ca bani masina e in 3500 eur, starea generala f buna asa zice omu si ce se vede din poze.

Modificat de motorand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sant 2 modele de motor 2.8 benzina,174 si 200 cp parca,acum tu sti ce km faci si pe unde,nu te astepta la un consum asa mic nici pe GPL+instalatia in sine ca trebuie una secventiala si nu e prea ieftina etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din 2000 pana in 2010 e modelul de 204 cp,cred ca e destul de sprinten( mi-ar placea sa ma dau cu ea,dar sa nu tin cont de consum la cata talpa am :lol: ).Din astea au politistii care patruleaza prin Germania pe autostrazi,cand li se pare ceva suspect te depasesc si iti pornesc un baner luminat pe care scrie ...FOLLOW ME (cel putin asa era acum ceva timp).Nu cred ca si pe gaz o sa scoti sub 12 in oras +instalatia ,care te duce destul de mult.Parerea mea e sa mai cauti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvian91imAuto

2.8 VR6 benzina:

pe perioada 09/1995-02/2000, 2792cmc, 6 cilindrii, 12 valve, (128kW) 174cp @ 5800rpm, 235N*m @ 4200rpm, cod: AAA si AMY

pe perioada 04/2000-08/2010, 2792cmc, 6 cilindrii, 24 valve, (150kW) 204cp @ 6200rpm, 265N*m @ 3400rpm, cod: AYL

Eu l-as lua de placere la taxele alea, dar depinde de intrebuintare. Costa... si eu nu i-as pune GPL ba chiar as face-o sa cante ca la opera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am postat repede si din cap,scuze.Nu te gandi ca e asa sprinten la 265 nm Andrei,nu mai au in germania de ceva vreme(4,5 ani)doar sporadic mai vezi cate un sharan de zoll si sa trecem la ce ne-a rugat colegu @motorand,sincer pe mine ma sperie numai cand aud benzina da sa si mai alimentez zi de zi la pompa,dupa care mai pica si ceva sonde lambda la cateva milioane una ce trebuie schimbate pe la 100.000,ceva fise la bujii si nu sant putine,ce sa mai zic,eu unul spun sa cumperi ce ai mai avut sau un 2.0 TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si aia(265nm) buni la benzina,nu mai macini in cutie asa repede,si ai niste senzatii (si audio) la turatii mari care mie cel putin imi plac la nebunie(fiecare cu pasaricile lui :icon_bounce: ).Are si motorina destule hibe (debimetru,volant masa dubla,injectoare,turbine ,senzori,etc),cred mult mai multe decat motorul asta aspirat.Dar eu tot sustin parerea lui Razvan,cauta motorina. :emthup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de parerile voastre, dar am facut un calcul matematic

km anual parcursi cam 15.000 concedii vizite rude tinand cont ca pt oras am o alta masina

15.000 de km - acum motorina consum mediu 8 % pret motorina 6.3 ca bani iese 7560 lei

15.000 benzina consum de 12 % pret benznia 6.3 iese 11340 lei / diferenta intre ele 3780 lei aprox. 840 euro

masina 2.8 benzina an 2005 - 3500 euro inmatriculata ro

diesel cam 7500- 8000 euro plus taxe.

durada de folosinta 3 ani 840*3 = 2500 euro + 3500 masina = 6000 euro

concluzia este ca tot pe acolo iese ca bani,

pro sau contra.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce consum are motorul asta? Fratele meu are o skoda tur 1.6 benzina pe care a pus instalatie gpl. L-a costat 2500 lei instalatia (la 2.8 s-ar putea sa fie mai scumpa) si in scurt timp s-a trezit cu un bradut impodobit in bord. I s-au aprins check engine, plus indicatorul atentie, i se oprea masina in mers si nu vroia sa mai porneasca nici cu matanii. Puneam vag com-ul pe ea imi dadea eroare de clapeta acceleratie, senzor de turatie, sonda lambda, senzor pedala de acceleratie, egr pe care le stergeam si apareau la scurt timp. A mers cu ea la mecanic, i-a schimbat sonda lambda, senzorul de turatie, curatat egr, curatat si adaptat clapeta de acceleratie si acum merge, dar becurile stau tot aprinse in bord si nu se pot stinge pt ca asta se intampla cand nu are gpl montat din fabrica.

In concluzie punand in balanta consum, pret instalatie gpl, km daca sunt reali si problemele la care trebuie sa te astepti nu cred ca merita benzinar chiar daca este mai ieftin in comparatie cu diesel. Oricum ar fi alegerea iti apartine. Bafta la cumparat.

Ai postat in timp ce eu scriam. Parca am intuit.

Modificat de marius711
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!