Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

kosmyn_aurel89
On 3/25/2019 at 12:09 AM, kosmyn_aurel89 said:

brd tr 3.xls brd tr 4.xls

Cum vi se par aceste loguri? Dupa mine zic ca ar trebui turbina jos si curatata, pe a-1-a si a-2-a e moarta, abia demareaza si cu a-3-a dupa cum se vede si in loguri abia dupa 2300rpm incarca cum trebuie.. la a-4-a are timp mai mult si o incarca mai repede dar mai in timp.

Masina in cauza este un audi a4b7 2.0brd cu filtru anulat, si cu egr on, avand putere stock 170cp.. dar dupa mine nu cred ca are mai mult de 130cp. Demareaza lent si in lung. Pareri?

Masina a revenit la puterea initiala prin inlocuirea injectoarelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

la motor 2.0 pd 170cp, cod BMN

in ultima vreme se pare ca am niste mici probleme. imi apar erori la regenerarea dpf-ului :

005214 - Mass Air Flow during Regeneration too Low

               P145E - 006 -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 216224 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 18:35:25

             Freeze Frame:
                    RPM: 1920 /min
                    Torque: 40.0 Nm
                    Speed: 46.0 km/h
                        0.00 %
                        11.31 %
                    Mass Air / Rev.: 327.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 577.7 mg/str

 

 

acum, eu cred ca am si ceva probleme cu clapeta de shut off (ASV?), cred ca e murdara, cam zguduie cand se opreste

dar MAF-ul e dus si el?

atasate si logurile, pls help

multumesc frumos!

 

LOG-01-011-xxx-xxx11.CSV LOG-01-003-010-011-azi.CSV LOG-01-003-xxx-xxxlog03.CSV

Modificat de cobrax2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti ! Am si eu un Golf 4 1.9 GTi TDi Exclusive ( AHF ).

Si mi se pare ca nu trage cum trebuie, las mai jos logurile.

 

 

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Malita Florin

Partea asta cu AMB mă cam depăşeşte în sensul că nu prea am stat să studiez ce semnificaţie are fiecare canal şi trebuie regândit puţin modul de interpretare având în vedere că şi modul de management al turbo şi egr au mai evoluat. Ideea ar fi să nu selectezi decât strictul necesar ca să nu te încurci în valori cu prea multe canale. Uite aici ai nişte explicaţii

Aşa din ce am observat, BS003 lasă-l mai mult, BS011 încă nu-mi dau seama ce şi cum, vezi că în postarea indicată mai sus zice ceva de BS120.

Logul în mers eu zic că arată foarte ok

181426278_4-18-201910-11-06AM.jpg.981908e9893aa48cb3175192af4cf4e7.jpg

@razvaneta

Din logurile în mers s-ar cam deduce că ai probleme cu geometria, deci ar necesita o curăţare, şi că MAF este cam obosit. Practic cam face suprapresiune şi eşti tot timpul în preajma unui limp.

268905376_4-18-201910-19-51AM.jpg.16e53ec0960e5e6283a4968d091296e7.jpg

245759852_4-18-201910-21-24AM.jpg.02663b246c7a552017b41bb8cdf09607.jpg

Pt MAF valorile înroşite ar trebui să fie cel puţin 850

1635135817_4-18-201910-26-33AM.thumb.jpg.b4af96389707c0986fe716d169c7f51a.jpg

BS003 OK, recircularea este în limite

341420957_4-18-201910-22-12AM.jpg.5c30aa6114b953272fa9405fad3bcea6.jpg

BS011, ai fost cam zgârcit, trebuia lăsat măcar vreo 7-8 cicluri, aşa din ce se observă confirmă teoria ancrasării geometriei

1044535047_4-18-201910-22-53AM.jpg.53b99e6f1a87f2d812926c54dbea5b83.jpg

@FaKyRu

După cum arată graficele eu cred că pe la geometrie este problema, poate şi ceva probleme de vacuum, dar pentru mai multe detalii trebuie să vii şi cu BS003 şi BS011.

Ar fi interesante şi nişte loguri în mers tot aşa pe 3-10-11, dar fără acceleraţia la podea ci aşa cum mergi de obicei şi scoate fum

838776674_4-18-201910-32-05AM.jpg.56448ade91ce4712d1cd9feece3d6f48.jpg

tr4.jpg.e980861b6623451d028b0264fecea651.jpg

@cobrax2

Din logul în mers rezultă că ai ceva suprapresiune. De verificat geometria şi poate vacuum-ul (în tr.4 se observă o întârziere destul de mare în atingerea presiunii cerute)

112291704_4-18-201910-56-18AM.thumb.jpg.5f0b4adf0aa3b79aaa45ee22318804e6.jpg

BS003 şi BS011 sunt cam scurte ca să se spună ceva precis. Aşa din ce se observă EGR nu prea merge ok (recircularea prea mică), dar nu bag mâna în foc pentru că nu-mi dau seama cât trebuie să fie la tine recircularea pentru un 40% duty cycle. Foarte posibil ca problema să fie la ASV pentru că ea influenţează recircularea gazelor. Nu cred că are ceva MAF, văd că măsoară fix pe fix

@RuseAdrian

Nu este făcut bine logul. Trage cu ochiul la ce au postat colegii mai sus şi ce scrie AICI şi revino cu logurile corespunzătoare

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos pentru interpretare @lupo_bv

suprapresiunea este voita,  e din reglaj, asa mi-a facut-o cipos in urma cu vreo 2-3 ani :) si e verificata la el saptamana trecuta turbina, ar trebui sa fie totul ok.

bs003 si bs011 sunt facute... pana a zis vcds ca end test. am citit ca ar fi trebuit sa faca de mai multe ori la rand, la mine a facut doar o data si a zis end :(

curat in weekend egr si clapeta si vad ce valori sunt pe urma. poate sa imi dea eroare de maf de la recirculare/egr? asta citeste aerul care intra de afara direct, si se duce in turbina la mine, din cate imi dau seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mai fă nişte loguri în BS011 şi 003 să vedem dacă este vreo diferenţă. Se vede treaba că trebuie să ne perfecţionăm puţin metoda de diagnoză după evoluţia soft-urilor :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred, softul meu e vechiut, cred ca v11 sau 12 :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mă refer la cel de pe ECU. Cu actuatoare electrice sau pneumatice dar şi cu senzor de poziţie cum ai tu la turbină se pare că şi în vcds apar alfel treburile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/1/2015 at 10:10 AM, mario20vest said:

Cr tdi ,niste informatii de la un alt user.

Unele modele mai noi nu mai folosesc MVB ci doar AMB acolo ai o lista defalcata ca sa ii zic asa de unde poti selecta cam tot ce vrei,mai jos este lista canalelor ptr. turbo pe care o folosesc eu 9 la numar alti folosesc 12 valori dar eu ma multumesc cu 9.

008 - Air mass; specified value 276.9 mg/stroke

012 - Charge air pressure specified value 1046 hPa

013 - Charge air pressure; actual value 1008 hPa

015 - Charge Pressure Actuator; acknowledgment 99.77 %

016 - Charge Pressure Actuator; activation 99.66 %

025 - Crankshaft speed (RPM) 836.5 /min

126 - Vehicle speed 0 km/h

129 - Accelerator position 0.00 %

130 - Actual air mass 278.1 mg/stroke

iar BS 3 si 11 functioneaza,mergi un pic cu masina si incearca din nou....poti inlocui BS11 cu BS120..... ptr. turbo BS 120 este un canal foarte important,acest canal iti spune cat de bine este reglajul turbo....valorile ptr. actuator-senzor pozitie turbo pe care le da fabricantul sunt urmatoarele: 0,65-0,85V si respectiv 3.30-3.90V sunt mai multe de spus de acest canal si ce semnifica valorile respective ...tot ce trebuie sa faci e sa urmaresti cursa tijei cand e pe surubul opritor trebuie sa ai valoarea 0.65-0.85 si cand este in capatul celalalt ai valoare 3.30-3.90 uitete si o sa iti dai seama sigur ce face acest canal.

@mario20vest    de unde ai aceste informatii?cine stie asa ceva? pe cine intrebam?

Modificat de Malita Florin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/18/2019 at 11:39 AM, lupo_bv said:

Ok, mai fă nişte loguri în BS011 şi 003 să vedem dacă este vreo diferenţă. Se vede treaba că trebuie să ne perfecţionăm puţin metoda de diagnoză după evoluţia soft-urilor :).

gata, am curatat asv si egr

cum stau?

merci

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema cu un Golf 4 ALH din 2000. Trage foarte bine dar numai dupa 2200, 2400rpm. Masina are stage 1 ca si a mea, doar ca trage mult mai tarziu. Atasez logurile. Multumesc.

BS003.csv BS011.csv log a3-a.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o intrebare daca stie cuneva ce rol are surubul de blocare parghie la turbina, ma refer daca e mai jos ce se intampla, daca e reglat mai sus ce se intampla?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Imi intra masina in limp mode,am fost la service mi-a fost schimbata valva N75 si actuator turbo dupa care a fost reglat,totul bine si frumos masina nu ma intra in limp mode dar in intervalul de turatii 3000-3200 simt cum imi ia pedala cateva secunde bune (lag) dupa care incepe iara sa accelereze.

Am fost sa imi faca un log si daca doreste cineva sa ma ajute cu interpretarea lui is sunt recunoscator.

Va multumesc

 

 

LOG.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bronec

Deşi nu-mi place cum arată graficul, nu cred că este de la turbină. Am marcat zona reclamată de tine şi se observă că chiar în zona aia presiunea măsurată este mai mare decât cea specificată. Deci nu ar fi problemă de presiune. În schimb MAF este cam dus, de pe la 2400 rpm nu reuşeşte să mai măsoare peste specificat. Hai că în porţiunea 2400-3000 nu prea este nici presiune dar nici după aia când este nu reuşeşte să indice cât trebuie

411429664_5-7-201910-26-19AM.thumb.jpg.5e9e0fd864c31e013bafd4a099b1e2b5.jpg

@Sor1neL

Face presiune târziu (vacuum, geometrie, etc), după care presiunea rămâne mare (geometrie de obicei)

448796356_5-7-201910-47-16AM.thumb.jpg.b6a1749f8e46a77475fd521048b816e7.jpg

@cobrax2

astea sunt diferenţele vechi/nou, dar nu prea ştiu să-ţi spun care este treaba. Se vede că la EGR sunt cele mai mari diferenţe

BS003.jpg.782cb7a4ad970e68e0d88cdfbca1125c.jpg

 

1096735546_5-7-201910-55-42AM.jpg.4eeded4b8e5b1385bf4f7376c5d1466e.jpg

@blue_slid3r

EGR ok, BS011 este mică diferenţa dintre on/off, posibil vacuum sau reglajul geometriei

599147310_5-7-201911-02-10AM.jpg.deee7c1583d46915bdd2fa56599b91ca.jpg

Logul în mers: se vede că după 2500 face presiune. Dacă nu sunt probleme de vacuum/geometrie ancrasată eu cred că reglajul geometriei nu este ok

443585228_5-7-201911-04-46AM.jpg.c8b9527f22c4c7af6547e2bad321e6bb.jpg

@red_viper

Nu ştiu care sunt performanţele maşinii, dar la logul în mers măsuratul urmăreşte prescrisul aproape fix/fix. Nu ştiu dacă la motorul ăla să facă în tr.3 1500-4000 rpm în 12 secunde este ok

1214813191_5-7-201911-22-37AM.jpg.894418c0746d3b9ee8e5e720cea717f5.jpg

În schimb BS011 nu pare să arate bine deloc.

508158480_5-7-201911-19-37AM.jpg.62447e02d06eed4ef58b6b55b1d63295.jpg

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv

Iti multumesc pentru ajutor si pentru ca ti-ai rupt din timpul tau pentru noi.

Recomanzi un MAF anume?

Dupa ce rezolv problema revin cu detalii.

Modificat de bronec
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru puţin. Eu întotdeauna am fost de părere că cel mai bine este să pui ce a fost pe maşină (pe unele componente este scrisă şi firma producătoare). Dacă ai posibilitatea încearcă cu un MAF de probă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo_bv multumesc pentru ajutor. O sa verific furtunasele de vacuum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc frumos! Știe cineva cam ce ar trebui să verific ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi,

Am incercat si eu un log in mers conform celor citite pe forum, dar nu mi-a generat aceleasi informatii ca altor colegi(lipsa informatii referitoare la MAF si EGR).

Ceva suport mi-ar fi de mare ajutor, daca am facut ceva gresit, sau o parere la ce s-a generat.

Masina e cea din semnatura

LOG-01-003-010-011.csv

Modificat de Cata000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Răspunsul este simplu: ai postat pe aria TDI iar tu si motor TSI. La benzinare semnificația si interpretarea grupurilor este alta. Pe acest topic discutăm doar despre diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor!

Sper sa fi postat unde trebuie.

Va rog, daca ma poate ajuta cineva cu un vag.com pentru cateva loguri. Sunt din Campulung. Ar fi ok si on zona Pitesti sau Brasov.

Daca este cineva amabil va rog sa ma contactati.

Am un 2.0 care face overboost P0234, dupa imi inregistreaza eroare MAF, dupa mai mult timp EGR  si se simte cum descarca in filtru de aer la decelerare.

Am incercat diverse operatii

Inlocuit grup solenoizi, MAF nou Pierburg, curatat tot traseul de aer inclusiv galeria admisie, turbo. Capsula vacuumatica nu e sparta - actioneaza imediat dupa pornire. Sunt verificate furtunasele. Clapeta de oprire motor nu ramane intredeschisa (verificata cu tubul scos). Am inlocuit si alt MAP - acelasi lucru. Daca o opresc si o repornesc isi revine. 

Am incercat cu ceva programe. Indica presiune pana la 2.55 bar, cu turbo "degonflat" - nu am umblat la surub (am lipit progresiv cate un adaos intre articulatia ce comanda VNT si limitator)- asa pot sa merg pana la ~2200 rpm.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!