Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Din ce văd de pe tel probleme de vacuum. Citește pe topic în urma pt ca s- a scris ce și cum să verifici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pun 2 frane mai violente parca se intareste pedala

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi vezi? Ăsta este un argument în plus ca ai pe undeva scăpări de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 14.06.2018 at 12:41, laursauto a scris:

Salutare tuturor.Touran 1,9 Tdi,BKC,2004,mesaj eroare primit workshop emissions,

16785 - EGR System
            P0401 - 000 - Insufficient Flow
             Freeze Frame:
                    RPM: 1911 /min
                    Torque: 64.0 Nm
                    Speed: 29.0 km/h
                    Load: 23.1 %
                    Duty Cycle: 14.7 %
                    Bin. Bits: 00001000
                    Mass Air / Rev.: 240.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 550.0 mg/str

Am schimbat Egr,a disparut eroarea dar la putin timp a cedat turbo.Mentionez ca am Stage 1 cu care am facut 40000 fara probleme.Am schimbat turbina cu una reconditionata dar masina nu trage si se comporta foarte ciudat.Am facut un log cu  valorile obtinute .Rog colegii care stiu sa interpreteze valorile sa ma ajute.Va multumesc!

LOG-01-003-010-011.CSV

Nu ma ajuta nimeni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Ma intampin de vreo 2 saptamani cu niste simptome la masina care v-as fi forte recunoscator daca m-ati putea ajuta cu ceva idei!

unu la mana motorul nu mai e asa fiebil dintr-un motor care aproape nici nu se auzea acum a devenit un mic tractoras!

Apropo e vorba de un passat cc 2.0 140hp 2011 motor CBAB!

Doi la mana, motorul nu mai are vlaga simt masina mult mai grea la pedala! Posesor de vcds , am scanat ca tot omu sa vad daca am erori active sau stocate!

Si nimic!totul curat dar problema persista!

Ajungând in service cu alte probleme din unan-alta am intrebat mecanicul si i-am zis de simptome,, ca prin minune ma duce si imi arata cu degetul spre valva vacuumatica de la racitorul de gaze- parca stia -parca i-a soptit cineva- blocata rau nici cu patentul nu merge miscata! mi-a recomandat înlocuirea racitorului care vine la pachet cu acea valva=1800 ron fara manopera!

El mi-a garantat ca aceea e problema masinii!

Acum vin cu o intrebare la voi,, asa sa fie? asa mare impact are un racitor de gaze asupra performantelor masinii?

As putea sa incerc sa-l deblochez?Ce altceva as mai putea sa verific,, sa curat teava de la erg la racitor,,?

Am facut si un log in mers poate imi puteti spune daca racitorul e de vina sau mai sunt si altele?

Imi cer scuze ca atasez fisierul csv neprelucrat,,dar nu am posibilitatea momentan sa-mi instalez Excel-ul!

 

inca ceva,, ce poate afecta acea valva daca voi continua sa merg asa?

Va multumesc anticipat,

Astept cu interes maxim raspunsurile voastre!

LOG-01-003-010-011.CSV

Modificat de Iannys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

50 minutes ago, laursauto said:

Nu ma ajuta nimeni?

nimic suspect pe log,in afara de 2-3 valori care ajung la 2500mbari in rest e bine,deocamdata nu esti in pericol de limp mode

masina nu trage pt ca atat poate turbina reconditionata,trebuia sa cauti una sh...posteaza un bs 011 sa vedem reglajele

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Iannys

Poţi pune logurile aşa pt că se văd bine.

Problema este că ai apăsat acceleraţia la maximum la turaţii prea mari (ar trebui început sub 2000 rpm), dar şi aşa se vede comportamentul ca şi cum nu ai avea vacuum suficient.

Personal nu cred că răcitorul ăla să afecteze presiunea turbinei care este absolut insuficientă, decât dacă membrana actuatorului este spartă.

Prin urmare:

  • vino cu BS003 şi BS011 (vezi paginile din urmă că am explicat)
  • refă logurile după ce scoţi furtunaşul de vacuum din N345 şi îl astupi bine cu un şurub. Am ataşat o schemă ca să înţelegi mai bine. Trebuie să acţionezi în pct. 1,  pentru mai multă siguranţă şi în pct. 2 (aici poţi folosi o bucată scurtă de furtun de combustibil care să intre fix pe tubul ăla, şurub în capăt, strânşi cu şoricei )

 

 

 

CBAB vacuum.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi cum as putea sa fac log cu pedala 100% daca am DSG pe manual? 

Am uitat sa specific!

 

Modificat de Iannys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci fă-l cum l-ai făcut şi pe celălalt, dar neapărat fă BS003 şi BS011 aşa cum este acum şi apoi le repeţi după ce anulezi vacuum-urile de care am pomenit mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

Vin cu o mica intrebare, daca nu as mai pune suruburi  si furtun suplimentar, si daca as scoate furtunul de la pct. 1 si sa-l bag direct la pct. 2 sa inchid circuitul,, nu e acelasi lucru?

Revin astazi cu masuratorile promise, dar asta dupa ce primesc un raspuns legat de propunerea mea!

Ms mult "lupo_bv"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 16 ore, ionut10a a scris:

nimic suspect pe log,in afara de 2-3 valori care ajung la 2500mbari in rest e bine,deocamdata nu esti in pericol de limp mode

masina nu trage pt ca atat poate turbina reconditionata,trebuia sa cauti una sh...posteaza un bs 011 sa vedem reglajele

 

Mister rezolvat...nu a mers de la prima montare.Ce parere aveti,nu au fost bine curatate traseele?

35518055_1800435503383982_3610220754488000512_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Iannys

Poți face și așa dacă îți permite tubul ăla din plastic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, laursauto said:

Mister rezolvat...nu a mers de la prima montare.Ce parere aveti,nu au fost bine curatate traseele?

o inspectie vizuala face cat 1000 de cuvinte...posibil nu a fost curatat cum trebuie traseul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si eu un log la o Octavia 2 1.9 TDI BXE, cu turbina reconditionata. Problema este ca trage doar dupa 2000 ture. Atasez logul si astept pareri, nu e bine reglata ? Mai am o Skoda 2.0 TDI BKD, dar trage foarte bine de la 1500. 

LOG-01-010-011-003.bxe.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am refacut log-ul in mers cu dsg pe manual!

Poi am facut BS003 si BS011 normal cat si cu furtunul de la N345 blocat- pt. verificare vacuum!

@lupo_bv daca ai timp sa tragi o privire pe loguri ti-as fi foarte recunoscator!

Sau cine ma poate ajuta dau o bere când ajungeti pe la BV!

La bs03 si bs011 masuratorile corecte sunt mai pe final!

Multumesc anticipat!

LOG-01-003-010-011-18-06-18.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx-vacuum-blocat.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx-vacuum-blocat.CSV

Modificat de Iannys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@justxvaly

Nu sunt bine facute logurile. Citeste AICI

@Iannys

Nu cred că sunt pierderi de vacuum pe acolo. Logurile sunt cam identice cu şi fără vacuum blocat în zona aia. Ce mi se pare curios este că deşi pe loc turbina face presiune, în mers nu prea face deloc. Verifică să nu ai scăpări de presiune pe tubulatura de la turbină până la intercooler şi de la intercooler la admisie. Verifică şi capsula vacuumatică a turbinei dacă ţine vacuum (tragi cu gura aer şi vezi dacă ţine vacuum-ul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am verificat si capsula din cate am simtit eu, tine vacuum!

Dar stii ce am observant parca din ce in ce mai mult se agraveaza situatia, simt masina din ce in ce mai grea, simt un lag mare de cand incep sa accelerez si pana ia decizii, la drum intins merge ok dar la plecari de pe loc greoaie  chiar si la drum intins in momentul cand vreau sa accelerez mai brusc are un lag in care se tureaza mai tare!

Dar stii ce mi se mai pare mie curios, de ce sunt asa diferente mari la presiunea turbo dintre primul log si al doilea? oare pentru ca in primul am facut logul pe automat DSG iar la al doilea pe manual? Din ce observ e ca la accelerarea brusca turbina ajunge greu la presiunea ceruta, dupa numai e diferenta asa mare! Pare ceva imbacsit, imi dau si eu cu parerea:) (incerc sa inteleg si eu interpretarea logurilor)( nu mi-o luati in nume de rau)!

Daca as avea scapari pe tubulatura de turbo(intercooler) ar trebui sa vad pete de ulei garantat, asa-i?

Offtopic: nivelul ridicat de ulei din motor poate afecta turbine?

Multumesc mult , sunteti de foarte mare ajutor!

 

 

Modificat de Iannys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, andrrei22ro said:

Pt colegii cunoscatori: ce parere aveti de reglajele de la turbina si actuator?

reglejele sunt bune,la 969 mbari pres atm ai turbo off 928...asa si trebuie sa fie cu 30-40mbari mai mica decat pres atm a zonei unde ai facut logul

un pic de lag la inceputul logului pt ca ai plecat prea de jos in rest logul e ,,ata,,

image.png.9304a08541f7db57be66d921f61cfa8f.png

@Bobanu iti postez un log de al meu ca sa faci comparatie,bxe ul meu trage,am probat 4 motoare anul asta

uita te cat masoara maf ul meu si uita te si la al tau

bxxe 2008.xls

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut10a

Multumesc mult pt raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut10a Mersi. Incerc maine sa pun alt debitmetru si va zic daca se schimba ceva.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrrei22ro am atasat log-ul pe bs120!

Astept feedback,

o seara buna tuturor!

LOG-01-120-xxx-xxx.CSV

Salutare iar,

Rugaminte pentru cei cu motoarele perfect functionale,

Postati logurile in mers cat si bs003 si bs011 pentru a putea compara si noi cei cu probleme!

Va multumesc anticipat!

Seara faina!

Modificat de Iannys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iannys, multumesc. Atasat este si logul meu pe bs120. Si astea sunt la fel...ma gandesc ca va trebui sa verifici tubulatura pana la/dupa intercooler, dupa cum ai zis si tu. poate ai o fisura.

19 iun 2018 LOG-01-120-xxx-xxx.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!