Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

pe diagnoza ce zice... daca arata permanent 500mg/str insemna ca e in avarie...nu recunoaste debitmetru

trebuie vazut daca da eroare.... in general se potrivesc debitmetrele intre masinii...dar exista si exceptii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea!

Eu am o problema mai veche cu limp-mode pe care m-am gandit sa o rezolv inainte de amerge in concediu.

In vit. 4 la cca 3000-3200 turatii intra in limp mode. (la vit. a 3a pe la 3800-3900 turatii).

Problema tine oare de turbina, actuator, maf sau N75?

Observatiile mele:

1. Actuatorul pare sau este intepenit, in orice caz nu are cursa pe care o avea inainte.

2. Daca am facut log cu MAF-ul dezactivat masina nu mai intra in limp-mode. Sa fie asta un semn ca MAF ul e problema?

3_10_11_maf_scos.xls

Dar datele despre Maf din log nu sunt OK? Faptul ca Maf spec e doar 800 e o dovada ca "e obosit"?

3.In acest log MAF ul era conectat. 3_10_11_cu_MAF.xls

Se observa clar ca inainte de limp Maf actual este peste 1000 -1100, iar dupa ce intra in limp Maf actual nu mai trece de

800. Oare asta sa fie inca o dovada ca problema mea tine exclusiv de MAF?

Daca da, atunci de ce tija actuatorului si-a miscorat considerabil cursa? Daca cumva exista vreun furtun spart, sau sunt probleme cu N75 e posibil ca actuatorul sa ramana blocat intr-o anumita pozitie?

Eroarea care apare cand intra in limp mode este 17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 35-00 - -

3_10_11_maf_scos.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 3500 rpm arata ~1024. Nu este cam mult? (aici valori cu noul debitmetru)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa zic. Cu debitmetrul nou, consumul instant era mai mic, mult mai mic. De exemplu la 3000-4000rpm in a 3-a aveam cu cel de pe masina 12-13%, iar cu cel nou ~4-5 litri%. Care sa fie explicatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Acceasi problema o am si eu cu Golf IV TDI 66kw, ALH:

In treapta a IV-a la cca 3000-3200 turatii intra in limp mode. In a III-a nu intra, ajung la 4000-4200 (poate intra peste), mi-e teama sa-i dau mai mult.

Care e problema?

Daca e turbina cine mi-o poate curata, repara , reface planeitatea etc?

Ma intereseasa cea mai buna oferta adica, locatie cat mai aproape de Onesti, jud Bacau; pret; si cand se poate face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contacteaza-l pe Cipos el se pricepe destul de bine la turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat sau nu, eu am pe masina debitmetru de ARL. L-am scos pe al lui Teka si l-am pus pe al meu la masina lui. Codurile erau aceleasi. Masina lui mergea la fel. Dibitmetrele difera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca are legatura sau nu cu subiectul topicului....este posibil.

De cand a dat caldura, dupa ce plimb masina prin soare cca 20-30 km in ritm de condus normal poate putin sport, iata ce se intampla la relanti- turatia motorului creste si descreste usor ca si cum motorul ar fi obosit, ca si cum ar sufla greu. Am schimbat filtrul de aer-nimic. Aceasta crestere a turatiei pt timp de 1 sec, pt ca apoi sa revina la normal si iar sa creasca, nu este vizibila insa pe turometru ci se aude. Cand o pornesc dimineata nu face asa, ci numai dupa un anumit nr de km parcursi. De unde sa incep?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un golf 4 tdi variant 2002 101 cp si se tureaza pana in 4000 de ture dar cu a3-a abia ajunge la 90 km/h . am schimbat filtrele pentru ca m-am gandit ca e de fina viltrul de motorina dar nimic, aceeasi problema . a mai patit cineva asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetrul l-ai verificat? search ai dat? ca mi se pare ca s-a mai discutat problema! citeste regulile si verifica debitmetrul :P si in legatura cu a 3-a la 90 la ora, cat vrei sa prinzi cu a 3-a ? 200 ? :Driver:

Modificat de Sergiu.B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut o problema similara ( se auzea si un fasait ) era un futun la intercooler sarit din siguranta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa prinda 100 kmh la 4000 de ture daca are cutie cu 5 viteze. Oricum, zice omul ca ajunge greu pana la 90.

Fa-i o scanare, zic si eu debimetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intercoolerul e in regula? Parca spuneai ceva de fum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca si wol, am si eu aceeasi problema, in timpul zilei, stand la semafor, incepe motorul sa se tureze cam pina la 1100 rpm, si dureaza cam 1 minut dupa care isi revine si merge normal. e o senzatie ca si cum ar muri motorul si isi trage socul singur. I-am facut un test cu vac com si imi apare o eroare, ca e dus senzorul de temperatura lichid racire.

se poate sa fie din cauza asta sau mai sunt si alte posibile cauze? si apropo unde e situat senzorul respectiv? pe borcanul cu lichid de racire sau pe motor? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vali,pentru mine era intrebarea cu intercoolerul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tayfun, si eu am avut aceeasi problema si intradevar era de la senzorul de temperatura lichid de racire. Ca si pozitionare, din ce am vazut pe ETKA, e pe o conducta mai groasa spre radiatorul de racire. :( safe

ca si cost parca era in jur de 50-70 ron/senzor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am facut un test cu vac com si imi apare o eroare, ca e dus senzorul de temperatura lichid racire.

se poate sa fie din cauza asta sau mai sunt si alte posibile cauze? si apropo unde e situat senzorul respectiv? pe borcanul cu lichid de racire sau pe motor? :rolleyes:

Pe motor in spatele chiuloasei,in coltul din dreapta,intr-un furtun de apa,se scoate f usor daca ii scoti in prealabil si siguranta care este bagata de jos in sus(siguranta este din tabla in forma de U)

Este bine ca motorul sa fie rece(ca sa nu te opareasca antigelul)care se va scurge cam 1 litru la aceasta operatie,deci nu schimba sonda(senzorul)de temperatura daca nu esti pregatit si cu antigelul necesar completarii.

spor la treaba si sa auzim de bine :icon_thumright:

Modificat de DZI'S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de turbine si debitmetre am avut si eu urmatoarele probleme la masina din semnatura:

- nu tragea la turatii mari (dar se intampla sporadic fenomenul, cand tragea cand statea pe tusa) -> service -> schimbat turbina..ok...

Dupa ce am schimbat turbina am observat ca la fel face...tot la fel de sporadic. Am dus-o inapoi la service si ca in legile lui Murphy, cand s-a urcat omul la volan pt test a functionat totul perfect :) Oricum, dupa cateva zile am mers din nou si cum s-a urcat la volan, dupa 20m zice omul: Oooo, gata, stiu! E senzorul de presiune nu-stiu-care! L-a schimbat intr-un minut si ce sa vezi: merge!!! Singura mea nedumerire a ramas: turbina trebuia schimbata?? Bineinteles ca omul m-a convins ca da....

Asa, si cu debitmetrul: pana ce nu ajungea pe la 2000rpm nu tragea deloc...plecarea de pe loc cu viteza intai din intersectii era o adevarata provocare.

Am dus-o la un test si cica e debitmetrul. L-au schimbat baietii sa vada daca intr-adevar el e de vina si dupa o tura de teste s-a ars. Atunci au observat ca era un scurt acolo pe la cablul ala ce se conecteaza pe debitmetru. Dupa ce l-au remediat si au schimbat debitmetrul totul functioneaza normal.

Asa ca....necazul sare mai degraba de unde nu te astepti... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vineri am schimbat uleieul la motor. Si de vineri seara am alte dureri de cap. La turatii mari in orice treapta( mai putin treapta I) se aude un zgomot foarte ciudat in zona motorului.( un fel de " greiere" , un fel de huruit). "Pe liber" nu face acel zgomot. Dupa mai multe discutii am ajuns la concluzia ce nivelul uleieului este putin peste limita maxima! Acest lucru a afectat turbina?

Atasez rezultatele unui log in mers facut astazi.

post-24248-1215543278_thumb.jpg

Modificat de cilianutop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce tine de turbina si debitmetru e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic.

Mersi mult Cipos. Am incredere in ceea ce spui tu pentru ca am auzit multe lucruri bune despre tine.

Modificat de cilianutop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In grupul 003 pe coloana a IV-a valorile sunt normale la cilianutop?

La wot EGR-ul nu e inchis? Nu ar trebui sa fie o valoare de 4.8% acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

REvin cu noutati: am dat drumul la 0.3 l de ulei. Acum uleieul este exact la jumatate zonei hasurate pe joja.

Ideea e ca de vineri seara mortorul se aude altfel adica cu un mic zgomot , mai ales la turatii mari. Uleieul l-am schimbat vineri pe la ora 17:00.

Sunt doua variante:

I: uleieul este de proasta calitate, desi pe bidon scria Castrol Edge 5W40 , 50501. si acest lucru a cauzat probleme la motor si /sau catalizator.

II: s-a intamplat altceva care nu are nici o legatura cu uleiul si a fost o coincidenta.

Modificat de cilianutop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta I fals

Varianta II Nu a avut nici o legatura nici cu uleiul, nici cu motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmatoarele simptome! Pana sa ajung in service cu masina(veche de 1 an si 2 luni si 35000km) si parca oricum n-as vrea pt ca este chipuita as dori sa va intreb daca aveti idee ce se intampla:

-dupa tuning la peste 3700 rpm scoate destul de mult fum ca se vede pe luneta

-ce ma alarmeaza cu adevarat este zgomotul anormal care vine de la turbo dar sper sa fie un furtun sau ceva de genul. El se manifesta astfel: e un mieunat ca si cum s-ar auzi o turbulenta intr-un furtun cand se rasuceste in aer. El se aude mai ales de la 1000 si ceva de ture pana pe la 2000. Se aude destul de tare. Se aude si pe accelerare si pe decelerare cu aceeasi intensitate. Apoi in jurul a 3000 ture se aude acel fluierat de la turbina . Astea au aparut dupa chip-uire la cateva sute de km parcursi. Am fost la voinea si s-a pus testerul si turbina lucr. normal, are val de presiune mai mari am inteles, nu are lag si nimic altceva in neregula. Mi s-a recomandat intr-adevar sa merg la cineva sa se uite mai bine dar nu am avut timp.

Intrebarea mea este : la simptomele descrise e posibil sa fie de la tubulatura? Ma gandesc ca si fumul poate spune ceva!

Daca se poate o poza unde ar trebui sa ma uit de fisuri sau coliere nestranse.

Egr si debitmetru sunt ok.

Masina trage ok cu mentiunea ca imediat dupa chip tuning parca era un monstru! Intra in a2-a dupa 3000 si ceva de rpm la WOT

imediat ASR-ul. Acum mai clipeste dar nu tot timpul.

Multumesc

Nu pot sa atasez sunetul in format amr. Am schimbat si extensia in mp3 sau jpg si tot nu-mi da voie.

Modificat de Andrei_VVB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!