Jump to content

Accelerare Cu ...intreruperi!?


nutzucu
 Share

Postare recomandată

hmm... tre sa gasesc o cale sa ajung la bujii.. ale mele sunt sub 'colector', si e cam anevoios sa ajung la ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema tare ciudata cu alimentarea. Cand merg cu rezervorul spre gol masina merge super. In momentul cand alimentez si acul indica de la jumatate spre plin, cu motorul cald la plecarea de pe loc, masina merge in socuri timp de cativa metrii, din cauza ca cade alimentarea( se balbaie). Pe masura ce scade benzina din rezervor, iar merge bine. Plutitorul sa fie de vina? Pompa? Ciudat e ca cu motorul rece nu se intampla...dar daca fac o pauza de 15 minute cu motorul cald, cand vreau sa plec apare balbaiala de care voebeam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tu vrei frana de motor cu vit 4??

cred ca asa e normal sa nu scada imediat

Buna poanta!Nu este normal sa mearga asa!Poate sa fie debilmetrul de aer,un furtun vacum,etc.Mult
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
am si eu o nelamurire si nus unde sa postez....cand merg imi clipaie martorul de la frana de mana...se aprinde mai tare,mai incet se mai opreste...aveti idee ce ar putea fi?

Da jos ornamentul de la frana de mana si vezi in ce pozitie e contactul electric fata de frana de mana...sigur e din contact, probabil se apasa contactul.

Cine-mi da un sfat? Motorul rece: functioneaza normal, pleaca normal. Daca opresc 10-15 minute si vreau sa plec din nou, pentru cateva secunde smuceste, merge in socuri,scade turatia aproape sa se opreasca motorul sau chiar se opreste uneori, dupa care-si revine si nu mai sunt probleme.Ciudat e ca se intampla atunci cand am benzina mai multa in rezervor. Cand rezervorul e mai mult gol decat plin, nu am probleme:rolleyes2:?:Astept parerile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am citit undeva pe forum, cineva avea o problema asemanatoare cu a ta si era infundat furtunul de aerisire de la rezervor, {sau cam asa ceva ,scuze daca nu m=am exprimat corect}

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Ma folosesc de acest topic pentru a cere un sfat o madalitate de rezolvare la problema mea.Nu stiu de ce g3 meu motor 1.4abd an 93 tot timpul ierni relantiul dupa ce se incalzea un pic motorul statea undeva intre 900 si 1000 rotatii acuma oricat de mult as merge si oricat sar incalzi motorul ramane undeva la 1100si 1000 apoi daca accelerez un pic cand ii dau drumul revine la 900 dar intrun min asa se ridica iar la 1000 stie cineva are vreun surub de reglare a relantiului ca eu am studia pe acolo si nam obs daca poate cineva sa ma ajute cum sa fac sa stea iar relantiul intre 900 si 1000 .Motorul merge super nu are nici o problema nu oscileazza la relanti nu nik numai ca e parca zic eu un pic cam turata nu stiu daca asa e normal.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest ghicicine

Ar fi bine sa controlezi cu Vag-com-ul ce temperatura iti indica la lichidul de racire motor(antigel).Poate fi senzorul de temparatura apa dus si da informatii eronate catre ECU care regleaza aiurea relantiul...Cauta topicul cu senzorul de temperatura a apei...acolo gasesti mai multe info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca poti sa-mi spui si mie unde gasesc sa cumpar un Vag-com si cam cat costa ca sa-mi iau unul sa-mi dau seama mai usor ce probleme are masina pe la motor si cam p-e la ce magazine se gaseste..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bună, dati mi si mie un sfat, am un g3 din 96 1,6 mpi AEE, cand o tin in treapta 1 pana in 2000 ture constant (1400 1500) merge sacadat, si in treapta a doua la fel. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ca sa nu mai deschid un alt topic imi spun si eu marea problema, si as avea nevoie de ajutor. Problema a inceput azi, si e foarte naspa, se opreste motoru in mers, si isi mai da in nas. Tin sa precizez ca se intampla foarte des, si nu pot sa depasesc ca daca accelerez mai tare, imi moare motoru...(am patit`o de multe ori in depasire). Va mai spun ca inainte de asta am umblat la relee. Stie careva ce ar putea fii...? vreun releu, sa nu mai incarce bateria, alternator, benzina proasta(desi nu cred ca s`ar opri motoru).

PS: ABS 1.8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am si eu o mica ( sper eu ) problema, pe loc cand accelerez brusc, apas pedala mai tare se ineaca si dupa aceea se accelereaza, in plus si consumul e putin mai mare ...

Aveti idee de la ce? Cineva zicea filtrul care are ceva vechime ...

astept pareri

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va intreb si eu: e posibil ca toba sport, care are un fel de galgait incontinuu, ca niste mici rateuri, cand vrea ea, sa imi dea uneori, la turatii mici, in jur de 2000rpm, senzatia ca am intreruperi in mersul motorului?! Altfel, trage perfect, reactioneaza impecabil la pedala, dar am senzatia aceea ca "nu merge rotund". Ce ziceti, merita sa schimb bujii/fise, sau sa curat clapeta de acceleratie si debitmetrul?

Multumesc.

Modificat de CruiserGTI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai toba sport este posibil. fratele meu are un opel, toba sport si un mic orificiu inaintea tobei, pe esapament. atat in frana de motor dar si in relanti se aud unele pocnituri ca de rateu. este normal datorita gazelor ce se acumuleaza. si dca nu ai schimbat fisele si buziile de multisor e bine sa o faci. e spre binele motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Eu am un Vento 1,8 benzina din `95, motor ADZ si am avut si eu o problema asemanatoare, respectiv urca singura in turatii, can era cald motorul, ce e drept, rar in 3 ani de cand o am.

Mai recent am avut alte 2 probleme:

1) pe timp rece, imi scade turatia la relanti pana se oprea motorul. Nu am reusit sa descopar de la ce este problema. M-am chinuit rau asta-iarna;

2) recent a fost punctul culminant cand a inceput sa mi se opreasca masina in timp ce rula. Inainte de a se opri, dadea simptomele: varia in turatii foarte mult, de la relanti 900 la 2.000 si mai bine de ture, se ingatuia, ma lasa pe depasiri, nu baga gaz, era necontrolabila. Toate aceste belele le am de aprox. 2 luni, deci pe timp calduros. Am fost cu ea in service, am schimbat fisele, capacul de Delco, injectorul, bobina de inductie si degeaba. Porneste cand vrea ea, se opreste cand vrea ea.

Nu stiu ce sa-i mai fac, sunt cam diperat. Cei de la Porsche nu ma primesc in service, motivand ca masina e cam veche (stupid dupa mine), am mai ajuns cu ea la Nurvil, dealer VW din Rm. Valcea. Cei de acolo, anul trecut, nu stiu ce mi-au facut la masina si a mai mers fara probleme cam 6 luni, apoi aceleasi belele. La calculator nu-mi da nicio eroare. S-au verificat legaturile electrice si pare totul ok, insa cateodata nu ajunge curent la injector sa deschida clapeta. Au facut legatura directa de la baterie la injector, pentru +, insa nicio solutie.

Aveti idee despre ce ar fi vorba?? Eu ma declar depasit. In rest masina e super ok, trage, consuma ok, sunt foarte multumit, e trainica, ingrijire simpla.

Merci mult!!!

eu zic ca e sonda de management,e pe instalatia de racire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal , de curand am devenit propietarul unui golf3 din 93 1.8 AAM , am o problema : zilele trecute am schimbat cureaua de distrubutie + rola (150 km facuti de cand am schimbat cureaua), ulei ; accelerez si daca iau piciorul de pe acceleratie brusc masina trepideaza pentru putin ca si cum ar fi frana de motor ( indiferent de turatii motorului )2000-3000 si chiar mai mare aceeasi trepidatie, daca i-au piciorul usor (mangaiat sa spunem) nu se mai simte nimic , mentionez ca inainte de a schimba cureaua si uleiul nu facea asa indiferent cum luam piciorul de pe acceleratie :-? ...

cureaua a fost montata bine ... nu au fost probleme. stie cineva care ar fi cauza ??? e normal ? astept parerile voastre

nu am cunostinte despre motoare , etc :D sunt incepator

Modificat de ^OnLy^
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa vedem ce avem: pana sa schimbi distributia mergea bine...dupa ce ai schimbat nu mai merge bine... distributia ai spus ca e pusa bine desi afirmi ca nu ai cunostinte...ceva nu se leaga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa facea si a mea , accelera in trepte ,dadea rateuri etc.

Solutia:distributia nu era pusa la punct...mai trebuia reglata din avans.In 2 min mergea ca noua :D

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De curand am schimbat releul de la alternator pentru ca aveam variatii de turatie cand activam ceva electric. Acum e ok. Dar am constatat ca, dimineata cand motorul e rece turatia scade si motorul tremura rau de tot primul minut dupa pornire. imi poate spune cineva daca are legatura cu ce a facut electricianul ala pe acolo sau e doar o coincidenta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa vedem ce avem: pana sa schimbi distributia mergea bine...dupa ce ai schimbat nu mai merge bine... distributia ai spus ca e pusa bine desi afirmi ca nu ai cunostinte...ceva nu se leaga.

distributia este pusa bine... cel putin asa cred ... acu nu mai face deloc indiferent in ce treapta sunt (problema a durat circa 100km pe langa cei facuti prima data, total 250 dupa care a disparut de la sine) ... care ar fi putut fi cauza ???

Modificat de ^OnLy^
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal , de curand am devenit propietarul unui golf3 din 93 1.8 AAM , am o problema : zilele trecute am schimbat cureaua de distrubutie + rola (150 km facuti de cand am schimbat cureaua), ulei ; accelerez si daca iau piciorul de pe acceleratie brusc masina trepideaza pentru putin ca si cum ar fi frana de motor ( indiferent de turatii motorului )2000-3000 si chiar mai mare aceeasi trepidatie, daca i-au piciorul usor (mangaiat sa spunem) nu se mai simte nimic , mentionez ca inainte de a schimba cureaua si uleiul nu facea asa indiferent cum luam piciorul de pe acceleratie :-? ...

cureaua a fost montata bine ... nu au fost probleme. stie cineva care ar fi cauza ??? e normal ? astept parerile voastre

nu am cunostinte despre motoare , etc :D sunt incepator

Este la semne 100%?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu pe acest topic, transferand-ma de pe "GOLF 3 se opreste in mers".

Auto: Golf Mk3 1.6 74kW motor AFT injectie multipunct SIMOS.

Ieri am scos-o din service (nici nu mai stiu al catelea) si masina merge tot prost.

Simptome:

- nu trage (ca inainte)

- accelerare putin mai "presata" da rateuri si merge intrerupt, in schimb daca o calc foarte incet merge bine, la fel si la turatie constanta merge rotund

- consum foarte mare (9-10l/100km afara mers 100km/h; 15-16l/100km in oras)

Momentan am scapat de tremurat la relanti (chiar daca relantiul ramanea constant), oprit in mers, nepornire la cald (Doar o zi de plimbat, asta inseamna ca mai am de testat)

Am schimbat:

- Debitmetru de aer;

- Pompa, releu si filtru benzina;

- bujii BOSCH 10k km;

- verficat fise;

- schimbat sensor HALL (cel din interiorul delcoului), reglat delcou;

- schimbat bobina;

- curatat injectoare;

- verificat presiunea pe pistoane si arbore;

- schimbat filtru de aer;

Momentan chiar nu stiu ce sa-i mai fac, ma scoate din sarite ca de ~ 1 luna sta numai prin service-uri auto, toti cerandu-mi sa schimb cate ceva apoi masina sa mearga FIX LA FEL (deocamdata, exceptie face ultimul service care schimband senzorul HALL pare sa fi scapat de 2 simptome - cea cu tremuratul la relanti la cald si nepornirea la cald).

Clapeta de acceleratie am curatat-o cu spray de contacte, cutia filtrului de aer (cumparata de afara, cred ca de alt model cu un sensor in lateral de care nu am legat nimic - nu are nici un furtunas care sa duca undeva - masina mergea inainte de schimbarea cutiei cu un filtru de aer sport conic cu improvizatie la prinderea debitmetrului de aer). Vacumul la delcou e pus la dimensiune oarecare (inainte nu avea si masina nu facea buba cu intreruptul - daca are cineva GT 1.6 74kW AFT si poate masura lungimea vacumului sa ma anunte si pe mine ca sa pot taia la dimensiune din cel pe care l-am pus eu).

Maine voi pune din nou testul pe ea si ma voi prezenta la ultimii mecanici pentru a-i intreba ce pot sa-i fac, insa daca are cineva sugestii astept.

Totodata am vazut in acest topic ceva legat de flansa intre motor si injectoare (cam care ar fi aceea si care sunt semnele de uzura dupa care ar trebui sa ma uit).

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea flansa este din cauciuc , daca se fisureaza atunci cand motorul mai tremura se creaza o deschidere prin care trage aer fals , masina va consuma mai mult si motorul nu va merge rotund - POSIBIL simtomele pe care le ai tu acum .

Acea flasa este pusa intre motor si corpul injector, este patrata de dimensiune 15/15 , cam pe acolo unde este motorasul de la relanti.

Erau ceva poze pe forum insa nu le gasesc in acest moment .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, chiar nu stiu unde sa ma uit.

Daca ma poti indrum prin pozele pe care le-am postat aici (GOLF 3 se opreste in mers). Totodata am observar un fasait (destul de puternic) din zona delcoului atunci cand motorul este cald (ascultand mi-a pornit electroventilatorul de 3 ori) - fasait care se pare ca il aud doar la cald (sau cel putin la cald e asa de puternic incat sa se auda chiar si cu capota inchisa). Totodata aud un fasait si in timp ce virez pe loc (fara sa duc virajul in maxim).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!