Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

@alabalaportocala

512549504_11-11-20202-43-37AM.thumb.jpg.1ba0c130a760788d6e5a99b220151e33.jpg

 

838964109_11-11-20202-44-58AM.thumb.jpg.1f662407bc2ac488daf00f879109835a.jpg

Poate că face presiune cam târziu, în rest pare ok

 

On 11/8/2020 at 9:05 AM, pvflorin said:

Mentionez ca actuatorul de la turbo tine vacuum doar 3-4 minute daca pun o pompa de vacuum pe el apoi scade la zero.

Nu este normal, cel mai probabil este fisurată membrana

 

@Bogosian01

1679709911_11-11-20202-50-40AM.thumb.jpg.834a25abe3ba6c716a050edb36e4762f.jpg

Presiunea măsurată nu o prea atinge pe cea specificată decât foarte târziu. Pentru a determina dacă presiunea turbinei este cauza problemelor tale repetă acest log când maşina trage bine şi atunci când nu mai trage deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si in BS pe turbina

log BS Turbo.csv

problema cu logul facut cand trage si cand nu trage e mai greu,masina nu trage cand o fatai prin oras 1-2 din semafor in semafor,este in regim taxi,daca ies cu ea afara din oras sa i pot face log iar isi mai revine putin,am specificat ca daca o scot la drum isi mai revine(practic se raceste ceva )in oras probabil se incinge mai tare si se accentueaza problema,daca ies dimineata la drum in afara,merge bine foarte mult timp .

Modificat de Bogosian01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogosian01

Nu ştiu să interpretez tipul ăla de log. Am făcut un grafic, dar eu nu ştiu să zic ceva despre el

1604439013_bsturbo.thumb.jpg.b5ef2efc3ddd8094824c8810dcd7ecdc.jpg

 

@liviuplaton

Face presiune cam târziu şi are spike-ul cam lung. Ar fi interesante BS011 şi BS003. EGR ok.

3-10-11.thumb.jpg.9b46eaee21ce65561f65e5469be15cea.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOG-01-003-010-019.xlsxLOG-01-003-010-011.xlsx

 

Salut tuturor,

Am un Passat B6 1.9tdi BXE, si in sarcina undeva de la 2600-3000rpm parca se infunda (da in nas / agata) pentru cateva secunde si apoi trage normal. Am facut 2 log-uri, dar culmea nu am reusit sa 'reproduc' simptomele atunci cand am facut log-ul, a mers liniar fara intrerupere pana la 4k rpm. Nici nu stiu daca sunt log-urile facute bine, am facut pe canalele 003,010,011, in treapta a 3a de la ~1800, accelerat la max. pana la 4000. Rog daca poate cineva sa interpreteze ceva din log-uri, sau cum ar trebuie sa refac.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt ok logurile. Într-adevăr nu se vede pe log problema. Ceva se vede totuşi: o suprapresiune cam mare şi cam lungă ceea ce ar putea să însemne o geometrie ancrasată. Ar fi bine să faci şi BS003 şi BS011. Vezi AICI

3-10-11.thumb.jpg.1458de76db51b364c97c0d8a4a581da7.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, o sa incerc sa fac si BS003 SI BS011, se fac cu motorul cald, nu ? O sa refac log-urile, poate de data asta se manifesta si "agatatul". Multumesc pentru raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fă o pereche cu motorul mai rece si una cu motorul cald, după ce faci logul în mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor

Am Schimbat actuatorul de la turbo cu unul nou (KKK cu senzor de pozitie) cel vechi pierdea vacuum. Cel nou este  cu vreo 3-4 mm mai lung de la prindere spre parghia de la turbo. La testul  pe bs011  am o diferenta de doar 60 mbar intre turbo on si turbo OFF. Ce trebuie facut pentru a marii diferenta intre ele? Atases fisierele cu logul pe BS011 si BS03 

 

LOG-01-011.xlsx LOG-01-003.xlsx

Modificat de pvflorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

log facut pe un golf 4 2002 1.8t 150hp, resoftat cred la 180cp.

 

intrerupe in treapta a IVa la turatii mari, mici intreruperi, ii da in nas. in treapta a III a nu am simtit sa faca. evacuare fara catalizator, filtru aer stoc, benzina 95, face la fel si cu benzina 99. reies ceva probleme din log?

 

 

multumesc.

LOG-01-115-118-002.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Pe log BS 3 - 11 se poate vedea si functionalitatea valvei N75 la un Passat 2.0 BKP ? (are N75, nu bloc de valve). Daca nu, exista alta metoda ?

 

Dupa oprirea motorului se aude un bazait timp de 3-4 secunde din zona N75, turbina face overboost desi a fost reconditionata recent. Dupa reconditionare nu a mai facut overboost timp de 1 luna dupa care a inceput din nou.

 

Ma gandesc sa incep cu alte verificari inainte de a demonta iarasi turbina. Nu de alta, dar manopera de montare-demontare costa mai mult decat curatarea/inlocuirea geometriei.

 

P0234- Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

Possible Causes

Hoses incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking

Boost Pressure Control Valve (N75) faulty

Boost Pressure Sensor (G31) faulty

Turbo Charger stuck/faulty

 

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nelly

Pe topicul ăsta, fiind în aria de TDI, se analizează numai loguri făcute la tractoraşe. Caută pe aria Motoare pe benzin un topic potrivit pentru problema ta.

@Adriannnnn

În loguri (cel în mers şi BS011) se vede în rubrica de Duty cycle (poate avea şi alte denumiri) ceea ce comandă ECU către N75, indiferent că este electrovalvă individuală sau înglobată într-un bloc de electrovalve. Funcţionalitatea ei se poate observa indirect prin răspunsul turbinei (presiunea măsurată). Dacă în BS011 există o coloană cu poziţia actuatorului poate da şi el un indiciu. Problema este că funcţionalitatea N75 nu se poate determina cu exactitate după aceste indicii pentru că ea controlează vacuum-ul şi aici intră în ecuaţie mai mulţi factori, aşa că un diagnostic precis se poate da numai cu un manometru de vacuum.

Bâzâitul ăla din zona N75 poate indica o funcţionalitate defectuoasă. Treaba asta se întâmplă când ceva mizerie ajunge în ea.

Pune aici un log în mers pe 3-10-11 în tr. 3 cu acceleraţia la podea între 1600-4000 rpm şi cele două BS să vedem dacă ce se observă .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. La o scanare vag imi arata eroare maf. Desfac surubele si observ ca nu mai avea rezistenta! Stie cineva daca se poate inlocui si de cat?

20201123_155624.jpg

20201123_155632.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este la vedere, este inclusa in partea aceea de plastic.

Daca lipseste sarma respectiva poate este alta varianta constructiva.

Care este eroarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. La o scanare vag imi arata eroare maf. Desfac surubele si observ ca nu mai avea rezistenta! Stie cineva daca se poate inlocui si de cat?

Screenshot_20201123-162133_Chrome.jpg

Acelasi cod si marca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trei erori G40 si MAF si una de care stiam senzorul nivel ulei cred

20201121_211737.jpg

20201121_211722.jpg

20201121_211746.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă tot ai vcds fă nişte loguri

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le-am facut eu...dar am 3 si 11 la relanti

20201121_212009.jpg

20201121_212003.jpg

20201121_212036.jpg

Modificat de dac_ian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/20/2020 at 11:41 PM, lupo_bv said:

@nelly

Pe topicul ăsta, fiind în aria de TDI, se analizează numai loguri făcute la tractoraşe. Caută pe aria Motoare pe benzin un topic potrivit pentru problema ta.

@Adriannnnn

În loguri (cel în mers şi BS011) se vede în rubrica de Duty cycle (poate avea şi alte denumiri) ceea ce comandă ECU către N75, indiferent că este electrovalvă individuală sau înglobată într-un bloc de electrovalve. Funcţionalitatea ei se poate observa indirect prin răspunsul turbinei (presiunea măsurată). Dacă în BS011 există o coloană cu poziţia actuatorului poate da şi el un indiciu. Problema este că funcţionalitatea N75 nu se poate determina cu exactitate după aceste indicii pentru că ea controlează vacuum-ul şi aici intră în ecuaţie mai mulţi factori, aşa că un diagnostic precis se poate da numai cu un manometru de vacuum.

Bâzâitul ăla din zona N75 poate indica o funcţionalitate defectuoasă. Treaba asta se întâmplă când ceva mizerie ajunge în ea.

Pune aici un log în mers pe 3-10-11 în tr. 3 cu acceleraţia la podea între 1600-4000 rpm şi cele două BS să vedem dacă ce se observă .

Nu am mai apucat sa fac log. Am demontat N75 si am fost cu el la un centru de recondiționat turbine, se pare ca funcționa defectuos, nu elibera vacuum complet, si scotea si sunete dubioase. Am pus altul nou. La primul test... Iar limp. Am restartat motorul si am testat din nou, de 5-6 ori,si nu am mai luat limp... O sa urmăresc zilele următoare cum se comportă.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era bine dacă aveai nişte loguri înainte/după. S-ar fi văzut imediat unde este buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 minutes ago, lupo_bv said:

Era bine dacă aveai nişte loguri înainte/după. S-ar fi văzut imediat unde este buba.

Te referi la postarea mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, i-am răspuns lui @Adriannnnn fiind o postare consecutivă. Dacă îţi răspundeam ţie foloseam Quote sau @

Referitor la tine. Ori înlocuieşti MAF şi dacă într-adevăr este defect lucrurile vor reveni la normal ori vii cu logurile de care ziceam. Era bine şi dacă descriai funcţionarea maşinii. Partea de G40 sau avans sau injectoare se discută pe topic-uri specifice, aici numai MAF, TURBO, EGR.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum foarte mare la relanti 1.0l/h iar in mers destul de mare 7-8l combinat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La postări consecutive nu se dă quote că se înţelege cui vrei să răspunzi, îl foloseşti doar dacă răspunzi la o postare mai veche. În rest poţi folosi cu succes @ înainte de username-ul celui căruia te adresezi

Pot fi destule cauze pentru problema ta, nu neapărat de la MAF, dar nu se exclude. De tras cum trage?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!