Jump to content

Consum Passat B6


XREDX
 Share

Postare recomandată

Passat B6 Variant, 1.6 FSI, 115 cp din 2006

- resetat CB, mers 100 km in Bucuresti la ore de varf, consum pe CB 12.3%

- resetat CB, mers 100 km pe autostrada A2 avand viteza de 120-130 km\h, consum pe CB 6.7%

- resetat CB, mers 100 km din care primii 50 km in Constanta dupa-masa si 50 km pe A4 (130 km\h), consum pe CB 8%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Full ochi.traseu Harsova-tg mures 4 persoane cu bagaje.Retur 2 persoane.

DSC_1098.JPG

DSC_1097.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat un Passat cu motor BMP si DSG si am o problema cu consumul. Am facut 2000km de cand am luat o si am mers si sportiv si la consum. Consumul este identic ....cam 8.5-9. Daca merg la consum , pe CB imi indica 6.2 l iar la pompa 8.5l. Consumul este facut 20% urban fara aglomeratie si 80%in afara, fara clima . La relanti imi arata 0.3-0.4l/h si 0.5 cu clima. La 130 km /h CB indica consum instant de 8l...probabil cel real este mult mai mare. Cu ce verificari sa incep?  Ieri mi am luat un VCDS si m am uitat la engine :

Injection quantity 3.0 mg/str

Injection duration 7.7kw

Temp. antigel 92 grade 

819 rpm turatie

Torsion Value 0.0 kw

Fuel temperature 83 grade C

Mass air flow 285.0 mg/str

Injection quantity deviation 

Cyl 1    -0.21 mg/str

Cyl2    -0.12

Cyl3   0.38

Cyl4  0.00

 

Modificat de xfera
Am uitat o precizare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu mai are dpf si a fost inlocuita axa cu came de curand ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat masina acum 1luna . VCDS spune ca este DPF ul pe masina. Cum pot verifica daca mai este DPF ul si daca a fost schimbata axa ? Are 160k km in bord si pe cartea service cu stampile de la reprezentanta Audi&Vw. 

Merge f. bine ca si masina ...dar consumul e de Jeep.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 08.08.2017 at 16:26, oviabu a scris:

Salutare!!!

De curand am cumparat un Passat B6 (140 CP) din 2006.

Din cate am citit inainte, consumul in oras ar trebui sa fie undeva sub 10l/100km (8-9 L), dar eu nu am reusit sa scad sub 11. Am incercat cativa km si pe autostrada dar consumul nu a scazut sub 7l/100km. Astazi am observat ca la un moment dat (stand pe loc) a aparut pe bord 4, 5, 8l/100km. In momentul cand accelerez consumul instant sare si la 54l/100 (poate este normal) si chiar am vazut o data 99.9l/100km.

Simi ca ceva nu este in regula pentru ca este si puturoasa, din cate am auzit turbina intra destul de tarziu iar in viteza 2, abea daca se misca. Daca nu o accelerez pana pe la 1700-2000rpm (la pornire) aproape ca da sa moara motorul.

Am fost si am facut o diagnoza. Nu are erori la motor (buji, EGR sau altele) in schimb am inteles ca turbina nu lucreaza in parametri normali. Imi zicea ceva de genu "cat cere motorul si cat primeste". Erau 2 parametru masurati iar diferenta dintre ei era destul de mare, la acceleratie in mers. Pe loc, masina su se tureaza mai mult de 4000rpm.

Va rog sa ma ajutati cu o parere si eventual cu un service unde sa ma duc sa imi rezolv problema fara sa ma stoarca de bani!

Revin.

Intre timp (m-am mai linistit) am facut un drum de Bucuresti - Vama Veche, 5 persoane, 6 baxuri de bere, 5 de cidru, restul bagaje pana sus. Consum pe CB 7.8/100 la un mers destul de "agitat" (130-140, 70% din drum. in rest, undeva pe la 120+cateva opriri). La intoarcere, am venit 4 persoane, masina destul de plina am avut pe CB 7.3/100 la un mers mai linistit (100-110). In rest, ce am mai avut in rezervor (de la ultimul plin) i-am zdrobit in Bucuresti. Pe CB imi arata cand am facut din nou plinut, o medie de 8.3/100. Pe hartie imi rezulta 900km cu 64l, aduca 7.1/100. Daca hartia bate CB, nu cred ca este un consum de speriat. Vineri plec iar la drum lung si ii voi putea face consumul din nou.

Oricum, problema cu puterea motorului nu este rezolvata. Am fost la un mecanic si rezultatul este incert: nu are erori, nici scapari de aer, nu da fum, nu crede ca este de la turbosuflanta (intradevar nu face presiune dar nu crede ca este defecta). Ca posibile cauze (cele mai minore) ar putea fi EGR infundat, galeria infundata chiar si injectoarele (defecte sau dereglate). Ii voi duce masina saptamana viitoare sa se ocupe de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, xfera said:

Am cumparat un Passat cu motor BMP si DSG si am o problema cu consumul. Am facut 2000km de cand am luat o si am mers si sportiv si la consum. Consumul este identic ....cam 8.5-9. Daca merg la consum , pe CB imi indica 6.2 l iar la pompa 8.5l. Consumul este facut 20% urban fara aglomeratie si 80%in afara, fara clima . La relanti imi arata 0.3-0.4l/h si 0.5 cu clima. La 130 km /h CB indica consum instant de 8l...probabil cel real este mult mai mare. Cu ce verificari sa incep?  Ieri mi am luat un VCDS si m am uitat la engine :

Injection quantity 3.0 mg/str

parca nu imi vine a crede ca o masina cu Injection quantity 3.0 mg/str si consum relanti de 0,4l sa consume in sarcina 8,5 l

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am crezut prima data. Nu ma dau la ea ,merg mai mult extraurban si nu trec de 100km/h. Porneste perfect si trage f. bine. Dupa cateva verificari cu vcds nu pare sa aiba ceva in neregula. Si totusi ce imi arata CB la consum general este mult mai mic decat cel real.Cel instant la peste 100 km /h ma sperie. 

Dpf si axa cu came raman de verificat deocamdata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xfera Tevile de esapament sunt negre ? Da un puf de fum la pornire ?

Tipul de axa se poate vedea daca scoti surubul ce tine fulia ,acolo o sa gasesti o serie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, xfera said:

Nici eu nu am crezut prima data. Nu ma dau la ea ,merg mai mult extraurban si nu trec de 100km/h. Porneste perfect si trage f. bine. Dupa cateva verificari cu vcds nu pare sa aiba ceva in neregula. Si totusi ce imi arata CB la consum general este mult mai mic decat cel real.Cel instant la peste 100 km /h ma sperie. 

Dpf si axa cu came raman de verificat deocamdata. 

un b6 are rezervor de 70 de l....daca faci in jur de 1000 km cu un plin e ok consumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, EEXCALADE a scris:

@xfera Tevile de esapament sunt negre ? Da un puf de fum la pornire ?

Tipul de axa se poate vedea daca scoti surubul ce tine fulia ,acolo o sa gasesti o serie

Tevile de esapament sunt negre. Tin minte ca atunci cand am cumparat o scotea fum cu motorul rece. M am uitat la dpf cu vcds si pare in regula...

Press.difference 5.10

Press.difference offset -15.30

Incarcare 8.7%

Carbon mass 77.0

Consum de la ultima regenerare 1.1 l

Distanta de la ultima regenerare 10km

Time since regeneration 36.0

Intrebarea este ...mai am dpf sau nu ?

Functioneaza in parametri ? O sa dau surubul jos de la axa cu came si o sa postez ce cod gasesc. Ma dispera consumul.

Multumesc pt. ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DPF-ul pare spart .

Se aprinde martorul depf la punerea contactului ?

Daca ai un R pe seria de pe axa inseamna ca a fost inlocuita cu una pentru motor fara dpf ,de aici si problemele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aprinde martorul dpf pe contact. Cu cat ar trebui sa creasca consumul din cauza dpf ului ? Stiu ca din axa cu came creste cu vreo 2 l din ce am citit pe aici ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat jos surubul de la ax came si codul e asta :  G6462RBA8   AH. Are si un R in serie. Este pt. motor fara dpf ?

Ce am de facut ? Schimb doar ax came sau si tacheti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu AH stantat e pt dpf . Vezi ce cod au injectoarele 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum vad codul ? Cu vcds sau desfac capacul de la culbutori ? 

Acum stau si ma gandesc ...nu cumva consumul mare sa fie din cauza unghiului . Pe vcds imi apare torsion value 0.0. Sa fie iesit din plaja de valori ? Am umblat astazi la el si pe vcds imi dadea tot 0. Ori nu am reusit sa il bag in plaja de valori ori vcds ul nu citeste. Luni schimb interfata. L am reglat in functie de cantitatea de motorina injectata. Acum am 4.1 motorina injectata fata de 3.0 inainte. Consumul pe loc pe vcds este 0.4l/h fata de 0.2 l inainte. Cred ca am scapat de o balbaiala pe care o avea motorul imediat dupa pornire.

Luni schimb interfata si incerc sa pun unghiul la -2.5 . Pe capacul distributiei este scris 1.1. Sa vedem ce o iesi. 

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da capacul jos si vezi codurile de pe injectoare . Pune avans la -2.5 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@xfera aceeasi problema o am si eu.

nu pot pune unghiul la -2.5, ori este -2 ori este 0 (iese din plaja m,asurata din cate am inteles)

daca este cineva pricepuit in bucuresti sa faca o costatare la distributie (daca este montata corect)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un reglaj fin la avans. Cand intri in plaja de valori sa nu tragi cu cheia de ax came. Mai bine bati cu podul palmei in cheie si iti faci un semn pe fulie si carcasa de plastic ca sa vezi cat misti.

La mine e o problema mai delicata. Am pus avans la -5.9 ca sa am un consum exterior de 7.3. Nu mai trage bine parca i au fugit din cai, esapamentul s a mai curatat, tot miroase a gaze. Am vb cu un mecanic bun in Craiova sa se uite la ea zilele astea. 

Apropo de cei care se plang de socuri la DSG la schimbarea din 3 in 2. O vina mare o are avansul. Daca se balbaie motorul la pornire ...o sa simtiti socurile la retrogradarea treptelor...mai ales daca si franati mai puternic. Cand am pus avansul acolo unde pornea motorul fara balbaieli ..au disparut si socurile care credeam ca sunt de la cutie.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 26.08.2017 at 20:39, EEXCALADE a scris:

Da capacul jos si vezi codurile de pe injectoare . Pune avans la -2.5 

Am dat acum capacul jos si injectoarele au codul 038130073BQ. Si mai e scris pe ele BPT  05-08-31     61734. Avansul m am jucat cu el intre -5.9 si +1. In jurul valorii de 0 trage cel mai bine dar si consuma f. mult. Consumul e mult iesit din tipar oriunde pun avansul. E mai mare cu cel putin 2 litri fata de ce arata bordul. 

 

Modificat de xfera
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, EEXCALADE a scris:

Problema necesita investigatii amanuntite . Fa un log in mers

Am inteles . O sa ma documentez cum se face log in mers si il postez. Multumesc pt ajutorul de pana acum !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te am mai intrebat cateva posturi mai sus cati km faci cu un plin

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/5/2017 at 11:12, EEXCALADE a scris:

Problema necesita investigatii amanuntite . Fa un log in mers

Am facut log in mers. Sper ca l am facut bine.

LOG BMP.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!