Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

48 minutes ago, flaq said:

@lupo_bvmultumesc din suflet pentru ajutor.

Pe unde te gasesc sa dau o naveta de bere

Cu placere. Ma mulțumesc cu una virtuală :))

 

Deocamdată curăță EGR și fa logurile cu el în funcțiune sa vedem care este situația. Nu te grăbi să cumperi altul până nu suntem siguri că el este cauza (pot fi și alte cauze).

Am o nelămurire. Ai făcut BS în același timp pe 003 și 011 sau ai copiat datele dintr-un log in altul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma dau egr jos si il curat , revin dupa ce e curat si montat.

 

Am facut direct din vcds

Dai sa faca log pe 03 si il si opreti imediat, in momentul asta se activeaza si a2 -a linie unde introduci 011 si da enter , am pus si un filmulet

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum m-am prins de ce apar amândouă în acelaşi log (nu ştiam că se poate), dar nu mai face aşa pentru că mă induce în eroare pentru că atunci când este EGR OFF este şi Turbo OFF ceea ce duce la o valoare mai scăzută a valorii măsurate de MAF. În mod normal atunci când se face BS003 turbina este tot timpul pe ON. Deci fă-le pe rând ca să pot să am termenii de comparaţie corecţi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare Lupo!

 

Am si eu o rugamente. Cand se poate, poti sa iti arunci o privire le logurile atasate, te rog? Primul (intoarcere 2_3) este in viteza a 3-a, de la 1700 la 4000 si cel de-al doilea (intoarcere4_4) este la aceleasi turatii in treapta a 4-a.

 

Masina este un Tiguan cu motor CBBB 125 kW, fara nici o modificare.

 

Daca primele doua nu sunt concludente, mai atasez 2 loguri, primul in treapta a 3-a si cel de-al doilea in treapta a 4-a)

 

Iti multumesc anticipat!

LOG-01-003-010-011intoarcere2_3.CSV LOG-01-003-010-011intoarcere4_4).CSV LOG-01-003-010-011(2).CSV LOG-01-003-010-011(treapta4true).CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

image.thumb.png.f05e0ba05977e08d61aed6af1e32b508.png

image.thumb.png.3bdddecf94ec16eaa231f3c5c81906a4.png

Par destul de ok. Poate că face presiune puţin mai târziu şi MAF puţin obosit.

Este vreo problemă de funcţionare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Lupo!

 

Am schimbat capsula de vacuum de la turbo. Ce ma preocupa este ca sunetul motorului este cumva schimbat, in special cand e rece. Am un fel de "marait" care apare la turatii de 1350-1500, atunci cand doar "ciupesti" acceleratia. Parca avansul ar fi reglat pentru accelerari puternice iar la mers usor se cam balbaie. Daca accelerez, turbina are o inertie mare (dar asta stiu de 14 ani de cand am masina), insa cand intra in sarcina, trage suficient de mult sa simti cum 4x4 intra in functiune, aproape la orice viteza. Asta ma face sa merg mult mai tare, ca se simte masina mai bine :=).

Concomitent, o alte chestie observata, in special cand motorul este rece, este o "gatuire" a motorului, foarte similara cu senzatia pe care o aveam pe vremuri cand aveam un carburator care avea un amestec prea bogat. Mai mult, cand motorul este rece si am un drum foarte scurt (1-2 km), dupa ce am repornit motorul, acesta merge in "suturi" daca nu accelerez mai serios. Dupa ce se incalzeste, parca este ezitanta la viteze de croaziera, in care acceleratia este redusa. Cand este cald, aceasta senzatie se reduce foarte mult.

Din amintirile mele (deh, inginer mecanic pe vremuri :=)), daca injectoarele au o problema, acestea se simt la turatii si sarcini mari. La sarcini mici, de obicei amestecul face probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou Lupo.

Sperand ca pot sa compensez, intr-o mica masura, bunavoita ta de a raspunde prompt, iti trimit un link care un site pe care l-am gasit, poate iti va fi de folos:

https://sites.google.com/site/1810martin/home?authuser=0

Desigur, probabil ca nu sunt noutati pentru tine, dar merita sa incerc :=).

O zi buna!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru link. Este interesant.

Simptomele care au apărut după schimbarea actuatorului este posibil sa aiba legătură cu reglajul acestuia. Din păcate nu am documentație despre cum se face acest reglaj.

Fa un log in mers dar nu cu pedala de accelerație apăsată la podea ci în condițiile în care simți că face probleme, mai ales când zici că merge in șuturi (pentru asta fa și un log pe grupul 13)

Vezi și dacă poți face BS011 și BS003.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Lupo!

 

Am facut logurile. Sunt 2, unul cu motorul rece, cand a inceput iar sa intrerupa, acum chiar la relanti si al doilea cu motorul cald, la viteza foarte mica fara sa sesizez vreo intrerupere.

 

Doua chestii am observat in loguri:

 

1 Presiunea combustibilului variaza destul de mult, si

2 probabil problema reala, injectorul cilindrului nr. 1 are valori pana la 2.5 cand este rece. Dupa ce se incalzeste, revine la 0.02 si nu se mai simte o vibratie....

 

Am atasat si o scanare a tuturor valorilor din ECU la pornire. poate contine informatii utile.

 

Cu multumiri, sa ai o seara buna! Hai Romania :=)!

LOG-01-01D-036-11E-13Frece - B03, B11, B13.CSV LOG-01-03F-101-11E-13 transa a 2-motor cald.CSV blockmap-01-03L-906-022-RQ.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred că problema ta nu este din zona asta a turbinei ci mai curând o problemă cu injectorul de pe cilindrul 1 (sau altă problemă în zona cilindrului 1). Câtă vreme întreruperile se manifestă atunci când compensaţia pe 1 este mare şi atunci când revine la normal revine şi mersul motorului eu zic că asta indică

Este interesant logul ăla cu toate valorile, dar este mai greu de interpretat nefiind înscrise şi semnificaţiile. Aşa le cam ştiu sau le deduc după unitatea de măsură. Şi nici foarte concludent nu este în situaţia de faţă arătând un set de valori instant.

Când mai faci loguri aş prefera să le faci în Measuring Blocks nu în Advance Measuring Blocks pentru că este mai greu să fac grafice având intercalate la fiecare coloană de valori şi o coloană de Time Stamp. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos Lupo!

 

Azi am mai facut un log, cu motorul rece. Bineinteles ca acum nu mai a avut nici o deviere. Ma intreb daca nu este ceva legat de conectorul electric, pentru ca simptomele nu sunt legate de temperatura motorului cat mai degraba de temperatura ambianta. Care ar fi cea mai buna procedura de curatare? Desfacere conector si curatare cu spray contacte? O cantitate prea mare de lichid de curatare risca sa faca un mic scurt?

 

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spray-ul de contacte nu face scurt.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!