Jump to content

Consum Passat B6


XREDX
 Share

Postare recomandată

în urmă cu 2 ore, EEXCALADE a scris:

Problema nu e la turbo / maf

Da. Nu mai ramane decat soft ecu ..am programare la VW Craiova.  Distributie ...pt avans -2.5 cad suruburile in extremitatea gaurilor ovale, posibil decalata ...si injectoare defecte, debit mare. Altceva nu vad. O sa le iau pe rand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca injectoarele aveau debit mare la relanti nu mai aveai tu IQ de 3-4 mg si aveai si trepidatii si fum

cat despre disributie nu are importanta ca suruburile de 13 nu iti vin pe mijloc...probabil cine a pus cureaua nu a tinut cont de asta si sunt decalate un pic...dar daca ai avansul pe -2,5 inseamna ca e pusa bine distributia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul l am pus eu la -2.5. Era iesit din plaja de valori. O sa incerc o rescriere de soft la VW si vad dupa aia cum se comporta. Altceva nu stiu ce sa ii mai fac.

Cum era cand am cumparat o cu avansul iesit din plaja de valori aveam cantitate injectata 3mg acum la -2.5 cantitatea este de 4.1mg si durata injectiei este 8.8 kw. A crescut si consumul la 10l la un mers moderat , 50% exterior .

Modificat de xfera
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand esti iesit din plaja de valori,arata 0 la tosion value....iar masina incepe sa nu mai porneasca , da eroare pe g40 si IQ creste mult,nicidecum 3mg cat aveai tu

oricum asteptam feedback dupa rescriere soft

durata injectiei e cam mare la tine,trebuie sa fie intre 6 si 7 kw...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi au rescris soft ul. Mi au dat de remediat urmatoarele : 

Verificare filtru particule daca mai exista fizic ...valoare eronata G450

Valori neconforme retur injectoare in special cilindrii 2 si 3 ( schimbare oringuri)

Verificare ax culbutori

Repunere la punct distributie

Verificare compatibilitate ax came ....aici am inteles ca la ultima cama tb sa fie 2 cercuri. Nu stiu despre ce e vb. O sa desfac capacul iar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De la ce sa am consumul ff marit la

passat 1,9 tdi cod motor bls 105 cp de exemplu mers numai pe autostrada la 113 km /h consum 8,1  ,masina nu da fum de tras trage ,de la ce ar putea fi consumul asta? Relantiul sta la

0,7 dar are si momente cand creste 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoare, axa came, etc - trebuie sa o verifici incet-incet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un injector imi arata ca nu ar functiona in parametrii,in rest nu are nici o problema,fum nu da  pe tester nu imi da absolut nici o eroare,sa fie senzor  g62, sonda lambda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, Andreidorian said:

De la ce sa am consumul ff marit ...

sau distributie montata prost...posteaza grupurile 1,4,13 si 15

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 12.09.2017 at 19:28, xfera a scris:

Nu mi au rescris soft ul. Mi au dat de remediat urmatoarele : 

Verificare filtru particule daca mai exista fizic ...valoare eronata G450

Valori neconforme retur injectoare in special cilindrii 2 si 3 ( schimbare oringuri)

Verificare ax culbutori

Repunere la punct distributie

Verificare compatibilitate ax came ....aici am inteles ca la ultima cama tb sa fie 2 cercuri. Nu stiu despre ce e vb. O sa desfac capacul iar.

Am verificat dpf ul cu o camera video si este la locului , nu este nici gaurit. Racordul flexibil l am gasit rupt .

Verificat ax culbutori ...aveau 2 dopuri sarite.

Verificat distributie cu cale...este bine.

 Am reglat injectoarele la 180 grade.

Nu am schimbat oringurile deocamdata pt ca stiu ca e limitat nr de montare injector in chiulasa.

Ax came nu stiu cum sa l verific daca este pt dpf ..in afara de ce este scris pe el sub surub .

Avans -2.5. Cantitate injectata 4mg. Durata injectiei aproape 9kw.

Ce as mai putea face ?Poate sa creasca consumul asa mult din cauza oringurilor ? Valori mari pe retur injectoare sunt din oringuri sau din interiorul injectoarelor ?

 

Soft ul o sa l schimb cat de curand .

 

 

Modificat de xfera
Am uitat o precizare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am umplut rezervorul 3/4 , ceea ce nu mai facusem pana acum la cat de mult consuma si am ramas surprins sa vad un consum instant destul de mic 4.2 la 80 km /h , dar si un consum mixt de 5.4l. Dupa 75 km acul de la ceas rezervor s a deplasat f putin , in conditiile in care il vad de obicei cum cade rapid. 

M am gandit la pompa de motorina ca nu face presiune si acum vine motorina prin cadere. Am facut full rezervorul si....gata minunea. A revenit la consumul imens si pe CB si la pompa. 

Aveti vreo idee? Pompa motorina...egr( arata 100% la mers constant ) si nu stiu daca e bine , pompa tandem?

Sambata sunt programat pt soft.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegi spuneti-mi va rog si mie ce sa fac in urmatoarea problema,masina consuma mult ,am pus pe vcds si imi arata la egr cum ca nu ar baga aer cat trebuie si asta ar fi cauza ,masina nu socate fum si de tras trage destul de bine,nu am nici omeroare pe bord,mie mecanicul mi-a spys sa curatam admisia ,daca ar fi infundata nu ar maintrage nu? Sau ar scoate fum ,atasez o poza sa vedeti despre ce valori ma refer (poza informativa ) la

prima din stanga din cerc rosu apare pe la 200 si a 2 apare pe la 500 motiv ptr care mia spus baiatul cu diagnoza ca asta este cauza consumului marit ,de la ce ar putea fi?

6571F5A4-E23C-415A-8D49-494B36A84E88.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 14 ore, EEXCALADE a scris:

Problema nu e da la diferenta de valori 280/255 mg/str

Aceasta poza este luata din video de pe youtube si nu imi apartine am pus poza doar sa vedeti la ce valori ma refer dar eu asa cum am spus prima din stanga cum e acolo 280 mg la mine apare 200 sii a 2 cum e acolo 255 apare 400,500 depinde 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR ul nu are treaba cu consumul ....EGR 250-280 inseamna EGR partial deschis

EGR 500 inseamna EGR complet inchis,in motor intra numai aer curat

Posteaza grupurile 1,4,13si 15 din vcds

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutare! Am si eu un Passat B6 2.0 BMP 140CP cu DSG achizitionat acum aproximativ 2 luni si am o mare problema cu consumul, care mi se pare unul  exagerat.. Masina imi afiseaza urmatoarele valori, care cred ca sunt reale deoarece acul de la motorina scade extrem de repede:

Oras: pe timp de zi undeva la 12/13 l/100km; seara minim 10

Afara: niciodata nu am scos o sub 7. Tin sa mentionez ca pe consumul instant imi arata uneori niste valori de ma sperii (chiar si 99.9% -- la 100km/h consum 8-9%) Totodata, consumul mediu dimineata in drumul la serviciu pe vreme rece este undeva la 24.. Aveti idee de la ce ar putea fi problema? Am banuit initial ca turbina ar fi de vina insa cei de la service mi-au spus ca nu are probleme. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, FlorinPsk77 said:

 

Salutare! Am si eu un Passat B6 2.0 BMP 140CP cu DSG achizitionat acum aproximativ 2 luni si am o mare problema cu consumul, care mi se pare unul  exagerat.. Masina imi afiseaza urmatoarele valori, care cred ca sunt reale deoarece acul de la motorina scade extrem de repede:

Oras: pe timp de zi undeva la 12/13 l/100km; seara minim 10

Afara: niciodata nu am scos o sub 7. Tin sa mentionez ca pe consumul instant imi arata uneori niste valori de ma sperii (chiar si 99.9% -- la 100km/h consum 8-9%) Totodata, consumul mediu dimineata in drumul la serviciu pe vreme rece este undeva la 24.. Aveti idee de la ce ar putea fi problema? Am banuit initial ca turbina ar fi de vina insa cei de la service mi-au spus ca nu are probleme. Multumesc anticipat!

Si la mine observ un consum marit pe sezonul rece. Imi sta si relantiul putin marit.... aproape 1000rot. Cu atat mai mult la automata e de felul ei mai mancacioasa ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa incep sa faca, aceste motoare, cand dau de frig.

Altfel, turatie crescuta poti avea de la regenerare sau baterie slaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie pe bord arata 7,1 mixtul,facut plin pe plin 5,7 pe autostrada la 110 pe pilot mers 87 km ,dar pe bord mie instantul daca mers la 130 il am pe la 9 ,cred ca este total gresit,nu stiu cum sa il fac sa arate si el bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa-i micsorezi valoarea, din adaptari, cu VCDS-ul, pe 17- Instrumente - te poti juca in marja 85%-115%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 minute în urmă, F l o r i n a scris:

incearca sa-i micsorezi valoarea, din adaptari, cu VCDS-ul, pe 17- Instrumente - te poti juca in marja 85%-115%

O sa incerc dar cu instantul ce fac ca degeaba ma joc eu cu valorile caci instantul cred ca tot asa mare ramane sinmi le da din nou peste cap consumul 1 si 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ti-am scris ceva legat de instant ?

modificarea valorile se face implicit pentru toate consumurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minute în urmă, F l o r i n a scris:

eu ti-am scris ceva legat de instant ?

modificarea valorile se face implicit pentru toate consumurile.

Pai eu am inteles dar ceea ce vreau sa spun ca degeaba schimb eu mixtu de exemplu daca mie instantul dupa ce merg un nr x de km arata foarte mare automat iara se schimba si mixtul in valori mari,sau se schimba si instantul din moment ce modific acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, sa nu te superi pe mine, dar ai reusit sa ma ametesti de tot....

Normal - ceri o informatie, probezi, postezi rezultatul... nu stam sa o judecam de N ori si sa nu facem nimic.

Fa ce vrei tu, pana la urma - alta varianta nu ai.

11 minutes ago, Andreidorian said:

modificarea valorile se face implicit pentru toate consumurile.

Eu zic ca am fost destul de clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!