Jump to content

Consum Passat B6


XREDX
 Share

Postare recomandată

Salut

am facut consumul la pompa la un motor cbab si in cb imi afiseaza aproximativ cu 12% mai mic decat consumul real

lam ajustat din vcds si acum imi afiseaza consumul bine si odata cu asta sa ajustat si range

prima data cand am facut consumul la pompa ma gandeam ca ma fura la pompa dar am alimentat la mai multe peco si am ajuns la concluzia ca defapt cb-ul e de vina, ca indiferent la ce peco alimentam diferenta  de consum era aceeasi si mam gandit ca e imposibil ca la mai multe branduri de peco sa fure la pompa exact aceeasi cantitate de carburant

stiu ca sa mai discutat de problema consumului pe cb  ca e diferit de cel de la pompa

sper sa fie de folos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut baieti,

    Eu de obicei alimentez numai MaxMotion, la un CBAB 10.2009 140CP, zilele acestea cat am fost acasa am mers lin cu ea, am mers pana am ramas de imi arata 10km in bord ramasi, am alimentat 74L si am facut 1395km mers si extraurban si urban. Circulam foarte mult la ore tarzii in noapte unde traficul era cam inexistent. Sper sa va fie de folos acest detaliu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Si daca imparti litri la km iti da cat iti afiseaza consumul 2 in bord pe aceeasi km?

De curiozitate ce presiune ai in roti?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am avut un Passat AVF din 2001 pe care l-am vandut recent pt ca un prieten isi vindea masina si am zis sa fac o schimbare si sa cumpar masina de la el pt ca macar stiu ca a schimbat multe pe la ea (ambreiaj, distributie, discuri, telescoape, etc). Este vorba de un Audi A6 AWX din 2002 - prima inmatriculare, fabricat in 2001. Mi-am vandut masina mea, pe care o regret acum, si am luat Audi-ul.

Acum incep problemele. Dupa ce l-am luat am observat destule defecte pe care a uitat sa mi le mentioneze (reglaj lombar stricat, switch-uri usi stricate, aeroterma care scartaie, etc.). Toate aceste mici defecte nu ma deranjeaza f tare pt ca am remediat deja o mare parte din ele, iar restul se vor repara si ele. Lucrul cel mai important pe care a uitat sa il mentioneze e ca EGR-ul e anulat. Am observat asta dupa ce m-am uitat mai atent pe la motor si la imbinarea dintre galerie si teava care vine de la EGR am observat o tiganie: o tabla care este pusa acolo. Nici macar nu este un kit apecial de anulare, sau macar sa fie decupata tabla frumos. Nici faptul ca e anulat EGR-ul nu ma deranjeaza daca ar fi facut cum trebuie. Dupa tabla care e acolo, chiar nu cred ca o firma specializata a facut asta. Fostul proprietar sustine ca asa a luat masina.

De fapt problema la care voiam sa ajung e consumul. in oras imi consuma in jur de 11-12, iar in afara 7-8 ceea ce mi se pare muuult prea mare. M-am uitat cu vag com-ul si am facut cateva log-uri. Nu ma prea pricep sa le interpretez, dar unele valori nu sunt in limite, ceea ce ma face sa cred ca este de la acea anulare de EGR. Am schimbat si debitmetrul de aer (aveam unul ramas de la passat) si am cam aceleasi valori. Consumul la relanti pe vag com e de 0,6 l/h.

Un alt lucru de mentionat e ca chiar inainte de a o lua de la el, s-a umblat la injectoare, in sensul ca era uzata garnitura de la unul din ele si scotea fum f tare. Problema a fost remediata, acum nu mai scoate fum deloc nici cand e turata la maxim. Valorile pe injectoare (dupa cum se vede si in log) sunt in limite, sunt chiar f bune. Deci nu cred sa fie de la injectoare.  Filtrele de asemenea sunt toate noi. Temperatura lichidului de racire pe vag com e tot timpul 82-83 de grade. de asemenea am observat pe vag com ca si temperatura de la motorina e indicata, cred eu, corect.

Masina trage foarte bine. Mai bine decat Passat-ul. La Passat cand am mai avut pierderi de presiuni, sau probleme pe la debitmetru se simtea imediat: nu mai tragea.

Fostul proprietar sustine ca lui in oras ii consuma in jur de 8.

De mentionat ca rotile din spate sunt putin infranate. Am ridicat-o pe cric si daca invart de roata tare, face maxim o tura, dupa care se opreste. Simt asta si cand ma opresc la semafor, la viteza f mica se opreste fara ca eu sa pun frana. Ma gandesc ca asta ar putea fi cauza. Dar sa influenteze chiar asa de mult? O sa caut sa schimb etrierii de pe spate si sa vad apoi.

Acum legat de problema cu EGR-ul, daca ar fi dupa mine, l-as reactiva (bineinteles as pune unul nou pt ca cel de pe masina e stricat sigur). Insa nu cred ca pot sa il reactivez doar scotand acea tabla. Cred ca este si ceva software sau un chip pus. Aveti idee cum as putea vedea asta? Sau e posibil sa fie anulat doar cu tabla? Ma gandesc ca ar da eroare la bord, sau macar in vag-com. Nu am nicio eroare in vag-com la Engine.

Am atasat si niste log-uri. Daca ati putea va rog sa va dati cu parerea. (log-ul e facut in treapta a 3-a la 3000 rpm, asa cum indica vag-comul. Am folosit tempomatul pt log, nu pedala de acceleratie). Si daca aveti alte idei, de la ce ar putea fi consumul marit, let me know.

Mersi mult si o zi faina!

LOG-01-010-011-013.CSV

fuel consumption.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, azi per autostrada facand 300 km cu consumatorii aprinsi  ( faruri, aer conditionat ) 130 km/h Pilot automat, consum 5,7/%  , bmp 160 000 km.

Nu este cam marisor consumul? 

Pareri, idei? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deloc! Cat ai vrea sa-ti placa? E totusi un Passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anul trecut la un drum romania-italia 145 km/h pilot automat ,Masina super incarcata 4  pers am scos 6,2 % 

Cred ca azi consumul trebuia sa bata la 5,1-5,2 o sa ii fac un test, poate sia decalat ceva intre timp 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta motorina, alte drumuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut,am scos un consum mediu de 6.2% pe o distanta de circa 5000 de km,mers pe ruta iasi-marsilia,2 persoane si bagaje...rog o comaparatie cu motor identic,adica 1.9 pd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On Tuesday, April 26, 2016 at 10:06 PM, duduratoy said:

Salut

Si daca imparti litri la km iti da cat iti afiseaza consumul 2 in bord pe aceeasi km?

De curiozitate ce presiune ai in roti?

 

Salutare,

          Da impartind 74 Litrii la 1400 km mi-a dat consumul de 5.3% iar in bord imi arata 5.2% deci o marja foarte mica de eroare, in ceea ce priveste presiunea, jantele care le aveam erau pe 16 cu cauciucuri all season la presiunea de 2.4 fata/spate. In schimb cand am pus jantele de 18 pe ea cu cauciucuri de vara consumul mi-a crescut undeva la 6.5%.

Modificat de Botanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.05.2016 at 11:53 PM, costeaua said:

Anul trecut la un drum romania-italia 145 km/h pilot automat ,Masina super incarcata 4  pers am scos 6,2 % 

Cred ca azi consumul trebuia sa bata la 5,1-5,2 o sa ii fac un test, poate sia decalat ceva intre timp 

Consumul sau, mai bine spus, nu creste de-a dreptul exponential ori direct proportional cu incarcatura. Caci si pe aia, nu o simte din plin mereu. La gol, dupa ideea ta de mai sus, te-ai astepta sa scada sub 5? Imposibil, motorul ala nu are cum sa aiba un consum minim asemanator unui motor diesel de ultima generatie si de cilindree redusa. Este totusi un PD, vechi de mai bine de 10 ani. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma scoate bine 5,7 pe autostrada cu consumatori aprinsi, 2000 km  cu media de viteza 125  km/h .

Eu mergeam in 145 km/h dar mai trebuia sa ciupesc frana, in calc imi dadea media de viteza 125 km/h.

Avansul la -2 ,schimbata pompa tandem, pompa din rezervor, oringuri si suruburi la injectoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am reusit ieri "performanta" asta pe traseul rm valcea-slatina cu un 1.9 PD 2008 ,cu AC pornit si mers normal, adica in limite legale de viteza, sau intre "la consum" si "grabit" daca vreti, doar eu in masina si fara bagaje.

Cum vi se pare?

IMG_20160927_150317.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit eu cu tancul meu iarna de la Sinaia la Bucuresti, noapte tarzu, mers legal - 3.8% pe BC. Abia daca s-a clintit acul. Deci e plauzibil. Mai ales ca esti la vale, desi nu realizezi.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut  . Detin un passat b6 2006 140 cp  break si am observat ca dupa ce am montat cauciucurile de iarna consumul meu a crescut fantastic. Pana acum cu mers urban si extra urban viteze de 90-120 km maxim scoteam un consum combinat de 6.2-6.5 depinde si cum mergeam in fine nu sarea mai mult de 6.6 sa zic . Aveam cauciucuri de iarna pe jante de aluminiu pe 16 erau destul de tocite de asta le-am mai fortat unpic pentru  a putea sa-mi cumpar un set nou de iarna, zis si facut mi-am luat cauciucuri de iarna pe jante de tabla pe 16 insa acum consumul a crescut fantastic mai jos de 7.8 7.5 nu scade deloc.. sa fie presiunea proasta in cauciucuri am observat la o frana mai seriosa ca masina s-a "lasat" putin in cauciucurile din fata asta am observat eu s-a simtit putin cum se lasa in jos masina . Daca e asta problema imi puteti daa va rog presiunea ce trebuie bagata pe fata/spate ? Mentionez ca este break

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam mare diferenta sa fie doar din presiune. Pe de alta parte e normal un consum mai mare pe timpul iernii. in mod normal presiunea-2,4/2,6. vezi si valorile mentionate pe capacul de la rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt perfect deacord cu tine ca a cam venit iarna .. dar o crestere de 1.5 litri mi se pare cam mare . Reviziile sunt la zi am sa ma uit la filtru de aer poate s-a imbacsit prea tare am 6.000 km de la ultima revizie si la 7.000 urmeza sa o fac dinnou . Sa ma pronunt dupa , sa vad daca e vreo schimbare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e sigur de la cauciucuri. E din cauza racirii vremii sau a unei defectiuni consumul marit. In 6000 de km filtrul de aer e ok, doar daca ai mers in jone cu foarte mult praf, gen Sahara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce defectiune ar putea avea ? Tin sa mentionez ca pe la inceputul sezonului rece simteam in habitaclu un miros de motorina arsa de fiecare data cand treceam de la mers extraurban la urban (mirosul venea din gurile de ventilatie) cu timpul nu am mai simtit acest miros .. si mirosul venea cand mergeam mai temperat , dar daca mergeam ceva mai sportiv nu mai venea nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un pic consumul creste din cauza vremii reci, presiunea la roti sa fie 2.6 cel mai indicat. Daca mai porneste si webasto , consuma si acela. Apoi depinde si ce classificare au anvelopele. Este diferența de consum intre o anvelopa ieftina classificata la clasa F fata de o anvelopa classificata la clasa A,B?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea in anvelope e trecuta pe interiorul capacului de la rezervor. Cred ca e mult 2.6, devine rigida suspensia, zgomotoasa si se uzeaza mult mai repede articulatiile. La mine ar trebui sa fie 2.3 dar am constatat ca 2.1 e cel mai bine, si ca zgomot si ca amortizare. In nici un caz nu creste asa mult consumul de la cauciucuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta de consum intre o anvelopa A si G este cam de 7,5%, asta inseamna ca la un consum mediu de 6l/100km pentru o anvelopa A, o anvelopa G va consuma 6,45l/100km.

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TDI - BMP - DSG - 2006.

Autostrada Bucuresti - Lehliu - 139 km/h pe pilot - 7.5 / 8 l/100km

La intoarcere - 7 / 7.5 l/100km

In Bucuresti - Intre 7.5 noaptea si 12 in aglomeratie.

Jante 18" - anvelope 235 vara si 225 iarna

Modificat de gheta.gabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13.11.2016 at 10:14 AM, valioglu said:

Presiunea in anvelope e trecuta pe interiorul capacului de la rezervor. Cred ca e mult 2.6, devine rigida suspensia, zgomotoasa si se uzeaza mult mai repede articulatiile. La mine ar trebui sa fie 2.3 dar am constatat ca 2.1 e cel mai bine, si ca zgomot si ca amortizare. In nici un caz nu creste asa mult consumul de la cauciucuri.

Am citit pe capacul de la motorina si trebuie 2.6 (recomandare) am facut asta aveam, 2.2 inainte si simt o diferenta pe viraje etc masina e mai sigura acum , si cand franez am observat o imbunatatire. Parerile sunt impartite..

Oricum.. am observat ca depinde acum si cum mergi cu masina .. dimineata cand nu pre am chef de condus se poate si 6 , dar de obicei nu scade sub 7 in conditiile de afara + un vant puternic.. Am crezut ca am ceva probleme pe la injectoare .. n-am sa merg la consum deoarece BKP este un motor pretentios si are nevoie de un tratament aparte :)) bine-nteles pe langa intretinere 

Modificat de quixy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On ‎9‎/‎21‎/‎2016 at 9:21 PM, ionut10a said:

salut,am scos un consum mediu de 6.2% pe o distanta de circa 5000 de km,mers pe ruta iasi-marsilia,2 persoane si bagaje...rog o comaparatie cu motor identic,adica 1.9 pd

salut  acelasi motor Passat variant bxe 105 CP cu un plin de 70 de littri in oras [Fagaras oras micut] 600 km maxim ,in afara orasului 1400 de km cu un plin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!