Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

multumesc pentru informatii. partea proasta este ca nici unul din celelalte grupuri nu-mi permite sa fac log. imi da eroare. exista vreo solutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am facut niste teste si niste loguri in mers unui coleg forumist cu un Golf 1.9TDI ALH.

imi puteti explica erorile si cifrele, va rog?

multumesc.

2 Faults Found:

17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground

P1156 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-00 - -

dupa 2 zile iar:

2 Faults Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground

P1156 - 35-10 - - - Intermittent

din pacate nu pot urca logurile sub formatul lor. asa ca in loc de extensia .XLS inlocuiti cu extensia .CSV

o sa mai dea el cateva detalii...

LOG_01_011_xxx_xxx.xls

tibi_2LOG_01_115_120_xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.sambata am fost cu masina in targ la BV.la intoarcere am vrut sa-i dau mai mult,insa nu voia mai mult de 130-135km/h.am incercat sa o cal treptat,dupa aia si-n blana dar nimic.tot la 130km/h se oprea,in sensul ca nu voia mai mult.joi bogdan_wrc mi-a pus testerul pe loc si-n mers.pe loc mi-a zis ca are valori bune,dar in mers nu erau cele care ar fi trebuit sa le indice.mentionez ca bogdan_wrc mi-a gresit tipul motorului: este agr si nu alh.

chiar sunt curios ce ar putea avea.v-as ruga mult sa ma ajutati cu o interpretare.multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, scuze AGR si nu ALH.

am facut logurile pe grupul 11 pentru turbina.

in mers, la ochiul liber se vad diferente f. mari intre ce cifrele MAFului. deci clar ala trebuie schimbat. dar despre logurile la turbina si despre erori ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva un log cu motor cald mers in gol pe grupul 3 ?

Ce ma intereseaza este sa se vada si perioada dupa iesirea EGR-ului din functiune... [min 3 minute]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva un log cu motor cald mers in gol pe grupul 3 ?

Ce ma intereseaza este sa se vada si perioada dupa iesirea EGR-ului din functiune... [min 3 minute]

La inchiderea EGR-lui dupa cele maxim 3 minute de Idle - valoarea prin debitmetru de aer va creste cu 200 ... mai mult sau mai putin.

Modificat de sebica79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La inchiderea EGR-lui dupa cele maxim 3 minute de Idle - valoarea prin debitmetru de aer va creste cu 200 ... mai mult sau mai putin.

Da, asa e, de asta si intrebam. Dar de ce se intimpla asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Ca sicum ti-ar fi mancat soriceii firele de la sesnzori pe acolo :)

Acum lasand gluma deoparte daca masina merge ok atunci ar trebui sa resetezi erorile alea si sa vezi daca mai apar.

Poate ca s-a umblat la vreo reparatie acolo si s-au stocat erorile.

Chiar ca mi-a intrat un soricel acolo...am vazut ca mi-a ros un pic din materialul ala de capitonaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Am profitat de un drum la Iasi si de amabilitatea colegului @Istef si am realizat un log la masina din semnatura.

Va rog sa ma ajutati cu o interpretare. Multumesc.

Putin mai mult ;) cum mama masii vad si eu "" asta? Sa ma lumineze si pe mine cineva, ca m-am prostit si nu mai reusesc sa ma descurc pe forum.

Multumesc si scuze de deranj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

masina e cea din semnatura, si are 87.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici o idee?! vad ca au fost 11 download-uri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cei 19 colegi forumisti care ati downloadat log-ul, nimeni n-are o parere pe care sa mi-o impartaseze? nu de alta, da' eu ma uit la el ca bou-n calendar :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cei 19 colegi forumisti care ati downloadat log-ul, nimeni n-are o parere pe care sa mi-o impartaseze? nu de alta, da' eu ma uit la el ca bou-n calendar :blink:

M-am uitat si eu dar din cate vad e ok si turbina ( nu agata ) si debitmetru si egr -ul. Ai vreo problema cu ea sau doar verifici ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi spusese cineva ca e o problema cu maf-ul, dupa citirea log-ului;

l-am inlocuit cu un altul si tot el mi-a spus ca nu e nici o schimbare majora, si m-a sfatuit sa-l las pe cel actual, cel putin deocamdata;

subiectiv, cu celalalt maf mi s-a parut ca trepideaza mlt mai putin la ralanti (asta fiind una din "micile dar multele probleme" ale masinii); in mers n-am sesizat vreo diferenta.

ma gindisem sa curat egr-ul, dar daca spui ca nu e cazul...

Modificat de Durpaneus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Poate ca am postat gresit , dar asta e...

Pt. ca pierdeam putere peste 100 km/ora sau peste 2000 turatii ori pt ca masina nu mai accelera deloc decat foarte vag peste 100, in urma sfaturilor si celor citite pe forum am luat decizia sa-mi curat turbina. Zis si facut -200 ron, ieftin. Dupa curatare am auzit-o intr-adevar mai bine in sensul ca suiera mai pronuntat. Mecanicul zicea ca turbina nu mai functioneaza, ca e intepenita...

Dupa curatare am facut un test pe sosea: la 3000 turatii cu a 5-a am pierdut brusc putere... turatia a scazut, la fel si viteza. Enervat am pus-o pe tester la alt mecanic care cu aceasta ocazie mi-a reglat si avansul{cica era sub limitele normale, sub portocaliu}.

Rezultatele testului: 17552- P1144 MAF si 17965 - P 1557 T pressure control limit exceeded; si un injector la -1.Mi-a reglat avansul dupa cum am mai spus, mi-a verificat furtunasele, si...cam atat... Mi-a sters erorile gasite tot de el din ECU, iar la alt test toate au iesit bune , cu exceptia injectorului. Pret 50 ron.

M-am dus iar pe sosea: de abia am ajuns la 130-140 cu a 5-a. Marea intrebare: ce sa schimb? unde sa ma duc in Botosani?

Precizez ca masina e un Golf 4, 2002, 170.000 km, alh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum spui ceva nu e bine pe partea de actuator geometrie variabila, la curatare daca nu s-a facut planarea geometriei degeaba ia facuto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum spui ceva nu e bine pe partea de actuator geometrie variabila, la curatare daca nu s-a facut planarea geometriei degeaba ia facuto

ok...ma duc inapoi.. si-l pun la treaba...sa o dea jos iar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa schimbi debitmetrul de aer cu unul similar de pe alta masina. asta ca sa nu il cumperi sa dai banii aiurea daca nu e ala.

cand mi-a cazut debitmetrul la fel se comporta masina: mai sus de 140 nu se ducea si accelera foarte greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms...o idee buna....la cate alh-uri sunt in tara asta... .Si pe langa asta mi se pare ca motorul este mai zgomotos ca inainte, probabil trage mai greu. Astazi, la drum intins, foarte greu am ajuns pe la 130-140.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu niste chestii de rezolvat.....

Oricum e de speriat....

Am curatat turbina pt ca imi indica tot timpul putin mai mult dar ..... am descoperit ca tot asa a ramas.....

Nu intra in limp e la limita....

Dupa curatare parghia de la geometrie merge miscata si daca sufli.....

Dar a ramas aceasi problema.....

Am scos furtunul de la actuator turbina din electro-ventil.

M-am speriat.....

Pana in 3000 ture masina se comporta ca-n limp dar dupa 3000 incepe sa prinda viata si ajunge la o presiune = cu cea din primul test.

Intrebare..... :)) de ce DC vanele nu mai inchid gazele ?

.... Actuatorulacutoru e bun,.... tine tija apasata in sus....

S-or fi uzat vanele si scapa gaze pe sub ele????...

Multumesc pentru intelegere ! :icon_cheesygrin:

aryes13

post-4720-1203349436_thumb.jpg

post-4720-1203349440_thumb.jpg

post-4720-1203349542_thumb.jpg

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms...o idee buna....la cate alh-uri sunt in tara asta... .Si pe langa asta mi se pare ca motorul este mai zgomotos ca inainte, probabil trage mai greu. Astazi, la drum intins, foarte greu am ajuns pe la 130-140.

Doar de curiozitate: tati, ti-a verificat cineva traseul aerului de la suflanta spre galeria de admisie? Tutulatura-intercooler etc etc. Nu ar fi exclus sa ai pierderi de presiune de aer, cel mai probabil pe la intercooler (are o pozitie foarte joasa si probabil l-ai fisurat cand ai suit o bordura cu botul masinii). No ofence dar treburi de mantuiala si de luat banii aiurea se pricepe oricine.

Si mai este un aspect: daca in galeria de admisie nu ai suficienta presiune de aer, amestecul va arde incomplet=>funingine pe evacuare=> geometria variabila a turbosuflantei intepenita (Atentie! nu turbina se intepeneste, DOAR mecanismul cu voleti ai geometriei variabile).

Si inca ceva: daca ai pierderi de presiune care se mainifesta doar cand debiteaza suflanta presiuni mari, sunt sanse foarte mari ca ECU sa NU iti inregistreze nici un defect. Poti verifica si singur aceste aspecte: seara cand e liniste, fara muzica in masina, pleci mai fortat de la un semafor si peste 2800-3000rpm, cand motorul este in sarcina, posibil sa auzi acele pierderi de presiune aer undeva in fata dreapta, spre botul masinii.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Mihai Dobrescu

O intrebare pentru cunoscatori : daca mergi cu un MAF defect 6-7 luni (insa un mers relativ turat-schimb pe la 2700-3000) ce pericol o paste pe doamna turbina ?

Au loc mai multe depuneri decat daca MAF-ul ar fi OK ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine mergi cu mufa de la maf scoasa si ecu stie ce trebuie sa faca si cu turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare. Masina mea, AJM cod motor, a avut o operatie de chip tuning acum cateva luni(aproape un an). Bun, masina trage impecabil, si nu stiu, poate unde m-am obijnuit eu cu ea, parca in loc de 160 as avea 150 de cai...(poate unde m-am obijnuit). Am facut log in mers, totul este in parametri cu exceptia debitmetrului care arata mai putin(maxim 50-60 de unitati). Azi, am primit un debitmetru pt AJM, pentru un Sharan, si am fost curios sa vad cum trage a mea cu el. Am ramas cu totul uimit. In treapta a 2-a nici macar nu mai scartiau rotile cand era blana. De la ~1100rpm pana la 2000 abia se misca. Care este explicatia?? Pe Sharan merge impecabil :rolleyes:. Este posibil ca eu sa am alt debitmetru in loc de cel de AJM? Ma gandesc la un ARL sau eu stiu AVF. Dar tot nu inteleg de ce.. Ma lumineaza si pe mine cineva?

PS: Debitmetrul a fost pus bine, strans bine, deci este exclus ca l-as fi pus invers sau eu stiu ce.... (Pierburg comandat de la Volskpart)

Multumesc!

Modificat de Beşcu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!