Jump to content

Accelerare Cu ...intreruperi!?


nutzucu
 Share

Postare recomandată

NGK sau CHAMPIONS maxim 60 ron ptr bujii iar fisele BERU sau BREMI 100, 120 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema asta o am si eu inainte numi mergea cand ma dadeam la ea la drum drept acum merge de rupe la drum drept dupa ce iam schimbat capacul de la delcou si cu bujiile dar face la relatiu imi intrerupe "nu merge rotund" si cand dau sa plec cu ea mai tare nu pot ca da in nas...NU TOT TIMPU..numai cand o apuca pe ea cand vrea ea.sa fie din fiese?? mam uitat seara cand era negura si mi se vedea la o fise care era pe un furtun de apa.o luam de acolo nu mai facea.:-??dac era pe metal intelegeam dar furtunul e din cauciuc... :rolleyes: vreo parere ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca atunci cand sta pe respectivul furtun, sta si aproape de ceva metalic, si iti fura scanteie pe acolo, si fiind spatiul foarte mic, nu se observa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai ca va spuneam mai sus cu intreruperile...astazi am fost plecat putin cu masina si cand mergeam constant mi-a dat niste suturi...nu am bagat de seama...si cand am vrut sa plec din nou cu masina , am pornito si a stat putin la relantiu si apoi s.a oprit...si nu mai vrea sa porneasca...poate sa fie de la bujii ?cel de la care am luat.o mi-a spus ca el i-a schimbat decat 2 bujii ca numai pornea! sau daca stiti vreun mecanic pe langa bucuresti sau in bucuresti dar mai subtire asa la bani ca m-am saturat sa dau peste tot bani si sa nu mi se faca mare lucru..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca lafel de bine poate sa fie si pompa de alimentare sau de benzina (depinde cum iti place sai spui) din rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai c anu este special leam indepartat de metal ca sa vad dac este din cauza lor.cel mai apropiat este colierul de metal de la capatul furtunului si se afla la aproximativ 5 -6 cm de fise:-??.o sa incerc sa schimb si fisele sa vad dac face tot asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu motorul cand e in sarcina... deci daca il las la relanti cu ambreiajul apasat merge perfect. Se accelereaza pana la maxim fara probleme. Daca ridic ambreiajul nu se mai tureaza si da sa moara indiferent cat apas pedala de acceleratie. Face la fel si in mers, nu numai la plecarea de pe loc. Ce sa fie?

Multumesc,

Cristian

Modificat de Chris_r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi moare motoru cand accelerez rapid......, am si o intrebare , de la bobina porneste un fir spre masa masinii, la mine s-a scos din pacate , este acolo dar nu prea mai sta locului, ce rol are firul ala ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si are vreo legatura cu faptul ca imi moare motorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt mai multi factori, dar mai intai verifica bobina de inductie, sau cel mai bine, sa vezi daca de la firul rupt este cauza, inadeste-l cu o bucata de cablo, de la surub pana la panglica metalica rupta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus firul la loc , am sa vad daca se mai intampla faza cu inecatul motorului ....multumesc oricum ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus firul la loc , am sa vad daca se mai intampla faza cu inecatul motorului ....multumesc oricum ....

ce ai rezovat ca sant si eu curios desi cred cu siguranta ca acel fir de masa de la bobina la motor nu influienteaza cu nimic la mersul motorului cu sau fara intreruperi .Eu am masina de doi ani si nu am avut acel fir acolo dar stiam de el ca trebuia sa fie si debea prin mai am gasit un fir de ala si mam gandit sa il pun daca tot lam gasit ca cei drept nu prea ma interesa .Va spun f sincer ca nu am simtit nici o schimbare la mersul motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai intrebat in stanga si dreapta , unii ziceau ca are altii nu ( ca e de la casetofon sa nu bruieze radioul), o sa vad si eu ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu mai am nici un alt fir tras de la bobina la masa....puneti ceva poze sa vad si eu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la rugamintea unui baiat care s-a iregistrat pe forum dar nu poate posta din motive necunoscute pun eu aici mesajul lui:

salut ! sunt nou pe forum, proaspat posesor de golf 3 1.4 '94 si am o mica mare problema. fluctueaza relantiul -/+ 300 rpm pe langa 1000 sau cat e normalul iar in mers cu orice treapta intrerupe ceva, parca nu se alimenteaza dupa care sunt obligat sa dau treapta inferioara sa schimb plaja de turatie sa nu mai mearga in suturi.dimineata o ia la a 2-a sau a 3-a cheie si sta in 600 rpm, trepideaza motorul si cand ating acceleratia moare. curios e ca nu se manifesta tot timpul aceasta problema . uneori schimb in orice turatie treapta de viteza si nu mi face nici o figura cativa km dupa care incepe iar. e aproape imposibil de circulat asa ca ma tem sa nu ma trezesc cu suturi de astea in timp ce depasesc ceva.mi s-a intamplat sa mearga in suturi la 100/h , e posibil sa fi afectat ceva?cineva mi-a zis ca suturile astea sunt periculoase pt cutie, planetare, etc.

aveti idee unde e buba? astept raspuns, va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul lucru la care ma gandesc e regulatorul de relanti (motorasul pas-cu-pas). Seamana cu simptomele unui 1.6 ABU care a fost vindecat cu piesa respectiva din dezmembrari (nou costa enorm).

post-27196-1284836726_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABU am si eu, incearca mai intai urmatoarele:

-reseteaza clapeta

-verifica vacuum-urile

-verifica bujiile, si fisele

-verifica capacul de delco

-si unul dintre cele mai importante lucruri, verifica senzorul de temperatura, acesta da cele mai ciudate simptome

-adica sa scoti mufa de la el, si sa vezi cum merge

Te asteptam cu noutati, si daca s-a rezolvat problema, spune-ne si noua

Succes si bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu ABU, si as vrea sa stiu care sunt furtunele de vacuum (o poza mi-ar fi de folos)

Mutumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca tuturor cu toate modelele ne-ar fi de folos. Ce m-ar interesa pe mine e daca are importanta lungimea unui furtun de vacuum si grosimea in sensul in care vreau sa cumpar furtune (cred ca daca tot le schimb, le iau albastre :) ) si unele sunt de 4mm, altele de 3mm etc. Si sunt curios daca marje mici au importanta majora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da tracto , la acel fir ma refeream .... ce rol are ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu ABU, si as vrea sa stiu care sunt furtunele de vacuum (o poza mi-ar fi de folos)

Mutumesc

Vacuum la ce ? La pompa de servofrana? La clapeta de aer cald din cutia filtrului de aer ? Vacuum la inchiderea centralizata oem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!