Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Marian Gurza

Super, multumesc frumos, poate asa merg astea nustiu ce sa zic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Malita Florin
On 5/17/2020 at 3:11 AM, lupo_bv said:

@Malita Florin

BS003 nu ştiu să-l interpretez.

BS011 pare relativ ok, poate ceva probleme de vacuum sau de geometrie, dar nu cred că din cauza asta trage în hopuri la turaţii sub 2000-2500 rpm

bs011.thumb.jpg.49bc262b8fada92a2cb273a1e2bb1943.jpg

La logul în mers se observă că pe lângă faptul că face presiune cam târziu, spike-ul ăla ţine mult rău. Deci de verificat geometria în primul rând.

3-10-11.thumb.jpg.661bb8e6b2ab9038d18eb9f9282c19b4.jpg

MAF indică bine.

Simptomele descrise de tine mai curând ar fi din zona EGR decât a turbinei. Probabil că atunci când scoţi mufa de la MAF (automati ECU va "vedea" o cantitate de aer generică de vreo 550 mg/str), cu o cantitate mai mică de carburant injectat se asigură un amestec mai echilibrat de combustibil/aer/gaze recirculate şi de aia nu mai dă în nas.

Încearcă să obturezi de probă EGR cu o şaibă cu gaura mai mică sau chiar cu o şaibă plină să vezi dacă mai dă în nas.

 

Am revenit cu noi loguri .Geometria turbinei a fost curatata. masina trage parca mai bine DAR problema nu a disparut. Pe partea de egr am facut   o curatare (egr,c lapeta, galerie admisie). De precizat ca logurile atasate sunt dupa curatarea turbinei . 

Dupa am curatat egr..clapeta..galerie. Dar nu am mai apucat sa refac logurile. Clapeta ASV era plina cu ulei . Am curatat tot si pus la loc. parca sa diminuat problema.

Trebuie sa imi ajunga si saiba oarba de blocare pt egr 

v3.csv v4.csv bs003.csv bs011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logurile în mers s-au îmbunătăţit. Se vede că turbina face presiune cam târziu, dar după aia nu sunt probleme. MAF OK

tr3.thumb.jpg.c9b514ef642bf351bcd96e8df6858beb.jpg

tr4.thumb.jpg.27fe45028e128f5abe6934e59224fd88.jpg

BS011 Eu cred că ai ceva probleme de vacuum, am indicat cu săgeţi, ar fi un motiv pentru care turbina face presiune târziu

011.thumb.jpg.0c8912c84c533a6ee345665aa9887032.jpg

BS003 nu ştiu cum să-l interpretez, dar mi se pare ceva ciudat aici. La o modificare de 30% a Duty Cyle cantitatea de aer se modifică foarte puţin, ca şi cum n-ar recircula mai deloc gaze

Prin urmare nu ştiu ce să zic de problema ta. Poţi să mai verifici vacuum-ul, dar nu de la turbină cred eu că este problema. EGR în schimb poate crea astfel de probleme, însă având în vedere că nu ai eroare pe el nu ştiu ce să zic. Eventual încearcă de probă să blindezi pentru un test intrarea de gaze în EGR să vezi dacă mai dă în nas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Am inceput de curand sa ma <joc> cu VCDS-ul. Am reusit sa fac mai multe adaptari, iar zilele trecute am facut si un log in mers. 

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o interpretare a datelor. Mentionez ca am cutie automata si nu stiu sigur daca am facut totul corect. Adica am selectat viteza a 3 a pe partea de selectie manuala, dar parca nu se lasa turata asa pana maxim, parca aproape de 4000 rpm a schimbat singura. atasez fisierul . 

Va multumesc anticipat!

 

LOg nou.xls

Modificat de Kostin76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai umbla la vcds în timpul mersului. Porneşte logul înainte de a pleca de pe loc şi  dă-i save după ce tragi pe dreapta (ne dăm seama când ai făcut testele după apăsarea pedalei de acceleraţie). Ai apăsat pe acceleraţie full prea sus. Încearcă de pe la 1600 rpm şi nu mişti piciorul de pe acceleraţie. Şi încearcă tot aşa pe manual în treapta a 4-a, acolo o să crească mai greu până la 4000 rmp când se pare că schimbă. Oricum este suficient până în 4000 rpm.

Aşa din ce se vede în ăsta: ceva suprapresiune şi MAF obosit. Citeşte AICI şi fă şi celelalte loguri

1694151636_6-3-20206-40-17PM.thumb.jpg.3c6c6b021f57da637d5bdadbff04531e.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cine ma ajuta si pe mine, va rog, cu o interpretare a log-ului atasat? Nu prea ma pricep la interpretare.. :unsure:

Multumesc.

:beerchug:

Log 02.05.2020.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dan.MDLL Nu prea e facut corect log-ul, incearca un log in treapta 3 de la 1500 RPM, moment in care apesi aceleratia la podea si o tii acolo pana la 4000 rpm. Despre ce cod motor vorbim ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefannovsky

Salut. Am o problema. De prin aprilie turbina incepuse sa scoata un suierat metalic.Am facut log si imi facea presiune extraordinar de mare.

Am inspectat tot . Ax turbina  furtunuri de vacum, de aer, tot. Am dat turbina jos, nimic, absolut nimic, nici ulei nici nimic.Totul este ok. Supapa n75 lucreaza(acum nu stiu daca lucreaza bine), debimetru este ok. Singurul lucru la care am probleme este racordul flexibil rupt. 

Masina este un A4 2.0 TDI BPW cu DPF activ

Am pus log mai jos. Poate cinema imi da o idee. 

LOG-01-003-010-011.CSV LOG-01-003-010-011gg.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria e curata , merge usor, m-as mira!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dan.MDLL

Asta ar fi una.

3 hours ago, adrian001 said:

@Dan.MDLL Nu prea e facut corect log-ul, incearca un log in treapta 3 de la 1500 RPM, moment in care apesi aceleratia la podea si o tii acolo pana la 4000 rpm. Despre ce cod motor vorbim ? 

Aşa din ce se vede în log se pare că nu prea face presiune

897812624_6-4-202012-35-32AM.thumb.jpg.2783d7f5abc1fed51f9509994f09567d.jpg

PS. Nu mai ciunti logul, lasă-l aşa cum se salvează

@stefannovsky

De făcut suprapresiune face, asta se vede. Mi se pare foarte ciudat că nu intră în limp mode. La un moment dat duty cycle  înregistrează 12 valori consecutive de 4,7  şi nu se întâmplă nimic. În mod normal după 5-6 valori ar fi trebuit să intre în limp.

Am observat că la un moment dat în câteva reprize nu a mai făcut suprapresiune. Dacă eşti sigur că geometria este ok şi nu s-a umblat la reglaje, atunci este posibil ca N75 să lucreze anormal. Ar fi bine să cauţi unul de probă să vezi dacă se modifică ceva.

Dar înainte de orice încearcă şi BS011 poate se vede ceva acolo.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adrian001 și  @lupo_bv

Cod motor BMR (PD)

Contează mult dacă am filtrude aer puțin cam murdar ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cât de murdar. Dacă erai mai bătrân te-aş fi întrebat cum este să alergi cu masca pe figură:))

Dacă te uiţi în urmă pe topic (scrie BMR în căsuţa de căutare şi selectează This topic) o să vezi că au fost mai  mulţi colegi cu BMR care au fix problema asta. Îţi dau două exemple în care graficul arată fix la fel ca al tău

https://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/?do=findComment&comment=2994183

https://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/?do=findComment&comment=2965710

Nu ştiu dacă a remediat careva problema, unii au schimbat destul de multe şi nu i-a dat de cap. Urmăreşte discuţiile respective, eventual contactează-i pe respectivii colegi şi dacă afli ceva scrie aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam așa arată 

E murdar rău? Săptămâna viitoare îl schimb.

 

 

Screenshot_20200604-095924_WhatsApp.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E murdar, dar nu te astepta la minuni, cel mai probabil nu o sa fie nici o diferenta pe log. De cand nu a mai fost schimbat ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De prin toamnă anul trecut, pe ăsta îl schimb odată la 1 an iar pe ăla de polen de 2x pe an.

O să mai fac deseară un log corect apoi îl postez.

Modificat de Dan.MDLL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i din cauza filtrului. Vezi dacă poţi face un log în Basic settings, test pe turbină, BS011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BS011 ? :scratch:

Basic settings, canalul 011?

Eu de regulă puneam 03, 10, 11 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citește aici

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 28.05.2020 at 10:53, lupo_bv a scris:

@NuCeTaNu

Este destul de dificil să stabileşti dacă trebuie schimbată sau nu. Ca să putem spune ceva trebuie să vii cu cele trei loguri despre care se povesteşte  AICI (logul în mers cu pedala de acceleraţie la podea de pe la 1600-1700rpm, nu trebuie să porneşti logul în mers, porneşte-l de când pleci de pe loc).

Încă ceva, salvează logurile aşa cum l-ai salvat pe al doilea. Primului nu-i pot aranja coloanele, cred că din cauza office-ului mai vechi, dar al doilea îl văd bine.

 

 

Am rezolvat sâmbătă problema cu fluieratul turbinei. A fost o garnitură uzată la o țeavă de la egr parca sau cam asa ceva. Le-am inlocuit pe ambele cu doua garnituri noi si acum nu se mai aude nimic. Momentan nu mai am timp sa fac un nou log pentru ca sunt cu plecat cu serviciul și masina a rămas la firma. Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine mai durează până fac log, a crăpat clona :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin si eu cu logurile la turbo si la MAF dupa o munca de 4 zile in care am dat jos turbo de pe masina dar turbo nu avea nici o problema ,dar totusi am curatat geometri atat cat avea funingine,am schimbat toate garniturile piulitele de la evacuare si turbo si am schimabt si MAP.Partea ciudata e ca acum MAF citeste bine

log dupa turbo.CSV log maf dupa turbo.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@NuCeTaNu

La astea te referi :

 

6D07E4A7-2B44-4064-B8ED-E0BCDC4147A3.jpeg

Modificat de bronec
Atasat poza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bronec

poţi ataşa pozele la mesaj în postare, doar pe privat nu merg ataşate, aici da

@Catalin99

1078459363_6-5-202012-10-59AM.jpg.67691490eddc038bb3e8042d9f4cc86c.jpg1944222270_6-5-202012-12-51AM.jpg.6b64049477c7a8981a685db1fe5185ea.jpg

Presiunea arată cam la fel. Nu-mi dau seama care este cauza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca EGR-ul ar fi deschis in timpul logului, nu s-ar manifesta prin scaderea presiunii masurate?

Sau poate ca geometria nu e reglata corect sau exista probleme cu vacuumul si geometria nu e actionata pe toata cursa, astfel ca presiunea, dupa cum se vede este mai mica decat cea ceruta.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă EGR ar fi deschis în timpul logului, MAF  ar indica mult mai puţin şi cred că ar da şi cod de eroare. Cu vacuum-ul nu cred să fie probleme pt. că dacă te uiţi mai sus a făcut un test cu vacuum aplicat printr-o instalaţie separată cu vacuum-metru şi deşi vacuum-ul este ok presiune tot nu face. Ar mai rămâne asta cu reglajul, dar nu ştim istoricul dacă şi-a băgat cineva unghiile pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!